sanokaahan suoraan vesipullosta...

  • Viestiketjun aloittaja "amanda"
  • Ensimmäinen viesti
Hmmm... tositarina:

Aikanaan liikemiespari hoksas ryhtyä myymään brändättyä pullovettä. Kun kauppa rupes käymään, niin joutuivat kustantamaan Norjalaiselle pikkukylälle uuden vedenottamon, ihan sen vuoksi, et olis aikas noloa myydä kalliilla pullossa jotain, jota Norjalaisessa pikkukylässä käytetään vessanhuuhteluun.

Jouduin aikanaan jokusen kuukauden erikseen ostamaan juomavettä, kun oravat hirveen huonolla menestyksellä päättivät käyttää paikallista vesitornia uimakoulunaan.

Mun edesmenny setäni taas aikanaan tuumas, et hän on tietämättään hirveen rikas, koska on koko ikänsä pessy takapuolensakin vedellä mist pullotettuna maksettais vitosen litra.
 
vieras...
onks tää muotivillitys ollut sitten jo ainakin 10v? itse aloin reilu 10v sitten kantamaan pulloa mukana kun aloitin opiskelut ja halvemmaksi tuli kantaa sitä vesipulloa kuin ostaa koululta kalliita limuja. en oo kyllä tota koskaan ajatellut muotivillityksenä.
 
Bvvhj
No jos tulee reissussa jano, niin pitääkö mennä vessaan juomaan kouralla vettä, jotta ei olisi muotipelle? Entäs jos on vain maksullinen vessa, kalliimpaa vettä se on kuin limsapullossa kotoota tuotu. Tai jos vessa on yrjöttävän epäsiisti? Vai pitääkö ostaa juotavaa kahvilasta? Sovitaanko, että me köyhät saadaan kuljettaa vesipulla, kun ei oo varaa maksullisiin vessoihin ja maksulliseen juotavaan.
 
"northern soul"
[QUOTE="kääkkä";29952945]Itse asiassa mulla on ollut joskus jumpassa muovisessa kossupullossa (tai tais olla itseasiassa viruvalge tai joku muu eestiviina) vedet. Vähän kyllä hävetti silloin, mutta olin kaikki muut pullot vieny kauppaan paitsi alkonpullot ja noi ei-palautettavat. Nooh. Oli kanssajumppaajilla hauskaa. Ja mullakin ihan.[/QUOTE]

Mulla oli joskus vodkapullo vesipullona sangyn vieressa. Sisko oli yokylassa ja nukuttiin samassa sangyssa. Herasin yolla ja kaivoin vesipulloni esiin ottamaan horppya. Sisko herasi myos ja katsoi silmat lautasina, kun otin "vodka"horppya klo 4 aamuyosta. Oli kuulemma miettinyt, etta kuinka aamulla ottaa mun alkoholiongelman puheenaiheeksi.
 
"Tiinuli"
Että voi raivostuttaa yksi juuri tällainen vesipullo-elvis, joka päivä se saatanan sama vesipullo kädessä eikä määrä edes vähene s*tana.
Ja tän saman vesipullonkanniskelija takii pitää töissäki aina olla saatavilla teetä kun ei voi mukamas kahvia juoda niinkuin muut.
 
[QUOTE="Tiinuli";29953239]Että voi raivostuttaa yksi juuri tällainen vesipullo-elvis, joka päivä se saatanan sama vesipullo kädessä eikä määrä edes vähene s*tana.
Ja tän saman vesipullonkanniskelija takii pitää töissäki aina olla saatavilla teetä kun ei voi mukamas kahvia juoda niinkuin muut.[/QUOTE]

:D
 
No jos on kuuma ilma ja mie kävelen kaupungilla, töihin tai vaan lenkillä, niin kannan kyllä vesipulloa mukana. Mulla kuivuu suu äkkiä.
 
Viimeksi muokattu:
xixixixixiix
työpaikalla meilläkin yks varsinainen hermosaha , aina vesipullo kädessä . varmaan ainoa hetki kun laskee sen käsistään on kun alkaa pilkkimään sen teepussinsa kanssa.
 
