suomalaisia kauppoja, joita ET suosittele! ?

  • Viestiketjun aloittaja katsotaan tuleeko samoja
  • Ensimmäinen viesti
gg
ylöjärvellä sijaitseva suomi-soffa, oltiin katsomassa uutta sohva-kalustoa kun myyjä hyökkäsi paikalle, sanoi että etsitään sellaista sohvaa mikä kestää niin kolmea lasta ja kahta koiraa, sain 10 minuutin saarnan että kuinka ihmiset on niin tyhmiä että päästää koirat sohvalle, kuuntelin sen ripityksen ja sanoin että eiköhän se ole mun valintani ja lähdin kaupasta pois, toisesta liikkeestä löytyi hyvä nahkasohva mikä on kestänyt niitä koiriakin
 
vieras
Tokmannilla ja Gigantissa ei saa palvelua, myyjää vaan ei saa kiinni. Tässä taannoin kävin ystävän kanssa Gigantissa pyörimässä, hän olisi ostanut leivänpaahtimen, kahvinkeittimen ja vedenkeittimen mutta kukaan ei tullut edes kysymään olemmeko jotain vailla. Lähin myyjä lähti äkkiä toiselle puolelle myymälää kun näki meidät ja koko puljussa ei ollut muita asiakkaita kuin me. Noh, ystäväni osti vehkeensä toisesta kaupasta.
 
Täytyy tähän lisätä vielä ja moni olikin sanonut että vantaan lastentarvikkeessa siis tammisto on todella huonoa palvelua!Haahuilin liikkessä 20 minuuttia ja minulla olis yli täynnä tavaraa eikä myyjä käynyt kertaakaan luonani.

Emman syöttötuolit olivat tarjouksessa ja siinä luki tosi isolla että "syöttötuolit tarjouksessa" otin sitten siitä läjästä beigen kun siinä oli 3 eri väriä.

Meinin kassalle ja minua ennen eräs pariskunta kävi sanaharkkaa myyjän kanssa koska he eivät saanneet sovittaa turvaistuinta autoonsa ennen ostamista! Lopulta myyjä lähti miehen perään ulos katsomaan vierestä kun turvaistuinta soviteltiin autoon.

Mun vuoro kassalla ja laitoin sen syöttötuolin siihen,myyjä toteaa ettei se ole tarjouksessa.. "täh?" ..kuulemma vain punaiset on. Minä sitten että siinä luki että ei mitään punaisesta,myyjä sanoo että lukee siinä tosi pienellä käy kattoo. Siinä luki oikeesti varmaan 2 cm korkuisilla kirjaimilla pienellä alareunassa "vain pun." aha. just. miksi ei voisi rehellisesti lukea isolla että punainen syöttötuoli tarjouksessa..
 
vierailija 99
Starkilla jätetään puomien taakse. Myydään tuote ja ei huolehdita asiakkaasta. Lukitaan paikat ja kassoilla kuten myös varastomiehilläkin lauantaina kiire kotiin??
Miksi asiakkaat päästetään sisään ostoksille jos kuitenkaan palvelua ei viedä loppuun asti?
Muutenkin varastomiehet toimivat kuin hidastetussa ja onnistuivat rikkomaan yhden ostamani levynkin. (tämän huomasin vasta kotona).

Puomien taakse jäätyäni kävelin kylmässä viimassa koputtelemaan pääsisäänkäynnin ovien taakse. Kassa vain toteaa: "olemme sulkeneet jo" lähellä oli ettei lähtenyt kävelemään pois, nytkin jotta sisällä ollut kassa kuulisi mitä asiaa minulla oli jouduin huutamaan että autoni ja lastini ovat noutopihalla puomien takana....

Miksi tavaraa annetaan jos noutopihan kassa lähetetään kotiin?
Eikä hyvitetty mitenkään, ainoastaan puolinaiset pahoittelut.

Ei enää koskaan Starkille. Enkä suosittele muillekkaan.
 
"Mama"
En suosittele. Kohtelevat asiakkaita niin ylimielisesti ettei mitään rajaa. En ole moiseen kohdannut missään aiemmin. Samaa olen kuullut yllättävän monelta suunnalta. Käsittämätöntä että tuollaisella asenteella pärjää.
 

Yhteistyössä