satuhäät

  • Viestiketjun aloittaja <3
  • Ensimmäinen viesti
lilli
Mun mielestä oli jotenkin teennäistä toi pelkkä pusuttelu jne..vaik muija alussa kerto et ite on harrastanu seksiä.Teennäinen ja tekopyhä kuva jäi tosta naisesta. Muuten kyllä oli ihanat häät!
 
muu
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaaja:
En yhtään hämmästy sun tällaista kommenttia. Jos kyseessä olisi ollut joku muu kuin uskovainen nuoripari et olisi asiaan tällä tavalla reagoinut.
No kyllä oli niin naiivia ja naurettavaa alusta loppuun että voi pyhä sylvi, olivat uskovaisia tai ei.
Kateellisten ihmisten panettelua ;). Ihana ja suloinen pari.
Näinpä juuri. Ja epäilijöille, että kyllä heidän liittonsa on arkensakin kestänyt. Vieläpä oikein hyvin :)
On vai? Eikö ne vasta menneet naimisiin? Jos heillä alko kesällä seksisuhde = naimisiin meno, niin toki se arki on aluksi pelkkää kutemista. Sen perusteella viel voi mitään sanoa....
No hei, sekstailetko sinä seitsemän kuukautta yhteenmenoon? Eiköhän siinä muutakin tehdä
Suhteen alkuhuumassa pareilla on tapana sekstailla melko tiiviisti. Lisäksi silloin kaikki näyttää "vaaleanpunaiselta". Se arki astuu kuvioihin sitten kun huuma alkaa jäädä taka-alalle.
Mutta toki on olemassa pareja jotka päätyvät yhteen ilman rakkautta. Heillä se arki alkaa heti.
Ja moni pari joka on kokeillut seksiä ennen aviota, eroaa...plää plää. hohhoijaa...
Mites se nyt tähän liittyy? Kyse oli siitä milloin se arki alkaa, ei siitä kuka eroaa ja kuka ei.
Mitäs se sinulle kuuluu, koska heidän arki alkaa :eek:?? On tää jo aivan uskomatonta!
 
satu
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Mun mielestä oli jotenkin teennäistä toi pelkkä pusuttelu jne..vaik muija alussa kerto et ite on harrastanu seksiä.Teennäinen ja tekopyhä kuva jäi tosta naisesta. Muuten kyllä oli ihanat häät!
Oli harrastanut seksiä enenn uskoontuloaan. Nyt sitten uskovaisena seurusteltuaan halusi suhteellensa toisenlaiset "säännöt"
 
mä olen ainaki menny naimisiin maistraatissa mieheni kanssa kahdestaan omasta tahdostamme enkä ole tippaakaan kateellinen tollasille ihmisille ketkä viettää leveesti häänsä. edelleenki kukin tavallaan, jokanen tekee niinku parhaaks näkee. me ei haluttu tuhlata naimisiin menoomme sen enempää kuin hääkuviin ja ravintolaan ruokaan :D toki mun vanhemmat olis varmaan järjestäny oikein hipat mut ihan omasta päätöksestämme haluttiin niin.
 
