Rinnat pilalle imetyksen jälkeen ja mua haittaa se IHAN hirveästi!!!

  • Viestiketjun aloittaja NytOttaaHattuun
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minulla kanssa ei rintoja melkeinpä ollenkaan, varsinkin tiukan paidan kanssa näyttää todella hölmöltä. Vaikeaa tässä on enää itseään millään tavoin seksikkäänä pitää, vaikka muuten kroppa kunnossa onkin :(.
 
vamma
mullakin IMETYS pilas rinnat, raskaus ei muuttanut niitä yhtään. Olin ennen B-kuppi ja imetyksen ansiosta ne kasvoi E-kuppiin asti. Hyvältä ne näytti niin kauan ku niissä oli maitoo ja imetin, imetin 1,5v. Sitten loppui imetys ja sen jälkeen ne on ollu ihan hirveen näköset. tästä on jo 3v eikä niistä oo tullu yhtään paremmat. roikkuu pahasti ovat eripariset, nännipiha kasvoi ja ovat kakan väriset. Näyttää siltä ku mulla olis vaan nänni ja nännipihat... oikeasta liivin koosta ei oo mitään hajuu enää... aikä liivikauppaan ees kehtaa mennä.... vois luulla et mun rinnat on jotenkin "vammaiset/poikkeavat"... ei pysty edes harrastaa seksiä miehen kanssa ilman rintaliivejä... :/ rahaa mihinkään korjaamiseen ei oo...
 
s
Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
 
tiitukka-80
itselläni olivat pyöreät, nätit beet. sitten raskausaikana suureni ceehen ja tuli aika seksikäs olo ;) mutta nyt... a-kupit jotka eivät varsinaisesti roiku, mutta ovat tyhjemmät ja yrittävät makuuasennossa aina sujahtaa kainaloihin, lisäksi monesti kun katsoo peiliin tai uusia valokuvia niin ihmettelee, että mihins ne tisukat ovat kadonneet... !
 
kolme lasta
Viimeisen kuuden vuoden aikana olen kolmea lasta imettänyt, jokaista yli vuoden. Ennen raskauksia oli c-kuppi, nyt joko c tai d. Ei mun tissit kauniit ole, olen aina pitänyt niitä liian isoina, ei ole kiinteät tms. Mutta koskaan, en koskaan ole syyttänyt imetystä tai raskautta tissien ulkonäöstä. Mulle se ei koskaan ole ollut tärkeä. Ja mies sanoo että tykkää niistä. Tissit on tehty imetystä varten.

Ja kyllä tuolla uimahalleissa, saunailloissa näkee niin montaa eri versioo tisseistä kun on ihmisiäkin. Ei kukaan katsele toisen tissejä sillä silmällä. Aikakin tekee tehtävänsä. Ajattele miltä ne näyttää 50v päästä?
 
Cologne
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.
Ei se imetys niitä pilaa, vaan rintojen suureneminen. Lihominen, raskaus, maidon nousu, ne sen tekee. Imetys ei sitä tee.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
enpä tiedä mutta äitini ja myös mummoni ruokkineet lapsensa pullolla kun ei maito ole tullut yhtään... minulla sitä maito sitten tulikin reilusti vaikka olin varma että mulla sama kohtalo... mulla ei raskaus muuttanut rintojen kokoa eikä muotoa... imetys sitten sai ne kasvamaan rajusti ku maitoa rupes nousemaan... äidillä ja mummolla harvinaisen hyvät rinnat vaikka heillä sitä ikääkin on... mulla sitte onkin niin kauheet rinnat että huhhuh...
 
s
Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.
Kerro enemmän miksi se on nimenomaan imetys? Raskauden aikana ne rinnat eniten käy muutoksia läpi meinaten.
 
