Puluparven pölinä-pino =) Yka-Kalajoki-Sievi

Moicca!

Neitin nukkuissa päikkäreitä ajattelin raapustaa teille kuulumisia.

Emppuliinalle kiitokset vaan seurasta!! Ihmettelen vaan kun oli aiemmin puhetta että siirryttäisiin sinne isommalle puolelle jos äitejä yhtä paljon ku on ollu ja nyt sitte ei kuitenkaan oltu siellä toisella puolella...! :eek:

Hennis, kiwa jos fledasta tuli mieluinen! Mutta etkös vasta laittanu niitä raitojaki?!?! :eek:

SARTSUKKA, samoin kuin Hipsukkakin mainitsi, ootte ollu kovasti mielessä mutta jotenkin ei vaan oo halunnu "häiritä" sua kyselemällä kuulumisia puhelimitse... Nyt se ehkä "pahin" on ohi, voimia tarvitset kovasti joten niitä lähetettäköön :hug: :hug:

Hipsukka , niinkuin puhelimessa jo oli puhetta niin hyvällä mallilla on teillä tää unikoulu kun vaan itte pysyt väsyneenäkin/unisena jämynä ja tiukkana "rajojen" kanssa..! Kiitti muuten käymästämme puhelinkeskustelusta!!!

Viveca, niin te ootte sitte pakosalla sieltä kotoo niitten maalauksien alta! On varmaan ihana päästä sitte kotiin ku isäntä on saanu maalattua ja remppa on edenny taas yhen askeleen etiäpäin. Meilläki isäntä maalas kellarin portaita, tulihan sitä maalin tuoksua pikkasen sisällekin muttei pahasti ku kellarissa on ikkunat ja ovet auki nii sitä kautta tuuletus toimi aika moitteetta.

Heitukalle voimia lasten sairauksien kans, toivottavasti menee pian ohi eikä tauti iske suhun!

Carina, on ilmeisesti ollu kiireinen viime päivinä raksalla kun en muista kirjottaneen vähään aikaan... :/

Nyt on vissiin kaikille vastattu jotain...

Omasta nassukasta ei sen kummempaa uutta kerrottavaa oo, mitä nyt isäntä lähti ny sitte viimein eilen sinne töihin ja tulee joskus tai niinku hää ite sanoo että tulee ku nokka näkkyy! :D Ei vaan on nyt ehkä sellasen viikon pois tai viimestään ens viikon alussa tulee ku mulla sinne leikkaukseen meno.

Mun pitäs varata neitille uus hampilekuri ku unohin sen ihan totaalisesti viime viikolla.

Ei varmaan tämän kummempia, poitsu tuli koulusta ja meen antamaan jotain välipalaa, samalla jos iteki laittais suuhunsa jotain...

:wave:
 
hennis
Hanne joo niin laitoin raitoja mutta nyt laitettiin sellasella violetin sävyllä pohjaväri niin on aikas makee nyt kun ne raidat näkyy paremmin. =) =) Niin ja leikkas samalla kans. =) =) Jeps ei kai siinä muusta ollu kyse kun halusin piristystä vähä tohon fledaan ja ens viikolla mennään sinne laivallekki niin on se kiva olla uudella tukalla heh. ;) =) B) Palataan juttuloiseen taas moikka :wave: =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 14:38 hennuli2 kirjoitti:
B) FBI
Hipsukka: oleppas hyvä vaan, on mukavaa jos vaan voi olla ees jotenki avuks. mutta tiätkö niin on sustaki ollu apua mulle, en oo yksin maailmassa jonka laps ei nuku yöllä ;) :whistle: :wave:
Ollos hyvä vaan sinnekin ;) :LOL: "vakooja-kamu"
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 16:10 hipsukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 14:38 hennuli2 kirjoitti:
B) FBI
Hipsukka: oleppas hyvä vaan, on mukavaa jos vaan voi olla ees jotenki avuks. mutta tiätkö niin on sustaki ollu apua mulle, en oo yksin maailmassa jonka laps ei nuku yöllä ;) :whistle: :wave:
Ollos hyvä vaan sinnekin ;) :LOL: "vakooja-kamu"
:LOL: ;) :wave:
 
