Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 19:01 Emppuliina kirjoitti:
Hei Heitukka!
täällä myös yksi tähän ryhmään kuuluva mamma.Minäkin asun Kalajoella ja perheeseen kuuluu 2 lasta,tyttö 4v ja poika 3viikkoa.Sekä isäntä ja myös labbis 5v.Iten olen(pian 22v) ja isäntä 26v.

Hennis:mites ois pääsiskö kyydissä Hipsukalle,kun en ole ennen käynyt?jos jätän tuon vanhemman muksun isännän seuraksi,niin ei sekään pääse liian helpolla. :LOL:

Minä en taida vielä viitsiä sanifaniin lähteä,kun tuosta muksun syntymästä on niin vähän aikaa..mitäs muuten olette siitä mieltä että kun imettää,niin saako käydä yleisissä uimaloissa? :attn: ;) =)

Neiti oli kerhossa tänään,olin sitten porukoilla sen aikaa,kun asuvat siinä lähistöllä.

Tympii,kun on sellainen pyörryttävä olo ollut useana päivänä,pitäis mittauttaa hb ja verenpaineet. :headwall: :/
sun sectio haava ei kestää vielä uimista saati sitä vettä, luin jostain että kolme kk pitää olla ilman uimista uimahallissa ja järvivedessä oli vielä pitempi se aika :wave:
 
hennis
empuliina pääset toki kyytissä hipsukalle sitte. =) =) Hei tänään alkaa uusintana vanha sarja onnenpäivät jee jee se fonzie oli aikas cool jätkä hih B) =) :LOL: muistaakos muut mammat kyseistä sarjaa tulee kakkoselta siis tänään puoli ysiltä. =) B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.09.2005 klo 21:17 heitukka kirjoitti:
hipsukka. oisko tarkoitus ottaa mukaan lapset myös ja missä päin asut ja onko sinne tulossa ketä muita jos pääsi kyydillä kun ei välttämättä ole sillon kyytiä
eteläpuolella niemelänkylää, en halua tähän laittaa koordinaatteja mutta viveca on tulossa jos hän hakis? muut tuleekin sitten jo kalajoelta..
 
Viveca harmaana
Pikaisesti. Väsy painaa päälle ja pitäis tuo BigBrotherikin silti jaksa katsoa... Kummasti siihenkin koukkuun jää vaikka alkuun oli niiiiiin tylsä.
Heitukka: Rohkeasti vaan joukkoon mukaan! Taitaa olla aika yleistä, että alussa ei meinaa juttu luistaa ja on ujo. Täällä samanlainen mamma, mutta täytyy sanoa, että tässä porukassa on tosi mukava turista!!! Eiköhän me yksi mamma ja 2 lasta saada mukaan poimittua Hipsukalle mennessä, ei tuu isoa kiekkaa Toivonpuiston kautta! Sovitaan ensi viikolla tarkemmin!

Lauantain saunaillasta. En oo 100% varma, kun en ehtinyt isännän kanssa vielä jutustella aiheesta. Oli joku työkaverikin kutsunut meitä kylään viikonlopulle, mut mielelläni tulisin ja enköhän huomenna aamupäivällä tiedä mitenkä on. Heitukka: Kyytiin pääseen silloinkin! Laitanpa sulle vähän y-viestiä...

ÖITÄ! :wave:
 
hennis
Huomenta meillä isäntä suostu lähteen neitin kans evakkoon huomenna jos porukkaa on tulossa. =) =) Jeps eipä tässä sen kummempaa pitää mennä neitin kakkat vaihtaan pois joten moro =) =) :wave:
 
Emppuliina
Heitukka:poika syntyi 31.8 Kokkolassa.

Hipsukka:En ole vielä uimaan menossa,mutta ajattelin vain tuota imetysasiaa että voikohan uimahalleista tulla esim. tulehdusta rintoihin,jos tässä myöhemmin joskus käy..

Hennis:Mukava kun pääsee kyydissä! =) Minäkään en varmaan pääse tuonne sauna-iltaan kun pojan tuleva kummitäti saattaa tulla huomenna kylään..
mutta nyt täytyy mennä... :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 09:30 Emppuliina kirjoitti:
Heitukka:poika syntyi 31.8 Kokkolassa.

