Rinnat pilalle imetyksen jälkeen ja mua haittaa se IHAN hirveästi!!!

  • Viestiketjun aloittaja NytOttaaHattuun
  • Ensimmäinen viesti
NytOttaaHattuun
Imetys loppunut ja rinnoista tullut ihan hirveet. Eripariset, rumat, lärpäkkeet. Mua oikein pistää vihaksi, kun jotkut jaksaa aina jauhaa, että tissit on tehty imetystä varten eikä muuta varten! Juu, juu, mutta näillä taitaa olla sitten hyvät tissit imetyksen jälkeen tai ainakin jäänyt jotain, joita voi rintaliiveillä kohottaa ja nostattaa, että näyttää edes siltä, että on tissit.

Arvatkaa vaan miten ottaa päähän, kun laitat paidan päälle, niin toisen tissi on vähän edes normaali ja toiselta puolelta on ihan lauta. Siis vaatteet ei istu mitenkään! Ja kyllä hävettää mennä rannalle, uimahalliin, saunailtoihin yms, kun tissit on tosi kauheet! Ja se ihan sama sanoa, että mitä väliä, kukaan ei katso. Tottakai on väliä ja kaikki katsoo!!!!

En sit tiedä, että kumpi parempi, se että imettää urhoollisesti n. 5 kk ja sitten itse saa kärsiä loppu elämänsä. Onko se oikein, että äidin naisellisuus viedään osittain ja elämänlaatu huononee todella ja sosiaaliset tilanteet alkaa vaivaamaan...

Ja se vastustuskyky lapselle, no joo, kai siinä jotain perää on. Mutta mun kaveripiirissä on esimerkiksi 7 aika pientä lasta, 3 niistä ollut täysimetyksellä, 2 pelkästään korvikkeella ja 2 osittain imetyksellä ja kas kummaa, nämä kaksi täysimetyksellä olleet ovat sairastelleet kaikkein eniten! Kyllä ollaan ihmetelty asiaa.

Ja sit vielä se, kun joku jaarittelee, että jo pelkkä raskaus muokkaa rintoja. Ehkä jollain. Mun rinnat oli koko raskauden ihan entisenlaisensa, ei mitään muutosta. Vasta 5 pv synnytyksen jälkeen alkoi maito nousta ja rinnat muuttuivat. Ja vasta imetyksen jälkeen on tullut täys katastrofi rinta-osastolle.

Ja en sitten ole ollut mikään d-kuppi, vaan mulla oli pienet kivat B-kupit, ehkei niin täydellisen muotoiset, mutta kivat tissit kuitenkin. Nyt on ihan hirveet tissit, joista kärsin lopun elämää.
 
Imettävä itsekin
Mä ymmärrän. Ne palautuu kyllä, mutta ovat nyt imetyksen jälkeen "kauheimmillaan". Odotan "innolla", miltä näyttää oma tissipari kolmannen imetyksen lopetettuani. Tosin pikkuhiljaa lopetellessa jälki ei ole ihan niin totaalista. Mutta mä siis ymmärrän hyvin sua ja sun harmia! Rinnat on tosi tärkeät naiselle ja naisellisuudelle, olkoon sitten beet tai deet. Oletko vielä harkinnut mitään toimenpiteitä?
 
Rukoilijasirkka
Kyl ne hei pikkasen palautuu. Tommonen lyhyt imetys voi jättää ne pahemmiksi, kuin pitkä. Pitkän imetyksen aikana ne lopulta ei ehkä tuota niin paljon maitoa, vaan muutos imetyksen lopettamiseen on pienempi silloin ja muutokset on hitaampia.
 
mää
Sama juttu. Nätti a-kuppi ennen kahta lasta. Imetysaikana omasta mielestäni hervoton d-kuppi. Nyt hädin tuskin aa-lärpäkkeet tissien tilalla. :( En vielä ainakaan ole ihan noin katkera, mutta kyllä se aika kurjalta tuntuu, vaikka en imetyksen suhteen mitään teksikään toisin. Kohottavat liivit nostavat vain sievät rypyt liivien päälle. ;)
 
vieras
No omiani kans kattelin, roikkuvat tuolla alhaalla, ennen olivat normaalilla kohtaa, mutta siinä auttoi myös se että oli rintalihasta, kävin salilla. Käy salilla ja keskity erityisesti rintoihin, lihaksista on paljon tukea ja apua muotoilussa.
 
