sanokaahan suoraan vesipullosta...

  • Viestiketjun aloittaja "amanda"
  • Ensimmäinen viesti
Wau, mun kraanavedellä täytetty ärräpullo on cool asuste :D

Juu ei, kyllä mä kannan sitä mukanani ihan siksi että tulisi juotua päivässä tarpeeksi.
Ja mä haluan hörppästä veteni just sillä hetkellä kun siltä tuntuu.

Jos se jonkun mielestä on "brassailua" niin :LOL:
 
snobi
[QUOTE="mine";29952518]En tiennyt minäkään. Ja minä yritän aina pitää vesipulloa (useimmiten sisältäen vihreää teetä) mukana, muuten tulee mentyä aina kaupan kautta hakemaan juotavaa. Ja juon päivän aikana 2-3l ja elimistö sen vaatiikiin kun on jo siihen tottunut. Aivan yks ja sama mitä muut ajattelee pienissä päissään :)[/QUOTE]Vihreää teetä, kiitos ideasta. Vähän vaihtelua :)
Enemmän kuin vesipullon kantelijat, mua mietityttää olutpakkauksien raahaajat. Viikonloppuna kun ulkoilutin vesipulloani rannoilla ja puistoissa oli monella huomattavasti painavammat kantamukset, ja pullot/tölkit näkyi monelta jääneen luontoon.
 
Onks tietoo
Läpi historian on esim. romaneilla on ollut tapana myydä vesipulloja toreilla ja rautatieasemilla Alkojen ollessa suljettuna. Se on ollut erittäin hyvä bisnes kautta aikojen.
 
[QUOTE="kääkkä";29952616]Mä kuljetan ja nautin veteni siideripullosta. Ei ainakaan kukaan luule, että brassailen vesipullolla.[/QUOTE]

Miksen mä ole tätä hoksannut!?
Nykysin kossupullotkin on kivasti muovisia :)
 
"Sirkkeli"
Mä en kyllä kestä kesäisin huonokuntoisena tuolla ulkoilla, jos ei ole vettä mukana. En ole ajatellut, että joku sitä pitää brassailuna. Meillä on itseasiassa ihan kotonakin käytössä vesipullot, jotka on otettu pakkasen kautta. Vettä pohjalle, pakkaseen. Vettä pulloon, nauti kylmästä raikkaanmakuisesta vedestä.

Ja sitten aamuisin mulla saattaa olla koirankusetusreissulla termosmuki täytettynä mustalla kahvilla. Varmaan näytän tosi leuhkalta. Maksoihan se muki ainakin muutaman euron, ja kahvi varmaan sen 20 senttiä. Koira vaan on jalat ristissä, jos ensin odottaa keittämistä, sitten kuuman kahvin jäähyttelyä ja sen jälkeen juomista.
 
d7
Tänäänkin oon herättäny jo vaikka kuinka paljon kateutta vesipullollani. Oon kyllä jo pari kertaa juonut sen tyhjäkskin, mutta täyttänyt uudelleen, ettei vaan joku luulis, että se on jotain muuta kuin asuste.

Louis Vuitton ja vesipullo, samanlaiset statussymbolit!
 
"rrr"
Mun suu kuivuu helposti ja janokin on usein. Toisaalta tuosta on myös tullut tapa, tuntuisi orvolta lähteä ilman vettä.

