Itselläni täysin päinvastainen kokemus...tosin en tiedä, johtuuko siitä, että käytiin ostamassa kaksosille tavaraa eli sitähän sitten kertyi aimo läjä.Alkuperäinen kirjoittaja lilli:Lastentarvike. jokaisessa missä oon käynyt ni asiakasta kohdellaan kuin 2.luokan kansalaista!
niin minäkinAlkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Kyllä olen hyvää palvelua saanut tammiston lastentarvikkeesta.
Mä olen saanut tuolla ihan ok palvelua, tosin vaatteita vaan ostin.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Oz baby, Turku. Todella töykeää palvelua, ja syyttävät asiakasta siitä että heidän myymänsä tuote on rikki. Myyjillä on kyllä kampaukset ja meikit viimeisen päälle kohdallaan, mutta asiakkaita eivät ehdi palvelemaan, eivätkä tunnu tietävän myymistään tuotteista oikein mitään...
Huonoja kokemuksia näistä molemmista. Ei saatu kummassakaan liikkeessä turvaistuinta sovitettavaksi omaan autoon ennen ostamista, yhdistelmävaunuissa valmistusvirhe. Vietiin A&T Lastenturvaan noin kuukauden käytön jälkeen. Liikkeen omistaja paikalla ja HUUSI meille että hänen velvollisuus ei ole korjata olemattomia virheitä vaikka korjaushan menee kaiketi valmistajaan piikkiin takuuaikana. Vaunujen runko silminhavaittavissa vino/vääntynyt jonka takia vaunut puolsivat tosi pahasti. Väittelyn jälkeen vaunut otettiin liikkeeseen korjattavaksi ja saatiin kokonaan uusi runko tilalle.Alkuperäinen kirjoittaja Nämä:Vantaan lastentarvike ja a&t lastenturva. ei palvelua kummassakaan liikkeessä ja myyjät tylyjä.
Tyypillistä OziaAlkuperäinen kirjoittaja juups:Mä olen saanut tuolla ihan ok palvelua, tosin vaatteita vaan ostin.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Oz baby, Turku. Todella töykeää palvelua, ja syyttävät asiakasta siitä että heidän myymänsä tuote on rikki. Myyjillä on kyllä kampaukset ja meikit viimeisen päälle kohdallaan, mutta asiakkaita eivät ehdi palvelemaan, eivätkä tunnu tietävän myymistään tuotteista oikein mitään...
Yksi erikoinen juttu siellä kyllä tapahtui. Olin vauvani kanssa käymässä siellä ja meillä oli omat rattaat mukanamme eli Phil&Teds Sport Singlet (oz myy kyseistä merkkiä). Ozista lähtiessämme pihalla oli pariskunta, joka juuri oli ostanut ozista samat rattaat kuin meillä. He sitten pyysivät, että esittelisin heille rattaiden ominaisuudet vielä uudestaan, kun ozissa se oli kuulemma ollut vähän puutteellista...kyllähän mä niitä jeesasin, katottiin yhdessä useampaan kertaan kokoominen ja kasaaminen plus muut huomionarvoiset jutut...
Mä voin kertoa olevani tosi kohtelias, joskus jopa ylikohtelias (en kuitenkaan niin että sen vois kokea kettuiluksi). Se on vaan luonteenpiirre, silti saan joskus huonoa palvelua, yleensä kuitenkin hyvää.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Usein saa myös asikas katsoo peiliin, jos palvelu on tylyä tai huonoa, mut on toki poikkeuksiakin. Mä en oo ikinä saanut mistään huonoa palvelua
Mä oon aina superystävällinen, mutta kun myyjä vittuilee päin naamaa siitä, että olen ihan tahallani rikkonut rattaat, ja ei kai ne tuon kokoista pontsoa (tyttäreni alle 3 v, 14 kg ja keijukainen, rattaissa painoraja 20 kg) kestäkään (rattaat siis oli meidän reilusti alle yksivuotiaalle, ei suinkaan sille kaupassa mukana olleelle alle 3 veelle!), niin siinä vaiheessa piti jo sanoa vähän rumasti.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Usein saa myös asikas katsoo peiliin, jos palvelu on tylyä tai huonoa, mut on toki poikkeuksiakin. Mä en oo ikinä saanut mistään huonoa palvelua
Vantaan lastentarvike täälläkin. Saatiin vaan myyjältä suoraa huutoa heti, kun kysyttiin milloin meidän hoitopöytä olisi tulossa, kun sitä ei vaan kuulunut. Myyjä huusi (siis oikeasti huusi naama punaisena), että ne pöydät menee ensin jo maksaneille asiakkaille ja sitten vasta muille, jos niitä jää yli. Ja juu, oltiin maksettu se pöytä jo, mutta eihän siitä ollut kiinnostunut... Ehkä huono päivä myyjällä, mutta toista kertaa en sinne huudettavaksi mene, omasta mielestäni en tehnyt mitään väärin, kun kysyin. En kuitenkaan rupeaisi yleisesti asiakasta syyttämään, vaikka itsekin olen asiakaspalvelutyötä tehnyt ja tiedän, kuinka tyhmiä asiakkaat voivat olla.Alkuperäinen kirjoittaja imperial:Usein saa myös asikas katsoo peiliin, jos palvelu on tylyä tai huonoa, mut on toki poikkeuksiakin. Mä en oo ikinä saanut mistään huonoa palvelua
Ja tätä monet muutkin tässä ketjussa ovat ihmetelleet. Itse olen ostanut vain vaatteita, joten en osaa palvelusta sen enempää sanoa. Kun tässä alkusyksyllä käytiin komppaamassa alevaatteita Ozissa, oli edellä eräs äiti ostanut uuden (kalliihkon) turvaistuimen. Kun hän pyysi myyjältä apua sen autoon asentamisessa, ei myyjä osannut auttaa ollenkaan! Kysyi muilta myyjiltä apua, mutta ilmeisesti kukaan heistä ei sitä osannut autoon asentaa. Todella outoa mun mielestä, itse olisin nostanut varmaan metakan. Kyllä (edes jonkun!) myyjän tulisi tuotteet tuntea!Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Oz baby, Turku. Todella töykeää palvelua, ja syyttävät asiakasta siitä että heidän myymänsä tuote on rikki. Myyjillä on kyllä kampaukset ja meikit viimeisen päälle kohdallaan, mutta asiakkaita eivät ehdi palvelemaan, eivätkä tunnu tietävän myymistään tuotteista oikein mitään...