suomalaisia kauppoja, joita ET suosittele! ?

  • Viestiketjun aloittaja katsotaan tuleeko samoja
  • Ensimmäinen viesti
Oz baby, Turku. Todella töykeää palvelua, ja syyttävät asiakasta siitä että heidän myymänsä tuote on rikki. Myyjillä on kyllä kampaukset ja meikit viimeisen päälle kohdallaan, mutta asiakkaita eivät ehdi palvelemaan, eivätkä tunnu tietävän myymistään tuotteista oikein mitään...
 
ap
Muksutalli, Tampere. Kun ostaa, niin palvelu on ok, joskus jopa lipevää. Sitten kun yritin ekalla käyttökerralla hajonneita rattaita takuuseen, omistaja oli hyvin epäkohtelias ja sanoi etteivät varmasti mene ja että olen rattaat itse rikkonut. Ei edes halunnut rattaita tutkia. Toisessa liikkeessä oltiin tästä ihan ihmeissään ja sain rattaat takuukorjaukseen heidän kauttaan.
Ei tarvitse enää asioida ko. liikkeessä. Olen kuullut toisen vastaavan kokemuksen.
 
Äitee
Alkuperäinen kirjoittaja lilli:
Lastentarvike. jokaisessa missä oon käynyt ni asiakasta kohdellaan kuin 2.luokan kansalaista!
Itselläni täysin päinvastainen kokemus...tosin en tiedä, johtuuko siitä, että käytiin ostamassa kaksosille tavaraa eli sitähän sitten kertyi aimo läjä.

Huonoa palvelua taasen saatiin Vantaan Vauvatalo Johannassa :( ei mennä enää ikinä.
 
jybis harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Kyllä olen hyvää palvelua saanut tammiston lastentarvikkeesta.
niin minäkin :)
ja varistossa sain kuomunkiristyksen HETI jo parina kertana,ja kkun meidän rattaat rikottiin niin korjaus kesti 2päivää (sanoivat että menee ainakin viikko)
 
juups
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Oz baby, Turku. Todella töykeää palvelua, ja syyttävät asiakasta siitä että heidän myymänsä tuote on rikki. Myyjillä on kyllä kampaukset ja meikit viimeisen päälle kohdallaan, mutta asiakkaita eivät ehdi palvelemaan, eivätkä tunnu tietävän myymistään tuotteista oikein mitään...
Mä olen saanut tuolla ihan ok palvelua, tosin vaatteita vaan ostin.

Yksi erikoinen juttu siellä kyllä tapahtui. Olin vauvani kanssa käymässä siellä ja meillä oli omat rattaat mukanamme eli Phil&Teds Sport Singlet (oz myy kyseistä merkkiä). Ozista lähtiessämme pihalla oli pariskunta, joka juuri oli ostanut ozista samat rattaat kuin meillä. He sitten pyysivät, että esittelisin heille rattaiden ominaisuudet vielä uudestaan, kun ozissa se oli kuulemma ollut vähän puutteellista...kyllähän mä niitä jeesasin, katottiin yhdessä useampaan kertaan kokoominen ja kasaaminen plus muut huomionarvoiset jutut...:D
 
LauraMaria
Alkuperäinen kirjoittaja Nämä:
Vantaan lastentarvike ja a&t lastenturva. ei palvelua kummassakaan liikkeessä ja myyjät tylyjä.
Huonoja kokemuksia näistä molemmista. Ei saatu kummassakaan liikkeessä turvaistuinta sovitettavaksi omaan autoon ennen ostamista, yhdistelmävaunuissa valmistusvirhe. Vietiin A&T Lastenturvaan noin kuukauden käytön jälkeen. Liikkeen omistaja paikalla ja HUUSI meille että hänen velvollisuus ei ole korjata olemattomia virheitä vaikka korjaushan menee kaiketi valmistajaan piikkiin takuuaikana. Vaunujen runko silminhavaittavissa vino/vääntynyt jonka takia vaunut puolsivat tosi pahasti. Väittelyn jälkeen vaunut otettiin liikkeeseen korjattavaksi ja saatiin kokonaan uusi runko tilalle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Oz baby, Turku. Todella töykeää palvelua, ja syyttävät asiakasta siitä että heidän myymänsä tuote on rikki. Myyjillä on kyllä kampaukset ja meikit viimeisen päälle kohdallaan, mutta asiakkaita eivät ehdi palvelemaan, eivätkä tunnu tietävän myymistään tuotteista oikein mitään...
Mä olen saanut tuolla ihan ok palvelua, tosin vaatteita vaan ostin.