Emppuliina
Käytiin tuossa isännän kanssa vähän todistelu-asioilla.Hannelle jo kerroinkin mitä asia koski ;)
Täytyy tässä avata tv kun emmerdale alkaa =) =) ja neitille lastenohjelmat..
Kiva että Hennis on tyytyväinen uuteen lookiin =)
Harmi kun Heitukan lapset sairaana :/ itekkin olen miettiny että toivottavasti ei meidän pikku-ukko nyt tulis kun neitikin vähän räkäisenä.
Sartsukalle jaksamista :hug: Hennis:mille laivalle menette?menetkö isännän kans vai jonkun muun??
mutta nyt ähinää kuuluu turvakaukalosta joten täytyy mennä.. :wave: =) ;)
 
Viveca harmaana
Iltoja. Täällä sitä vielä "lomaillaan" mummolassa. Mukavaa vaihtelua ollut. Poika on kyllä ollut varsinainen Vaahteramäen Eemeli, vauhti on koko ajan ihan tajuton. Ei pysähdy hetkeksikään! :LOL: Kohta pitäisi lukea vähän iltasatua, syöttää puuro ja laittaa poika petiin. Huomenna lähdemme kotia kohti ellei isäntä toisin ilmoita, eli jos remontti on siinä pisteessä kuin tarkotus. Uudet verhot on nyt sitten ripustusvalmiina, innolla odotan! Mutta lisää tässä joku päivä! MOIX!!!
 
Huomenta!

Vai on Hennis menossa isännän kanssa kahestaan laivalle ;) Pitääkähän kivaa meidän rannalle jäävienkin edestä... :D

Carina, ootkos ihan uppotunut sinne kaakeleiden valintaan vai missäs oot?

Emppuliina, hyvä että sulla alkaa olo helpotuun! :hug: vai on sitä nyt sitten käyty "synnin tunnustuksessa" :saint: :LOL:

Nyt tuli tykkö... ei aivot toimi... tyttö heräs taas aamu yöstä kahden jälkeen ähiseen ja puhiseen j amyöryäämään meidän vieressä, ei ooneksi itkenyt enää niin kuin pari yötä sitten mutta kyllä tässä alkaa oleman jo melko töttöröö kun useampi yö on mennyt huonolla ja vähällä unella. \|O <--- haukotus

Koskas se viveca tulee kotia jos sitä ke perhekerhoa mietittäs, lähettäs yhdessä sinne kärvistelee... :eek: ;)

mutta nyt son moro :wave:
 
hennis
Huomenta vaan Meillä sitte hajos kahvinkeitin eilen :eek: .Vastahan tuo on 5v ollu heh =) Noo täytyy ostaa uus entistä ehompi kaupasta. Jeps hipsukka piämmä hauskaa teijän kaikkien puolesta. =) =) Joo mutta eipä tässä sen kummempaa palataan askaliiniin taas moro :wave: =) =)
 
huomenta1 ihanaa mekin täällä tedhään remonttia tai mies tekee. tulee ihana koti lapsille. pitäs kohta lähteä taas kengä kauppaan . melkein tulee joka päivä ostettua uusia kengiä. nyt löyty taas ihanat, mut palataan taas kauppa kutsuu nyt

 
Emppuliina
Hipsukka:juu,täytyy välillä "synnit"tunnustaa :LOL: =) =)
tässä alan tenavien kans valmistautua vähän ulkoilusessioon,kun on täällä mökissä taas kyykitty tarpeeksi.Meinasin käydä tuolla parin kilsan päässä vähän kyläilemässä.

