Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mulle on kauneimpia...

Suomi
Loma
Veronpalautus
Kahvi
Pullakahvit
Mun miehen etunimi :love:
Joulu
Äiti

Nuo ei siis oo missään järjestyksessä. :D
jaa seksin aikana??:D
''Ihanaa kulta kun sulla on niin suuri Veronpalautus Mun miehen etunimi :love: ja jos haluut niin roiskases pullakahvit mun rinnoille...harmi kun Joulu meni jo äiti ei päässyt katselemaan tätä Suomiseksiä sivummalle kun on se Loma ja kaikkee!!'':eek:
 
Entäs jos mies tulis koputtelemaan olkapäähän mairea hymy huulillaan ja katseessa tietty kiimainen utu ja kysyis:''Voisimmeko suorittaa seksuaalisen toimenpiteen ja yhtyä ilta auringon koittaessa?''.o_O
Tai:''Kulta, mennään harrastamaan yhdyntää, rakkauden patsaani on jo valmis:love:''.
-Valtikka ois parempi kuin patsas (y)

-miten aurinko koittaa illalla? Eiks se liity auringonnousuun?
 
Möh:sleep:

Jo toista päivää jatkuu tää päänsärky, ei ees burana 600 auttanut eilen(n)
jaa seksin aikana??:D
''Ihanaa kulta kun sulla on niin suuri Veronpalautus Mun miehen etunimi :love: ja jos haluut niin roiskases pullakahvit mun rinnoille...harmi kun Joulu meni jo äiti ei päässyt katselemaan tätä Suomiseksiä sivummalle kun on se Loma ja kaikkee!!'':eek:
myrkyllä Echo riemastuu sulle
 
Sulla on ollu anoppi aina kattelemassa?

Vuokko hörppii kupista Presidenttiä ja neuloo samalla uutta pipoa, kun katselee "hyvähyvä, siinä nyt köyritte - hei varokaa ettei mun ompelemat lakanat rypisty!"
Eiiiii..poikien mummi on aivan ihana ihminen, sellanen herttanen ja pieni ruskea silmäinen nainen:love::love:

Mää aattelin vaan, että te käytätte noita sun edellä mainitsemia sanoja sängyssä tai missä nyt miehes kyntääkin sua:coffee::coffee:
 
Princess Annastacia
Hei. Olen princessa Annastacia. Tulen wienistä. Olisiko täälä minulle hyvä komea mies joka tulisi palvelemaan? Voin killinki heittää sinule. Välillä tarvitaan paidatonta palvelua, ei saa olla karvoija rinnassa. Ja olen oikea kuninkaallinen, minulle ei puhuta rumasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Se on elintärkeä asia joidenkin meidän elämässä.
Tuosta syntyikin mulle päivän mietelausekokoelma :D

Se on elintärkeä elin, ja se on tärkeä elin ihan meille kaikille, jotka ei sitä edes mukanaan kanna. Elintärkeän elimen pitää kohdata myös eräs toinen elintärkeä elin.

Ilman sitä yhtä ja ainutkertaista kohtaamista ei meitä palstalaisiakaan oli täällä kirjoittelemassa elintärkeistä elimistä :sneaky::D:love:





 

Yhteistyössä