Sairaan huonoa palvelua S-Marketissa! *Mitä sinä olisit tehnyt asiakaspalvelijana?*

  • Viestiketjun aloittaja Raskaana oleva PissaLiisa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
mun mies oli tänään meidän 2v:n kans käymässä halpahallissa.. 2v oli menny hukkaan ja mies oli sitä aikansa ettiny. Oli sit kysyny 1:ltä myyjältä onko näkyny 2v:tä tyttöä, vastaus "ei ole näkyny", oli kysyny toiselta myyjältä joka oli täyttäny hyllyjä ,ei ollu edes vilkaissu miheeni päin ja vastaus "enpä ole nähny".. oli kysyny kolmannelta myyjältä ja se oli sit sanonu, et "sitähän pitää lähteä ettimään".. oli tyttö ollu rämppäämässä jotain ulko-ovea.. ihmettelen vain et myyjiä ei kiinnosta jos isossa kaupassa pikku lapsi hukassa ja isä jo jonku aikaa ettiny
Itse kaupanalalla työskentelevänä voin vain ihmetellä, miten tuo 2-vuotias "katoaa" kesken kauppamatkan. Ei tulisi mieleenkään jättää noin pientä hetkeksikään silmistäni. Istumaan ostoskärryihin, pienille tarkoitetulle paikalle, niin pysyy tallessa.
Yllättävän yleistä tuo lasten "katoileminen". Usein kuulee kaupassa vanhempien sanovan lapsille, et "äiti/isi käy hakeen nyt ruoat, leikkikää kiltisti tässä leluosastolla" USKOMATONTA!!!
 
heips
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jepjep:
miksi raskaana oleva olisi jotenkin eri asemassa, kuin esimerkiksi minä, joka en ole raskaana ja kova pissihätä yllättää kesken pyörälenkin? pissahätä on pissahätä olit sitten vauva,vaari,raskaana yms. kaikille se kova pissahätä tuntuu ihan samalta.
Juuri näin!
Näinpä.
Itse olen ollut raskaana, mutta en onneksi ole käyttänyt sitä itse hankkimaa tilaa hyväksi vaatien erityisoikeuksia!!

Itse myös kaupanalalla olevana punnitsisin todella tarkkaan ja tod. näk. päätyisin ap tapauksen tulokseen juurikin työpaikalla olevien tiukkojen sääntöjen takia.
Siinä vaiheessa jos täytyy miettiä kumpi on minulle tärkeämpi, oman työpaikkani pitäminen vai jonkun raskaana olevan pöksyjen kuivana pysyminen, niin kyllä se silloin kuule oma suu on valitettavasti lähinnä....

Ehkä kannattaisi oman tilansa tiedostavan suunnitella pyörälenkit yleisövessojen mukaan, tai sitten kertakaikkiaan unohtaa moinen urheilu jos ei enää rakko pidä.
 
ässän myyjä
Ketjua lukematta totean, että olen myyjänä S-Marketissa ja meillä työturvallisuussäännöt kieltävät ehdottomasti kenenkään ulkopuolisen päästämistä henkilökunnan tiloihin.
 
juu ei
Minä en ikimaailmassa kehtaisi tehdä noin kuin sinä, vaatia sellaista mikä on kielletty. Puskapissa on keksitty, tai kotona käyminen.
Jos yhden raskaana olevan päästää, niin pitäisi päästää kaikki lapsetkin. Kai lapset tiheämmin käyvät kuin raskaana olevat, ainakin ne jotka vasta opettelevat kuivaksi.

Ja ei helvetti siitä mitään tulisi että siellä ravaisi asiakkaat. Se taas tekisi lisää hintaa ruokaan, kun vessan siivous ja vesi ja paperi pitäisi kustantaa. ja muutenkin ihan hassua että kaupassa hypättäisiin vessassa jossain takahuoneessa, valvontaakin pitäisi jo olla sitten. Ei mitenkään.
 
en missään tapauksessa päästäisi asiakkaita henkilökunnan tiloihin. siitä on selvät säännöt joista on pidettävä kiinni jos mielii työpaikkansa säilyttää. oon tosin kyllä paljon isommassa firmassa ku s-marketissa duunissa....
 
juu ei
Alkuperäinen kirjoittaja juu ei:
Minä en ikimaailmassa kehtaisi tehdä noin kuin sinä, vaatia sellaista mikä on kielletty. Puskapissa on keksitty, tai kotona käyminen.
Jos yhden raskaana olevan päästää, niin pitäisi päästää kaikki lapsetkin. Kai lapset tiheämmin käyvät kuin raskaana olevat, ainakin ne jotka vasta opettelevat kuivaksi.

