Relaatio 49

  • Viestiketjun aloittaja enbis
  • Ensimmäinen viesti
"Pelaaja"
[QUOTE="ruu";30810614]siis en ole saanut kuin YHDEN sanan kengurusta ja siitäkään en pääse eteenpäin.
Mitä ihmettä aloitusruudussa oikein haetaan ???[/QUOTE]

Minä olen sentään saanut 2 sanaa, ja kummastakin yhden eteenpäin - joista toisesta pääsi toiseen ruutuunkin. Muuten olen yhtä hukassa.

Eli siellä on yksi kenguruiden heimoon kuuluva suku, ja tietysti yksi maanosa.
 
???
Siitä pääsee ylempään ruutuun yhden kengurulajin kautta.

Tökkii kyllä mullakin lujaa. Vasemman reunan ruudut auki ja ylärivistä keskimmäinen, tuntuu et mihinkään ei pääse eteenpäin.

Taidan palata ton edellisen relaation pariin, kun huomasin senkin vasta eilen, joten ratkottavaa riittää. Tsemppiä! Ja todellakin komppaan Pelaajaa siinä, että olisi kiva, jos se palaute tekijälle annettaisiin asiallisessa muodossa.
 
???
Tänne vielä...

Tuleeko siihen tongue twisters -ruudun 11+11+11+11 se itsekseskös jne.? Kirjoitanko mä sen väärin vai onko siitä monta eri versiota vai tuleeko siihen kenties jotain ihan muuta? :)
 
pelaajatar
tässä asiallinen muoto tekijälle: tämä relaatio etenee huonosti, kun toiseen ruutuun pääsee vain tietyn sanan kautta. Lisäksi vieraskieliset pitkät kopioinnit voivat toki huvittaa jotain kopioimishuuman vimmassa olijaa, mutta jos haluaa itse rapsutella loogisia aivonystyröitään niin sitten tämä relaatio ei ole oikea tapa viettää aikaa.
 
"Pelaaja"
Edelliseen viitaten, tuo eteneminen on aivan totta. Vaikka olen oikean keskiruudun vasenman laidan saanut täyteen vihreää, niin vieläkään en pääse siitä vasemmalle keskimmäiseen ruutuun. Voin vain olettaa, että jokin ruudussa keskellä olevista sanoista vie viivan olemassaolevien viivojen yli ja yhteen rajasanaan.

Noin tekniseltä kannalta kannattaisi ottaa oppia vaikka edellisestä relaatiosta 48. Ruuduista toiseen pääsee yleensä kolmella tai neljällä eri sanalla, ketjut kulkevat molempiin suuntiin ja vaikka vaikeita sanoja onkin, niin liian pitkiä ei kuitenkaan ole. Toki tämä on vain minun mielipiteeni, mutta se on tekniseltä kannalta mallikelpoinen relaatio. Toki tekijällä on kokemusta jo usean relaation tekemisestä.
 
"Pelaaja"
[QUOTE="ÄrKoo";30809894]Tahallani en ole virheitä tehnyt! :) Laitoin jo apupyynnönkin relaatioiden alkuperäiselle tekijälle, josko saataisiin sanamuoto korjattua.. Kertoilkaa ihmeessä jos sielä jotakin muitakin kummallisuuksia on niin koetetaan korjailla?[/QUOTE]

Tuo näyttää nyt korjautuneen. :)
 
"Pelaaja"
[QUOTE="muuan";30810739]Valtio :)[/QUOTE]

Kiitos. Olisihan tuo pitänyt tietää.

Onko siis todella niin, ettei tästä aloitusruudusta pääse lainkaan vasemmalla olevaan ruutuun?
 
"muuan"
[QUOTE="Pelaaja";30810746]Kiitos. Olisihan tuo pitänyt tietää.

Onko siis todella niin, ettei tästä aloitusruudusta pääse lainkaan vasemmalla olevaan ruutuun?[/QUOTE]

Siltä näyttää, koska itsellä on se vasen laita aloitusruudusta täynnä.
 
