Se kuudesluokkalaisten ja vanhempien tyttöjen rokote HPV

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";29130556]Niin. Pojat kun niin monesti sairastuvat kohdunkaulansyöpään...

Mistä teitä idiootteja sikiää??[/QUOTE]


niin no, mistäs se tyttö sen tartunnan saisi ellei pojat sitä virusta kanna?
 
sffdffgr
Pojat ovat levittäjiä, numeerisesti enemmänkin, kuin tytöt.
Lainaan itseäni toisesta ketjusta:

Päätös perustuu siihen, että jos kaikki tytöt rokottaa, poikia ei tarvitse. Joukon suojaa, siis.

Vähän sama kun nää hihhulit jotka ei rokota lapsiaan mihinkään, luulee että ne lapset säilyy terveinä ilmankin. No, ne säilyy terveinä siksi, että rokotettuja on niin paljon, että taudit ei pääse leviämään.

Poikien vapaamatkustusta se siis on.

Se, että ei ymmärretä YHTÄÄN miten ko. tauti (ja sitä kautta ilmeisesti yhtään mikään tauti) edes leviää, lisää omaa haluani sille, että yksikään ihminen jolla ei ole vähintään alempaa korkeakoulututkintoa,f ei saa päättää näin isoista asioista. Jumalauta, ihmiset lainaa täällä MAGNEETTIMEDIAA. Ei huhhuh, nyt järki käteen, ittenne kanssa voitte pelleillä mutta älkää lapsienne!
 
"Vieras"
Tuo rokote kannattaa ehdottomasti ottaa lapselle! Älä kieltäydy. Sinua se ei enää auta, mutta lapsiasi kyllä.

Mistä tiedät ettei auta enää ap:ta? Ei kaikilla ole sekskokemuksia niin että olis saanu HPV:n, vaikka se käytännössä lähes kaikilla onkin.
Ilman muuta tuo rokotus, edesvastuutonta jonkun puhua sitä vastaan ilman todellisia perusteita. Olen seurannut läheltä kohdunkaulansyöpään kuolemista...ehkä tämäkin ihminen olis lähellä vielä jos ennen olis ollut tuo rokotus.
 
"vieras"
[QUOTE="Purppura";29130107]Minkäslaisen korvauksen nämä uniapnea ihmiset saivat? Olihan siinäkin yhteiskunnan etu takana, sääli vain ettei se paljoa auta sairastuneita.[/QUOTE]

sairaus jonka possulipiikki aiheutti oli narkolepsia vakava aivosairaus, ei uniapnea!
 
ttppii
Alkuperäinen kirjoittaja Syövättä;29130562:
Onko kohdunkaulan syöpätapausten määrä laskenut? .
Syövän kehittyminen kestää niin pitkän, että se ei näy vielä. Mutta Australiassa, jossa rokote on ollut ilmeisesti pisimpään käytössä ovat nuorten naisten hpv-löydökset vähentyneet ad 93%
 
Pojat olkoon
Pojat ovat levittäjiä, numeerisesti enemmänkin, kuin tytöt.
Lainaan itseäni toisesta ketjusta:

Päätös perustuu siihen, että jos kaikki tytöt rokottaa, poikia ei tarvitse. Joukon suojaa, siis.

Vähän sama kun nää hihhulit jotka ei rokota lapsiaan mihinkään, luulee että ne lapset säilyy terveinä ilmankin. No, ne säilyy terveinä siksi, että rokotettuja on niin paljon, että taudit ei pääse leviämään.

Poikien vapaamatkustusta se siis on.

Se, että ei ymmärretä YHTÄÄN miten ko. tauti (ja sitä kautta ilmeisesti yhtään mikään tauti) edes leviää, lisää omaa haluani sille, että yksikään ihminen jolla ei ole vähintään alempaa korkeakoulututkintoa,f ei saa päättää näin isoista asioista. Jumalauta, ihmiset lainaa täällä MAGNEETTIMEDIAA. Ei huhhuh, nyt järki käteen, ittenne kanssa voitte pelleillä mutta älkää lapsienne!
ilman pillua sitten, jalat ristiin tytöillä niin ei tule hpv:tä?!:D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29130570]HPV-virusta esiintyy myös miehillä.[/QUOTE]

Kyllä minä sen tiedän. Kohdunkaulansyöpää taas ei, puuttuu se olennainen elin. Ja HPV lisää riskiä kohdunkaulansyöpään ja sen takia sitä vastaan on keksitty rokote, että näitä syöpätapauksia voitaisiin välttää.

