Sinä jolla huolia ja murheita ~ rukouspyynnöt ( osa 2 )

vieras
Pyydän jotain ratkaisua elämäämme ettei tämä 27 vuotinen yhteiselo lopu miehen alkoholismin vuoksi. Pyydän siis että rukoilet miehen vuoksi ja itseni, että terveyteni kestäisi ja jaksaisin.
 
sini
Olen rukoillut paljon, että Jeesus tulisi luokseni, että "tulisin uskoon". Tahtoisin löytää rauhan ja elää oikein. Samaa olen rukoillut mieheni puolesta.
Toivoisin, että rukoilisit samaa.
 
kops
mä laitoin siihen ekaan ketjuun jo rukouspyynnön isälleni, joka kärsii vaikeasta aivokasvaimesta ja vaihtoehdot alkavat olla vähissä, pyytäisin uudestaa rukouksia hänelle ja äidilleni, jolla tietenkin todella raskasta.

Oot mahtava, kun laitat näin ihania ketjuja ja kiitos rukouksistasi.

Isäni on alkanut myös kiinnostumaan uskonasioista, joten toivon hänelle jonkinlaista johdatusta jos hänelle olisi jotain apua niistä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maija_k:
Tää asia on niin pinnalla mulla, oon joka ikininen päivä huokaillu Herralle.
Mä niin kaipaan vihdoinkin miehen elämänkumppaniksi mun elämään, ja mielellään kristitty ois kiva.
Miks mä en koskaan löydä.....mikäköhän tarkotus tällä on....
Tää on niin väärin ja ahdistavaa
Mä tiedän sun tuskan omasta kokemuksestani. Tiedän todella :(
:hug:
Luovuta. Siinä avainsana sulle :) Rukoilen sulle, että Herra antaa voimaa se tehdä.
Kiitä Häntä sillä Hän tietää mitä sinä tarvitset jo ennen kuin osaat pyytäkään :hug:
Kiitä ja usko, että Jumala tietää sun tuskasi ja toiveesi. Rukoukset ei koskaan palaa tyhjänä takaisin :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mä laitoin yv:n. :saint: Lisäksi mua huolestuttaa nyt tää mun lapsien tilanne, kun ne voi täysin hyvin ja on onnellisia lapsia, ja mä pelkään että niiden biologinen isä nyt tulee vaatimuksineen ja sotkee kaiken. :|
;) :heart:
 
irene
veljeni kuoli onnettomuudessa n. vuosi sitten ja elämä sen jälkeen on ollu todella raskasta meidän perheelle. toivoisin että rukoilisit meidän puolesta että voitaisiin taas iloita elämästä. mulla on myös todella paljon ongelmia mieheni kanssa, en tiedä tuleeko ero :( tällä hetkellä oon todella onneton. kiitos sulle tästä ihanasta ketjusta <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivoisin apua mun ja miehen suhteen. Ei ole suuria ongelmia, mutta puhumattomuutta ja ilkeilyä. Kumpikin haluaa jatkaa liittoa ja keskustella asiallisesti, mutta tuntuu että mikään ei onnistu sen suhteen. Ei enää osaa tai uskalla sanoa/keskustella
:hug:
Tässä ketjussa eräälle joka pyysi esirukousapua avioliitossa oleviin ongelmiin ja pyynnön jättämisen jälkeen tuli ihmeellinen muutos siihen tilanteeseen ja he saivat asiat selvitettyä. Kiitos Taivaan Isälle siitä :heart:
Rukoilen tätä samaa teille.

Koen jotenkin, että teillä on pettymyksiä toisianne kohtaan ja loukkaantumisia sekä anteeksi antamattomuutta.
Ne ovat asioita jotka kalvaa sisuksissa ja saa "ravintoa" ajasta.
Mitä pidemmän aikaa menee ne jäytää ja leviää.
Rukoilen, että saisitte ne selvitetyksi ole rohkea ja luota siihen, että mitään pahaa ei tapahdu :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyydän jotain ratkaisua elämäämme ettei tämä 27 vuotinen yhteiselo lopu miehen alkoholismin vuoksi. Pyydän siis että rukoilet miehen vuoksi ja itseni, että terveyteni kestäisi ja jaksaisin.
Todellakin, tarvit yliluonnollista voimaa Jumalalta ja sinä saa sitä :heart:
Rukoilen, että miehesi pääsee alkoholismista eroon. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sini:
Olen rukoillut paljon, että Jeesus tulisi luokseni, että "tulisin uskoon". Tahtoisin löytää rauhan ja elää oikein. Samaa olen rukoillut mieheni puolesta.
Toivoisin, että rukoilisit samaa.
Lue tämä perässä ja usko, että näin tapahtuu.

