Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

Annukka
Olen myös ollut vuosia kotona ja nyt kiinnostaisi alkaa opiskelut,mutta en tiedä onko se Herran tahto ja onko ala oikea(hoitoala). Saapi muistaa,että jumalan tahto tapahtuisi ja saisin asiaan varmuuden. Sitten olis toinenkin kiinnostava ala,mutta en tiedä missä olis koulutusta asikuispuolella,joten tätäkin saa muistaa..
-Jännittäjä-
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksi väsynyt:
Ihana Grace, kiitos että jaksat kantaa ihmisiä esirukouksen siivin. Voitko rukoilla kohdalleni synnytyksen käynnistymistä. Olen mennyt päiviä lasketun ajan ylitse ja olo on todella voimaton ja väsynyt. Sattuu fyysisesti ja henkisesti. En enää jaksaisi.
:hug: Lapsesi syntyy juuri sinä päivänä kuin on tarkoitettu se päivä on Jumalalla jo tiedossa.
Rukoilen sinulle voimaa ja kärsivällisyyttä sekä onnistunutta synnytystä :heart:
Mulla meni meidän toisesta lapsesta melkein kaksi viikkoa yli ja se oli heinäkuuta joten olo oli tosi tuskainen. Tiedän miltä sinusta tuntuu, mutta se yö koittaa pian, usko vaan :)
 
kiitos jos rukoilet puolestani
Minua ahdistaa töihin meneminen vuoden päästä. Pelkään, että lapseni kärsivät tarhasta enkä tiedä minne itse joudun. Onko kaikki ihan OK, jos menen kuitenkin töihin?

Toinen huoli on mieheni työasiat, järjestyvätkö ne ja miten?

Kolmas huoli on meidän nykyinen kotikaupunkimme. Haluaisin niin, että voisimme jäädä tänne asumaan ja kaikki olisi onnellisia täällä. Järisytin onneamme, kun halusin muuttaa tänne ja kaikki asiat meni siitä sekaisin ja tuli paljon pahoinvointia. Meillä on ollut todella raskas vuosi ja välillä tuntuu, että tämä kaikki on liikaa. Toivoisin, että helpottuisi jo.
 
Annukka, lähde liikkeelle. Hae ja katso miten käy. Jumala sulkee ne ovet tai avaa uusia. Saat kokea Hänen johdatuksensa näissä asioissa :heart:
"Turvaa Herraan kaikesta sydämestäsi äläkä nojaa omaan ymmärrykseesi. Tunne Hänet kaikilla teilläsi, niin Hän tasoittaa sinun polkusi."

"Minä opetan sinua ja osoitan sinulle tien, jota sinun tulee vaeltaa. Minä neuvon sinua, silmäni opastavat sinua."
:heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos jos rukoilet puolestani:
Minua ahdistaa töihin meneminen vuoden päästä. Pelkään, että lapseni kärsivät tarhasta enkä tiedä minne itse joudun. Onko kaikki ihan OK, jos menen kuitenkin töihin?

Toinen huoli on mieheni työasiat, järjestyvätkö ne ja miten?

Kolmas huoli on meidän nykyinen kotikaupunkimme. Haluaisin niin, että voisimme jäädä tänne asumaan ja kaikki olisi onnellisia täällä. Järisytin onneamme, kun halusin muuttaa tänne ja kaikki asiat meni siitä sekaisin ja tuli paljon pahoinvointia. Meillä on ollut todella raskas vuosi ja välillä tuntuu, että tämä kaikki on liikaa. Toivoisin, että helpottuisi jo.
Välillä tulee tehtyä sakkokierroksia ja niistä tulee seurauksia, mutta Jumalalla on tapana kääntää nekin asiat siunaukseksi. Sitä ei välttämättä heti silloin ymmärrä, mutta myöhemmin.
Rukoilen, että asioihin tulee selvyys ja saat rauhan myös tässä työasiassa.
Koita pystyä nauttimaan tästä hetkestä kukaan ei tiedä huomisesta - vuodesta puhumattakaan. :hug:

