Siis MITEN noi Martsu ja Escobar oikein pesee ton vauvan pyllyä??

  • Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Mun mies katto eilen just tuon kohdan kun ne pesi vauvan pyllyä, ja tokas että kyllä kaksplussalla käy nyt kuhina :LOL:
Mäkin aloin eieln heti miettimään kuka ehtii tehdä tästä ekan aloituksen ja mihin sävyyn, ja kuinka monta korppikotkaa kiertää paikalle valmiina raatelemaan.. :D
 
mistä sen voi tietää?
Lukeeko sen jossain, että se pylly tulee pestä vauvan selkäpuolelta? Mitä ihmeen väliä sillä on miten sen pesee, kunhan tulee puhtaaksi. On tälläkin palstalla niitäkin mammoja, jotka laiskuuttaan on pesemättä, tuijottaa mielummin salkkareita ja nälvii tuntemattomia ihmisiä, so sad!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mistä sen voi tietää?:
Lukeeko sen jossain, että se pylly tulee pestä vauvan selkäpuolelta? Mitä ihmeen väliä sillä on miten sen pesee, kunhan tulee puhtaaksi. On tälläkin palstalla niitäkin mammoja, jotka laiskuuttaan on pesemättä, tuijottaa mielummin salkkareita ja nälvii tuntemattomia ihmisiä, so sad!
niin tai käyttävät aina niitä peppulappuja tai mitä puhdistuspyyhkeitä ne ovat!
 
vastalause
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Mun mielestä tuo kertoo enemmän siitä että sairaalassa on aika heikkotasoista tuo uusien äitien perehdyttäminen jos eivät edes pyllyä voi opettaa pesemään. Ei tuo kerro mitään kenenkään vanhemmuudesta ja siitä onko hyvä äiti tai isä. En siis ole edes ko. sarjaa katsonut mutta kunhan tuli mieleen.
Minä, samaisessa huoneessa synnyttäneenä, tosin vuosi takaperi, en saanut vauvanhoito-opastusta HETI synnytyksen jälkeen. Kun hetken oltiin oltu keskenämme, tultiin meille opastamaan kaikki asiat kädestä pitäen. Kättäirillä toimii opastus oikein mainiosti.
 
Asiat tärkeysjärjestykseen
Onko tuolla asialla oikeasti jotakin merkitystä, arvon rouvat? :)

Pikku Victorian vanhemmat on hauskoja, lämpimiä ja suurpiirteisiä, ja se on paljon tärkeämpi juttu kuin se että äiti ehkä osaa pestä pyllyn täydellisesti, jos on muuten netissä vaaniva korppikotka. Jälkimmäinen nimittäin vesittää kaikki hyvät "tekniset suoritukset". Aamen.

Tuo pari varmasti yrittää parhaansa! Antakaa olla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja huu:
ne pesee sen toisen reiän ja antakaa nyt toisten opetella rauhassa, kyllä se oma lapsi vaan tuntui niin heiveröiseltä kannatella kun muistelee, se oli eka päivä se !
Joo, mulla mies sanoikin kun katsottii et näytti niin suloiselta kun itse oli ekan kanssa ekat pesut yhtä "kömpelöitä" ja uusia kun ei vaan tiennyt =)
 
ootte kyllä ihan typeriä
No eipä ole mitään noloa asiassa. Ainahan te keksitte haukkumisen aihetta tästä pariskunnasta. Kyllä sitä esikoisen kanssa on aika hukassa alussa, ite kukin. Onnea heille, jotka eivät ole, mutta ei tarvitse haukkua toisia sitten.

Kertoo nämä aloitukset kyllä palstalaisten ajatusmaailmasta paljonkin. Hau-hau-hau, sanoo koira eikä ihminen! :D
 
voi huokaus
Mä en nyt ymmärrä mitä ihmeellistä tuossa oli? :/ Siis neuvolantäti, joka on koulutukseltaan kätilö, kun tuli meille kotikäynnille, kävi pesemässä vauvan pyllyn kun sattu tulemaan kakka juuri sillon kun sitä tutki. Ja hän pesi nimenomaan niin et vauvalla oli kasvot ylöspäin. Jotenkin vielä taitavasti sai pidettyä niistä jaloista kiinni samalla kädellä jolla kannatteli vauvaa. Muistan kun ihmettelin et miten se siinä oikein onnistui ja mietin et pesenkö mä väärin kun pesin niin et vauvalla oli kasvot alaspäin. Eikö se ole parempi et tyttövauvan kanssa pesee noinpäin niin tulee ainakin varmistettua et kakat ei mene sinne väärään suuntaan tulehduksia aiheuttamaan?
 
joopa
Voi apua mitä arvostelua. Onneksi sitten kun me joskus esikoisen saamme, sitä ei tulla kuvaamaan televisioonn, niin ei tarvi ihmisten kauhistella kuin uunoja olemme. Mä en ainakaan tiiä yhtään miten päin mitäki pitäs tehä, ei mulla ole kokemusta yhtään pikkuvauvojen hoidosta. Uskon silti, että varmasti hyvin tullaan pärjäämään.

En jaksanu lukee koko ketjua, mutta kertoiko joku jo, mitä ihmeen väliä sillä on, kuin päin sen pesee? Eikös se ole pääasia, että asia hoituu ja vauva on tyytyväinen? Ihme arvostelijoita olette.
 

Yhteistyössä