http://jani.mirekweb.com/usko/
Saat kaikki syntisi anteeksi ja saat uuden elämän lähellä Jeesusta :heart:
Itse tiedän, ettei mikään ole ihanampaa ja turvallisempaa.
:heart:
Tulethan kertomaan mulle mitä tapahtui kun tuon luit perässä?
Laita mulle vaikka viestiä jos tulee vielä kysyttävää tai haluat jutella muuten vaan :)
Olkaa siunattuja :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kops:
mä laitoin siihen ekaan ketjuun jo rukouspyynnön isälleni, joka kärsii vaikeasta aivokasvaimesta ja vaihtoehdot alkavat olla vähissä, pyytäisin uudestaa rukouksia hänelle ja äidilleni, jolla tietenkin todella raskasta.

Oot mahtava, kun laitat näin ihania ketjuja ja kiitos rukouksistasi.

Isäni on alkanut myös kiinnostumaan uskonasioista, joten toivon hänelle jonkinlaista johdatusta jos hänelle olisi jotain apua niistä..
Muistan isäsi :heart: Hän on ollut oikein erityisesti mielessäni :hug:
Jatkan rukousta myös äitisi ja sinun puolestasi :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pyydän jotain ratkaisua elämäämme ettei tämä 27 vuotinen yhteiselo lopu miehen alkoholismin vuoksi. Pyydän siis että rukoilet miehen vuoksi ja itseni, että terveyteni kestäisi ja jaksaisin.
Todellakin, tarvit yliluonnollista voimaa Jumalalta ja sinä saa sitä :heart:
Rukoilen, että miehesi pääsee alkoholismista eroon. :hug:
Kiitos Grace
 
Alkuperäinen kirjoittaja irene:
veljeni kuoli onnettomuudessa n. vuosi sitten ja elämä sen jälkeen on ollu todella raskasta meidän perheelle. toivoisin että rukoilisit meidän puolesta että voitaisiin taas iloita elämästä. mulla on myös todella paljon ongelmia mieheni kanssa, en tiedä tuleeko ero :( tällä hetkellä oon todella onneton. kiitos sulle tästä ihanasta ketjusta <3
Kiedon teidän koko perheen rukouksiini :heart:
Herra, auta tätä perhettä, lohduta suuressa surussaan anna voimia jokaiseen päivään. Suru hellittää vielä, mutta koskaan ei katoa Herra anna voimaa kestää. Anna heille kuitenkin nähdä ne hyvät asiat elämässä jotta elämä ei lipuisi ohi elämättä ja näkemättä sitä mitä on ympärillä ja lähellä.
Tule irenen avioliittoon ja eheytä, anna anteeksiantoa ja uudenlaista rakastumista jälleen. Auta heitä selvittämään ongelmat.
Herra sun tahtosi ei ole milloinkaan, että perheet hajoaa.
Kiitos, että Sinä autat!
Aamen :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja polka:
Mieheni isä ja lastemme rakas pappa sai pari päivää sitten tietää kuin salama kirkkaalta taivaalta, että on sairastunut vakavasti. Kunpa hän parantuisi...
:hug: Rukoilen, että saatte voimaa tämän keskelle ja muistan oikein erityisesti pappaa.
Kaikki on Taivaan Isän kädessä :heart:
Olette vihkossani :heart:
 
irene
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja irene:
veljeni kuoli onnettomuudessa n. vuosi sitten ja elämä sen jälkeen on ollu todella raskasta meidän perheelle. toivoisin että rukoilisit meidän puolesta että voitaisiin taas iloita elämästä. mulla on myös todella paljon ongelmia mieheni kanssa, en tiedä tuleeko ero :( tällä hetkellä oon todella onneton. kiitos sulle tästä ihanasta ketjusta <3
Kiedon teidän koko perheen rukouksiini :heart:
Herra, auta tätä perhettä, lohduta suuressa surussaan anna voimia jokaiseen päivään. Suru hellittää vielä, mutta koskaan ei katoa Herra anna voimaa kestää. Anna heille kuitenkin nähdä ne hyvät asiat elämässä jotta elämä ei lipuisi ohi elämättä ja näkemättä sitä mitä on ympärillä ja lähellä.
Tule irenen avioliittoon ja eheytä, anna anteeksiantoa ja uudenlaista rakastumista jälleen. Auta heitä selvittämään ongelmat.
Herra sun tahtosi ei ole milloinkaan, että perheet hajoaa.
Kiitos, että Sinä autat!
Aamen :heart:
kiitos sulle tästä! ihan kyyneleet tuli... ihana ihminen olet :)
 