 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Olet ihana Grace :) Minä toivoisin rukouksesta apua jatkuvaan ja pahaan ahdistukseeni, sekä jatkuvassa epätietoisuudessa elämiseen. Myös pojalleni ja miehelleni toivoisin suojelusta sekä voimia ja jaksamista.
Rukoilen, että Jumala auttaisi sua ymmärtämään ja käsittelemään ne asiat joita sulla on sisimmässäsi joista ahdistus johtuu.
Muistan teidän perhettä, että saisitte avun liittyi se sitten työhön tai taloudellisiiin asioihin.
Sinulle voimia ja yliluonnollista iloa vaikka elämässä myrskyää sitä sinulle toivon ja rukoilen :hug: :heart:
Kiitos Grace. Ahdistus johtuu perhesuhteista, siksi se onkin niin raskas taakka kantaa. Mutta enköhän saa voimia :) Olet mielessäni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Olet ihana Grace :) Minä toivoisin rukouksesta apua jatkuvaan ja pahaan ahdistukseeni, sekä jatkuvassa epätietoisuudessa elämiseen. Myös pojalleni ja miehelleni toivoisin suojelusta sekä voimia ja jaksamista.
Rukoilen, että Jumala auttaisi sua ymmärtämään ja käsittelemään ne asiat joita sulla on sisimmässäsi joista ahdistus johtuu.
Muistan teidän perhettä, että saisitte avun liittyi se sitten työhön tai taloudellisiiin asioihin.
Sinulle voimia ja yliluonnollista iloa vaikka elämässä myrskyää sitä sinulle toivon ja rukoilen :hug: :heart:
Kiitos Grace. Ahdistus johtuu perhesuhteista, siksi se onkin niin raskas taakka kantaa. Mutta enköhän saa voimia :) Olet mielessäni.
Kiitos, samoin. Laitan teidät mun vihkooni ja muistan :heart:
 
vieras
Siskolle toivoisin rukousapua. Hän eroamassa (???) väkivaltaisesta miehestä ehkä. Ovat asuneet erillään kuukausia. Sisko ihan sekaisin, masentunut, muuttaa mielipiteitään monta kertaa päivässä, pelkää miestä, mies ilkeilee minkä ehtii ja tehnyt todella ikäviä asioita nyt jotta siskon elämä olisi todella vaikeaa. Mies ei myönnä väkivaltaa vaan yrittää siskosta tehdä syyllisen kaikkeen. Lapset mies yrittää manipuloida jne jne. Lapset kärsii myös tilanteesta. Sisko ei tiedä mitä tehdä.

Toivoisin hänelle jotain hyvää, koska sisko ei usko että saa enää töitä, eikä usko saavansa lapsia asumaan luoksensa, ei osaa enää odottaa mitään hyvää
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua pelottaa ja olen huolesta suunniltani :(
Pelkään sairastavani jotain vakavaa ja mietin vain tätä koko aika :(
Tarvisin nyt voimia ja että joku rauhoittaisi minua.
Oletko laittanut aiemmin viestiä ketjuuni? :hug:
Muistan sinua rukouksin on turhaa pelätä tulevaa, tiedäthän sen. Ymmärrän, että on vaikeaa lopettaa se, mutta pyydän että Jumala auttaa sinua siinä ja antaa rauhan sydämeesi :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siskolle toivoisin rukousapua. Hän eroamassa (???) väkivaltaisesta miehestä ehkä. Ovat asuneet erillään kuukausia. Sisko ihan sekaisin, masentunut, muuttaa mielipiteitään monta kertaa päivässä, pelkää miestä, mies ilkeilee minkä ehtii ja tehnyt todella ikäviä asioita nyt jotta siskon elämä olisi todella vaikeaa. Mies ei myönnä väkivaltaa vaan yrittää siskosta tehdä syyllisen kaikkeen. Lapset mies yrittää manipuloida jne jne. Lapset kärsii myös tilanteesta. Sisko ei tiedä mitä tehdä.

Toivoisin hänelle jotain hyvää, koska sisko ei usko että saa enää töitä, eikä usko saavansa lapsia asumaan luoksensa, ei osaa enää odottaa mitään hyvää
Miten mua koskettikaan siskosi kohtalo. Hänellä on ollut tosi tosi vaikeaa ja vaikka hän tästä selviäisikin hänen itse- ja omanarvontunto on muserrettu
:(
Muistan hän rukouksin :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siskolle toivoisin rukousapua. Hän eroamassa (???) väkivaltaisesta miehestä ehkä. Ovat asuneet erillään kuukausia. Sisko ihan sekaisin, masentunut, muuttaa mielipiteitään monta kertaa päivässä, pelkää miestä, mies ilkeilee minkä ehtii ja tehnyt todella ikäviä asioita nyt jotta siskon elämä olisi todella vaikeaa. Mies ei myönnä väkivaltaa vaan yrittää siskosta tehdä syyllisen kaikkeen. Lapset mies yrittää manipuloida jne jne. Lapset kärsii myös tilanteesta. Sisko ei tiedä mitä tehdä.

