Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mä olisin halunnut laittaa mekon mut mieheltä tuli täystyrmäys, kuulemma mihinkään missä on kännisiä miehiä ei laiteta.
Mun mielestä ei edes mikään tyrkky mekko, mut en jaksa kyllä mitään draamaakaan joten antaa olla.
Se olis tällainen mut lyhyillä hihoilla, selässä aukko ja pituus polvien yläosaan eli hieman pidempi kuin tämä.
Tuoha on ihana mekko eikä liian tyrkky mun mielestä
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Mä olisin halunnut laittaa mekon mut mieheltä tuli täystyrmäys, kuulemma mihinkään missä on kännisiä miehiä ei laiteta.
Mun mielestä ei edes mikään tyrkky mekko, mut en jaksa kyllä mitään draamaakaan joten antaa olla.
Se olis tällainen mut lyhyillä hihoilla, selässä aukko ja pituus polvien yläosaan eli hieman pidempi kuin tämä.
Miust tuo on liian tyrkky koska on noin lyhyt. :rolleyes:
 
r0s
Mä olisin halunnut laittaa mekon mut mieheltä tuli täystyrmäys, kuulemma mihinkään missä on kännisiä miehiä ei laiteta.
Mun mielestä ei edes mikään tyrkky mekko, mut en jaksa kyllä mitään draamaakaan joten antaa olla.
Se olis tällainen mut lyhyillä hihoilla, selässä aukko ja pituus polvien yläosaan eli hieman pidempi kuin tämä.

Ookkonää kimpassa mun eksän kanssa?

Tai no, et voi olla kun se on yhä sinkku. Mut sillä oli vastaavia. Korkkareita en saanut käyttää. Meikki oli kamalaa, haisevaa. Ja kaik ehostautuminen mitä typerintä ajanhaaskuuta.

Lopun alkua, sanon minä.
 
Ookkonää kimpassa mun eksän kanssa?

Tai no, et voi olla kun se on yhä sinkku. Mut sillä oli vastaavia. Korkkareita en saanut käyttää. Meikki oli kamalaa, haisevaa. Ja kaik ehostautuminen mitä typerintä ajanhaaskuuta.

Lopun alkua, sanon minä.
Mä "saan" kyllä meikata ja käyttää mekkoja yms muuten mut viihteellä ilmeisesti ei. Periaatteessa ymmärrän kyllä mut mun mielestä risteily puolison kanssa on vähä eri tilanne kuin vaikka baari-ilta "tyttöjen" kans tai työpaikan pikkujoulut.
No what ever, samapa tuo oikeastaan mulle on:)
 
Mä "saan" kyllä meikata ja käyttää mekkoja yms muuten mut viihteellä ilmeisesti ei. Periaatteessa ymmärrän kyllä mut mun mielestä risteily puolison kanssa on vähä eri tilanne kuin vaikka baari-ilta "tyttöjen" kans tai työpaikan pikkujoulut.
No what ever, samapa tuo oikeastaan mulle on
Mutta eihän toi oikein oo...kontrolloida toista noin:(
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Sori, en lukenut kunnolla. :X3: Pituus on siinä ja siinä. Sen lyhyempi ei saa olla. :)
Mä en itsekkään paljon lyhyemmistä pidä, tuo on periaatteessa minimi, mulla on kyl pari kesämekkoa mitkä on vähä lyhyempiä mutta kun ne on niiiin ihania kesällä päällä (kunhan ei pyllistele:X3:)
Ja makkarin puolelle löytyy sit omansa;)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
No en mä tota kovin isona kontrollina näe, jos ahdistaa ajatus että muut kuolaa omaa eukkoa niin ei oo iso vaiva jättää sitä mekkoa kotiin. Eri asia jos määräis vielä löysät housut ja meikki kiellon:ROFLMAO:
Höh. Mä en siis laivalle mitään bikiniasua laittaskaan, mut jos ukon kanssa menee niin ukkohan on koko ajan siinä vieres, joten mikä kamaluus se mekko ois?
Eiks sun mies oo vaan ylpeä jos ois sä kelpaisit jolleki toisellekin?
 
Muhun ei koskaan tehoa mainonta. Paitsi, jos mainostetaan vaatteita. Oon tän viikon kuolannu tuossa alapuolella olevia Shopaliken ja Elloksen mekkomainoksia.

Jotkut näyttää ihan vanhainkotimekoille, toiset taas vaatii sutjakkaa kroppaa (mitä mulla ei oo vielä ;)) ja sit kun löytyis täydellinen niin se on yli 100 e. Miks mulla on kallis maku?
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar ja Kais
jos se ukonrohjake laskeskelee että mekon alle on liian helppo tunkea kädet tms.
Pieleen sitten laskeskelee kun on tuossa nyt sen verran mittaa:)
Sitä paitsi me kuitenkin pääosin istutaan koko ilta tai sit kävellään kahdestaan joten ei siinä paljo pysty tekeen.
Mun mielestä se olis vaan romanttista kun hän itse salaa vähän hivuttais helmaa:X3:
 

Yhteistyössä