Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä pillu on ihan älyttömän ruma sana, oon inhonnu sitä sanaa lapsesta asti.
Mun mielestä se on enemmänkin sellanen tuhma sana, mitä käytetään kun halutaan tuhmailla:p
V**tu ja k**pä ovat taas rumia sanoja.
Ku**ikin on kiva sana tuhmailussa:sneaky:

M**kku taas kuvaa enemmän ihmistä kuin elintä:cautious:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais ja ruuttis
Jahas, filtteriin meni mun vastaus Ellulle. :D

Ehkä mun on vaikea vaan tottua semmosiin sanoihin, joita mun lapsuudessa ja nuoruuudessa on käytetty halventavasti ja ronskisti ja kiroiluun.

Tosin en kyllä tykkäis jos mun mies sanois lääketiedetermeillä että "voisinkos laittaa siittimeni sun emättimeen". :cautious:
 
Jahas, filtteriin meni mun vastaus Ellulle. :D

Ehkä mun on vaikea vaan tottua semmosiin sanoihin, joita mun lapsuudessa ja nuoruuudessa on käytetty halventavasti ja ronskisti ja kiroiluun.

Tosin en kyllä tykkäis jos mun mies sanois lääketiedetermeillä että "voisinkos laittaa siittimeni sun emättimeen". :cautious:
Siinä sitä nähdään, mies kun yrittää olla asiallinen niin ei sekään ole oikein :(
 
Jahas, filtteriin meni mun vastaus Ellulle. :D

Ehkä mun on vaikea vaan tottua semmosiin sanoihin, joita mun lapsuudessa ja nuoruuudessa on käytetty halventavasti ja ronskisti ja kiroiluun.

Tosin en kyllä tykkäis jos mun mies sanois lääketiedetermeillä että "voisinkos laittaa siittimeni sun emättimeen". :cautious:
Entäs jos mies tulis koputtelemaan olkapäähän mairea hymy huulillaan ja katseessa tietty kiimainen utu ja kysyis:''Voisimmeko suorittaa seksuaalisen toimenpiteen ja yhtyä ilta auringon koittaessa?''.o_O
Tai:''Kulta, mennään harrastamaan yhdyntää, rakkauden patsaani on jo valmis:love:''.
 

Yhteistyössä