Toivoisin hänelle jotain hyvää, koska sisko ei usko että saa enää töitä, eikä usko saavansa lapsia asumaan luoksensa, ei osaa enää odottaa mitään hyvää
Miten mua koskettikaan siskosi kohtalo. Hänellä on ollut tosi tosi vaikeaa ja vaikka hän tästä selviäisikin hänen itse- ja omanarvontunto on muserrettu
:(
Muistan hän rukouksin :heart:
Kiitos. Toivon, että asioihin tulisi pian muutoksia. Viranomaisetkin tuntuu, että eivät oikein ymmärrä tilannetta. On tulossa oikeusjutuja, mutta tuntuu että niitäkin pitkitetään ennen kuin tulee. Ilmeisesti pitää jotain vielä vakavampaa tapahtua ennen kuin alkaa heidän taholta tapahtua. Siskon avustaja ei oikein pidä siskoni puolia, vaan miestä paapotaan. Kiitos sinulle.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua pelottaa ja olen huolesta suunniltani :(
Pelkään sairastavani jotain vakavaa ja mietin vain tätä koko aika :(
Tarvisin nyt voimia ja että joku rauhoittaisi minua.
Oletko laittanut aiemmin viestiä ketjuuni? :hug:
Muistan sinua rukouksin on turhaa pelätä tulevaa, tiedäthän sen. Ymmärrän, että on vaikeaa lopettaa se, mutta pyydän että Jumala auttaa sinua siinä ja antaa rauhan sydämeesi :heart:
Kiitos
 
kiitos sinulle
Isäni on ollut yli vuoden sairaalassa puhe- ja liikuntakyvyttömänä, ymmärtää kuitenkin mitä hänelle puhutaan. Toivoisin että hän taas pystyisi puhumaan ja että hän pystyisi käyttämään edes käsiään, ja vielä joskus kävelisi. Että hän saisi leikkiä lastenlastensa kanssa ja nähdä tämän meidän uuden vauvan muutenkin kuin sairaalan pediltä.

Ja mieheni äitipuoli sairastaa vakavaa sairautta. Toivoisin että hoidot tehoaisivat ja hän toipuisi ennalleen, eikä sairaus enää uusisi ja että hän saisi nähdä lastemme kasvavan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos sinulle:
Isäni on ollut yli vuoden sairaalassa puhe- ja liikuntakyvyttömänä, ymmärtää kuitenkin mitä hänelle puhutaan. Toivoisin että hän taas pystyisi puhumaan ja että hän pystyisi käyttämään edes käsiään, ja vielä joskus kävelisi. Että hän saisi leikkiä lastenlastensa kanssa ja nähdä tämän meidän uuden vauvan muutenkin kuin sairaalan pediltä.

Ja mieheni äitipuoli sairastaa vakavaa sairautta. Toivoisin että hoidot tehoaisivat ja hän toipuisi ennalleen, eikä sairaus enää uusisi ja että hän saisi nähdä lastemme kasvavan.
:hug:
Onko isälläsi ollut jokin verenkiertohäiriö tai kasvain aivoissa?
Muistan isääsi ja miehesi äitipuolta :heart:
Jumala on ihmeitä tekevä Jumala.
Voimia rukoilen sinulle myös :hug:
 
kiitos sinulle
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos sinulle:
Isäni on ollut yli vuoden sairaalassa puhe- ja liikuntakyvyttömänä, ymmärtää kuitenkin mitä hänelle puhutaan. Toivoisin että hän taas pystyisi puhumaan ja että hän pystyisi käyttämään edes käsiään, ja vielä joskus kävelisi. Että hän saisi leikkiä lastenlastensa kanssa ja nähdä tämän meidän uuden vauvan muutenkin kuin sairaalan pediltä.

Ja mieheni äitipuoli sairastaa vakavaa sairautta. Toivoisin että hoidot tehoaisivat ja hän toipuisi ennalleen, eikä sairaus enää uusisi ja että hän saisi nähdä lastemme kasvavan.
:hug:
Onko isälläsi ollut jokin verenkiertohäiriö tai kasvain aivoissa?
Muistan isääsi ja miehesi äitipuolta :heart:
Jumala on ihmeitä tekevä Jumala.
Voimia rukoilen sinulle myös :hug:
Isäni löytyi kotoaan tajuttomana eikä syytä saatu selville, oliko se insuliinishokki vai mikä. Hänellä todettiin diabetes muutamaa kuukautta ennen kuin tämä sattui. Kasvainta ei onneksi ole eikä ainakaan tietääkseni verenkiertohäiriötäkään. Parempaan suuntaan hän on sen alun jälkeen mennyt, oli pitkään tajuttomana. Kyllä hän kuitenkin pystyy onneksi vähän heiluttamaan raajojaan että toivoa näyttäisi olevan, jos vielä vaikka joskus kävelisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos sinulle:
Isäni löytyi kotoaan tajuttomana eikä syytä saatu selville, oliko se insuliinishokki vai mikä. Hänellä todettiin diabetes muutamaa kuukautta ennen kuin tämä sattui. Kasvainta ei onneksi ole eikä ainakaan tietääkseni verenkiertohäiriötäkään. Parempaan suuntaan hän on sen alun jälkeen mennyt, oli pitkään tajuttomana. Kyllä hän kuitenkin pystyy onneksi vähän heiluttamaan raajojaan että toivoa näyttäisi olevan, jos vielä vaikka joskus kävelisi.
:(
Toivoa ei saa koskaan menettää :heart:
 

Yhteistyössä