Relaatio 91

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
sannisanni
nonni, 5 sanaa puuttuu, vinkkejä näihin niin tämäkin olis selevä :whistle:;):D

lahti:
pääsanasta 10 vasemmalle (lisävinkkiä)

urheilu:
pel-po äs 3 7
yh-hi-kil 12 (lisävinkkiä)

sibbe:
pääsanasta 9 vasemmalle (lisävinkkiä, kaikki viereisen ruudun vastasanat jo on)
pääsanasta 19 väliviivallinen
 
vierailija
Olen ketjun aloittaja, ja kiitos vinkeistä. Lähti hiukan avautumaan, mutta todella hitaasti jostain syystä nyt minulta tämä käy, vaikka yleensä olen paljon nopeampi. No, edetään sitten hitaasti vaikka jossain vaiheessa tietysti vinkkien saanti loppuu.:)
 
sannisanni
Olen ketjun aloittaja, ja kiitos vinkeistä. Lähti hiukan avautumaan, mutta todella hitaasti jostain syystä nyt minulta tämä käy, vaikka yleensä olen paljon nopeampi. No, edetään sitten hitaasti vaikka jossain vaiheessa tietysti vinkkien saanti loppuu.:)
hiljaa hyvä tulee, minäkin sain valmiiksi vasta sijalla 28 vaikka yleensä olen ollut viiden ekan joukossa :D

kurkkaan välillä tänne joten laita vaan kyselyjä, minä ainakin yritän jelpata aina kun voin ja ehdin :)
 
Olen ketjun aloittaja, ja kiitos vinkeistä. Lähti hiukan avautumaan, mutta todella hitaasti jostain syystä nyt minulta tämä käy, vaikka yleensä olen paljon nopeampi. No, edetään sitten hitaasti vaikka jossain vaiheessa tietysti vinkkien saanti loppuu.:)
tää oli sellanen että aluks tuntu ettei mikään aukee, mut sit ku pääs vauhtiin niin alkohan niitä sanoja tulemaan :)

yritän tässä tuohon kahteen asti olla vinkkailemassa jos tää flunssa ei kaada takas sänkyyn
 
vierailija
Minäkään en saa kuin MUUTAMAN sanan per ruutu ja tässä on niin ihmeellisiä ajatuskuvioita, mistä lie tekijä löytänyt

Esim sibelius
pääsanan ja lovii... välinen 5+6+9+6+8... mistähän ihmeestä tuollainen löytyisi ??
pääsanasta 8
pääsanasta 11
 
???
Minäkään en saa kuin MUUTAMAN sanan per ruutu ja tässä on niin ihmeellisiä ajatuskuvioita, mistä lie tekijä löytänyt

Esim sibelius
pääsanan ja lovii... välinen 5+6+9+6+8... mistähän ihmeestä tuollainen löytyisi ?? --- no tää on se itse herra :)
pääsanasta 8 --- sävellysmuoto
pääsanasta 11 --- jos tän piti olla 12, niin lahtelainen rakennus
 
vierailija
No jospa kysyisi, kun näitä ei näytä keksivän.

SIBELIUS
M H 8
M H 12 ja siitä 8+6 liittyy F1-ku
Sat 8+6
Rad - Yle 10 ja 3+6+5
Lie 8 josta 5 josta Vaa
Ja edellisestä 8 jsta 15
Vaa - Lov 7

RAUTATIE
Hel 13 ja 11
Por 7 ja 4 ja 5+8
Pääsanasta vasemmalle 8
ja alas 6
ja alas 7
Pas 15 ja 13
Lov 8+8 ja 8+7+8
Pen - Pie - Hel - All 8

LAHTI
Ol - Chi 4+7 ja siitä 4
Su - Teu 5
Su 10 ja 8
Suo Chi 6
Ci - Lau 10
Tor 6 ja 10
 
???
No jospa kysyisi, kun näitä ei näytä keksivän.

SIBELIUS
M H 8 --- sen toinen ammatti tai rooli sen lajin sisällä, vastasanan wikistä löytyy
M H 12 ja siitä 8+6 liittyy F1-ku --- 12 liittyy armeijaan ja tuo toinen on suomalainen
Sat 8+6 --- erään suomalaisen kaupungin ko. paikka
Rad - Yle 10 ja 3+6+5 --- virallinen nimi ja toinen liittyy Lahteen
Lie 8 josta 5 josta Vaa --- 8 on kunta jonka vaa:han liittyy lie ja siitä seuraava on toinen asia joka löytyy vaa:sta
Ja edellisestä 8 jsta 15 --- siis edelleen tuosta lie? 8 on sellanen kun vaikka rakennuksessa on niitä lie, 15 aukeaa sillä kunnalla
Vaa - Lov 7 --- katso sitä kuvaa

RAUTATIE
Hel 13 ja 11 --- 11 on yleinen turistikohde ko. kaupungissa ja 13 on laitos joka on siellä kohteessa
Por 7 ja 4 ja 5+8 --- 4 on mikä aukeaa por:sta länteen, nuo kaksi muuta varmaan saat tuosta ylemmästä, siis myös se 5+8 liittyy tohon 13:n aiheeseen vaikka viivaa ei menekään
Pääsanasta vasemmalle 8 --- wikissä sinisellä
ja alas 6 --- kaupunki Suomessa
ja alas 7 --- liittyy Lahteen
Pas 15 ja 13 --- katso täsmennyssivu
Lov 8+8 ja 8+7+8 --- toisen vinkkasin jo ja toinen aukeaa vastasanalla jonka vinkkasin jo
Pen - Pie - Hel - All 8 --- liittyy Lahteen, pääsanan wikissä

LAHTI
Ol - Chi 4+7 ja siitä 4 --- paikka, jossa Lahdessa voi nautiskella ol
Su - Teu 5 --- mikä se su on
Su 10 ja 8 --- elukka joka neuvoo ja opastaa ja 8 saat tosta alemmasta
Suo Chi 6 --- laita wikin hakuun
Ci - Lau 10 --- kauppa siellä Lau
Tor 6 ja 10 --- 6 saat ylemmästä ja 10 löytyy Lahdestakin
 
vierailija
No nyt olis sanat muuten, mutta kahta sanaa en keksi millään, joten niihin rautalankaa jos löytyy. Eli

Lahti
Kaup - Tor 10
Ja
Citym - Mark 10

Ei tule mieleen yhtään mitään noista.
 

Yhteistyössä