Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kohta kiekkoa!!!!

Yllätysvoitto kuopuksen pelistä. Oli päätä pidempiä ja vanhempia pelaajia vastustajajengissä, mutta nää oli agressiivisempia ja liikkuvampia vaikka ei syöttely ollutkaan ihan priimaa! Hienoa!!! Hitto, että ovat hitsautuneet yhteen joukkueena!!!:love: Oli muös muutama sankariuhrautuminenkin!(y)
 
van der Gyllen-Kopf
Hei. Olen princessa Annastacia. Tulen wienistä. Olisiko täälä minulle hyvä komea mies joka tulisi palvelemaan? Voin killinki heittää sinule. Välillä tarvitaan paidatonta palvelua, ei saa olla karvoija rinnassa. Ja olen oikea kuninkaallinen, minulle ei puhuta rumasti.
Mine olla noblesucu ja asu teme Soomi

Ei olla karwarintha ja minu olla jo palwelia

Hen voi palwella me molemppi kun me2 teke lite kiwa juttu :love:
 
Oisko emätin sitten kauniimpi sana?
Siitä tulee taasen joku 80-luvun seksuaalivalistuskirja mieleen...siitinkin on ihan kamala.

Jostain syystä en tykkää kukilla "hede"- ja "emi" -termeistäkään.


Noniin, oikein houkuttelen m1ehen tänne viisastelemaan mulle mun ahdasmielisyydestä. o_O
Jahka se ehtii kotia Autismisäätiön sääntömääräisestä kokouksesta...
 
Siitä tulee taasen joku 80-luvun seksuaalivalistuskirja mieleen...siitinkin on ihan kamala.

Jostain syystä en tykkää kukilla "hede"- ja "emi" -termeistäkään.


Noniin, oikein houkuttelen m1ehen tänne viisastelemaan mulle mun ahdasmielisyydestä. o_O
Jahka se ehtii kotia Autismisäätiön sääntömääräisestä kokouksesta...
kielletään prkl kaikki sukuelimiin liittyvät sanat
 
Kohta kiekkoa!!!!

Yllätysvoitto kuopuksen pelistä. Oli päätä pidempiä ja vanhempia pelaajia vastustajajengissä, mutta nää oli agressiivisempia ja liikkuvampia vaikka ei syöttely ollutkaan ihan priimaa! Hienoa!!! Hitto, että ovat hitsautuneet yhteen joukkueena!!!:love: Oli muös muutama sankariuhrautuminenkin!(y)
Lionel Messikin on lyhyt, mut jalkapallossa lyhyydestä + armottomasta vikkelyydestä on etua. (y)
 

Yhteistyössä