vieras
hei grace.
kiitos tästä ketjusta.
arvostaisin TOSI paljon jos rukoilisit puolestamme. Mieheni ja minä olemme uskovia, mutta molemmat ongelmaperheistä (omani on tosin ulkoisesti täydellinen, isä on pastori) mutta koko avioliittomme ajan on ollut ongelmia. Kirjoittaisin yksityisenä tarkemmin mutta en halua yleisesti.

joka tapauksessa meillä on 1 lapsi ja toinen tulossa ja nyt mieheni on päättänyt ettei enää jaksa minua tai meitä ja ei näe toivoa muutoksesta. Sanoo siis ettei Jumalakaan voi auttaa eikä mikään voi muuttua ja ei halua enää asua kanssani. Olemme olleen miehen tahdosta erossa nyt 3 viikkoa. Tilanne on tosi, tosi satuttava. Hän ei halua puhua kellekään ja on aika ylpeä ja sanoi itsekin ettei ole valmis olemaan heikko. Kuitenkin ongelmat on sitä luokkaa että on pakko hakea apua (mutta kukaan ei ole tarpeeksi hyvä hänelle)

jos kukaan mut tunteva tän lukee ne tunnistaa mut. Mutta halusin kuitenkin pyytää yhtä ihmistä lisää rukoilemaan. Itse oon tosi poikki, olen muutenkin masentunut ja asun vanhempieni luona lapsen kanssa ja se on jo ihan muutenkin tosi rankkaa saati sit tässä tilassa. tuntuu etten kestä enää päivääkään. Tarvitsen sitä, että voisin itse kohdata Jumalan rakkauden ja parantumisen elämässäni viimein... ja tietenkin toivon koko sydämestäni että meistä tulisi vielä terve onnellinen perhe, eikä avioero tapahtuisi vaikka mies siitä puhuu ja sanoo että toivo on jo menetetty.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivoisin apua mun ja miehen suhteen. Ei ole suuria ongelmia, mutta puhumattomuutta ja ilkeilyä. Kumpikin haluaa jatkaa liittoa ja keskustella asiallisesti, mutta tuntuu että mikään ei onnistu sen suhteen. Ei enää osaa tai uskalla sanoa/keskustella
:hug:
Tässä ketjussa eräälle joka pyysi esirukousapua avioliitossa oleviin ongelmiin ja pyynnön jättämisen jälkeen tuli ihmeellinen muutos siihen tilanteeseen ja he saivat asiat selvitettyä. Kiitos Taivaan Isälle siitä :heart:
Rukoilen tätä samaa teille.

Koen jotenkin, että teillä on pettymyksiä toisianne kohtaan ja loukkaantumisia sekä anteeksi antamattomuutta.
Ne ovat asioita jotka kalvaa sisuksissa ja saa "ravintoa" ajasta.
Mitä pidemmän aikaa menee ne jäytää ja leviää.
Rukoilen, että saisitte ne selvitetyksi ole rohkea ja luota siihen, että mitään pahaa ei tapahdu :hug:
Kiitos :) Tuntuu, että osasit sanoa oikeita sanoja tässä. Ja kiitos kun rukoilet. Sen avulla toivon,että selviytyy asiat. Ja että liittomme/välimme jatkuu ja parantuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hei grace.
kiitos tästä ketjusta.
arvostaisin TOSI paljon jos rukoilisit puolestamme. Mieheni ja minä olemme uskovia, mutta molemmat ongelmaperheistä (omani on tosin ulkoisesti täydellinen, isä on pastori) mutta koko avioliittomme ajan on ollut ongelmia. Kirjoittaisin yksityisenä tarkemmin mutta en halua yleisesti.

