ratsasti HIRVELLÄ..

  • Viestiketjun aloittaja suuttunut
  • Ensimmäinen viesti
suuttunut
Kyllä tuo on mun mielestäni aika julmaa.Eläinrääkkäyksestä menee kyllä!
Tollanen känninen tonnikeiju hirven selässä keskellä järveä,ja kaverit rätkättää taustalla.Suututtaa!

Perusteluina sille ettei oo rääkkäystä niin se että metsästäjätki jättää eläimiä kitumaan.Eikä jätä,jos yhtään oikea metsämies on.
 
vieras
- Minä ainakin tulkitsen niin, että rikosta ei ole tapahtunut, tutkinnanjohtaja Seppo Nordström Kainuun poliisilaitokselta kertoi

:headwall:

Olisi tuosta nyt sakon voinut antaa.Ei mun mielestä kauhean fiksusti tehty.
 
sakot edes
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Inhottavaa, jos itse on uimassa ja joku hyppää selkään. Aika karmea fiilis. Olis kuivalla maalla samaa yrittänyt. :whistle:
Eihän nuo olis uskaltaneet,kun ovat niin raukkoja että rääkkäävät eläintä silloin kun se ei voi puollustaa itseään millään tavalla.Todella sikamaista.
 
vieras
Kainuun Sanomat uutisoi poliisin aikeista aloittaa tapauksen rikostutkinta. Tarkempi lakikirjojen selaus poliisilaitoksella kuitenkin paljasti, että rikoksen kynnys ei ylity.

- Ajattelin asiaa ensin tunteella, en järjellä, rikoskomisaario Seppo Nordström Kainuun poliisilaitokselta kertoo.

- Onhan tämä ihan järkyttävää ja vaarallista.

Poliisin kiinnostuksen lisäksi tapaus herättää hämmästystä myös muissa piireissä.

- On todella arveluttavaa touhua. Siinä voi vaikka henki mennä, sillä hirvi on todella vahva eläin, kommentoi varapuheenjohtaja Hannu Putkonen Kajaanin seudun luonto ry:stä.

http://www.kainuunsanomat.fi/cs/Satellite/Kainuu/1194622061848/artikkeli/hirviratsastuksesta+ei+seuraamuksia.html
 

Yhteistyössä