suomalaisia kauppoja, joita ET suosittele! ?

  • Viestiketjun aloittaja katsotaan tuleeko samoja
  • Ensimmäinen viesti
tuttua
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katsotaan tuleeko samoja:
kerro kokemuksesti ja syy,
nettikauppakin käy.
Baby Center, Varisto.

Erittäin tyrkyttävä palvelu (etenkin se vinohampainen myyjä, anteeksi rumasti sanottu, mutta kuka on asioinut niin tietää) mollaa ja lyttää muiden merkkien tuotteet ja kehuu Dorjanit maasta taivaaseen. Tuli tosi rasittunut olo kun siellä käytiin.
Se vanhempi miesmyyjäkö? Meille myi väkisin (ts. sai meidät ostamaan) huonot vaunut. Osasi vaan pitää niin hyvän myyntipuuhen että meni meihin läpi. Myytiin kyllä vaunut eteenpäin ja ostettiin toisesta liikkeestä eri merkkiset tilalle.

 
dna

myyjät taitavat vaihtua niin tiheään ettei uusille kerkeä opettamaan asioita.

mentiin miehen kanssa kanavapakettia ostamaan, uusi myyjä yksin töissä. vähän aikaa yritti laittaa sitä pakettia, soitti jollekkin työkaverille mutta lopulta sanoi suoraan ettei osaa nyt laittaa meille sitä kanavapakettia niin jos tulisitte huomenna uudelleen.

todella monesti on ollut tosi tietämätöntä porukkaa töissä. tuntuu että joka kerralla on joku uusi töissä joka ei tiedä mistään mitään.
 
se sama
Alkuperäinen kirjoittaja tuttua:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja katsotaan tuleeko samoja:
kerro kokemuksesti ja syy,
nettikauppakin käy.
Baby Center, Varisto.

Erittäin tyrkyttävä palvelu (etenkin se vinohampainen myyjä, anteeksi rumasti sanottu, mutta kuka on asioinut niin tietää) mollaa ja lyttää muiden merkkien tuotteet ja kehuu Dorjanit maasta taivaaseen. Tuli tosi rasittunut olo kun siellä käytiin.
Se vanhempi miesmyyjäkö? Meille myi väkisin (ts. sai meidät ostamaan) huonot vaunut. Osasi vaan pitää niin hyvän myyntipuuhen että meni meihin läpi. Myytiin kyllä vaunut eteenpäin ja ostettiin toisesta liikkeestä eri merkkiset tilalle.

just se vanhempi miesmyyjä. mä oon itse opiskellut markkinointia (ja ehkä senkin takia) tajusin heti jujun.
ärsytti suunnattomasti se pakkomyynti. asiallista puhetta ei tullut lainkaan kun kysyin jotain, keskittyi mollaamaan muita merkkejä.
 
Minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja silla:
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Gigantit yleensäkin:ei palvella, aina saa odottaa. Henkilökuntaa liian vähän ja siksi tavarat halpoja. Toinen on Turun Kultaseppä OY Oulussa:haukkuivat mua köyhäksi ja vielä puhelimessa jollekin...
Joo olen huomannu saman yhtään myyjää ei näy missään..pelaavat siellä niillä wii pelikoneilla eivätkä palvele asiakkaista näin ainakin lahessa.
Enpäs usko että ihan noin on mennyt! Kyllä siellä on aina myyjät asiakkaan kanssa, ei niillä ole aikaa pelailla,
nim. minä kyllä tiedän ;)

 
niii
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja silla:
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Gigantit yleensäkin:ei palvella, aina saa odottaa. Henkilökuntaa liian vähän ja siksi tavarat halpoja. Toinen on Turun Kultaseppä OY Oulussa:haukkuivat mua köyhäksi ja vielä puhelimessa jollekin...
Joo olen huomannu saman yhtään myyjää ei näy missään..pelaavat siellä niillä wii pelikoneilla eivätkä palvele asiakkaista näin ainakin lahessa.
Enpäs usko että ihan noin on mennyt! Kyllä siellä on aina myyjät asiakkaan kanssa, ei niillä ole aikaa pelailla,
nim. minä kyllä tiedän ;)
Kyllä varmasti pelaa, siksi menen mielummin siihen naapuri kauppaan koska ikinä en ole siellä myyjää saanu palveleman...ihan hanurista kok mesta...


