sanokaahan suoraan vesipullosta...

  • Viestiketjun aloittaja "amanda"
  • Ensimmäinen viesti
"Liepuska"
Kyllä mulla on kesällä,kuumalla aina vesipullo matkassa.Mä oon niin helposti janonen ja sit jos en saa juotavaa,niin paukkasee hervottoman pääkivun ja oksetuksen.
 
kkjkksp
Minä teen fyysistä työtä. Se pullo ei ole asuste. Juon talvisinkin työpäivän aikana 1- 1,5 litraa vettä. Kesällä enemmän. Kyllä huomaan olossani, jos en ole tarpeeksi nestettä nauttinut.
 
Hellu_88
Harvemmin oon nähny näiden pullonkanniskelijoiden oikeesti juovan pullosta. Kyllä jonkinlaiseksi brassailuksi sen tulkinnut. Joku Anna Abreukin ilmestyy haastatteluun vesipullo kädessä...miksi ei sitten juo =)
 
Mulla on oltava aina juotavaa käsillä. Toki se nyt yleensä on autossa, harvoin sen kanssa tarvii missään näkyvästi liikkua. Eikä pelkästään kesällä, kyllä mä tarvii juomista kylmälläkin ilmalla.
 
rtto
Asuste. :D

Mutta siis itse olen jotenkin aina janoinen ja juon todella usein. Jos en kanna omaa pulloa, niin sitten tulee ostettua usein limuja ja mehuja, vaikka vettä se kroppa tarvitsee.

Toinen on päänsärky, olen jostain syystä todella herkkä juomattomuuspäänsärylle, joten kesällä todella usein kanniskelen vesipulloa mukana lyhyemmälläkin reissulla.
 
vier
Harvemmin oon nähny näiden pullonkanniskelijoiden oikeesti juovan pullosta. Kyllä jonkinlaiseksi brassailuksi sen tulkinnut. Joku Anna Abreukin ilmestyy haastatteluun vesipullo kädessä...miksi ei sitten juo =)
Jos mietit oikein kovaa, niin keksisitköhän jonkun muun mahdollisen syyn miksi henkilöllä voisi olla haastattelussa vesipullo tai vesilasi lähettyvillä?
 
editointi
Harvemmin oon nähny näiden pullonkanniskelijoiden oikeesti juovan pullosta. Kyllä jonkinlaiseksi brassailuksi sen tulkinnut. Joku Anna Abreukin ilmestyy haastatteluun vesipullo kädessä...miksi ei sitten juo =)
Ellei ole suora haastattelu, niin ne editoidaan. Mikä tarkoittaa, että telkkarissa näytetään parhaat palat. Lähetysaika on rajallinen, joten miksi ihmeessä ne näyttäisi ne kohdat jossa Anna juo vettä.
 
Kesäkuumalla se on janojuoma. Kuka voi olla kauan aikaa juomatta vettä? Mulla vesipullo on kassissa. Ei kukaan näe sitä. Jos olen puolipäivää liikkeellä jossain niin en viitsi juosta kahviloissa tunnin välein. Ja joka kerta maksaa lasillisesta vettä.
 
Viimeksi muokattu:
tyhmä tapa
Täältä suoraan pullosta katsottuna vaikuttaa ainakin tyhmältä touhulta. Kohta ne alkavat kantamaan pottaa kolmannessa kädessä. Ihmisten fysiikka on varmaankin muuttunut viime vuosina, koska aikaisemmin ihmiset pärjäsivät aivan toisella tavalla ilman vesipulloa kädessä. Olisikohan tällä joku tasapainovaikutus, kun toisessa kädessä pitää olla puhelin. Mutta mietin vielä missä sitä pottaa pidetään - jalassako.
 
Vierasmiess
[QUOTE="Liepuska";29951537]Kyllä mulla on kesällä,kuumalla aina vesipullo matkassa.Mä oon niin helposti janonen ja sit jos en saa juotavaa,niin paukkasee hervottoman pääkivun ja oksetuksen.[/QUOTE]

Sä voit juoda vettä tasan yhtä paljon vaikket kulje pullo kädessä.
Esim. 6 x 0,5l lasia päivässä riittänee pitkälle ellei sitten tarvitse vesipulloasustetta jolla leikitään terveempää ihmistä kuin ollaankaan.
 
vieras-
Harvemmin oon nähny näiden pullonkanniskelijoiden oikeesti juovan pullosta. Kyllä jonkinlaiseksi brassailuksi sen tulkinnut. Joku Anna Abreukin ilmestyy haastatteluun vesipullo kädessä...miksi ei sitten juo =)
Anna Abreulle/muille julkkiksille se saattaa tarkoittaa ihan sopimusjuttua, josta kilahtaa rahaa tilille. Olet varmaan kuullut mainonnasta ja sponsoroinnista?
 
hmph
[QUOTE="Liepuska";29951537]Kyllä mulla on kesällä,kuumalla aina vesipullo matkassa.Mä oon niin helposti janonen ja sit jos en saa juotavaa,niin paukkasee hervottoman pääkivun ja oksetuksen.[/QUOTE]

Ala käyttää hattua ja aurinkolaseja. Oireesi kuulostavat enemmänkin auringonpistokselta, kuin miltään dehydraatiolta
 
snobi
En käytä kultaa en timantteja vaan brassailen Siggin pullolla jota näkyvästi kannan mukanani niin kokouksissa kuin kuntosalilla. Huomaahan kaikki et mulla on vesipullo?
Oikeesti: en tienny että vedenjuonti ei oo luonnollinen osa kaikkien päivittäistä elämää. Hörppy silloin tällöin pitää janon loitolla.
 
"mine"
En käytä kultaa en timantteja vaan brassailen Siggin pullolla jota näkyvästi kannan mukanani niin kokouksissa kuin kuntosalilla. Huomaahan kaikki et mulla on vesipullo?
Oikeesti: en tienny että vedenjuonti ei oo luonnollinen osa kaikkien päivittäistä elämää. Hörppy silloin tällöin pitää janon loitolla.
En tiennyt minäkään. Ja minä yritän aina pitää vesipulloa (useimmiten sisältäen vihreää teetä) mukana, muuten tulee mentyä aina kaupan kautta hakemaan juotavaa. Ja juon päivän aikana 2-3l ja elimistö sen vaatiikiin kun on jo siihen tottunut. Aivan yks ja sama mitä muut ajattelee pienissä päissään :)
 

Yhteistyössä