Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää:)

Onpa ihana keli! Aurinkoa ja pikkupakkasta, mieli ja kroppa virkistyypiristyy vaikka kuin ois päivä tökkiny(y)

Ipanapaset..jaa, pitänee muuttaa tuota rakasta nimitystä kun tosta tulee mieleen lähinnä touhuavat vaahtosammuttimet:D..teinitrio on naaatiskellu lomapäivistään ihan kybällä. Ja ylläripylläri järjestäneet myös ohjelmanumeroitakin! Tässä oon saanu kahden päivän aikana olla suorinvartaloinkerien heti valmiina jatkamaan päivää maakuntamatkailun merkeissä. Kärry kyytiin vaan ja tielle posottamaan, kotiuduttu illansuussa uuden pärräkaluston kerax2. Omatoimisia ovat poitsut olleet ja nyt on kehaistava että hankinnat on kummallakin kohdillaan:)
Eli nyt saa uutta kautta korkata hyvillä mielin:)

Hiukan hirvitti tosin josko joudun tänäänkin lähteen tien päälle mutta nyt saa rautaratsuni levätä:D. Sen sijaan huomasin että tässä on yks väsy päiväpöllö paikalla:notworthy: - oon unohtanu kokonaan että huomenna olis tulossa tuon yhden hurmurin kummitukset kylään eli sehän pukkaa leipomusshöytä, pöytä pitää notkua sen seittemää ellei kaheksaa sorttia, sekä siivousta.*huokaa*

No, ihan kohta. Ekaks mä huilaan ja vetäsen tään maitoakahvilla kupin kitusiin(y)
 
No nyt on sienipihvit taputeltu pelleille.

Olikin aikamoinen vaiva! Pilkkimista, jauhamista, paahtamista, raastamista...
Oi nam! Sieniruuat on hyviä:p..vaikka ite en oikeesti juurikaan niitten päälle ymmärrä mitään kun tunnen vaan muutaman hassun lajin:oops:..eli mun sienet metsästä päätyy toisten herkuiksi useimmiten

Nyt antasin vaikka ja mitä kun pääsis uudestaan herkutteleen mummin sienipullia<3, silloin aikanaan kersana kun en osanu niitä niin arvostaa:(
 
Ajelin autolla tuossa auringonpaisteessa ja aattelin että oonpa onnellinen. Loma, ihana keli, kevät, ihania ihmisiä elämässä. Sai nukkua pitkään aamulla ilman että täytyi mennä mihinkään ja ilman että Wilma inisi mitään. :)

Pitää muistaa tää fiilis sit kun on se kakkeli-päivä jolloin ei mikään suju.
Oi että, puhutpa taas viisaita:)
Että kun hoksais pitää mielessä niitä hyviä hetkiä joista ammentaa voimaa ja onnistumisen ja onnen tunnetta silloin kun elämä ja maailma potkii...

Oikein ihunaa lomanjatkumoa sulle ja poppoollesi:)
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo

Yhteistyössä