No jo on peliä. Että se pimatsu oli tullut uskoon sen jälkeen ku oli jo harrastanut seksiä jonkun muun ku ton kundin kanssa??
Elikkä noi ihme hurskastelut oli vaan teatteria- se mikään neitsyt ollu!!
Kuin se kundi suostu ottaan niin likaisen tytön vaimokseen |O
Mikä nykyajan nuoria riivaa? ihme periatteita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaaja:
En yhtään hämmästy sun tällaista kommenttia. Jos kyseessä olisi ollut joku muu kuin uskovainen nuoripari et olisi asiaan tällä tavalla reagoinut.
No kyllä oli niin naiivia ja naurettavaa alusta loppuun että voi pyhä sylvi, olivat uskovaisia tai ei.
Kateellisten ihmisten panettelua ;). Ihana ja suloinen pari.
Näinpä juuri. Ja epäilijöille, että kyllä heidän liittonsa on arkensakin kestänyt. Vieläpä oikein hyvin :)
On vai? Eikö ne vasta menneet naimisiin? Jos heillä alko kesällä seksisuhde = naimisiin meno, niin toki se arki on aluksi pelkkää kutemista. Sen perusteella viel voi mitään sanoa....
No hei, sekstailetko sinä seitsemän kuukautta yhteenmenoon? Eiköhän siinä muutakin tehdä
Suhteen alkuhuumassa pareilla on tapana sekstailla melko tiiviisti. Lisäksi silloin kaikki näyttää "vaaleanpunaiselta". Se arki astuu kuvioihin sitten kun huuma alkaa jäädä taka-alalle.
Mutta toki on olemassa pareja jotka päätyvät yhteen ilman rakkautta. Heillä se arki alkaa heti.
Ja moni pari joka on kokeillut seksiä ennen aviota, eroaa...plää plää. hohhoijaa...
Mites se nyt tähän liittyy? Kyse oli siitä milloin se arki alkaa, ei siitä kuka eroaa ja kuka ei.
Mitäs se sinulle kuuluu, koska heidän arki alkaa :eek:?? On tää jo aivan uskomatonta!
Kaipa sitä voi netissä spekuloida, kun he itse tahtoivat kertoa telkkarissa yksityiskohtia henkilökohtaisesta elämästään. Ja halusivat oikein julkiset häät. Musta se on uskomattomampaa kuin se milloin heidän raamatullisessa avioliitossaan alkaa se paskamainen arki.
Aika moni varmaan ihmettelee miksi ottaa riski että puolison kanssa se arki ei sujukkaan tai seksi on ihan perseestä.
 
muu
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja arvaaja:
En yhtään hämmästy sun tällaista kommenttia. Jos kyseessä olisi ollut joku muu kuin uskovainen nuoripari et olisi asiaan tällä tavalla reagoinut.
No kyllä oli niin naiivia ja naurettavaa alusta loppuun että voi pyhä sylvi, olivat uskovaisia tai ei.
Kateellisten ihmisten panettelua ;). Ihana ja suloinen pari.
Näinpä juuri. Ja epäilijöille, että kyllä heidän liittonsa on arkensakin kestänyt. Vieläpä oikein hyvin :)
On vai? Eikö ne vasta menneet naimisiin? Jos heillä alko kesällä seksisuhde = naimisiin meno, niin toki se arki on aluksi pelkkää kutemista. Sen perusteella viel voi mitään sanoa....
No hei, sekstailetko sinä seitsemän kuukautta yhteenmenoon? Eiköhän siinä muutakin tehdä
Suhteen alkuhuumassa pareilla on tapana sekstailla melko tiiviisti. Lisäksi silloin kaikki näyttää "vaaleanpunaiselta". Se arki astuu kuvioihin sitten kun huuma alkaa jäädä taka-alalle.
Mutta toki on olemassa pareja jotka päätyvät yhteen ilman rakkautta. Heillä se arki alkaa heti.
Ja moni pari joka on kokeillut seksiä ennen aviota, eroaa...plää plää. hohhoijaa...
Mites se nyt tähän liittyy? Kyse oli siitä milloin se arki alkaa, ei siitä kuka eroaa ja kuka ei.
Mitäs se sinulle kuuluu, koska heidän arki alkaa :eek:?? On tää jo aivan uskomatonta!
Kaipa sitä voi netissä spekuloida, kun he itse tahtoivat kertoa telkkarissa yksityiskohtia henkilökohtaisesta elämästään. Ja halusivat oikein julkiset häät. Musta se on uskomattomampaa kuin se milloin heidän raamatullisessa avioliitossaan alkaa se paskamainen arki.
Aika moni varmaan ihmettelee miksi ottaa riski että puolison kanssa se arki ei sujukkaan tai seksi on ihan perseestä.
Seksi on asia, jota voi kyllä opetella ;)
 
