Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

Laitan vihkooni ylös nämä rukouspyynnöt tästä ketjusta ja lupaan muistaa teitä rukouksin.
Tavalla tai toisella Taivaan Isä auttaa teitä, tiedän sen =)

Jos sinulla on tunne, että haluat jutella yksityisesti ja kertoa huolistasi voit tehdä sen klikkaamalla keltaista kirjekuorta nimimerkkini alta, mutta se onnistuu kirjautumalla.

Tulkaa kertomaan - te jotka olette rukousapua pyytäneet - miten Jumala on niihin vastannut =)
Täällä ensimmäinen ketju jos joku on kiinnostunut lukemaan tai haluaa etsiä sieltä sen oman rukouspyynnön
Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt







Lohduttaminen ei tarvitse suuria sanoja,
ei valmiita vastauksia.
Tärkeintä on vain mennä lähellä.
Välittää.
Minulla on aikaa ja
minua koskettaa se,
mitä sinulle kuuluu
.

~ Hilja Aaltonen ~
 
Viimeksi muokattu:
Rukoilijasirkka
Se juttu, kun mulla oli niitä jotain tuntemuksia liittyeen siihen erääseen henkilöön ja kun jännitin kauheasti, järjestyi parhain päin. Ne tuntemukset oli ihan jotain harhatuntemuksia joita olin itse kehitellyt, sen takia pyysinkin esirukousta. :)
 
Juulia
Mä toivoisin apua jaksaa kestää tää lapsettomuuden taakka, joka meitä on vainonnu jo neljä vuotta. Lastan en uskalla enää edes toivoa, mutta edes voimia selvitä tästä suosta, joka työntää meitä erilleen.
 
yksi äiti
Minä pyydän, että appeani muistettaisiin rukouksin. Hän on saanut vastikään kuulla sairastuneensa vakavasti.
Kiitos sinulle ap tällaisesta ketjusta. Olet hieno ihminen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja heippa:
Mä tulin kiittämään sua Grace. Mulla on älyttömän hyvä mieli siitä miten sä jaat hyvää mieltä ja lähimmäisenrakkautta :)
:heart: Kiitos :) Kuten olen aiemminkin sanonut niin kun saan Häneltä niiiiiiiiiin paljon rakkautta sitä haluaa jakaa muillekin :heart:
 
Haen töitä monen kotiäitiysvuoden jälkeen. Kuten voit arvata, on vaikea varmasti päästä taas työelämään kiinni. Hyvä että tiedän mitä edes haluan :D . No, haluan auttaa, se on nyt selvinnyt. Mutta miten ja missä? Mä haluaisin että mulle osoitettaisiin selvästi jokin paikka joka olisi juuri minua varten ja jossa voisin parhaiten ihmisiä auttaa. Mä tiedän, että se työpaikka on jo tuolla ja odottaa mua ;) mutta missä, milloin ja mikä?
Mua harmittaa laittaa kuopus päivähoitoon elokuusta vaikka en tiedä olenko edes töissä silloin :(. Haluaisin olla tytön kanssa. Mutta pakko on laittaa että on varmasti LÄHELTÄ varattuna hoitopaikka jos ja kun töitä tulee.
Autathan? Anoppi laittaa myös rukouspiirin mun puolesta ja itekin olen ollut kädet ristissä ja jatkan :D . KIITOS kun jaksat meitä kaikkia jeesata :flower: :hug: :flower: :hug: :flower: :hug: :flower:
 
vieras
mulla on hyvin samanlaiset fiilikset Juulian kanssa. takana 2v kolmannen lapsen yritystä ja lukuisia keskenmenoja vuosien varrella. toivon niin kovasti, että onnistuisi jo viimein ja mahassa alkaisi kasvamaan uusi elämä jonka saisi syliin.
 
Lilli
Minä pyytäsin että isää muistettaisiin. Hän kärsii kovista hermokivuista eikä saa niiltä edes nukutuksi, ja lääkärit eivät tunnut löytävän ratkaisua. Kurjaksi vie ihmisen kun elää päivittäin kamalien kipujen kanssa, ja kävelykin hankaloituu. Elämänpiiri supistuu.
 