Cologne
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Eikö se ole raskaus joka rinnat muuttaa eikä imetys? Tuli vain jossain lääkäriohjelmassa esille. Eli ei rintojen pilaamisen pelossa kannata olla imettämättä, parempi olla raskautumatta.
Ei ole totta. Näin varmaan sanotaan että kukaan ei jättäisi imettämättä sen takia, mutta kyllä se nimenomaan imetys on se joka ne pilaa. Sehän on selviö jos ajattelee ihmisen fysiologiaa.
Ei se imetys niitä pilaa, vaan rintojen suureneminen. Lihominen, raskaus, maidon nousu, ne sen tekee. Imetys ei sitä tee.
Ei ole mielestäni totta, ainakaan kaikkien kohdalla. Tunnen aika monta naista jotka ovat pulloruokkineet ja heillä pysyi rinnat entisellään, sanomansa mukaan.

Olen myös itse ennen lihonut jolloin rinnatkin kasvoivat, ja laihduttanut, eivätkä rinnat siitä kärsineet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mua kiinnostaisi todella nähdä, mitkä ne niin pilalle menneet rinnat on, että ovatko oikeasti niin hirveät kuin joku luulee. Jos nyt nostan paitaa, tiedän että omani ei näytä hyviltä (vertaan vaikka tvssä näkyviin alastomiin rintoihin jne) Nännit pystyssä ne muuttuvat ihan täysin ja ovat jopa hyvät. Puhutaanko rupsahtaneista rinnoista siis normaalioloissa olevista tisseistä vai nänni-tisseistä? :saint:
mä olen vakavasti harkinnut kuvan lähettämistä omistani, silloin varmaan aika monen rinta kompleksi kaikkoaisi :|
 
Y
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Mua kiinnostaisi todella nähdä, mitkä ne niin pilalle menneet rinnat on, että ovatko oikeasti niin hirveät kuin joku luulee. Jos nyt nostan paitaa, tiedän että omani ei näytä hyviltä (vertaan vaikka tvssä näkyviin alastomiin rintoihin jne) Nännit pystyssä ne muuttuvat ihan täysin ja ovat jopa hyvät. Puhutaanko rupsahtaneista rinnoista siis normaalioloissa olevista tisseistä vai nänni-tisseistä? :saint:
mä olen vakavasti harkinnut kuvan läherttämistä omistani, silloin varmaan aika monen rinta kompleksi kaikkoaisi :|
minäkin harkinnut mutta sen verran järkyt et huhhej.....
 
vieras
Mulla OLI vielä esikoisen jälkeen hyvät rinnat. Raskausaika ei niitä mitenkään muokannut kuten väitetään, rinnat kasvoivat sinä aikana kupista 70B kuppiin 70C, mutta niin mulla kävi joskus e-pillereidenkin kanssa ja kyllä ne siitä pieneni entiselleen kun pillerit jo vuosia sitten lopetin, raskauden vaikutukset oli samat. Maidonnousu synnytyksen jälkeen oli hirveä, siinä rinnat pompsahti D kuppiin yhdessä hetkessä. En imettänyt vauvaa, lypsin 3 viikkoa maitoa ja lopetin. Rinnat palautui entiselleen n. kuppiin 75B.

Toinen lapsi teki tuhonsa ja uskon vahvasti, että se on se imetys joka sen sai aikaan. Imetin 10kk ja jo siinä vaiheessa alkoi huomata miten rinnat täytenä oli ihan ok. normaalit, mutta vauvan imiessä ja maidon tyhjentyessä rinnat valahti tyhjiksi pusseiksi. Ja arvasin että kun lopetan imetyksen, niin todellisuus tulee vastaamaan niitä tyhjiä pusseja niin kuin kävikin. 1,5 vuotta aikaa eikä mitään palautumisen merkkejä näy. Ikää on alle 25 vuotta, joten eikai sitä iän syyksikään vielä voi laittaa.
 