 
minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja niii:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja silla:
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Gigantit yleensäkin:ei palvella, aina saa odottaa. Henkilökuntaa liian vähän ja siksi tavarat halpoja. Toinen on Turun Kultaseppä OY Oulussa:haukkuivat mua köyhäksi ja vielä puhelimessa jollekin...
Joo olen huomannu saman yhtään myyjää ei näy missään..pelaavat siellä niillä wii pelikoneilla eivätkä palvele asiakkaista näin ainakin lahessa.
Enpäs usko että ihan noin on mennyt! Kyllä siellä on aina myyjät asiakkaan kanssa, ei niillä ole aikaa pelailla,
nim. minä kyllä tiedän ;)
ei pelaa, ehkä sä olet vaan sellainen asiakas kuka vaan kävelee myymälän läpi, ja ei siinä sekunnissa saa vaan sulle palvelua ja myyjää? En tiedä, omalla kohdalla on ollut aina palvelua, jos vaan jaksaa jonottaa, nykyään on vaan kaikkialla kiirusta, niin asiakkailla ja myyjilläkin.

Kyllä varmasti pelaa, siksi menen mielummin siihen naapuri kauppaan koska ikinä en ole siellä myyjää saanu palveleman...ihan hanurista kok mesta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
River Itäkeskus.

Eivät ottaneet tunti sitten ostamani paitaa takaisian, "koska siinä on teidän parfyyminne tuoksua".En ees käytä parfyymia ja miten sitten vaattete joita ihmiset sovittaa liikkeessä ja niihin tarttuu "hajuja"??? Onko pakko sitte ostaa kaiki mitä sovittaa? Paskan jauhamisata!!!!!
Miksi olisit palauttanut?

Yleensä liikkeet huolivat palautuksia, mutta mikään laki ei VELVOITA liikkeitä ottamaan palautuksia. Siis jos kyseessä on ehjä tuote ja palautuksen syy on vain se, että tulee katumapäälle. Kannattaakin hieman miettiä, haluaako sen paidan oikeasti vai kyllästyykö siihen tunnin päästä ;)
 
Tammisaaren Gigantti: ei palvelua, eikä tuotteita.
Espoon Suomenojalla keittiökalusteita myyvä yritys (en muista nimeä. Samassa paikassa, jossa on gigantti ja joitakin huonekalukauppoja ) . Vanhempi herrasmiesmyyjä sanoi mulle, ettei häntä kiinnosta millaiset keittiönkaapit haluan.. :eek:
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja niii:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja silla:
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Gigantit yleensäkin:ei palvella, aina saa odottaa. Henkilökuntaa liian vähän ja siksi tavarat halpoja. Toinen on Turun Kultaseppä OY Oulussa:haukkuivat mua köyhäksi ja vielä puhelimessa jollekin...
Joo olen huomannu saman yhtään myyjää ei näy missään..pelaavat siellä niillä wii pelikoneilla eivätkä palvele asiakkaista näin ainakin lahessa.
Enpäs usko että ihan noin on mennyt! Kyllä siellä on aina myyjät asiakkaan kanssa, ei niillä ole aikaa pelailla,
nim. minä kyllä tiedän ;)
ei pelaa, ehkä sä olet vaan sellainen asiakas kuka vaan kävelee myymälän läpi, ja ei siinä sekunnissa saa vaan sulle palvelua ja myyjää? En tiedä, omalla kohdalla on ollut aina palvelua, jos vaan jaksaa jonottaa, nykyään on vaan kaikkialla kiirusta, niin asiakkailla ja myyjilläkin.

