Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

Minustakin olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, mammakavereita on vähän nihkeästi. Jonkin verran jo puistoissa pyöritään, mutta olen vähän huono tekemään uusia kavereita. Ehkä tämä olisi parempi kanava? Laitan yv:tä Cetinjelle :)

Ainiin, ja itse olen 22 ja poika on 1v 2kk :) Asutaan Länsi-Vantaalla.
 
Aika kasa oli tullut edelleen liittymispyyntöjä, eli ryhmä kasvaa :).

Liittymispyyntöjä voi lähettää mun lisäkseni myös nimimerkeille mursumarsu ja wilma79. Kun lähetätte pyynnön, laittakaa hyvät tuntomerkit miten teidät löytää FB:stä, varsinkin jos samannimisiä on paljon.

Meitä on nyt nelisenkymmentä, ja uskon että jokainen löytää ryhmästä itselleen samanhenkisiä kavereita! Eilen oli eka iltatapaaminen, tosi mukavaa porukkaa oli paikalla ja ihmeen rento tunnelma siihen nähden, että kaikki olivat toisilleen tuntemattomia. FB:n puolella ehtii kuitenkin jo vähän tutustua ja päästä jyvälle, että kuka on kuka.
 
Hei vaan, minustakin olisi todella kiva tutustua uusiin ihmisiin jos vielä pääsee ryhmään mukaan. Odotan esikoistani ja la on heinäkuun puolessa välissä. Asustellaan avomieheni kanssa Pohjois-Espoossa. Laitan viestiä Cetinjelle.
 
Laitoimpa kans yv viestiä Cetinjelle, toivottavasti löytää perille : )

22vuotias ja odotan esikoista saapuvaksi lokakuussa. Yhtään "äitiystävää" ei vielä pkseudulla ole joten tää ryhmä tulis tosi tarpeeseen <3
 
Törmäsinpä tämmöiseen aloitukseen tuolla taaempana:

"MInkä ihmeen takia noi odottavat mammat tuolla odotusaika-palstalla kyselevät "mahtuuko mukaan?". Luuleeko ne tosissaan et foorumiryhmä olis täynnä ja joku sanois, että ei, enää ei mahdu, sori!"

Vastaanpa tähän, että joo, noin todella voi käydä. Otin tässä jokunen päivä sitten yhteyttä erään toisen palstan "lokakuun odottajiin", että pääsisikö mukaan myös sinne. Sieltä kun löytyisi samassa tilanteessa olevia vielä paljon enemmän. Ketjua oli hiljattain päivitetty ja päällimmäisenä oli ohjeet, että jos joku vielä haluaa mukaan, niin voi kysellä yksärillä. Minä ja pari muutakin kysyimme, mutta vastauksena tuli, että mukaan ei enää mahdukaan! Ovat jakaneet niin intiimejä asioita raskauden alusta saakka (ryhmässä on 60 jäsentä), että uusia ei enää oteta mukaan. Olin vähän puulla päähän lyöty, ja todella tylsää huomata viikolla 15, että on jo auttamattomasti myöhässä! Pyysin, että päivittäisivät edes ne liitttymisohjeensa, niin ei ihmisten tarvitse turhaan ruikuttaa pääsevänsä mukaan.


Eli tiedoksi, että tää Naisten sauna-ryhmä on ainakin toistaiseksi sellainen, mihin takuuvarmasti mahtuu, tervetuloa! En usko että kaikki pk-seudun odottajat/äidit ovat tulossa, joten tilaa kyllä on. Ainoa mikä saattaa välillä olla hidasta on uusien jäsenten "hallinnointi", eli liittäminen kaveriksi + mukaan, mutta sitä hoitaa nyt useampi ihminen. Meitä on nyt viitisenkymmentä jäsentä, ja mukanaan voi tuoda myös omia kavereitaan. Tämän ryhmän ilmoitus on siis niin kauan voimassa, kun vain pk-seudulta löytyy uusia ystäviä etsiviä tyyppejä!
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon kans fb ryhmää perustaessa pyytänyt ensin äidin kaveriksi ja kun oon saanu muita ni poistanu sen ekana listalta.

Mäkin ovisin liittyä mukaan. 3:n lapsen 27v äiskä. Kaikenlaista on jo koettu ja paljon on varmasti vielä edessäkin. ;) Niin ja Tuusulasta minä-
 
Oi, tällänen ryhmä kuulostaa juuri siltä mitä olen kaivannutkin! :)

Olen 30-vuotias, 2-vuotiaan pikkuneidin äiti. Olen vielä tytön kanssa kotona, joten aikaa on tutustua uusiin ihmisiin.

