Raiskaukset kasvussa, vika naisissa

  • Viestiketjun aloittaja "Silja"
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Voi hyvänen aika.


Aina on törkeämpi tapa tehdä jotain. Jos tahtoisin jonkun hengiltä, niin voisin hänet sillai kiltisti vaan ampua. Toki voisin hänet myös nylkeä tai vaik keittää elävänä. Ihan vaan riippuen vitutukseni asteesta.
Raiskaus on aina raiskaus, eli tunkeutuminen naiseen ilman lupaa. Tuomion määrä riippuu sitten asiaan liittyvistä seikoista. Ihan päivän selvä asia mielestäni.
 
Sä koitat nyt väkisin saada kaksi isoa mieltä kinastelemaan jotta saisit sen tajunnanräjäyttävän kokemuksen. :D Oletko varma että mies1:ssa on tapeeksi miestä Virtsikselle?
Koska varsin hyvin tiedän miten mies1 väittelee, odottelen mielenkiinnolla miten Virtsiksen pokka pitää.:D Ehkä sellainen maltillinen kiihdytys olis paras taktiikka.:saint:
Sen tiedän jo etukäteen että Virtsis tulee olemaan mies1: mielestä melko karkea.:LOL:
 
Raiskaus on aina raiskaus, eli tunkeutuminen naiseen ilman lupaa. Tuomion määrä riippuu sitten asiaan liittyvistä seikoista. Ihan päivän selvä asia mielestäni.
Tuo raiskauksen määritelmä on kestämätön. Myös jos nainen pakottaa miehen tunkeutumaan itseensä niin se on raiskaus. Toki tällainen on harvinaista enkä tiedä onko Suomessa tapahtunut näin. Seksuaalisen hyväksikäytön kohteena kyllä voi olla helpommin, näitäkin rangaistuksia tulisi koventaa. Esimerkiksi luvatta toisen sukuelimien hyväily vaikka farkkujen läpi.
 
Vierasmiess
[QUOTE="punahilkka";29772825]Susi houkutteli Punahilkan metsään niillä kauniilla kukkasilla joten tarinan opetus lienee "älä kuuntele namusetiä". Punahilkan äiti ei muistaakseni puhunut sudesta mitään. SItäpaitsi punahilkka oli lapsi ja lapsi on eri asia kuin aikuinen.[/QUOTE]

Näet olemattomia raiskareita?

Oikeastiko te olette sitä mieltä, että pojille/miehille pitäisi olla jotain raiskaamisen vastaista valistusta?
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29772898:
Johan eilen tuhlasin energiaani siihen pölvästiin, koko päivän. Tässä ketjussa.
Mutta se ei lähtenyt kunnolla mukaan.Se pystyy kuule "loistaviin" suorituksiin kun oikein innostuu. Se varmaan pelkää sua ja siksi ei uskalla haastaa sua.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Vierasmiess
Tuo raiskauksen määritelmä on kestämätön. Myös jos nainen pakottaa miehen tunkeutumaan itseensä niin se on raiskaus. Toki tällainen on harvinaista enkä tiedä onko Suomessa tapahtunut näin. Seksuaalisen hyväksikäytön kohteena kyllä voi olla helpommin, näitäkin rangaistuksia tulisi koventaa. Esimerkiksi luvatta toisen sukuelimien hyväily vaikka farkkujen läpi.
No aivan varmasti on tapahtunut.
 
VierasA
Tätä ketjua lukiessa on käynyt selväksi, että kaikille tuo ei ole mikään itsestäänselvyys. Tai edes hyväksyttävissä oleva asia. Jos niin sanoo, niin olet raiskareiden puolella, sovinisti ja alistat naisia. Kun kyllä naisilla on oikeus. Älä sinä kerro minulle, miten minun pitää olla ja toimia.

Vähän kuin Punahilkka sadussa varoitettiin sudesta, joka vaanii metsässä. Ainoastaan tässä versiossa Punahilkka vetää kilarit ja haistattaa äidille paskat, koska kyllä hänellä on oikeus kulkea metsässä varomatta yhtään mitään. Ja jos susi hänet kaikesta huolimatta hotkaisee niin se on suden ongelma eikä hänen ja yhteiskunta on siitä vastuussa. Sitä paitsi kaikki sudet pitäisi hirttää munistaan.
Mun mielestäni ei tarvi olla Einstein ymmärtääkseen, että tietyt teot voivat altistaa vaaralle. Koskee sekä miehiä, että naisia. Osa ei kai vaan sitten välitä itsestään tarpeeksi tai eivät osaa ajatella. Ei se raiskaus pahinta ole, mitä voi sattua, kun kaatokännissä hoipertelee jonkun matkaan tai yksin syrjäisille paikoille. Paljonhan noita löytyy kuolleina jostain tai ei löydy ikinä - ja yleensä ne on aina näitä baarireissuilla olleita...

Tervettä järkeä käyttämällä vois ainakin minimoida sen, ettei itse ole joku aamu iltapäivälehtien otsikoissa löytyneenä ruumiina, kadonneena tai sen raiskauksen uhrina... Mutta jos on sitä mieltä, että mulla on oikeus, niin kukapa sitä pystyy estämään... Silloin kai luottaa vain tuuriinsa ja pelaa arpapeliä elämällään :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja virtsanpylväs;29772898:
Johan eilen tuhlasin energiaani siihen pölvästiin, koko päivän. Tässä ketjussa.
Mutta hää kävi huomattavan vajailla kierroksilla, et kai sää ny vielä oo loppu.:rolleyes:

Sitä arkkua kannattaa raottaa ihan kunnolla. Se on jotakin ihan uniikkia ja hämmästyttävää.:O
 
Vierasmiess
Raiskaus on aina raiskaus, eli tunkeutuminen naiseen ilman lupaa. Tuomion määrä riippuu sitten asiaan liittyvistä seikoista. Ihan päivän selvä asia mielestäni.
Niin, olishan se aika kova tuomio jos sais 5v linnaa parista lisätyönnöstä siitä kun muija päättää nukahtaa/sammua alle tai tulee yhtäkkiä katumapäälle että nyt loppuu toi vitun paneminen.
 
Pessimisti
Mä pidän sallittua sakinhivutusta vähän oikeusvaltioon sopimattomana. Sen tuomion pitää jo lähtökohtaisesti olla niin kova, että ei mitään kellarikäräjiä enää tarvita. Toiseksi mä väitän, että raiskauksesta välillä tuomitaan myös syyttömiä. Tarkoitan siis esimerkiksi tapauksia, joissa kyse on kostosta tai on vain tultu katumapäälle. Olisi kohtuutonta, jos sitten tuomitaan kidutustuomioon vankilaan, kärsimään tuomiota teosta, jonka teki, mutta ei tehnyt.
 

Yhteistyössä