Vieläkö minä väännän rautalangasta? Ei se HPV tee miehille mitään kuolemaan johtavaa sairautta, sen takia rokotetta ei tarvitse.
 
Lähdekrittiikiä, please
Voi apua, kuinka sivistymättömiä ja vaarallisia äitejä lapsilleen täällä Suomessa on! Vai ettekö ehdi Naamakirjalta ym. perehtyä oikeaan tutkittuun tietoon?

KAIKKI lähteet ja linkit, jotka tunnin aikana kaivoin ja varoittavat HPV-rokotteesta osoittautuivat TÄYSIN epäluotettaviksi. Itse kirjeen kirjoittanut Nina B-L on mukana "Suomen Terveysjärjestössä", jonka taustalla on OIKEASTI nimeään vaihtava Suomen Luontaisterveyden Liitto ry. Eli luontaistuotebisnes. Juuri sitä porukkaa, joka vastustaa KAIKKEA lääketiedettä sillä homeopatialla tai lämpimillä kylvyillä hoituu sairaudet. Ellei jollain heinäuutteella.

JOKAINEN linkki muista jutuista, mm. Antti "Olen-hiukan-koulutusalueeni-ulkopuolueella" Heikkilän blogikirjoituksesta osoittautui vääräksi tai väärin tulkituksi. EI OLE todistetusti rokotuksesta johtuvia kuolintapauksia tai muita sairauksia. Valitettavasti nuoria kuolee muistakin syistä, mutta epävakaat foliohattu-hihhulit kytkevät halutessaan vaikka veden juonnin ja kupan toisiinsa, koska heillä ei ole tieteellistä todistamistarvetta.

Ja mukana oli tietysti Magneettimediakin, se joka juuri sai tuomion "juutalaisten maailmanlaatuisesta salaliitosta" kirjoittamisesta. Aikuisten oikeesti!

Vaikka vetäisitte itse mitä tahansa poronsarvijauhetta ja omegahappoja, ÄLKÄÄ riskeeratko lastenne terveyttä (tai parantako heidän syöpää kuhne-kylvyillä), kun ihmiskunnan parhaiten tieteellisesti koulutetut ihmiset tekevät joka päivä töitä heidän hyväkseen.

SUOMEKSI VIELÄ: jos olet itse niin tyhmä että luotat johonkin muuhun kuin lääketieteeseen enemmän, ÄLÄ anna lapsesi kärsiä ja kitua omasta tyhmyydestäsi. Sen verran voit äitinä edes yrittää ajatella.
 
das
[QUOTE="vieras";29130604]Kyllä minä sen tiedän. Kohdunkaulansyöpää taas ei, puuttuu se olennainen elin. Ja HPV lisää riskiä kohdunkaulansyöpään ja sen takia sitä vastaan on keksitty rokote, että näitä syöpätapauksia voitaisiin välttää.

Vieläkö minä väännän rautalangasta? Ei se HPV tee miehille mitään kuolemaan johtavaa sairautta, sen takia rokotetta ei tarvitse.[/QUOTE]

No ei, mut mä väännän kanssa rautalangasta: mistäs se nainen sen HPV:n saa? No mieheltä tietysti, joka on kantaja (vaikkei omistakaan kohtua).

Tiedättekö muuten, että esim. sektiolla syntyvä vauva voi saada HPV tartunnan raskauden aikana äidiltään. Tällöin HPV löytyy yleensä lapsen nielusta. Ei HPV ole siis mikään sukupuolitauti, niin kuin täällä annetaan ymmärtää.
 
"äityli"
HPV-rokotteen saaneiden lapsilla synnynnäisiä epämuodostumia
7. syyskuuta 2013 kello 22:56

USA:n tautiviraston CDC:n rokotuskomitean raportti: HPV-rokotteen saaneilla, jotka alkoivat 30 päivän kuluessa rokoteannoksen saamisesta, oli viidellä lapsella synnynnäisiä epämuodostumia. Vertailuryhmässä tässä ryhmässä epämuodostumia ei ollut.

CDC:n komitea ilmeisesti kuitenkin päätyy arvioimaan, että epämuodostamat eivät ole yhteydessä rokotteeseen ja perustelee arviotaan näin:

"Neljän teratologin ryhmä eri puolilta maailmaa tutki tietoja sokkoutettuna ja yksimielisesti arvioivat, että synnynäiset poikkeamat erittäin todennäköisesti eivät aiheutuneet Gardasil-rokotteesta. Teratologien mielipidettä tukee myös ennen ihmiskokeita tehty rokotekehitys ja lisääntymistoksilogiatutkimukset joiden mukaan korkeilla Gardasil-annoksilla ei ollut vaikutuksia rakauksiin ja hedelmällisyyteen. Gardasil on yksi ensimmäisestä FDA:n B-luokituksen saaneista lääkkeistä."


