Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi ryökäle minkä hintaisia noi Levikset on!:eek:

Poika ei aiemmin ole ollut merkkien perään, ja aina oon löytänyt kivannäköistä päällepantavaa lapsille hyvään hintaan vaikka joskus esim. Huutiksesta tai Torista, mutta nyt on pakko mennä kaupasta ostamaan kun ei yhtään tiedä noita kokoja tai malleja! Seuraavat voikin sitten ostaa torista kun on jotakin tietoa!:coffee:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Voi ryökäle minkä hintaisia noi Levikset on!:eek:

Poika ei aiemmin ole ollut merkkien perään, ja aina oon löytänyt kivannäköistä päällepantavaa lapsille hyvään hintaan vaikka joskus esim. Huutiksesta tai Torista, mutta nyt on pakko mennä kaupasta ostamaan kun ei yhtään tiedä noita kokoja tai malleja! Seuraavat voikin sitten ostaa torista kun on jotakin tietoa!:coffee:
https://www.careofcarl.fi/fi/artiklar/levis-vintage-clothing-1976-501-original-jeans-rigid-q2107.html

Mummon vintille nyt vaan:cool:
 
Tänään olis kivaa iltapäivälle!:love:
Poika haluaa levikset!:D Ei oo juuri koskaan farkkuja käyttänyt! Saas nähhä mistä niitä lähdetään hakemaan ja millanen show saadaan aikaiseksi.:D
Sitten käydään syömässä ja terottamassa luistimet viikonlopun pelejä varten, kun ei saanut sitä itse eilen tehtyä!:rolleyes:

En ole miesten farkku malleja katsellut ollenkaan. Pitäisi vähän tsiigailla, ettei mee koko päivän sovittelutalkoiks.

Mulla on kyllä sellainen tyyli, että nappaan aina myyjän mukaan, varmaan tänäänkin. Vaikka naabergulliaiset on joka kerta vastaan! -”Äiti älä nyt pyydä sitä tänne!!”
No joo, muistan itekki lapsena että en halunnut mitään myyjää kyttäämään.:oops:
Mutta en mä siellä koko iltaa aio sovitella!:coffee:Nimimerkillä: Pojalle takki, ja vain viidessä tunnissa!
Lasten kanssa vaateostoksilla olo on kyllä helvetistä.
Itse käyn aina tekemässä (nettivertailun jälkeen) alustavan kierroksen, ettei sitten tarvitse mennä kuin kahteen/kolmeen kauppaan. Säästää kummasti hermoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Lasten kanssa vaateostoksilla olo on kyllä helvetistä.
Itse käyn aina tekemässä (nettivertailun jälkeen) alustavan kierroksen, ettei sitten tarvitse mennä kuin kahteen/kolmeen kauppaan. Säästää kummasti hermoja.
Pitääkö olla huolissaan, ostokset tehty ja syömässä käyty!:eek: Eikä ostettu pelkkiä farkkuja vaan paitaa ka kenkää myös!:coffee:
Kello on vaille kuus. Oon varmaan taivaassa!:love:
 

Yhteistyössä