Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
ja mä nukuin kolmen tunnin iltapäiväunet ja nyt oon miettinyt millä sanoin kerron tämän yön unille jäähyväiset:cautious:
Siinä menee kyllä yöunet sekaisin, jos nukkuu päivällä liian kauan. Muistan yliopistoajoilta, kun oli monta tenttiä viikon sisällä, niin tuli nukuttua todella vähän. Yhden tentin jälkeen tulin kotiin puolilta päivin ja väsytti todella paljon, joten ajattelin nukkua pienet päiväunet. No sitten kun heräsin, niin oli aivan hämärää ja kello oli puoli seitsemän. Olin aivan pihalla, että oliko aamu vai ilta. Oli onneksi ilta, mutta sitten ei saanut taaskaan yöllä unta :D
 
Siinä menee kyllä yöunet sekaisin, jos nukkuu päivällä liian kauan. Muistan yliopistoajoilta, kun oli monta tenttiä viikon sisällä, niin tuli nukuttua todella vähän. Yhden tentin jälkeen tulin kotiin puolilta päivin ja väsytti todella paljon, joten ajattelin nukkua pienet päiväunet. No sitten kun heräsin, niin oli aivan hämärää ja kello oli puoli seitsemän. Olin aivan pihalla, että oliko aamu vai ilta. Oli onneksi ilta, mutta sitten ei saanut taaskaan yöllä unta :D
Sortunut samaan monta kertaa ''Mä torkahan vaan hetkeks, krooh...'' ja sitten herään myöhemmin ja mietin missä olen ja mitä tapahtuio_O
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Onko täällä palstalla vain yksi har-maa? :rolleyes:
Ei, mutta kun yleensä harmailta saa vihamielistä "muistatko miten kämmäsit palstalla kesällä 2014, mäpä muistan/jahas Ekko taas lihoo niinku Valion voivuori ennen Venäjällä/kurkumasyanidipsykedeliaa...suustalähteenahkanyt mut täs ois silti pari linkkiä/pippelipippeliEkkollakoivikossahihihii,"
.....niin tuommonen harmaa josta tursuaa sydämiä, on vähintään epäilyttävä.
 

Yhteistyössä