siis eikös lapsilisien pitänyt tulla tänään?

minkä hemmetin takia tämä olisi trolli ?! onko vaikea uskoa, että kun yöt on valvottu vauvan kanssa , en ole päiviin käynyt ulkona
enkä mahdu enää vanhoihin vaatteisiini, niin suunittelin tälle päivälle rentouttavaa ostosreissua?
ja kuten jo sanoin, mies hoitaa raha-asiat meillä kun mie en niistä mitään tajua.. joten luotin tietysti miehen sanaan kun vakuutti että pyhien takia tulevat tän'ään ja oikein kirjoitti kalenteriin ylös.
mukavaa, jos teillä muilla ei ikinä ole päiviä jolloin rahat ovat loppu, mutta meillä nyt sattuu olemaan sellainen päivä :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26518834:
mieshän se väitti kivenkovaan, että ne lapslisät tulevat tänään ja koska mies hoitaa meillä raha-asiat, luotin siihen. tässä on nyt se onkelma, että miehen tili tulee vasta ma eli tällä hetkellä ollaan siis täysin p.a ja nyt herää kysymys, millä hitolla tässä ostetaan viikonlopun ruuat ?! ja kyllä, aioin mennä pitkästä aikaa
harrastamaan shoppailuterapiaa kun ei ole moneen päivään päässyt parveketta pidemmälle raittiiseen ilmaan..
olisi kiva pukea muutakin, kuin samat kulahtaneet mammahousut & miehen t-paita |O
ja vauvalle oli tosiaan tarkoitus ostaa sitä sun tätä
Siis paljonko sulle oikein tulee niitä lapsilisiä jos niistä pystyt ostamaan perheelle monen päivän ruoat, ja vielä shoppailemaan vaatteita!?

Ja miten ihmeessä olet/te tuollaiseen jamaan perheenne laittaneet, ettei teillä ole ruokaa viikonlopuksi, eikä yhtään rahaa!? Teillä on kuitenkin lapsia! Ette siis ole teinejä, vaan teillä on velvollisuus huolehtia siitä että lapsenne saa joka päivä terveellistä ruokaa. Vauva nyt varmaan menee sillä rintamaidolla mutta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26518883:
minkä hemmetin takia tämä olisi trolli ?! onko vaikea uskoa, että kun yöt on valvottu vauvan kanssa ja en ole päiviin käynyt ulkona
enkä mahdu enää vanhoihin vaatteisiini, niin suunittelin tälle päivälle rentouttavaa ostosreissua?
ja kuten jo sanoin, mies hoitaa raha-asiat meillä kun mie en niistä mitään tajua.. joten luotin tietysti miehen sanaan kun vakuutti että pyhien takia tulevat tän'ään
Jos tää on totta, niin kyllä mä vähän ihmettelen sitä, että kahden lapsen äiti miettii jotain vaateostoksia tilanteessa, jossa tili on tyhjä ja jääkaappi myös. Aiotteko syödä ne uudet rätit, jotka jää sulle joka tapauksessa pian pieneksi jos ja kun painosi putoaa?

Mies hoitaa raha-asiat...hyvin hoitaakin juu :D. Ja miten niin aikuinen nainen ei muka tajua mitään raha-asioista? Olisiko aika opetella?

(mä alan olla liekeissä :cool: )
 
Kepsis
Jos tää on totta, niin kyllä mä vähän ihmettelen sitä, että kahden lapsen äiti miettii jotain vaateostoksia tilanteessa, jossa tili on tyhjä ja jääkaappi myös. Aiotteko syödä ne uudet rätit, jotka jää sulle joka tapauksessa pian pieneksi jos ja kun painosi putoaa?

Mies hoitaa raha-asiat...hyvin hoitaakin juu :D. Ja miten niin aikuinen nainen ei muka tajua mitään raha-asioista? Olisiko aika opetella?

(mä alan olla liekeissä :cool: )
eikun; ei tarvitse ihmetellä jos kertoma on totta :D
 
"vieras"
Siis oikeasti Syysyö lainaa rahaa äidiltään shoppailuun. Miksi niitä vaatteita just nyt pitää saada. Eikö niitä olisi voinut ostaa aikaisemmin, jos kerran tosi heikoilla vaatteiden suhteen tai ostaa kun tulee se tili. Järjetön päivä lähteä huvikseen shoppaileen ja maanantaina alkaa kunnon alet.
 
"Hohhoh"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;26518883:
minkä hemmetin takia tämä olisi trolli ?! onko vaikea uskoa, että kun yöt on valvottu vauvan kanssa , en ole päiviin käynyt ulkona
enkä mahdu enää vanhoihin vaatteisiini, niin suunittelin tälle päivälle rentouttavaa ostosreissua?
ja kuten jo sanoin, mies hoitaa raha-asiat meillä kun mie en niistä mitään tajua.. joten luotin tietysti miehen sanaan kun vakuutti että pyhien takia tulevat tän'ään ja oikein kirjoitti kalenteriin ylös.
mukavaa, jos teillä muilla ei ikinä ole päiviä jolloin rahat ovat loppu, mutta meillä nyt sattuu olemaan sellainen päivä :headwall:
No kuule ehkä siksi, että miksi sä kuvittelet voivasi ostaa ITSELLESI vaatteita lasten rahoilla??
 
Lunatic
Jos tää on totta, niin kyllä mä vähän ihmettelen sitä, että kahden lapsen äiti miettii jotain vaateostoksia tilanteessa, jossa tili on tyhjä ja jääkaappi myös. Aiotteko syödä ne uudet rätit, jotka jää sulle joka tapauksessa pian pieneksi jos ja kun painosi putoaa?

Mies hoitaa raha-asiat...hyvin hoitaakin juu :D. Ja miten niin aikuinen nainen ei muka tajua mitään raha-asioista? Olisiko aika opetella?

(mä alan olla liekeissä :cool: )
Mistä päättelet ettei SyysYö aikonut käydä myös ruokakaupassa?
Ja käykin, koska sai äidiltään rahaa lainaksi.

Anatolia, nyt kyllä! Onko sulla tylsää.
 
ei helvetti että täällä ollaan ihania, täysin asiallisesta aloituksesta ei saa muuta kuin irvimistä &
provoksi haukkumista. kyllä taitaa tosiaan miun palstailut loppua tähän.. :'(
miuta ei selvästikään ikinä tulla hyväksymään tänne, yritän miten kovasti tahansa.
sama minkä aloituksen teen, saa kuulla että " sulla ei ole mikään ikinä hyvin. älä tee lapsia" jne
 
[QUOTE="Hohhoh";26518973]No kuule ehkä siksi, että miksi sä kuvittelet voivasi ostaa ITSELLESI vaatteita lasten rahoilla??[/QUOTE]
Mistä lähtien lapsilisät on lasten rahoja olleet?

Ihan vanhemmille ne on. Eikä mun tilille tulevia rahoja oo ainakaan korvamerkitty siten, että tämä parisataa euroa on lapsilisää eli siihen en saa koskea paitsi jos ostan jotain lapsille, ja nämä muut taas on mun omia rahoja.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26518915:
Kannattaako tässä vaiheessa mennä vaateostoksille, jos ei ole ruokarahaakaan? :O Ensi viikollakin on vaatekaupat auki.
Samaa mieltä. lisäksi juhannuksen jälkeen alkaa melkein kaikissa vaatekaupoissa ALE, jota kannattaa hyödyntää jos rahat on tiukassa :)
Eli kannatan ruokarahan lainaamista, ja ensi viikolla vaateostoksille kun palkka tulee.
 

Yhteistyössä