Yksi erikoinen juttu siellä kyllä tapahtui. Olin vauvani kanssa käymässä siellä ja meillä oli omat rattaat mukanamme eli Phil&Teds Sport Singlet (oz myy kyseistä merkkiä). Ozista lähtiessämme pihalla oli pariskunta, joka juuri oli ostanut ozista samat rattaat kuin meillä. He sitten pyysivät, että esittelisin heille rattaiden ominaisuudet vielä uudestaan, kun ozissa se oli kuulemma ollut vähän puutteellista...kyllähän mä niitä jeesasin, katottiin yhdessä useampaan kertaan kokoominen ja kasaaminen plus muut huomionarvoiset jutut...:D
Tyypillistä Ozia :D
Kun mun isä, 60 vee, haki sieltä meidän rattaat (jotka oli huollossa ties kuinka monennetta kertaa) ja kysyi myyjältä että miten nämä kasataan, niin myyjä sanoi ettei tiedä :eek: :headwall:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Usein saa myös asikas katsoo peiliin, jos palvelu on tylyä tai huonoa, mut on toki poikkeuksiakin. Mä en oo ikinä saanut mistään huonoa palvelua
Mä voin kertoa olevani tosi kohtelias, joskus jopa ylikohtelias (en kuitenkaan niin että sen vois kokea kettuiluksi). Se on vaan luonteenpiirre, silti saan joskus huonoa palvelua, yleensä kuitenkin hyvää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Usein saa myös asikas katsoo peiliin, jos palvelu on tylyä tai huonoa, mut on toki poikkeuksiakin. Mä en oo ikinä saanut mistään huonoa palvelua
Mä oon aina superystävällinen, mutta kun myyjä vittuilee päin naamaa siitä, että olen ihan tahallani rikkonut rattaat, ja ei kai ne tuon kokoista pontsoa (tyttäreni alle 3 v, 14 kg ja keijukainen, rattaissa painoraja 20 kg) kestäkään (rattaat siis oli meidän reilusti alle yksivuotiaalle, ei suinkaan sille kaupassa mukana olleelle alle 3 veelle!), niin siinä vaiheessa piti jo sanoa vähän rumasti.
Takuu kuitenkin on sen 2 v niin voisi olettaa että he korjauttaisivat rattaat, alle 2 viikkoa käytetyt, ilman vittuilua. Jarrut oli rikki ja he sanoi ettei niiden edes kuulu toimia tässä mallissa :eek: :eek: :eek: (paitsi että kuuluu, kertoi maahantuoja), jne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Usein saa myös asikas katsoo peiliin, jos palvelu on tylyä tai huonoa, mut on toki poikkeuksiakin. Mä en oo ikinä saanut mistään huonoa palvelua
Vantaan lastentarvike täälläkin. Saatiin vaan myyjältä suoraa huutoa heti, kun kysyttiin milloin meidän hoitopöytä olisi tulossa, kun sitä ei vaan kuulunut. Myyjä huusi (siis oikeasti huusi naama punaisena), että ne pöydät menee ensin jo maksaneille asiakkaille ja sitten vasta muille, jos niitä jää yli. Ja juu, oltiin maksettu se pöytä jo, mutta eihän siitä ollut kiinnostunut... Ehkä huono päivä myyjällä, mutta toista kertaa en sinne huudettavaksi mene, omasta mielestäni en tehnyt mitään väärin, kun kysyin. En kuitenkaan rupeaisi yleisesti asiakasta syyttämään, vaikka itsekin olen asiakaspalvelutyötä tehnyt ja tiedän, kuinka tyhmiä asiakkaat voivat olla.

Tosin kun isäni haki sen hoitopöydän, olivat kantaneet paketin autoon asti ja olleet todella ystävällisiä, joten kyllä sielläkin osataan, jos halutaan.
 
tintti
Mä voisin sanoa että Kuopion lastentarvikkeessa saa välillä tosi huonoa palvelua, ainakin jos pitää mennä jostain tuotteesta reklamoimaan... aina on asiakkaan vika ettei tuote toimi.

