Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Sori kun pistin sydänhymiön, mut kuten täällä on puhuttu niin täällä pitäisi olla halaushymiö.

Selkärankareuma?
Ei kuulemma ole reuma. Sen esiaste, tulehduksellisesta selkädairaudesta lääkäri puhu. Pitää kuulemma herkästi ottaa yhteyttä jos tulee lisää oireita. Nyt pärjänny hyvin kipulääkkeillä. Niitä syön nyt puoli vuotta ja sitten katsotaan tilanne uudestaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Siitä kasvispaistoksesta tulikin ratatouille ilman munakoisoa...mut mies kehui innoissaan. (y)

Nyt porkkanakakku uunissa, siihen tuli kookosta ja ananasmurskaa kans. Muksu suunnitteli kookospallojen tekoa päiväkahville/välipalalle.

Onnea Kais jo etukäteen (en halua onnitella takakäteen, mikähän sekin on :oops:) :love:!
Nam,varmasti hyvää ruokaa oli. :)
Ja porkkanakakkua vielä :p
Kiitos :love:
Takakäteen :eek::LOL::LOL: en miekään.
 
vierailija
Mut saahan niitä, pienempiä taimia, edullisemmin.
Niin, mut en ole ehtinyt kauppaan koko kesänä. Oli muuten kiva äsken, kun olen säästänyt Pihasauniot tuolla kasvimalla - siis rikkaruohohan se on ja leviää vain siemenistä. Keräsin ne juurineen moneen ruukkuun ja asettelin ne tasaisin välein uuden polun reunalle. Ens kesänä se polku tuoksuu ihanalle eikä ruohoa tarvi leikata jatkuvasti sieltä. Olen tehnyt sen aikaisemmin kaakaopurkeilla, mut ne unohtuivat syksyllä maahan eikä olleet keväällä kauheen kivoja löytää - roskiahan ne oli, mut toimii se systeemi jopa paremmin kuin olisin uskonut:LOL:
 
r0s
Niin, mut en ole ehtinyt kauppaan koko kesänä. Oli muuten kiva äsken, kun olen säästänyt Pihasauniot tuolla kasvimalla - siis rikkaruohohan se on ja leviää vain siemenistä. Keräsin ne juurineen moneen ruukkuun ja asettelin ne tasaisin välein uuden polun reunalle. Ens kesänä se polku tuoksuu ihanalle eikä ruohoa tarvi leikata jatkuvasti sieltä. Olen tehnyt sen aikaisemmin kaakaopurkeilla, mut ne unohtuivat syksyllä maahan eikä olleet keväällä kauheen kivoja löytää - roskiahan ne oli, mut toimii se systeemi jopa paremmin kuin olisin uskonut:LOL:

Ootki ny varma, että se on pihasauniota eikä kamomillaa?
Mun mielestä pihasaunio haisee suht kaamealle toisin kuin tuo toinen.
 
vierailija
Ootki ny varma, että se on pihasauniota eikä kamomillaa?
Mun mielestä pihasaunio haisee suht kaamealle toisin kuin tuo toinen.
Oon varma, kun on mulla ollut sitä Kammillaakin, jonka sitten epähuomiossa nyhtäsin maasta, kun oli niin olemattoman näköinen. Varmaan lajikekysymys, mut tuo tuoksuu kyllä hyvälle - siis se vihreä osa. Mut meillä on perustuoksuna Tuoksusimake, joka sekoittuu kaikkeen... Kohta Rohtosyopayrtti jne. Se yks höttörikkaruoho peittää kyllä kaiken mut en muista nimeä - ihan järkky ja sitä ei saa päästää leviämään sen takia. Ovat kyllä yhtaikaa kukalla usein.
 

Yhteistyössä