Hipsukka:En ole vielä uimaan menossa,mutta ajattelin vain tuota imetysasiaa että voikohan uimahalleista tulla esim. tulehdusta rintoihin,jos tässä myöhemmin joskus käy..

Hennis:Mukava kun pääsee kyydissä! =) Minäkään en varmaan pääse tuonne sauna-iltaan kun pojan tuleva kummitäti saattaa tulla huomenna kylään..
mutta nyt täytyy mennä... :wave:
Huomenta vaan!

Minusta ei imetyksen takia saa mennä uimaan, järvivedessä on pöpöjä ja uimahallissa myös sekä ne rajut lämpötilan vaihtelut eivät ole suositeltavia, näin ainakin imetystukilistalla puhuttiin :wave: ja heh, mulla ainakin kun saunassa käyn niin maito alkaa lentämään ihan kaaressä, kiva kun se tekis sen uimahallin saunassa tai altaassa :eek: :ashamed:

juuh mutta nyt on jotenkin takki niin tyhjä että ei runosuoni syki :wave:
 
huomenia kaikille ja RÖH RÖH!!!!
lueskelin tossa teiän juttuja ja kyllä näytti SIKAmaiselta porukalta :LOL: ;) :LOL:
joo pitäiskö mun esittely tehä näin aluks ku näytti et olis tullu uus tapaus kehiin eli tässä tulee jotain esitietoja heitukalle:
mä oon 30v kotiäiti ja aviomies on 33v.sievissä asustellaan ja 4lasta löytyy.pojat on 10,8 ja kohta 3v ja sit on toi meitin prinsessa 4,5v :D
ja mä en oo kovin kauaa tässä puluparvessa viel ollu mut hyvin mä oon alusta asti tässä mukana pärjänny. :LOL: tapaamisissa en oo ollu kertaakaan ku aika juoksee liian nopeesti. :ashamed: meil on rakennushommat meneillään et se selittää osaltaan mun kiireet :whistle: ;)
ei mut nyt pitääki mennä jo kiireen vilkkaa jatkamaan yhtä hommaa ku ihan unohduin tähän koneelle taas kerran. :ashamed:
kirjottelenpa taas joskus ja vähän paremmin =)
heipparallaa!!!
 
hennis
Viimenki neiti nukahti huh huh oli se taistelua. \|O :/ no joskus niinki. =) Oisko nyytäri idea hyvä sinne saunailtaan? =) =) kaikki tois jotaki hyvää :p Jeps mutta nyt pitää kekata jotaki tekemistä ettei mee koko aika koneella kun neiti nukkuu joten Moro palataan juttuloiseen taas :wave: =)
 
Viveca harmaana
Juu huomenna nähdään! Meikä koittaa kurvata paikalle siinä 7 pintaan. Ketä nyt sitten onkaan tulossa...??? Tacoja olis sitten ainakin tarjolla! :p

Oon ollut koko päivän tosi väsynyt, en tiedä mikä on. Ja vatsaan plus tohon oikeaan kylkeen on sattunut pitkin päivää. Outoa. En muista, että poikaa odottaessani olisi ollut mitään vastaavia kipuja. Tai ei ainakaan näin voimakkaina. Oisko vaan jotain kohdunkasvu- tai liitoskipuja plus harjotussuppareita? Poikaa odottaessa tosin noi harjoitussupparit ei ikinä sattunu, paitsi ihan lopussa, meni vaan maha aina välillä kivikovaksi...