Laitanpa minäkin viestiä ja saa ottaa suoraankin yhteyttä :)
 
Eli jos haluaa ryhmään liittyä, niin laittakaa viestiä joko minulle eli chariot tai Cetinje tai mursumarsu tai wilma79. Ilmoittakaa myös viestissä kenelle laitoitte yskärin. Jos henkilö a laittaa Cetinjalle yskärin, niin henkilö b laittaa sitten mursumarsulle, henkilöe c sitten laittaa wilma79, henkilö d chariotille jne. Kiitos =)
 
Viimeksi muokattu:
Mulle on tullut edelleen lisää liittymispyyntöjä chariotin viestin jälkeen.

Lähettäkää please tasaisemmin meille viestejä kun haluatte ryhmään, etteivät ihan kaikki laita postia mulle :). Ryhmän kasvu jatkuu edelleen, ja se on ollut aika huikea yllätys! (Tähän mennessä yli 60 jäsentä lisätty ensin Fb-kaveriksi ja sitten ryhmään, suurimmaksi osaksi tämän foorumin kautta). Joten kun ryhmä toimii vastedeskin, niin en joudu hoitamaan kaikkea yksin + lisäilemään ja poistelemaan ihmisiä omista Fb-kavereistani ihan päivittäin. On kyllä huippua että meitä on näin paljon, ja ryhmä on siis tarkoitus pitää uusille liittyjille avoimena jatkossakin!

Eli lähettäkää liittymispyyntönne joko minulle, mursumarsulle, wilma79:lle tai chariotille vuorotellen (jokainen nikki löytyy tästä ketjusta, kun vähän selailee). Viestin lähettämisen jälkeen ilmoitus tänne, kenelle pyyntö on lähetetty, niin seuraava liittyjä tietää sit lähettää viestinsä jollekulle muulle meistä neljästä. Eli oma viestisi menee aina sellaiselle henkilölle meistä neljästä, joka ei ole liittymispyyntöjä pisimpään aikaan saanut. Muista siis kirjata ketjun loppuun yksärin lähetettyäsi, kenelle sen laitoit.

Ai niin, ja jos joku tänne ilmoitelleista on laittanut yksärin mulle mutta vastausviestiä tai kaveripyyntöä ei tullut säällisessä ajassa, niin kannattaa ottaa uudelleen yhteyttä! Olen yrittänyt olla huolellinen, mutta en takaa etteikö joku huolimattomuusvirhe olisi saattanut joukkoon livahtaa. Sitä en ole seurannut, että onko kaikilta niiltä jotka ovat foorumilla sanoneet laittavansa viestiä, sellainen loppujen lopuksi tullut. Kaikki mukaan haluavat kyllä lisätään, ketkä ottavat yhteyttä. Jatkossa vaan siis viestit vuorotellen meille neljälle.

Kiitos :).
 
Viimeksi muokattu:
Wilma79:lle laitettu viestiä (taisi mennä ihan kahteen kertaan, pientä sekoilua lähetyksessä, anteeksi siitä .. :D)
Eli Helsingistä äiti 22v ja tytär 1v5kk pölleröidään puistoissa keskenämme, eikä olla kovin montaa perheellistä ystävää onnistuttu saamaan.
Toivottavasti päästään vielä mukaan! Ihanaa kun on tällainenkin tapa verkostoitua, itse olen niin kovin huono tuosta vain tutustumaan hiekkalaatikolla, ujous vaivaa..
 
Heippa!

Täällä ilmoittautuu esikoistaan odottava 29-vuotias tuleva äityli Espoosta. Kaipaisin etenkin juttuseuraa Espoo/Helsinki akselilla asuvista muista odottajista joilla laskettu aika tänä vuonna. :) Itsellä esikoisen la on marraskuun alussa.

Yksityisviestiä pistetty chariotille. :)
 
Öö laitan viestiä sit ilmeisesti vuorostaan Cetinjelle.

Eli olen siis 24-vuotias esikoista odottava (LA marrraskuun alussa) nainen Helsingistä, eikä tosiaan ole ketään odottavia/lapsellisia kavereita täällä yhtään ja vähän veikkaan et kun tästä mammalomalle jäädään niin käy aika vähän yksinäiseks. :)
 

Yhteistyössä