Ja ei helvetti siitä mitään tulisi että siellä ravaisi asiakkaat. Se taas tekisi lisää hintaa ruokaan, kun vessan siivous ja vesi ja paperi pitäisi kustantaa. ja muutenkin ihan hassua että kaupassa hypättäisiin vessassa jossain takahuoneessa, valvontaakin pitäisi jo olla sitten. Ei mitenkään.
Kaupassa käydään reippaasti ja sitten kotiin kuselle. Aivan sama oliko raskaana tai ei.
Ja minusta kassa oli todella kohtelias sellaiselle joka moista kehtaa vaatia ja vielä kehtaa hämmästyä kun todetaan että ei käy.
 
vieras
Mä en loppuraskaudessa vähänkään pidemmälle kauppareissulle mennyt kuin sellaisiin marketteihin joissa tiesin olevan asiakasvessat. Eipä tullut mieleenkään kysellä henkilökunnan vessaan pääsyä...
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja hupsukerttuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
mun mies oli tänään meidän 2v:n kans käymässä halpahallissa.. 2v oli menny hukkaan ja mies oli sitä aikansa ettiny. Oli sit kysyny 1:ltä myyjältä onko näkyny 2v:tä tyttöä, vastaus "ei ole näkyny", oli kysyny toiselta myyjältä joka oli täyttäny hyllyjä ,ei ollu edes vilkaissu miheeni päin ja vastaus "enpä ole nähny".. oli kysyny kolmannelta myyjältä ja se oli sit sanonu, et "sitähän pitää lähteä ettimään".. oli tyttö ollu rämppäämässä jotain ulko-ovea.. ihmettelen vain et myyjiä ei kiinnosta jos isossa kaupassa pikku lapsi hukassa ja isä jo jonku aikaa ettiny
Itse kaupanalalla työskentelevänä voin vain ihmetellä, miten tuo 2-vuotias "katoaa" kesken kauppamatkan. Ei tulisi mieleenkään jättää noin pientä hetkeksikään silmistäni. Istumaan ostoskärryihin, pienille tarkoitetulle paikalle, niin pysyy tallessa.
Yllättävän yleistä tuo lasten "katoileminen". Usein kuulee kaupassa vanhempien sanovan lapsille, et "äiti/isi käy hakeen nyt ruoat, leikkikää kiltisti tässä leluosastolla" USKOMATONTA!!!
Ja se leluosastohan onkin tarkoitettu leikkimistä varten...
 
jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja hupsukerttuli:
Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:
mun mies oli tänään meidän 2v:n kans käymässä halpahallissa.. 2v oli menny hukkaan ja mies oli sitä aikansa ettiny. Oli sit kysyny 1:ltä myyjältä onko näkyny 2v:tä tyttöä, vastaus "ei ole näkyny", oli kysyny toiselta myyjältä joka oli täyttäny hyllyjä ,ei ollu edes vilkaissu miheeni päin ja vastaus "enpä ole nähny".. oli kysyny kolmannelta myyjältä ja se oli sit sanonu, et "sitähän pitää lähteä ettimään".. oli tyttö ollu rämppäämässä jotain ulko-ovea.. ihmettelen vain et myyjiä ei kiinnosta jos isossa kaupassa pikku lapsi hukassa ja isä jo jonku aikaa ettiny
Itse kaupanalalla työskentelevänä voin vain ihmetellä, miten tuo 2-vuotias "katoaa" kesken kauppamatkan. Ei tulisi mieleenkään jättää noin pientä hetkeksikään silmistäni. Istumaan ostoskärryihin, pienille tarkoitetulle paikalle, niin pysyy tallessa.
Yllättävän yleistä tuo lasten "katoileminen". Usein kuulee kaupassa vanhempien sanovan lapsille, et "äiti/isi käy hakeen nyt ruoat, leikkikää kiltisti tässä leluosastolla" USKOMATONTA!!!
Ja se leluosastohan onkin tarkoitettu leikkimistä varten...
 
++
Onko se huonoa palvelua että kieltäydytään jostain mitä kauppa ei alunperinkään tarjoa? Entä jos asiakasta väsyttää kovasti, pitääkö myyjän heittää kotiin, jos vaikka asuu samalla suunnalla?
 
vieras
Olen ollutkin kaupassa töissä, ja säännöt ovat olleet ettei asiakkaita voi päästää vessaan. Pienen lapsen kohdalla tiedän toimittaneen niin että lapsi on ilman huoltajaansa viety henkilökunnan tiloihin ja päästetty vessaan, mutta muuten on jouduttu sanomaan että VALITETTAVASTI on kielletty päästämästä asiakkaita henkilökunnan tiloihin.