Oltiin illalla alavieskassa kyläilemässä,kun velipoika muutti sinne.
mutta nyt ruokakitinä kuuluu..joten moro :wave: :wave: =) ;)
 
heipparallaa!!!
mulla on tosiaan ollu aikas kiireistä ettei oo kauheena ehtiny koneella istuskelee :whistle: oon kaks kertaa silti koittanu alkaa viestii laittaa mut ku oon painanu tota vastaa-laatikkoa nii se on vaa ladannu ja ladannu eikä oo antanu vastata teille mitään :eek: :( sit mul on menny hermot ja se on jääny :ashamed:
eilen oli sitte lattianvalupäivä ja olihan kiireinen päivä.mä silti ite touhusin omenoiden parissa koko päivän mitä nyt välillä kiikutin kahveja raksalle =) tein omenasosetta ja tulihan hyvää.laitoin siihen muutaman porkkanankin sekaan ja tuli hienon väristä sosetta,sellasta ihanan oranssia aurinkososetta :LOL: ;)
mä dementikko en muista nyt et kuka se oli joka kommentoi tätä meiän suhetta ku kolmatta taloa jo rakennetaan :/ ;) no joo onhan täs omat juttunsa aina ollu joka rakentamiskerralla mut ei tää liitto kyl mihinkään rakentamiseen kaadu :attn: :D aina on kaikesta selvitty ja ihan hyvällä ja vaihtelevalla mielellä tässä nytkin edetään ;)
viveca taitaa olla ainaki viel mummolassa ja heitukka vissiin kenkäosastolla :LOL: pitäis varmaa tulla hakee heitukalta meiänkin porukalle kenkiä ku meillä niitä on ihan liian vähän. :ashamed: :whistle: mä oon niin ankee shoppailija et en oo koskaa jaksanu innostuu oikein siitä lajista. :eek: :ashamed:
nyt mä meen tekee ruokaa ja sit mul onkin kolme hoitolasta tässä viel hetken aikaa ku niiden mamma meni parturiin nii pitihän se kaveria jelppiä :D sen jälkeen suuntana onkin taas rakennustyömaa :whistle: ;) kuulostaa varmaa aika ykstoikkoselta nää mun reitit ja touhut ku aina vaa kodin ja raksan väliä sahataan. :LOL: nii joo tästä tuliki mieleen et joku kyseli meiän aikataulusta nii ei tosiaan oo mitään mahiksii jouluksi muuttaa mut joskus ehkä sitte helmi tai maaliskuun lopussa voi olla jo ihan toinen tilanne :/ =)
hauskaa päivää vaan kaikille ja mä en tosiaan saa kaikille vastattua ku aina vaa näin nopsaan käyn kirjottelee :ashamed: mut kaikki viestit luen kyllä ja kaikki on mielessä kunhan vaa alkaisin aina muistaa kaikkien nikit. :whistle: ;)
:wave: =)
 
Emppuliina
Käytiin tuossa neitin ja pojun kans vähän ulkona reippaileen ja samalla kaverilla kylässä.Neiti tykkäs kun sai pyöräillä ja pojukin nukkui vaunuissa.
Isäntä tuossa just takkaan laittelee tulta..samalla saa maitopurkit polttaa :whistle: =)
Huomenna varmaan suunnistetaan sinne kärkkäisen sikapäiville,ihan vaan katselulinjalla jos nyt jotain sattuu tarttumaan.. =) =)
Pitäis pyykitkin ottaa koneesta,ettei ne ala homehtumaan siellä :whistle:
joko siellä Viveca on kotiutunut? =)
juu,mutta hommat kutsuu joten :wave:
 
Hanne harmaana
Heippatirallaa!

Käytiin tossa Henniksen kanssa pizzalla kera lapsosten ja hyvinhän tuo maistui. Kiitosta vaan seurasta! :wave:

Aamusella käväsin siinä verikokeiden otossa ja sai jonottaa puoltoista tuntia, viimeset puoli tuntia oli aika raskasta ton tytön kans ku sillä oli jo nälkä ja ei tietenkään osannu varata mitään evästä matkaan.

Meillä on viime yö nukuttu aikasta huonosti ku neitille näkyy tulevan taas pientä nuhanpoikasta ja yskääkin on... \|O

Piti investoida pyöränkuljetusteline autoon... Poitsu meni kaverilleen pyörällä ja hain sitte hänet autolla kun oltiin sinne syömään menossa. Pyörähän jäi sitten sinne kaverille ja ei ois viihiny laittaa enää poikaa ajamaan takasin pyörällä jotenka ostin sitte telineen että sai haettua pyörän kotio.

Metsästelin eilissä päivänä hiirtä ja kah kummaa kun saaliiksi tarttuikin kaksi pientä sievää kotihiirtä... Yäks! :$

Talvi taitaa olla tulollaan ku oli niin sairaan kylmä ku kaupungista kotevuttiin.

