Ruokakuvaketju

Keittiönoita
Eilen aamiaiseksi kahvia, verigreippituoremehua, suolalihavoileipä ja vadelmia:



Tänään aamiaiseksi muuten sama, mutta lisäksi luumua ja cantaloupemeloonia:



Eilen lounaaksi possua ja pottua thaimaalaisittain:



Päivälliseksi suolalihaa, piparjuurikastiketta ja rehuja:



Torstain päivällinen oli soijasuikaleita, salsaa, uunijuureksia ja rehuja:



*muoks* Korjaus: veriappelsiinimehua eikä verigreippimehua
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";28565540]Booty, miten teet tuon bataattisoseen? Ihanko vain keität ja muussaat bataattia?[/QUOTE]

Keitän bataatin juu. Useasti laitan muutaman perunan joukkoon niin ei tule niin kauhean vetistä. Sen verran vain, että on kuohkeaa. Mutta pelkästä bataatista tulee kyllä hyvää ilmankin.
 
"vieras"
En kestä taas näitä herkkuja täällä! :D Tämä on kyllä huippuketju!

Keittiönoita, mistä noin ihanan näköisiä tuoreita vadelmia saa? Ihan kaupastako? Ja BootyPeppi, mitä kaikkea tuohon hampurilaiseen tulee? Pakko ehkä viikonloppuna tehdä tuollaisia!
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="vieras";28569993]En kestä taas näitä herkkuja täällä! :D Tämä on kyllä huippuketju!

Keittiönoita, mistä noin ihanan näköisiä tuoreita vadelmia saa? Ihan kaupastako? Ja BootyPeppi, mitä kaikkea tuohon hampurilaiseen tulee? Pakko ehkä viikonloppuna tehdä tuollaisia![/QUOTE]

Mies tekee jauhelihapihvin itse, joskus on noita esipaistettuja sämpylöitä ja välillä hampurilaissämpylöitä. Väliin voi laittaa cheddaria, sipulirenkaita, tomaattia, salaattia...mukaan mies useasti laittaa myös pekonia mutta ei mun hamppariin. Vaihtoehtona voi vaikka paneroida seitifileitä tai mitä vaan :) Kevyt valkoinen majoneesi, punainen hampurilaismajoneesi ja ketsuppia niille jotka tykkää. Näillä mennään meillä. Mulla ei ole ohjetta miehen tekemään jauhelihapihviin.
 

Yhteistyössä