Maija_k
Tää asia on niin pinnalla mulla, oon joka ikininen päivä huokaillu Herralle.
Mä niin kaipaan vihdoinkin miehen elämänkumppaniksi mun elämään, ja mielellään kristitty ois kiva.
Miks mä en koskaan löydä.....mikäköhän tarkotus tällä on....
Tää on niin väärin ja ahdistavaa
 
Mä laitoin yv:n. :saint: Lisäksi mua huolestuttaa nyt tää mun lapsien tilanne, kun ne voi täysin hyvin ja on onnellisia lapsia, ja mä pelkään että niiden biologinen isä nyt tulee vaatimuksineen ja sotkee kaiken. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juulia:
Mä toivoisin apua jaksaa kestää tää lapsettomuuden taakka, joka meitä on vainonnu jo neljä vuotta. Lastan en uskalla enää edes toivoa, mutta edes voimia selvitä tästä suosta, joka työntää meitä erilleen.
Muistan sinua :hug: Varmasti todella raskasta :(
Jeesus, sinun nimessäsi pyydän, kosketa tätä tyhjää kohtua Herra sun voimallasi. Näytä Herra sun yliluonnollinen voimasi, suo tämän " Juulian" kokea äitiys anna heille lapsi ja lapsia.Kiitos rakas Jeesus, että sinä autat heitä.
Aamen :heart:

Nyt mä laitan sinut vihkooni ja vielä rukoilen, että saisit rauhan tässä asiassa :)
 
Juulia
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja Juulia:
Mä toivoisin apua jaksaa kestää tää lapsettomuuden taakka, joka meitä on vainonnu jo neljä vuotta. Lastan en uskalla enää edes toivoa, mutta edes voimia selvitä tästä suosta, joka työntää meitä erilleen.
Muistan sinua :hug: Varmasti todella raskasta :(
Jeesus, sinun nimessäsi pyydän, kosketa tätä tyhjää kohtua Herra sun voimallasi. Näytä Herra sun yliluonnollinen voimasi, suo tämän " Juulian" kokea äitiys anna heille lapsi ja lapsia.Kiitos rakas Jeesus, että sinä autat heitä.
Aamen :heart:

Nyt mä laitan sinut vihkooni ja vielä rukoilen, että saisit rauhan tässä asiassa :)
Kiitos sinulle. Rauhallista yötä ja siunausta elämääsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksi äiti:
Minä pyydän, että appeani muistettaisiin rukouksin. Hän on saanut vastikään kuulla sairastuneensa vakavasti.
Kiitos sinulle ap tällaisesta ketjusta. Olet hieno ihminen.
Laitan appesi vihkooni ja muistan häntä rukouksin :hug: :heart:
 
vieras
Toivoisin apua mun ja miehen suhteen. Ei ole suuria ongelmia, mutta puhumattomuutta ja ilkeilyä. Kumpikin haluaa jatkaa liittoa ja keskustella asiallisesti, mutta tuntuu että mikään ei onnistu sen suhteen. Ei enää osaa tai uskalla sanoa/keskustella
 
Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
Haen töitä monen kotiäitiysvuoden jälkeen. Kuten voit arvata, on vaikea varmasti päästä taas työelämään kiinni. Hyvä että tiedän mitä edes haluan :D . No, haluan auttaa, se on nyt selvinnyt. Mutta miten ja missä? Mä haluaisin että mulle osoitettaisiin selvästi jokin paikka joka olisi juuri minua varten ja jossa voisin parhaiten ihmisiä auttaa. Mä tiedän, että se työpaikka on jo tuolla ja odottaa mua ;) mutta missä, milloin ja mikä?
Mua harmittaa laittaa kuopus päivähoitoon elokuusta vaikka en tiedä olenko edes töissä silloin :(. Haluaisin olla tytön kanssa. Mutta pakko on laittaa että on varmasti LÄHELTÄ varattuna hoitopaikka jos ja kun töitä tulee.
Autathan? Anoppi laittaa myös rukouspiirin mun puolesta ja itekin olen ollut kädet ristissä ja jatkan :D . KIITOS kun jaksat meitä kaikkia jeesata :flower: :hug: :flower: :hug: :flower: :hug: :flower:
Sulla on sama tilanne kun mullakin :)
Nyt vaan heittäydyt Hänen käsivarsilleen. Kaikki on hänen tiedossaan ja SE on se kaikista parhain vaihtoehto minkä Hän on sinulle varannut ja Hän tietää sun toiveesikin.
Ole levollisin mielin ja kiitä vaan siitä, että kaikki järjestyy.
Tiedän sen :heart: :hug:
Ihana siskosein :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on hyvin samanlaiset fiilikset Juulian kanssa. takana 2v kolmannen lapsen yritystä ja lukuisia keskenmenoja vuosien varrella. toivon niin kovasti, että onnistuisi jo viimein ja mahassa alkaisi kasvamaan uusi elämä jonka saisi syliin.
:hug: Olet myöskin rukouksessani. :heart:
Jätä asia Hänelle.
Muista, kun tulee tosi raskas päivä niin palauta mieleesi tämä lupaukseni: muistan sinua rukouksin :heart:
 

Yhteistyössä