Jos joku saa tuosta päiväänsä jotain "toikin tossa juo vettä, öhöhö yrittääköhän se näyttää siltä että sillä on terveelliset elämäntavat, no ei kyllä näytä, öhöhö"-potkua niin se on vain plussaa.
 
vierasa
Mulla on aina vesipullo vierellä, kotonakin. Mä en yksinkertaisesti vain muista juoda muuten. Vesipullo on siitä kätevä kun sitä voi pitää joka paikassa mukana. Tosin en mä sitä kädessä kanna vaan laukussa.
 
pulloilija
Minäpäs olen kantanut vesipulloa mukanani jo ennenkuin siitä tuli "asuste". Olen onnistunut kahdesti saamaan haimatulehduksen (vaikka olen absolutisti eikä ollut mitään edeltävää ripuli-oksentelu- ongelmaakaan)ja ohjeeksi tuli että minun on juotava jo ennen kuin tunnen janoa.
On siis viisasta pitää vettä mukana aina ja kaikkialla että voin sitä lipittää muutaman kerran tunnissa ja ehkäistä hirveä haimatulehdus.

Toki kannan sitä pulloani yleensä laukussani ja otan esille vain ryyppytarpeessa mutta pullo on aina mukana. No okei, talvella en ota sitä mukaani johonkin prismaan tms. mennessäni mutta kesällä on pakko pitää sielläkin mukana ja saatavilla koska jos jano pääsee tulemaan niin se on sitten jo myöhäistä, seuraavaksi on suuntana sairaala ja tiputus....
 
Mun suu kuivaa helposti joten ihan on tarpeellinen se vesipullo. Vai, että asuste ja brassailua vesipullo. Siis vesipullo. Kaikkia sitä kans kuulee! :LOL: Ja jotkut sitte viä oikiasti miettii tuollaasia nähdessään ihmisillä vesipullon... :D
 
no joo
Mulla on vesipullo työpöydälläni toimistolla. Hörppäilen pitkin päivää. On paljon parempi olla kun muistaa juoda vettä päivän mittaan: ei särje päätä, iho tykkää eikä nälkäkään niin vaivaa.
 
"kääkkä"
Miksen mä ole tätä hoksannut!?
Nykysin kossupullotkin on kivasti muovisia :)
Itse asiassa mulla on ollut joskus jumpassa muovisessa kossupullossa (tai tais olla itseasiassa viruvalge tai joku muu eestiviina) vedet. Vähän kyllä hävetti silloin, mutta olin kaikki muut pullot vieny kauppaan paitsi alkonpullot ja noi ei-palautettavat. Nooh. Oli kanssajumppaajilla hauskaa. Ja mullakin ihan.
 
Heije-73
KYllä se vesipullon mukana kanniskelu on ihan samanlainen "asuste" kuin ne aurinkolasit lippiksen lipan päällä.
Ja huom, miksi tätä tarvetta ei aiemmin ole ollut=)=)=)
Olen myös havainnoinnut että nämä vesipullon kanniskelijat ovat samoja jotka ovat mukana millon missäkin muotiälyttömyydessä..
 
KYllä se vesipullon mukana kanniskelu on ihan samanlainen "asuste" kuin ne aurinkolasit lippiksen lipan päällä.
Ja huom, miksi tätä tarvetta ei aiemmin ole ollut=)=)=)
Olen myös havainnoinnut että nämä vesipullon kanniskelijat ovat samoja jotka ovat mukana millon missäkin muotiälyttömyydessä..
Voi pyhä yksinkertaasuus... Älytöntä ei oo muuta ku sä ja sun ajatukset. :D
 
Vvierass
Kyl toi on ihan vaan itselleen kehitetty tapa että aina hörpittävä, ei kenenkään kroppa edellytä jatkuvaa veden lipittelyä, kyl se terveelle ihmiselle riittää, että vaikka parin tunnin välein juo kunnolla.
 
"uneton"
KYllä se vesipullon mukana kanniskelu on ihan samanlainen "asuste" kuin ne aurinkolasit lippiksen lipan päällä.
Ja huom, miksi tätä tarvetta ei aiemmin ole ollut=)=)=)
Olen myös havainnoinnut että nämä vesipullon kanniskelijat ovat samoja jotka ovat mukana millon missäkin muotiälyttömyydessä..
Entä silloin kun vesipullo on kassissa? En harrasta mitään muotiälyttömyyksiä.
 

Yhteistyössä