"Pelaaja"
[QUOTE="muuan";30810750]Siltä näyttää, koska itsellä on se vasen laita aloitusruudusta täynnä.[/QUOTE]

Samoin, siksi ihmettelinkin.

Tässä on kyllä minusta selkeä arvostelun paikka. Kyllä relaatioiden idea ainakin minusta on se, että jokaisesti ruudusta on useampikin tie viereisiin ruutuihin.
 
"muuan"
[QUOTE="Pelaaja";30810754]Samoin, siksi ihmettelinkin.

Tässä on kyllä minusta selkeä arvostelun paikka. Kyllä relaatioiden idea ainakin minusta on se, että jokaisesti ruudusta on useampikin tie viereisiin ruutuihin.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Ärsyttävää, kun hakemisen jälkeen keksii sanan ja seuraavankin, mutta sitten se sanaketju tyssää siihen. Itsellä tällä hetkellä 132 sanaa, mutta pahasti jumissa ollaan, kun ei seuraaviin ruutuihin tunnu pääsevän millään.
 
"ÄrKoo"
Oli niinkuin arvelinkin. Teos oli liian pitkä, mutta nyt se on korjattu. Ja pelaaja, on juuri se itsekseskös...

Ja tosiaan jippo tässä on nuo rajoitetut etenemiset. Seuraavasta teen erilaisen :) Voisikin tehdä sellaisen missä ei ole käytetty lainkaan wikiä tekovaiheessa.. Tai korkeintaan oikeinkirjoituksen tarkistamisessa. ;)
 
Itse olen päässyt niin, että aloitusruudusta ylös lajikkeen kautta, seuraavasta sen nimen ja kaupungin kautta, ylänurkasta vasemmalle sen pitkän sanahirviön kautta, joka liittyy tongue twistereihin.. Siitä yy,ii? kautta seuraavaan ruutuun.. Itkun ja itkijän kautta laulu, siitä alas seuraavaan ruutuun.. Paikannimien kautta alaspäin, telkkarijutuista oikealle... Siitä jumitellaan alakeskellä. :) Eli liekkö spiraali.
 
"maija"
8 14 11
? ? 11
? ? 8

Pelin läpäisy:
100 / 425 (23.5%)

Vihjeet: 0 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
5 / 52

Jumitus.. Pääseekö Tongue twisters -ruudusta alaspäin?

Tongue twistersistä puuttuvat mm.
Pe-- 7
pääsanasta keltainen 10
Ka----- 9 ja 7

Bodymodifaction
Ka--- He---- 5+6
Va--- ja it-- välinen 5+3+4
pääsanasta 10 ja 4+5
Lä------ 7 ja 9
Ta------- 15 ja 13

Autan takaisin jos pystyn. :)
 
"ÄrKoo"
En kyllä siitä tiedä miten voi olla ilman keskussanaa. Koska relaatiota ei voi edes julkaista jos ei ole joka ruudussa keskussanaa... Jos se siis vain ei näy, niin se on Rahayksiköt. Selvittelyyn!
 
???
[QUOTE="maija";30810899]8 14 11
? ? 11
? ? 8

Pelin läpäisy:
100 / 425 (23.5%)

Vihjeet: 0 / 3
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
5 / 52

Jumitus.. Pääseekö Tongue twisters -ruudusta alaspäin?

Tongue twistersistä puuttuvat mm.
Pe-- 7
pääsanasta keltainen 10
Ka----- 9 ja 7

Bodymodifaction
Ka--- He---- 5+6
Va--- ja it-- välinen 5+3+4
pääsanasta 10 ja 4+5
Lä------ 7 ja 9
Ta------- 15 ja 13

Autan takaisin jos pystyn. :)[/QUOTE]

Siitä ruudusta pääsee alas tuosta va ja it yhdistävästä. Se on kappaleen nimi.
 

Yhteistyössä