FDA:n B-luokitus tarkoittaa Wikipedian mukaan sitä, että eläinkokeissa ei ole havaittu riskiä sikiölle eikä ole riittäviä tutkimuksia raskaana olevilla naisilla TAI eläinkokeet ovat osoittaneet haittoja, mutta riittävät, hyvin kontrolloidut raskaana olevilla naisilla tehdyt tutkimukset eivät ole tuoneet esille sikiölle koituvia riskejä millään raskauskolmanneksella. (1)

"In pregnancies whose estimated onset occurred within 30 days of administration of a dose of GARDASIL®/placebo, five cases of congenital anomalies were observed all in the group that received GARDASIL®."

"A panel of four teratologists from around the world examined these data in a blinded fashion and unanimously agreed that the congenital anomalies were highly unlikely to be associated with the administration of GARDASIL®. The opinions of the teratologists are further supported by pre-clinical developmental and reproductive toxicology studies that showed high doses of GARDASIL® had no impact on pregnancy outcomes and fertility. GARDASIL® is one of the first vaccines to have been granted a category B designation from FDA."

Raportti: http://www.cdc.gov/vaccines/acip/meetings/downloads/min-archive/min-jun06.pdf
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Lähdekrittiikiä:
Voi apua, kuinka sivistymättömiä ja vaarallisia äitejä lapsilleen täällä Suomessa on! Vai ettekö ehdi Naamakirjalta ym. perehtyä oikeaan tutkittuun tietoon?

KAIKKI lähteet ja linkit, jotka tunnin aikana kaivoin ja varoittavat HPV-rokotteesta osoittautuivat TÄYSIN epäluotettaviksi. Itse kirjeen kirjoittanut Nina B-L on mukana "Suomen Terveysjärjestössä", jonka taustalla on OIKEASTI nimeään vaihtava Suomen Luontaisterveyden Liitto ry. Eli luontaistuotebisnes. Juuri sitä porukkaa, joka vastustaa KAIKKEA lääketiedettä sillä homeopatialla tai lämpimillä kylvyillä hoituu sairaudet. Ellei jollain heinäuutteella.

JOKAINEN linkki muista jutuista, mm. Antti "Olen-hiukan-koulutusalueeni-ulkopuolueella" Heikkilän blogikirjoituksesta osoittautui vääräksi tai väärin tulkituksi. EI OLE todistetusti rokotuksesta johtuvia kuolintapauksia tai muita sairauksia. Valitettavasti nuoria kuolee muistakin syistä, mutta epävakaat foliohattu-hihhulit kytkevät halutessaan vaikka veden juonnin ja kupan toisiinsa, koska heillä ei ole tieteellistä todistamistarvetta.

Ja mukana oli tietysti Magneettimediakin, se joka juuri sai tuomion "juutalaisten maailmanlaatuisesta salaliitosta" kirjoittamisesta. Aikuisten oikeesti!

Vaikka vetäisitte itse mitä tahansa poronsarvijauhetta ja omegahappoja, ÄLKÄÄ riskeeratko lastenne terveyttä (tai parantako heidän syöpää kuhne-kylvyillä), kun ihmiskunnan parhaiten tieteellisesti koulutetut ihmiset tekevät joka päivä töitä heidän hyväkseen.

SUOMEKSI VIELÄ: jos olet itse niin tyhmä että luotat johonkin muuhun kuin lääketieteeseen enemmän, ÄLÄ anna lapsesi kärsiä ja kitua omasta tyhmyydestäsi. Sen verran voit äitinä edes yrittää ajatella.
No, myös THL:n hupsistakeikkaa eihänmetutkittukaansitäkunnolla julkaisu on osoittautunut aika hataraksi , vaikka myönnän että mitö tulee mainitsemiisi lähteisiin, ne ovat hyvinkin kakkaa..
 
das
Alkuperäinen kirjoittaja Lähdekrittiikiä:
Voi apua, kuinka sivistymättömiä ja vaarallisia äitejä lapsilleen täällä Suomessa on! Vai ettekö ehdi Naamakirjalta ym. perehtyä oikeaan tutkittuun tietoon?