Kyllä varmasti pelaa, siksi menen mielummin siihen naapuri kauppaan koska ikinä en ole siellä myyjää saanu palveleman...ihan hanurista kok mesta...
Kuopion Gigantissakin ne myyjät on aina vaan pelaamassa siellä peli- ja tv-puolella. Sitten kun kysyy jotain neuvoa tms. niin vastausta ei kuulu... kerran jopa sanoi yks miesmyyjä että "ootas hetki, pelaan tän erän loppuun." Aika törkeetä mun mielestä. En sit jäänyt oottelemaan...
 
minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja niii:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja silla:
Alkuperäinen kirjoittaja Huithapeli:
Gigantit yleensäkin:ei palvella, aina saa odottaa. Henkilökuntaa liian vähän ja siksi tavarat halpoja. Toinen on Turun Kultaseppä OY Oulussa:haukkuivat mua köyhäksi ja vielä puhelimessa jollekin...
Joo olen huomannu saman yhtään myyjää ei näy missään..pelaavat siellä niillä wii pelikoneilla eivätkä palvele asiakkaista näin ainakin lahessa.
Enpäs usko että ihan noin on mennyt! Kyllä siellä on aina myyjät asiakkaan kanssa, ei niillä ole aikaa pelailla,
nim. minä kyllä tiedän ;)
Kannattaisiko tossa suhteen laittaa kyseiseen liikkeeseen palautetta ihan henk.koht. Ei nuo asiat täällä lutviudu =o

ei pelaa, ehkä sä olet vaan sellainen asiakas kuka vaan kävelee myymälän läpi, ja ei siinä sekunnissa saa vaan sulle palvelua ja myyjää? En tiedä, omalla kohdalla on ollut aina palvelua, jos vaan jaksaa jonottaa, nykyään on vaan kaikkialla kiirusta, niin asiakkailla ja myyjilläkin.

Kyllä varmasti pelaa, siksi menen mielummin siihen naapuri kauppaan koska ikinä en ole siellä myyjää saanu palveleman...ihan hanurista kok mesta...
Kuopion Gigantissakin ne myyjät on aina vaan pelaamassa siellä peli- ja tv-puolella. Sitten kun kysyy jotain neuvoa tms. niin vastausta ei kuulu... kerran jopa sanoi yks miesmyyjä että "ootas hetki, pelaan tän erän loppuun." Aika törkeetä mun mielestä. En sit jäänyt oottelemaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Adalmiina77:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Tästä tapauksesta on kyllä jo vuosia aikaa, mutta kerrompa silti. Menin helsingissä erääseen pieneen lahjatavaraliikkeeseen, en etsinyt mitään tiettyä niin että menin katsomaan löytyisikö sieltä jotain kivaa. Kun astuin ovesta sisään, myyjä nousi kassan takana seisomaan, ja tuijotti mun jokaista liikettä kuin korppikotka...Kunnes pitkän hiljaisuuden jälkeen kysyi yli mairevasti että voisiko olla avuksi. Sanoin että ei kiitos, katselen vain. Myyjä oli hetken hiljaa kunnes alkoi mulle huutaa ihan tosissaa että olis se kiva kun tuosta ovesta tulis joskus maksaviakin asiakkaita, kun aina vaan katsellaan ja katsellaan! Mä oli ihan :eek: Ja tyyppi vaan jatko koko ajan ääntään korottaen, että tämä ei ole mikään stockmann jonne tavaroita voi tulla huvikseen hipelöimään, että sinne ala vetää. Mä sain soperrettua jotain, et no eipä kiinnosta tällasesta paikasta mitään ostaakaan, ja häivyin... Vielä kadulla sydän hakkas, hiemanko säikähdin! Hullu myyjä, melkein pelkäsin että lähtee mun perään :LOL:
Tän liikkeen on pakkko olla Mannerheimintiellä siinä Finlandiatalon ja Oopperan likellä tien toisella puolella vaan. Koska mä oon saanut ihan samanlaiset huudot ja ulosajon sieltä! B)
Manskulla oli kyllä, mutta en tarkkaan muista missä siinä :LOL: :LOL: :LOL:
 