Sitten toki Gigantti (ei saa palvelua, myyjät pelaa vaan jotain autopelejä...), Starkki (kassalla hirveet jonot kun kassaneidit ei osaa hommiaan...) ja Rinta-Joupin autoliike (ehkä me vaan sit näytetään niin köyhiltä...).
 
käytiin siellä vähän aikaa sitten. ihan kamala paikka! akat hyökkäsivät kuin haaskalinnut kimppuun jo ovella, tivasivat laskettua aikaa ja olivat ihan yli-imeliä. vastasin jotain ympäripyöreetä, ja nämä vaan jankkaavat muiden asiakkaiden kuullen. "keeeerro nyt, ei siinä ole mitään hävettävää" esim. nauroivat että mieheni näyttää ihan siltä, että aikoo kiivetä itse pinnasänkyyn kokeilemaan. olivat aivan outoja! hetkeäkään eivät olleet hiljaa, ja kulkivat vierellä tiiviisti, kun jotain yritti katsella.

onneksi ei usein tarvitse muutenkaan vierailla tampereella. mutta tuonne liikkeeseen en kyllä varmasti enää eksy! :x :x :x
 
Mun on pakko sanoa, että Muksutallia vastaan puoltava sana. Omistaja? on kyllä hmm.. sanavalmis keski-ikäinen nainen, mutta kyllä meidän vaunut saivat huoltoa siellä. Tosin keskustelimme oikeasta käsittelytavasta ihan rakentavassa hengessä.

Lastentarvikkeista Kalevassa ei saa oikein millään palvelua (Tampereella). Ja into&aktiivisuus selvittää asiakkaan rikkoutuneita lapsiportteja oli suorastaan nolla. Vasta ärähtämällä sai jotain aikaiseksi. Ja aikaa paloi....

Sokoksen palvelutaso tissiliivipuolella on ollut ihan nolla esim verrattuna Stokkaan. "ai ei oo hyllyssä" ja tästä ei sitten päästä eteenpäin millään. "No onko niitä mahdollisuus tilata?" ja naiset hämmästelevät tälläistä kysymystä.
 
Tästä tapauksesta on kyllä jo vuosia aikaa, mutta kerrompa silti. Menin helsingissä erääseen pieneen lahjatavaraliikkeeseen, en etsinyt mitään tiettyä niin että menin katsomaan löytyisikö sieltä jotain kivaa. Kun astuin ovesta sisään, myyjä nousi kassan takana seisomaan, ja tuijotti mun jokaista liikettä kuin korppikotka...Kunnes pitkän hiljaisuuden jälkeen kysyi yli mairevasti että voisiko olla avuksi. Sanoin että ei kiitos, katselen vain. Myyjä oli hetken hiljaa kunnes alkoi mulle huutaa ihan tosissaa että olis se kiva kun tuosta ovesta tulis joskus maksaviakin asiakkaita, kun aina vaan katsellaan ja katsellaan! Mä oli ihan :eek: Ja tyyppi vaan jatko koko ajan ääntään korottaen, että tämä ei ole mikään stockmann jonne tavaroita voi tulla huvikseen hipelöimään, että sinne ala vetää. Mä sain soperrettua jotain, et no eipä kiinnosta tällasesta paikasta mitään ostaakaan, ja häivyin... Vielä kadulla sydän hakkas, hiemanko säikähdin! Hullu myyjä, melkein pelkäsin että lähtee mun perään :LOL:
 
Tampereella kalevan Gigantti, oli todella töykeää palvelua tässä jokunen vuosi sitten. Sen jälkeen en oo siä puljussa käyny. Lielahden Gigantista taas ihan päinvastanen kokemus, tosi ystävällinen henkilökunta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Oz baby, Turku. Todella töykeää palvelua, ja syyttävät asiakasta siitä että heidän myymänsä tuote on rikki. Myyjillä on kyllä kampaukset ja meikit viimeisen päälle kohdallaan, mutta asiakkaita eivät ehdi palvelemaan, eivätkä tunnu tietävän myymistään tuotteista oikein mitään...
Ja tätä monet muutkin tässä ketjussa ovat ihmetelleet. Itse olen ostanut vain vaatteita, joten en osaa palvelusta sen enempää sanoa. Kun tässä alkusyksyllä käytiin komppaamassa alevaatteita Ozissa, oli edellä eräs äiti ostanut uuden (kalliihkon) turvaistuimen. Kun hän pyysi myyjältä apua sen autoon asentamisessa, ei myyjä osannut auttaa ollenkaan! :eek: Kysyi muilta myyjiltä apua, mutta ilmeisesti kukaan heistä ei sitä osannut autoon asentaa. Todella outoa mun mielestä, itse olisin nostanut varmaan metakan. Kyllä (edes jonkun!) myyjän tulisi tuotteet tuntea! :eek:

Itse ostettiin istuin vauvatalo Johannasta, ja ihan kädestä pitäen tuli myyjä opastamaan kiinnityksessä :D Hyvää palvelua olen sieltä aina saanut.

Baby1:stä en suosittele kenellekään, kuka ostaa jotain kalliimpaa. Liikkeellä on ollut vähän ongelmia takuun kanssa... :whistle:
 

Yhteistyössä