Ens viikolla pitää varmaan kyläillä ahkeraan kun isäntä rupeaa maalaileen eteistä ja keittiötä (seinät ja katot) niin pitääpi pysytellä pojan kanssa pois tieltä ja maalinkäryistä. Voi olla että joudutaan ihan evakkoonkin lähteä muutamaksi päiväksi. Jospa sitä mummolaan suuntais autonnokan. Seuraavalla viikolla onkin sitten laminaatin laitto ja päästään käyttämään tota olkkariakin, jihuu!!! :D

Niin kävin tosiaan siellä hammaslääkärissä tänään, pistivät paikan. Saapi nähdä rauhoittuuko hammas vai tarviiko sittenkin juurihoitoa. Mun tuurilla vastauksen kyllä tietää... Oon "muutamassa" juurihoidossa ollut elämäni aikana... :\|

Mutta jospa tää tästä. Onneksi isäntäkin tulee vähän aikasemmin töistä tänään. Pitäis vaan jaksaa edes jotain touhuta ton poitsun kanssa, ettei rupea ihan mahottomaksi....

Moi nyt! :wave:
 
nyt oli ihan pakko tulla kattoo et miten toi heitukka ton nikkinsä kirjottaa ku olin just tuol mitäs nyt palstalla lukemassa ja siel yhessä ketjussa kirjotti sellanen ku hei-tuk-ka eli ehin jo ihmetellä et mites se nyt etelä-suomessa asuukin :eek: :whistle: :LOL: ja täällä kertoi olevansa ylivieskasta :/ eli nyt on sit kaks melkein samalla nikillä olevaa palstailijaa,toinen tavujen kera vaan :LOL:
mä oon taas tänään ollu raksalla ja nyt on sitte melkein jo talon ulkoseintä ummessa eli villat ja tuulensuojalevyt paikallaan :whistle: kohta ei enää haittaa tuulinenkaan sää ku saa olla seinien sisäpuolella hommia tekemässä. =)
mitäs teillä on viikonloppusuunnitelmia? :/ tapaaminen oli vissii huomenna mut entäs muuta :/
ei mut nyt opn mentävä laittaa lapsille iltapalaa ku ei taas meinaa tajuta tota ajankulua ollenkaan :whistle:
palaillaa taas asiaan.
hyvää viikonloppua vaa kaikille!! :D :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2005 klo 21:19 vieras kirjoitti:
nyt oli ihan pakko tulla kattoo et miten toi heitukka ton nikkinsä kirjottaa ku olin just tuol mitäs nyt palstalla lukemassa ja siel yhessä ketjussa kirjotti sellanen ku hei-tuk-ka eli ehin jo ihmetellä et mites se nyt etelä-suomessa asuukin :eek: :whistle: :LOL: ja täällä kertoi olevansa ylivieskasta :/ eli nyt on sit kaks melkein samalla nikillä olevaa palstailijaa,toinen tavujen kera vaan :LOL:
mä oon taas tänään ollu raksalla ja nyt on sitte melkein jo talon ulkoseintä ummessa eli villat ja tuulensuojalevyt paikallaan :whistle: kohta ei enää haittaa tuulinenkaan sää ku saa olla seinien sisäpuolella hommia tekemässä. =)
mitäs teillä on viikonloppusuunnitelmia? :/ tapaaminen oli vissii huomenna mut entäs muuta :/
ei mut nyt opn mentävä laittaa lapsille iltapalaa ku ei taas meinaa tajuta tota ajankulua ollenkaan :whistle:
palaillaa taas asiaan.
hyvää viikonloppua vaa kaikille!! :D :wave:
kuka tätä mun viestitilaa oli käyny käpälöimässä ku tossa lukee nyt vieras :headwall: :eek: siis minä se olin joka ton äskeisen viestin laitoin mut varmaa te sen jutuista jo tajusittekin.en ollu kirjautunu sisään ja luulin kirjottavani taas vaihteeks vaan carina harmailee-nikillä mut en tajuu miks tos nyt lukeekin vieras :eek: :/ :headwall: mä yleensä kirjotan vaan mustana tai sit carina harmailee-nikillä et nyt en tosissa tajuu tätä. :/ onkohan mies käyny kirjottelee jonnekin osioon vieras merkinnällä,hmm... :LOL: :/
 
Hanne harmaana
Ihan pikaseltaan vaan tässä ja harmaana niinkun näkyy...

Ollaan Raahen suunnalle menossa kyläileen ja ei sen kummemmin tältä suunnalta mitään kuulu, mutta illalla sitten nähään seiskalta siellä Henniksellä ketkä sinne nyt onki sitten tulollaan!