KAIKKI lähteet ja linkit, jotka tunnin aikana kaivoin ja varoittavat HPV-rokotteesta osoittautuivat TÄYSIN epäluotettaviksi. Itse kirjeen kirjoittanut Nina B-L on mukana "Suomen Terveysjärjestössä", jonka taustalla on OIKEASTI nimeään vaihtava Suomen Luontaisterveyden Liitto ry. Eli luontaistuotebisnes. Juuri sitä porukkaa, joka vastustaa KAIKKEA lääketiedettä sillä homeopatialla tai lämpimillä kylvyillä hoituu sairaudet. Ellei jollain heinäuutteella.

JOKAINEN linkki muista jutuista, mm. Antti "Olen-hiukan-koulutusalueeni-ulkopuolueella" Heikkilän blogikirjoituksesta osoittautui vääräksi tai väärin tulkituksi. EI OLE todistetusti rokotuksesta johtuvia kuolintapauksia tai muita sairauksia. Valitettavasti nuoria kuolee muistakin syistä, mutta epävakaat foliohattu-hihhulit kytkevät halutessaan vaikka veden juonnin ja kupan toisiinsa, koska heillä ei ole tieteellistä todistamistarvetta.

Ja mukana oli tietysti Magneettimediakin, se joka juuri sai tuomion "juutalaisten maailmanlaatuisesta salaliitosta" kirjoittamisesta. Aikuisten oikeesti!

Vaikka vetäisitte itse mitä tahansa poronsarvijauhetta ja omegahappoja, ÄLKÄÄ riskeeratko lastenne terveyttä (tai parantako heidän syöpää kuhne-kylvyillä), kun ihmiskunnan parhaiten tieteellisesti koulutetut ihmiset tekevät joka päivä töitä heidän hyväkseen.

SUOMEKSI VIELÄ: jos olet itse niin tyhmä että luotat johonkin muuhun kuin lääketieteeseen enemmän, ÄLÄ anna lapsesi kärsiä ja kitua omasta tyhmyydestäsi. Sen verran voit äitinä edes yrittää ajatella.
Mä en voi olla ajattelematta, että Darwinismi toimii sittenkin ;) Jollakin keinolla tätä väestöä on saatava karsittua ja kyllähän tämä palsta on oiva esimerkki valikoinnista...
 
ei ole terveellinen rokote
HPV-rokotteen haitat puhuttavat useissa maissa
6. syyskuuta 2013 kello 1:24


Yhdysvalloissa on jo vuosia keskusteltu HPV-rokotteen runsaista haitoista, ja korvauksiakin rokotehaitoista on rokotekorvausrahastosta maksettu, myös mm. kuolemasta. Myös monissa muissa maissa on ryhdytty toimiin HPV-rokotteiden haittojen vuoksi.


Israel harkitsi HPV-rokotusohjelman perumista haittojen vuoksi

Haaretz (Israel) kertoi syyskuun 2013 alussa terveysministeriön harkitsevan HPV-rokotteiden suunnitellun rokotusohjelmaan ottamisen perumista rokotteeseen yhdistettyjen autoimmuunisairauksien vuoksi. (1)

Lokakuussa terveysministeriö asiaa harkittuaan päätti kuitenkin ottaa HPV-rokotteen rokotusohjelmaan (5).

Japanin terveysministeriö ei enää suosittele HPV-rokotteita

Japanin lääkeviranomainen velvoitti lisäksi Suomeenkin hankitun Cervarix -rokotteen tietoihin lisämainintoja haitoista (2). Japanissa on lisätty rokotteen haittavaikutusluetteloon äkillinen hajapesäkkeinen aivojen ja selkäytimen tulehdus (ADEM) ja Guillain-Barrén oireyhtymä, jotta rokotteen ottajilla on tieto rokotteeseen liittyvistä riskeistä.

Tanskassa lääkärit vaativat HPV-rokotusten keskeyttämistä

Tanskan yleisradion uutisen mukaan kaksi lääkäriä vaatii HPV-rokotusten keskeyttämistä haittavaikutusten vuoksi. Tanskan lehdistössä on raportoitu useista haittavaikutuksista. (3)


Tanskan yleisradio: Lääkärit vaativat HPV-rokotusten keskeyttämistä

Intiassa parlamentin komitea totesi HPV-rokotetutkimusten rikkoneen lakia

The Hindu Business Line, Intia: Parlamentin komitea: HPV-rokotetutkimukset rikkoivat lakia

Yhdysvaltalaistoimijan PATHin Intiassa tekemät HPV-rokotetutkimukset keskeytettiin 2010 epäeettisten toimintatapojen ja rokotetutkimusten koehenkilöinä olleiden tyttöjen raportoitujen kuolemien vuoksi.