Mua kiinnostaisi todella nähdä, mitkä ne niin pilalle menneet rinnat on, että ovatko oikeasti niin hirveät kuin joku luulee. Jos nyt nostan paitaa, tiedän että omani ei näytä hyviltä (vertaan vaikka tvssä näkyviin alastomiin rintoihin jne) Nännit pystyssä ne muuttuvat ihan täysin ja ovat jopa hyvät. Puhutaanko rupsahtaneista rinnoista siis normaalioloissa olevista tisseistä vai nänni-tisseistä? :saint:
 
mää
Sen vielä unohdin, että mulla on paino tippunut 10 kiloa tässä samassa hätäkässä, joten osa syystä menee siis sen piikkiin. Ennen mies kehui aina rintojani, ennen raskautta ja etenkin imetysaikana. Eipä ole kommentoinut enää mitenkään... Kyllä se vaan naisellisuuden tunteeseen vaikuttaa.
 
ap
Onko kellään oikeesti HIRVEET tissit, jotka sanoo, että tissit on imetystä varten tai mitä väliä sillä on jos niistä tulee lurppakorvat? Tuskinpa vain...

Vai onko täällä oikeesti joku, jota ei haittaa olla rannalla, saunaillassa tai uimahallissa, kun tissit ovat todella eriparia ja rumat? Toinen b-löllö ja toinen niukka a, hyvä ettei pelkkä nänni vaan.... tuskinpa....
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko kellään oikeesti HIRVEET tissit, jotka sanoo, että tissit on imetystä varten tai mitä väliä sillä on jos niistä tulee lurppakorvat? Tuskinpa vain...

Vai onko täällä oikeesti joku, jota ei haittaa olla rannalla, saunaillassa tai uimahallissa, kun tissit ovat todella eriparia ja rumat? Toinen b-löllö ja toinen niukka a, hyvä ettei pelkkä nänni vaan.... tuskinpa....
No oon mä ainakin monesti saanut kuulla valitusta omistani, lähinnä täällä palstalla. Tosielämässä ei ole kukaan sanonut. Tosin ei ne hirveät olekaan, mun mielestä.
 
surkee
mun täytyy kyl sanoa että mulla on tosi eriparitissit toinen on d ja toinen c... ei kiva, ja 3 imetyksen jälkeen molemmat roikkuu =( yhteensä oon lapsiani imettäny yli 2 vuotta.... muakin vaivaa ja hävettää, mut muutenkin kroppa on ihan kauhee, joten kai rumat tissit menee siinä samassa. mun on ihan pakko saada painoa pois, ja jos/kun se onnistuu, saa nähdä onko näistäkään tisseistä enää mitään jäljellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Onko kellään oikeesti HIRVEET tissit, jotka sanoo, että tissit on imetystä varten tai mitä väliä sillä on jos niistä tulee lurppakorvat? Tuskinpa vain...

Vai onko täällä oikeesti joku, jota ei haittaa olla rannalla, saunaillassa tai uimahallissa, kun tissit ovat todella eriparia ja rumat? Toinen b-löllö ja toinen niukka a, hyvä ettei pelkkä nänni vaan.... tuskinpa....
Mulla ei saunaillassa tule edes mieleen, että siellä pitäisi olla tissien osalta jossain hekumallisessa esittelykunnossa.

Ja mitä rannalla oloon tulee, osta oikeanlaiset bikinit, niillä kyllä saa löllöt ja roikkuvat tissitkin näyttämään hekumallisilta, nimim. kokemusta on, peruslappuja en tod käytä.
 
Vierailija
Ymmärrän täysin ap:ta. Se joka sanoo että nyky-yhteiskunnassa rinnat ovat vain imetystä varten, puhuu täyttä puppua. Kyllä rinnat ovat naiseuden kokemisen kannalta merkittävät.

Minulla oli kanssa vaivainen B, raskauden aikana turposivat d-e-kuppiin (josta mies oli tietysti innoissaan :)), imetys pilasi rinnat täysin eli olivat sen jälkeen lurpat ceet.

Kävin korjaamassa ja nyt näyttää hyvältä.

Turha kärsiä loppuelämäänsä.
 
vieras
miullakin tissit muuttuneet aivan olemattomiksi imetyksen jälkeen.. kun paidan vetää päälle ni luulis ettei tällä naisella ees rintoja oo.. ja tuo häiritsee.. ja eripariakin ovat ja sisko ääneen kauhisteli et ootko ikuna kattonu peiliin, sun rintas on aivan erikokoset..

sen jälkeen on ahistanut ja paljon rintojen erikokosuus..

joskus sais liikuntatunnilal tuohon pienempään tissiin täysillä pesispalljon ja siihen sen kasvu loppu, toisesta tuli paaaaaljon isompi tissi..
 

Yhteistyössä