Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikö muka nukuta:unsure:
Aamulla on taas sulla kuitenkin treeniä ja menoa.. Nyt kannattaa mennä nukkumaan.
Iltapäivällä ja illalla on vasta pelejä, saa siis nukkua pitkään. Koiranki vein äsken ulos ni senkään puolesta ei tartte aamulla nousta.:)
Jotenkin sitä vaan haluaa välillä valvoa.:barefoot:

Kyllä mä ajattelin tehdä kohta jotakin sellaista mikä alkaa väsyttämään.:D:oops:
 
Huomenta!:coffee:
Pitäis lähteä töitten jälkeen uimahalliin kun minä ja mun suuri suuni taas meni muksulle niin lupaileen(n)
Ja koska en asioita jälleen ihan loppuun asti ollut miettinyt niin pitäisi käydä välissä myös kaupassa ostamassa ruokaa vaan kun ei taas ole mitään ajatusta mitä ruokaa laittaiso_O Ja sit se ruoka pitäis vielä jaksaa ja ehtiä valmistaakkin:unsure:

Elämä on joskus yllättävän hankalaa:cautious::oops:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
:coffee:

Mie laskin jouluintoilun eilen irti ja pistin kuusen jo koreaksi :D. Mutta mitäs tänään touhutaan ja etenkin mitä syödään :eek:? Ihan lyö ideapankki tyhjää (n). Ilma ei ainakaan houkuttele ulkoilemaan. Onneksi sentään hiihtoja taitaa tulla :D.
Synkkää näyttää olevan:)
Itsellä kans kyllä isona kysymyksenä taas, mitä tänään syötäisiin? Jotain hyvää olis kiva koska viikonloppu, jotain erilaistakin mutta kun aika on vähän kortilla ja mielikuvitus ei nyt raksuta yhtään ruokasektorilla(n)
Eli jos/kun keksit niin tulehan kertomaan josko itekkin saisin ideaa:D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Synkkää näyttää olevan:)
Itsellä kans kyllä isona kysymyksenä taas, mitä tänään syötäisiin? Jotain hyvää olis kiva koska viikonloppu, jotain erilaistakin mutta kun aika on vähän kortilla ja mielikuvitus ei nyt raksuta yhtään ruokasektorilla(n)
Eli jos/kun keksit niin tulehan kertomaan josko itekkin saisin ideaa:D
Nyt kävi mielenpäällä nachokana idea. Kylkeen jos laittaisi lohkopottuja ja salaatin.
 

Yhteistyössä