Olen myös osannut neuvoa, että meillä ei valitettavasti ole asiakasvessaa, mutta tuossa 200metrin päässä on kirjastossa ilmainen vessa tai että kauppakeskuksen yläkerrassa on ravintola jossa on vessa.
 
vieras
Joskus kaupassa töissä olleena, meillä vessa oli kellaritiloissa olevissa sosiaalitiloissa, ja sinne päästäkseen pitäisi siis mennä hälyttimellä varustetusta ovesta ulos, ja sitten taas asiakkaan kanssa takaisin sisälle. Ei ollut lupa päästää, ja ymmärrät varmaan että asiakasta ei oteta mukaan siihen kun hälyttimeen laitetaan koodi että häly pois ja takaisin päälle.

Ikävä että raskaana olevana koet saaneesi huonoa palvelua, mutta säännöt on sääntöjä.
 
plm
Asiakaspalvelija teki aivan oikein jos heillä sellaiset säännöt on että asiakkaita ei päästetä henkilökunnan tiloihin. Mun mielestä on todella törkeää olettaa saavansa erityiskohtelua raskauden takia kun toisaalla naiset julistaa että raskaus ei ole sairas.
Ylipäänsä mua ärsyttää suunnattomasti sellaiset ihmiset jotka kuvittelee olevansa sääntöjen yläpuolella.
 
Kehnis
Eihän tuo itsestään selvä WS-palvelu koske kauppoja jossa ei mitään nautita.
Olet sitten kuitenkin kotiinkin polkenut kun ilmoitit tuskaisesta kotimatkasta..ei siis mikään "HÄTÄTILANNE".
Oman perheen puitteissa olemme kyllä saaneet asioida monenmoisissa putiikeissa pissalla,mutta en ole pitänyt sitä itsestään selvyytenä.Lähinnä kyse lapsien pissahädästä.
 
kehnis
Alkuperäinen kirjoittaja Kehnis:
Eihän tuo itsestään selvä WC-palvelu koske kauppoja jossa ei mitään nautita.
Olet sitten kuitenkin kotiinkin polkenut kun ilmoitit tuskaisesta kotimatkasta..ei siis mikään "HÄTÄTILANNE".
Oman perheen puitteissa olemme kyllä saaneet asioida monenmoisissa putiikeissa pissalla,mutta en ole pitänyt sitä itsestään selvyytenä.Lähinnä kyse lapsien pissahädästä.
 
Vieras
Tuli mieleen kun kerran työkaveri oli päästänyt asiakkaan vessaan. Asiakas oli kiitellyt ja poistunut suht pikaseen. Meni ehkä minuutti kun tajuttiin/ haistettiin miksi. Sitä pas**a oli kaikkialla. Pytyn päällä, lattialla, seinillä ja oli tuo osunut vähän pyttyynkin. Tämä kuka oli asiakkaan vessaan päästänyt joutui siivoamaan. Kiitos ja hyvää päivänjatkoa!!! :D
 
jj
Meilläkin kaupassa on ohjeistus, että on kielletty asiakkaiden pääsy henk.kunnan vessoihin, ja heidät ohjataan samassa rakennuksessa olevaan yleisövessaan. Joten ap, työntekijä on tehnyt todennäköisesti vain työtään ohjeiden mukaan. Itse olen joskus päästänyt vessaan kun jollain on ollut hätä, tosin itse olen kaiken varalta vessan ulkopuolella.. kenestäkään kun ei tiedä päällepäin onko varas tms.
 
vieras
En missään nimessä. Takahuoneissa sijaitsevat mahdollisesti kassakaapit, varastot, tulevat kampanjat yms. jotka eivät todellakaan ole asiakkaiden silmille tarkoitettuja.

Itselläni meni pidätyskyky synnytyksessä, mutta en ikinä kehtaisi tuollaisesta valittaa. Varo vaan ettei itsellesi käy niin, muuten kannattaa pysyä neljän seinän sisällä.
 
pikkukaupassa töissä
Mitäs tykkäät, kun kaupan vessassa on myyjän ripulit pytyssä tai verinen kuukuppi lavuaarin reunalla tai oksenus lavuaarissa tmns. Ei sinne tee ketään mieli silloin päästää, kun on hätäsesti aisoinut asiakkaiden välissä ja kuvitellut, että voi siivota työpäivän päätteeksi
 

Yhteistyössä