pah sanon minä
Alkuperäinen kirjoittaja satu:
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Mun mielestä oli jotenkin teennäistä toi pelkkä pusuttelu jne..vaik muija alussa kerto et ite on harrastanu seksiä.Teennäinen ja tekopyhä kuva jäi tosta naisesta. Muuten kyllä oli ihanat häät!
Oli harrastanut seksiä enenn uskoontuloaan. Nyt sitten uskovaisena seurusteltuaan halusi suhteellensa toisenlaiset "säännöt"
Eli todella tekopyhää.
 
aikuinen nainen
Olipas niin järkyttävää rukoiluneen kaikkineen... Jos sitä ittekin kysyis siltä herralta kun se vastaan tulee, että kuka olis mulle SE OIKEA? Entäs sitten tää ei pussailua, saati seksiä??? Mitä jos jätkä onkin ihan onneton sängyssä, eikä opi edes opettamalla? Pitäähän sitä koepolkasu aina tehdä ennen seurustelun aloittamista!!

Seksitaidot opitaan eri ihmisiltä, niitä ei yksi ja sama ihminen pysty toiselle opettamaan, pitäähän sitä olla vertailupohjaa. Mutta toisaalta jos ei ole koskaan saanut hyvää, ei sitä osaa vaatiakaan ja tyytyy siihen mitä saa. Mutta jos on kokemusta loistavista, hyvistä, keskinkertaisista ja huonoista, ei enää keskinkertaiseen tyydykään. Tämä koskee myös vain muutaman seksikumppanin omaavia.

Mitä enemmän kumppaneita on ollut sitä loistavampi on ihminen sängyssä!
 
ateisti
Alkuperäinen kirjoittaja muu:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mitä uskoa he edustaa?
Kristinuskoa, uskoa Jeesuksen. Siihen, joka pelastaa ja vie ikuiseen elämään. Jeesus maksoi syntivelkamme.
Ootko joskus tavannut tän kyseisen herran, johon tämä pari uskoi. Minä en. Uskon vain sellaiseen, jonka olen itse nähnyt. Raamattukin on ihmisen kirjoittama satukirja aikuiseen makuun.

 
tää ei liity aiheeseen mut haluaisin et joku uskovainen selittäis joskus evoluution? evoluutiohan on totta. miks raamatussa valehdellaan? siellä on luomiskertomus erilainen. en väitä ettenkö olis ite uskovainen jollain tasolla mut ei evoluutiota pysty kiertää millään.. olen vaan kiinnostunut kuulemaan..
 
ans
Olisin sen seksittömyyden vielä ymmärtänyt, jos likka olisi ollut neitsyt! Voi jee mitä tekopyhyyttä, jumalako sen neitsyyden takasin antoi... Huh huh. Ei siinä oli kyllä kivat häät ja tykkäsin, mut mut... Ja ei pussailua..okei? Niinpä se on et sitä arkea pitäis päästä elämään jo ennen avioon menoa. Ei se arki siellä vanhempien luona tule konkreettisesti esille. Söpö pari silti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ans:
Olisin sen seksittömyyden vielä ymmärtänyt, jos likka olisi ollut neitsyt! Voi jee mitä tekopyhyyttä, jumalako sen neitsyyden takasin antoi... Huh huh. Ei siinä oli kyllä kivat häät ja tykkäsin, mut mut... Ja ei pussailua..okei? Niinpä se on et sitä arkea pitäis päästä elämään jo ennen avioon menoa. Ei se arki siellä vanhempien luona tule konkreettisesti esille. Söpö pari silti.
Minä olen ymmärtänyt, että jossain vapaissa suunnissa ainakin uskoontulo puhdistaa kaikki synnit, eli naineistakin tulee neitsyitä. :D
 

Yhteistyössä