S
Minulla raskausaikana kasvoi f-kuppiin, vaikka muuten hoikka olenkin, imetin 4 kk ja sen jälkeen rupsahtivat rinnatkin. Edelleen f-kuppi, mutta harkitsen kohotusleikkausta, ei näitä voi ilman rintaliivejä esitellä.
 
Kello
Sanokoon kuka tahansa mitä sanoo, minun rintani pilasi nimenomaan imetys ei raskaus.

Anoppini vielä varoitteli että älä imetä, pilaat rintasi. No niinhän siinä kävi kuten anoppi sanoi, tosin en kadu, mutta leikkausta odottelen minäkin :).
 
hempukka
Mulla oli pienet a-kuppiset tissit ennen imetyksiä, maitoa tuli todella paljon, imetyksen aikana oli pyöreet b-kupit. Viiden vuoden sisällä olen imettänyt 3 ja puoli vuotta, joten siinä ajassa luulis niiden tissien menneen jo pilalle...mutta ei, samat pienet terhakat tisut on edelleen ;) En tosin ole ikinää pitänyt tissejäni kovin upeina, mutta ei ne ainakaan roiku vieläkään. Ehkä ne isommat tissit helpommin alkaa roikkumaan ja veltostuu. Selvähän se on, että isommat painaa enemmän ja siten alkaa roikkumaankin helpommin. Itselläni ei edes raskausarpia tullut, eli raskaus ja imetys ei juurikaan missään näy. Se on niin yksilöllistä! Ehkä niitä lapsia ei kannata tehdäkään, jos pelkää kropan muuttuvan. Voi sitten vanhana ihailla omaa kroppaansa YKSIN ;)
 
Rukoilijasirkka
Miksi mulla ei mennyt pilalle, vaikka imetin yli vuoden?

Vai oisko teillä vaan kompleksi teidän tisseistä ja on kivaa keksiä joku syy sille, miksi ne on muka huonot.
 
no mulla rupsahti rinnat kun esikoisen synnyttyä ennestäänkin d-kuppiset tissit paisui kokoon F, ja ne oli saakeli kuin kivikovat melonit, maitoa oli vaikka muille jakaa, ja laps raukka meinasi hukkua maitoon kun imetin. Joo, imetyksen loppuessa tissit palautui samaan kuppi kokoon mutta malli olikin tyyten toinen, lähinnä jonkinlaiset leilit. Kun keskimmäinen syntyi, lypsin ja sitten mulla olikin patakintaat, kolmannen jälkeen tuli lähinnä normaalia lituskaisemmat majavanhännät, koko rintsikoissa yhä sama. Kun päästää vapaasti roikkumaan nännit ei osoita milliäkään ylöspäin, maate mennen eivät tipu kainaloon, vaan lysähtävät rintakehän päälle, ja jos mies oikein yrittää niin saa kouransa täyteen tissiä joka tuntuu luultavasti muffinsipussilta (siis sellainen muovipussi josta pursotetaan valmismuffinsi taikinaa vuokiin) niin että olen aika varma että voittaisin palstan hirveimmät tissit palkinnon ilman muuta :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miksi mulla ei mennyt pilalle, vaikka imetin yli vuoden?

Vai oisko teillä vaan kompleksi teidän tisseistä ja on kivaa keksiä joku syy sille, miksi ne on muka huonot.
No miksi kaikille ei tule raskausarpia vaikka raskaus kestää 42 viikkoa ja painoa tulee 20 kiloa, ja miksi jollekin tulee vaikka raskaus kestää vain 37 viikkoa ja painoa tulee alle 10 kiloa. Miksi toisille jää vatsa roikkumaan ja toisille ei. Ihan helposti voi toisella rinnat alkaa riippua vaikka toisella ei.
 
Y
http://www.tolookgood.com/images/before&after/BreastBefore11.JPG

mun rinnat on jopa noita pahemmat... nännipiha on niin vitun suuri et näyttää siltä ku ei muuta oliskaan....
 

Yhteistyössä