joka tapauksessa meillä on 1 lapsi ja toinen tulossa ja nyt mieheni on päättänyt ettei enää jaksa minua tai meitä ja ei näe toivoa muutoksesta. Sanoo siis ettei Jumalakaan voi auttaa eikä mikään voi muuttua ja ei halua enää asua kanssani. Olemme olleen miehen tahdosta erossa nyt 3 viikkoa. Tilanne on tosi, tosi satuttava. Hän ei halua puhua kellekään ja on aika ylpeä ja sanoi itsekin ettei ole valmis olemaan heikko. Kuitenkin ongelmat on sitä luokkaa että on pakko hakea apua (mutta kukaan ei ole tarpeeksi hyvä hänelle)

jos kukaan mut tunteva tän lukee ne tunnistaa mut. Mutta halusin kuitenkin pyytää yhtä ihmistä lisää rukoilemaan. Itse oon tosi poikki, olen muutenkin masentunut ja asun vanhempieni luona lapsen kanssa ja se on jo ihan muutenkin tosi rankkaa saati sit tässä tilassa. tuntuu etten kestä enää päivääkään. Tarvitsen sitä, että voisin itse kohdata Jumalan rakkauden ja parantumisen elämässäni viimein... ja tietenkin toivon koko sydämestäni että meistä tulisi vielä terve onnellinen perhe, eikä avioero tapahtuisi vaikka mies siitä puhuu ja sanoo että toivo on jo menetetty.
Hei, voitko kirjautua ja kirjottaa yksityisviestiä?
Jatketaan siellä :heart:
:hug:

( Lähden nukkumaan mut palaan huomenna -tai siis tänään - lukemaan jos olet laittanut jotain )
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Toivoisin apua mun ja miehen suhteen. Ei ole suuria ongelmia, mutta puhumattomuutta ja ilkeilyä. Kumpikin haluaa jatkaa liittoa ja keskustella asiallisesti, mutta tuntuu että mikään ei onnistu sen suhteen. Ei enää osaa tai uskalla sanoa/keskustella
:hug:
Tässä ketjussa eräälle joka pyysi esirukousapua avioliitossa oleviin ongelmiin ja pyynnön jättämisen jälkeen tuli ihmeellinen muutos siihen tilanteeseen ja he saivat asiat selvitettyä. Kiitos Taivaan Isälle siitä :heart:
Rukoilen tätä samaa teille.

Koen jotenkin, että teillä on pettymyksiä toisianne kohtaan ja loukkaantumisia sekä anteeksi antamattomuutta.
Ne ovat asioita jotka kalvaa sisuksissa ja saa "ravintoa" ajasta.
Mitä pidemmän aikaa menee ne jäytää ja leviää.
Rukoilen, että saisitte ne selvitetyksi ole rohkea ja luota siihen, että mitään pahaa ei tapahdu :hug:
Kiitos :) Tuntuu, että osasit sanoa oikeita sanoja tässä. Ja kiitos kun rukoilet. Sen avulla toivon,että selviytyy asiat. Ja että liittomme/välimme jatkuu ja parantuu
:heart: Ole rohkea :hug:
 
Pettynyt
Tarvitsisin esirukousta puolestani. Olen masennuksen syövereissä, kun työasiat menivät miten menivät. Olen ihan ymmälläni, miksi asiat menivät näin, miksi Jumala antoi näin tapahtua. Hän tietää kyllä, mitä tarkoitan. Uskoni on alkanut horjua.

Rukoilisitko puolestani, että vahvistuisin uskossa, saisin elämänhaluni takaisin ja saisin joskus tietää, miksi asiat menivät näin? Mulla on kuitenkin pienet lapset, joista pitäisi huolehtia, mutta nyt kaikki tuntuu toivottomalta.

Kiitos!
 
pp
Pappani nukkui tänä aamuna rauhallisesti pois 93 vuoden iässä, kaksi lapsista vierellään sydämmissään ikävä sekä suuri kiitollisuus. Voimia ja rukouksia toivon äidilleni ja hänen sisaruksilleen, ja meille lastenlapsille perheineen. Itse olen nyt aika voimaton, kolmannet hautajaiset tälle vuodelle, ja kaikki tuo seremonia palauttaa mieleen oman pienen poikani hautajaiset pari vuotta sitten.

Kiitos Sinulle tästä ketjusta.
 

Yhteistyössä