Se on saunottelupäivä tänään, ainaski meillä. Mukava päästä lämpöseen ku niin paleltaa.

Mutta ei kovin hyvin tällä hetkellä aivokopasta tarinaa tuu joten parempana ajankohtana lisää.

:wave:
 
emppuliina:mihin aikaan oot ajatellu meneväs sinne sikapäiville ku mä oon miettiny et menisin kans huomenna käymään siellä :/ =) mul on vaa kymmeneltä aamulla tunnin meno ja sit haen lapset hoidosta ja kait sen jälkeen olis tarkotus suunnata sikailee :LOL: ajattelin vaan et satuttaisko olee siel samaan aikaan et mistäs me toisemme tunnistettais??? :attn: :D
no mä en varmaks kyl ees voi sanoo tota mun aikataulua ku mul saattaa aina suunnitelmat niin muuttua mut hyvällä tuurilla voitais oikeesti nähä ihan livenä ;) :/
kävinpä tossa muutaman tunnin raksalla ahertamassa ja nyt on aika puhki olo et kait se täytyis mennä suihkuun ja antaa sit lapsille iltapalat ja patistaa ainaki ne jo nukkumaan. :whistle: vaik ei toi kello oo viel paljoo nii siinä vaiheessa se jo on ku on iltapalat syöty ja muut hommat tehtynä. :whistle: \|O
palaillaan taas juttuun :D
:wave: :wave:
 
Hanne harmaana
Minä voisin myöskin liittyä röhinäkuoroon! *nöf nöf ja röh röh*

Mutta riippuu hyvinki pitkälti mihin aikaan meinaatte treffata että pääsenkö paikalle ja että huolitteko mua seuraksenne..?!?! :/
 
Viveca harmaana
Mahasikakin voisi kurvata uudemman kerran Sikapäiville huomenissa! Harmitti kun en ostanut yhtä verhokangasta, jos nyt vaikka ois lyhkäsempi jono sinne leikkauspisteeseen. :LOL: Juu eli toisin sanoen kotona ollaan!!! :wave: I am Back! Olen selkä! :kieh: :ashamed: :p

Juu nyt turpa (kärsä) rullalle, :$, väsy on niin kauhee ettei jaksa. Huomenna sitten! =)
 
huomenia!!!
ilman muuta hanne on tervetullut vaihtaa sanasen mun kanssa jos me nyt vaa onnistutaa ees treffaamaan :/ mulla ainaki menee se sikeilemaan meno puolenpäivän yli.ekaks on sen tunnin meno klo.10 ja sit meen puoleks tunniks auttaa ukkoa raksalle ja kunhan se lähtee sit iltavuoroon niin sen jälkeen voin vasta lähtee eli ehkä joskus yhen kieppeillä olis jotain mahkuja ehtii kärkkäiselle asti :/ mitäs muut?moneltakos olitte suunnitelleet sinne menoa? :/ =)
mut nyt meen laittaa asioita kuntoon et ehin kymmeneks omaan menooni ja lapset kiikutan ennen sitä hoitoon hetkeks ;)
katsellaan ja kuulostellaan et olisko mahkuja tänään nähdä. :/
hepskukkuu vaan :D :wave:
 
Emppuliina
Tässä kohta puolin ollaan sikailemaan lähdössä :LOL: ehkä tuossa kymmenen-11 välimaastossa päästään lähtemään.
Carina:minä olen semmoinen tummahiuksinen,punainen takki päällä ja pikku-ukko kulkee ostoskärryissä matkassa ja jossain juoksentelee 4v.neiti myös. =)
mutta täytyy tästä siirtyä vähän siistiytymään. :wave:
 
Hanne harmaana
Pikaiset huomenet!

Tämänpäiväisestä kärkkäiselle tulosta... Jään remmistä suosiolla pois koska meillä on nukuttu tosi huono yö ja pakko paikata nukkumalla päikkärit nyt kun poikakin on koulussa. Toivottavasti törmäätte siellä toisiinne, mukavaa shoppailua itse kullekin! =)
 

Yhteistyössä