Ohhoh
Mulle kyllä saa lahjoittaa rahaa sellaset 1,70 - 5,10e per pvä, niin en kantelis enää vesipulloa mukanani ;)

Oon pihi joten otan veteni hanasta ja näin tehnyt yli 15 vuotta jo. Voin toki leveillä sillä, että aineenvaihduntani on hiton hyvässä kunnossa. BMI ei ole ikinä noussut yli 21. Aah.. ehkäpä vedessä on se juttu.. saa nauraa toki vapaasti mutta voin syödä myös reippaasti lähes 4000 kcal edestä päivittäin enkä liho. Mahtaa vituttaa? (jotta ei liikaa harmittaisi niin syynä ovat erään sairauden hoidot, joiden jälkeen on kroppani ollut "hiukan" vinksallaan)

Voisin ruveta ihmettelemään miksi sairaan ylipainoiset kehtaa syödä sen leivoksen kahvilassa tai käydä mäkkärissä? Vaan mua ei kiinnosta ja siksi ihmetyttää kuinka jonkun vesipullo voi noin korventaa pientä mieltä. Hohoh..
 
"Eulalia"
Ihana ketju <3
Oon kyllä ihan varma, et jos tai siis kun mulle nauretaan niin syy on muussa kuin olkalaukussa kulkevassa vesipullossa.
Tästäkö se johtui kun lukiossa oli niin vaikea tutustua uusiin ihmisiin? Ne piti mua pullovesinarsistina, sitä pulloa olemattoman munanjatkeena ja mitäs muuta just luinkaan... No, ei aina voi voittaa.
 
Voisinhan minä kaupungilla kulkiessa odottaa sen pari tuntia että pääsen kotiin juomaan, tai hörppiä jonkun vessan hanasta, tai maksaa kahvilaan lämpösestä raanavedestä, mutta MIKSI kun voin pitää sitä pulloa mukana ja sammuttaa janoni ILMAISEKSI heti kun siltä tuntuu ?

Mä oon kyllä kauhee ja pinnallinen ihmiskuvatus...
oon näin kesäkuumalla tuon alle 3 vuotiaankin opettanut trendipelleksi :headwall:
Sillä on kotipihassakin Hello Kitty pullossa vettä mukana :O
 
vvvirs
Ei kellään ole niin jano koko akan että koko ajan pitäis litkiä. Tuo on vaan ihan opittu tapa että koskaan ei juoda kerralla kunnolla vaan aina vähän lipitellään. Ei ihmisellä oikea tarve ole sellaiseen. Mut halutaan vaan olla niin sporttista kuin ois just tultu maratoonilta vähintään ja kauhea nestevaje..
 
"Anne"
No jos päivä alkaa tuossa klo7, sitä ennen en viitsi juoda vettä kun juon aamukahvin ja matka kestää yli 1h tarhan kautta, ruokis on noin klo 11 jolloin juon mukin tai kaksi vettä ( ei ole muuten suositeltu kauheasti lipitettävän nestettä ruuan kanssa, laimentaa vatsahappoja tjs) ja pääsen kotiin asti noin klo 16-17.
Eli kun juon noin 2,5-3L vettä päivässä, niin klo 16/17-22 pitäisi juoda noin 2,3-2,8L vettä, ettei kävisi kenenkään hermoille..
No joo.. onnistuuhan tuo tietty, harmi vaan että läpi menee sitten enemmän kuin pitäisi... plus että naapuri varmaan alkaisi sitten palstailemaan ja valittamaan kuinka ramppaan yöt vessassa..
 
"rrr"
Ei kellään ole niin jano koko akan että koko ajan pitäis litkiä. Tuo on vaan ihan opittu tapa että koskaan ei juoda kerralla kunnolla vaan aina vähän lipitellään. Ei ihmisellä oikea tarve ole sellaiseen. Mut halutaan vaan olla niin sporttista kuin ois just tultu maratoonilta vähintään ja kauhea nestevaje..
No siis minä ainakin tuolla kommentissani aiemmin sanoinkin että osittain aivan varmasti opittu tapa. En vain tajua miten se tekee hommasta jotenkin wannabe-sport-cool meininkiä? :D
 

Yhteistyössä