"Päädymme siihen, että kliinisiä kokeita HPV-rokotteilla Andra Pradeshissa ja Gujaratissa tarkkailu/kokeiluprojektin verukkeella tehnyt PATH on rikkonut kaikkia lakeja ja säännöksiä jotka valtio on kliinisille kokeille määritellyt", totesi perjantainen raportti.
 
"vieras"
No ei, mut mä väännän kanssa rautalangasta: mistäs se nainen sen HPV:n saa? No mieheltä tietysti, joka on kantaja (vaikkei omistakaan kohtua).

Tiedättekö muuten, että esim. sektiolla syntyvä vauva voi saada HPV tartunnan raskauden aikana äidiltään. Tällöin HPV löytyy yleensä lapsen nielusta. Ei HPV ole siis mikään sukupuolitauti, niin kuin täällä annetaan ymmärtää.
Niin tai naiselta, katsos jotkut tykkää naisistakin, vaikka ovat itse naisia!!! Huoh. Annappas kun väännän vielä; jokainen vastaa omasta terveydestään. Jos minä nussin HPV-positiivista miestä ilman kortsua, se on mun moka. Vai tarkoitatko, että miehet pitäis kaikki rokottaa ja naisten ei tarvitsisi sen jälkeen sitten tehdä mitään? Ajatteletko oikeasti, että kaikki miehet sitten myös rokotuttaa itsensä? Vai olisiko kuitenkin helpompaa vain vastata siitä omasta terveydestään ja ottaa se rokote itselleen, nainen kun on?

HPV tarttuu sukupuoliteitse. Jos vauva sen äidiltään saa, on se äiti saanut sen aikanaan sukupuoliteitse, tai jos saanut vauvana niin äidiltään, joka saanut sen sukupuoliteitse jnejnejne.

Väännetäänkö vielä?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29130604]Kyllä minä sen tiedän. Kohdunkaulansyöpää taas ei, puuttuu se olennainen elin. Ja HPV lisää riskiä kohdunkaulansyöpään ja sen takia sitä vastaan on keksitty rokote, että näitä syöpätapauksia voitaisiin välttää.

Vieläkö minä väännän rautalangasta? Ei se HPV tee miehille mitään kuolemaan johtavaa sairautta, sen takia rokotetta ei tarvitse.[/QUOTE]

Edelleen. Jos miehet eivät kanna virusta, ei se naisiinkaan tartu !
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29130642]Niin tai naiselta, katsos jotkut tykkää naisistakin, vaikka ovat itse naisia!!! Huoh. Annappas kun väännän vielä; jokainen vastaa omasta terveydestään. Jos minä nussin HPV-positiivista miestä ilman kortsua, se on mun moka. Vai tarkoitatko, että miehet pitäis kaikki rokottaa ja naisten ei tarvitsisi sen jälkeen sitten tehdä mitään? Ajatteletko oikeasti, että kaikki miehet sitten myös rokotuttaa itsensä? Vai olisiko kuitenkin helpompaa vain vastata siitä omasta terveydestään ja ottaa se rokote itselleen, nainen kun on?

HPV tarttuu sukupuoliteitse. Jos vauva sen äidiltään saa, on se äiti saanut sen aikanaan sukupuoliteitse, tai jos saanut vauvana niin äidiltään, joka saanut sen sukupuoliteitse jnejnejne.

Väännetäänkö vielä?[/QUOTE]

no mä voin vääntää vähän.
Jos kuitenkin miehetkin rokotetaisiin, eikö se virus ajan kanssa kuolisi silti nopeammin kuin pelkästään naiset rokottamalla ?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29130644]Edelleen. Jos miehet eivät kanna virusta, ei se naisiinkaan tartu ![/QUOTE]

Edelleenkin; voi tarttua toisilta naisilta ja jokainen vastaa omasta terveydestään! Löytyy niitä miehissäkin niitä rokotevastaisia pässejä, vai ajattelitko tosiaan että 100% miehistä sitten ottaa sen rokotteen?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";29130656]Edelleenkin; voi tarttua toisilta naisilta ja jokainen vastaa omasta terveydestään! Löytyy niitä miehissäkin niitä rokotevastaisia pässejä, vai ajattelitko tosiaan että 100% miehistä sitten ottaa sen rokotteen?[/QUOTE]

tuskin 100% naisistakaan ottaa rokotetta nyt, mutta jos rokote toimii ja se tulee aikanaan rokoteohjelmaan, kaikki paitsi ne muutama kymmenkunta änkyrää ottaa sen kyllä.
 

Yhteistyössä