Palataan!

:wave:
 
Aamuja.

Isäntä potee nyt sitten flunssaa, voi kökkö! Nää syksyt.... Poitsu taas kovasti kiipeilee sohvalla, menee tosta rahin kautta kun ei muuten ylettyisi. Hienosti osaa tulla myös alas, - ainakin yleensä... Ja eilen piti saada iltaruoka syödä jo aikuisten tuolilta, mun "iso" pikkumies... :'(

Heitukka: Laitoin sulle y-viestiä!

Eipä tässä kummosta. Vois kai lähteä vaikka pojan kanssa kaupoille, niin saa tuo isäntä ottaa ihan rennosti. Noh, kuitenki se menee tonne remppapuolelle. Tuskin malttaa olla pois tuntia kauempaa! :LOL:

Ei mulla ihmeitä. Jospa illalla olis enemmän asiaa!!! :wave:
 
huomenta!

Viveca :hug: voimia sinne flunssan kanssa. Toivotaan ettei ole niin sitkeä tapaus kuin meillä, poju ollut jo 5viikkoa räkäsenä :eek: :snotty: ja tuo juurihoito \|O no toivotaan että pelkkä paikkaus riittää kun se vihlomienn paikan teon jälkeen onihan normaalia vähän aikaa

hennis, harmi homma kun en pääse. Hannen kanssa ei puhuttiinkin että aina se on tuo lapsen kanssa illan istujaisiin lähteminen niin "inhottavaa" siis kun piikalla on nukkuminen nykyään niin hankalaa tai nukahtaminen ja sitten olis vieras paikka jne jne ja yöllä pitäis herättää että kun lähdetään kotia yms ja sitten kun tuo isompikin pitäis ottaa matkaan niin tulin siihen tulokseen että minä en jaksa sitä hässäkkää mitä se teille tulo aihettaa joten jätän tällä kertaa väliin. :/

Hanne, onkos nyt varma että meillä on tarpeeksi monta kontakivälinettä käytössä?! :LOL: :LOL: eilen puhuttiin kännyköissä ja skypessä YHTÄAIKAA, ja onhan tuo sähköpostikin ollut käytössä :D

carina, mulla on joskus tehnyt saman kun olen ekana ollut kirjautuneena ja sitten on mennyt vähän aikaa ja tullut takas ja alkanut kirjoittaa niin olenkin olut ulos paiskattuna, ja tullut tuo vieras nimimerkki. :eek: Onko teillä itse suunnittelema se talo vai onko joku rakennuspiirtäjä tehnyt sen teille teidän toiveiden mukaan?

Heitukka, tuletko sitten ke vivecan kyytis meille?

Luin tuolta mitäs nyt osiolta että täällä ylivieskassa on tapahtunut eilen ihan kauhea onnettomuus,3 v poika jäänyt auton alle kun oli jätetty autoon nukkumaan ja isänsä lähtenyt automaatille ja poika herännytkin ja lähtenyt perään ja jäänyt sitten auton alle. :'(

mutta nyt kuuluu että tyttö on herränyt päikkäreiltä niin täytyy mennä :wave:
 
huomenta! kyllä tuli kohtalaisen hyvä ilma. vois vaikka lähteä lasten kanssa ulos. täällä sitä hiki hatussa siivoillaan ja illalla pitäs sit leipoa viellä. kun huomenna ois juhlat. onneksi ne on kerran vuodessa vaan, meinaa vähän väsyttää kun joutuu valvomaan joka yö.
 
hennis
Joo hipsukka mieluumin sitä kotosalla on lasten kans kun vieraaseen paikkaan lähtee ja sitte vielä kun se nukkuminen tahtoo olla aina niin ja näin noilla pienillä kun ei taho malttaa millään. Mutta otamma uusiksi joskus niin pääset sinäki mukaan. =) =) eipä tässä sen kummempaa käytiin tosiaan isännän kummitytön syntäreillä täytti 13v.Melkoista hulinaa oli. Kunnon murku jo se neiti B) ;) Jeps mutta palataampa juttuloiseen taas moikka :wave: =) =)
 

Yhteistyössä