Maskun kalustetalo
Ostettiin sohva, jossa oli pidempi toimitusaika kun haluttiin eri kankaalla. Yhtenä päivänä vaan soi puhelin ja siellä oli kuski, joka kysy, että "missä sä olet?" Olin vähän :eek: kun ei mitään oltu toimituksesta ilmoteltu ja siellä se mies oli sohvan kans meidän oven takana.
Kun pääsin kotiin siellä oli vastassa aika kiukkunen tyyppi, joka oli YKSIN tuomassa sohvaa kerrostaloon :headwall: - onneksi oli saanut kuulemma naapurilta kantoapua. Jotain pihisi siinä, että "pitääkö näin isoa sohvaa hankkiakaan..."
Avasin paketin: kangas oli oikeen värinen, mutta kuosi väärä. Osaa jaloista ei saatu paikalleen, koska pulttien vastakappaleet puuttu. Soitin liikkeeseen ja myyjä totesi "joo, kun kerrotiin ettei sitä kuosia ole saatavilla tuossa värissä, niin pyysin laittamaan jotain samantapaista" |O
Sitten seuras sohvan viemisiä ja tuomisia kunnes kaikki jalatkin saatiin paikalleen jne.

Hauskinta kuitenkin, että nyt sohva ollu meillä 10 vuotta ja rahin aluskangas repesi hieman. Mä oon aina luullu, et siel on kolissu sisällä joku niistä irtonaisista jalankiinnikkeistä, mut sieltä löytykin ruuvimeisseli :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Usein saa myös asikas katsoo peiliin, jos palvelu on tylyä tai huonoa, mut on toki poikkeuksiakin. Mä en oo ikinä saanut mistään huonoa palvelua
Asiakkaalle ei saa koskaan näyttää v.tutusta vaikka asiakas olis kuinka v.mäinen. Sehän on ensimmäisiä asiakaspalveluun liittyviä oppeja!
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Usein saa myös asikas katsoo peiliin, jos palvelu on tylyä tai huonoa, mut on toki poikkeuksiakin. Mä en oo ikinä saanut mistään huonoa palvelua
Asiakkaalle ei saa koskaan näyttää v.tutusta vaikka asiakas olis kuinka v.mäinen. Sehän on ensimmäisiä asiakaspalveluun liittyviä oppeja!

















noi opit on 1990 luvulta, oikeasti. Minä olen ollut asiakaspalvelussa kymmenen vuotta ja ihme että sillä tiellä vielä ollaan. NYkyajan asiakkaat osaavat olla ihan kaameita! Tulevat huutamaan sinulle, vaikka asia ei ole millään muotoon käsissäsi !

Nykyajan asiakkaat ovat todella v :mäisiä, ja luulevat olevansa maailman napa muka kiireellisellä elämäntavallaan, ja tämä on yleistämistä, kokeilkaa itse tätä työtä niin tiedätte,
onneksi niitä mukavia sattuu päiviin aina joskus.

hillitkää itsenne , niin asiat menee niinkuin kuuluu,
kohtele muita niinkuin tahtoisit muitten kohtelevan sinua ei taida toimia enää tässä maailmassa =(

 
Turun Länsikeskuksen Mukelomesta. Ostin sieltä toissaviikonloppuna parit bodyt ja parit housut tytölleni. Ensimmäisellä käyttöönotto kerralla housut ratkesivat päälle puettaessa täysin käsittämättömästä syystä. Ovat vielä reilunkokoiset tyttärelleni. Menin sitten housujen kanssa liikkeeseen ja myyjä väitti että olen itse repinyt housut rikki. Otti housut kumminkin takaisin ja sanoi KORJAAVANSA housut?!? Ottaa kuulemma sitten yhteyttä kun ovat valmiit. Nämä housut minä haluan kyllä nähdä!!

Baby1 en myöskään tule ikinä ostamaan mitään. Kaverillani kuluttajariitalautakunnassa asia baby1 vastaan. Eivät suostu takuukorjaamaan rattaita joissa on valmistusvika!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:
Otti housut kumminkin takaisin ja sanoi KORJAAVANSA housut?!? Ottaa kuulemma sitten yhteyttä kun ovat valmiit. Nämä housut minä haluan kyllä nähdä!!
Eikös se ole ihan kuluttajansuojalain mukaista; tuotteen virheen voi korjata, ei ole pakko heti antaa uutta tilalle.

Jos sauma aukesi, niin tottakai ne voi ommella kuntoon.
 
Caralle:
Kuluttajalla on ensin oikeus vaatia virheen korjaamista tai tuotteen vaihtoa virheettömään. Myyjäliikkeellä on lain mukaan oikeus korjata virhe ennen tuotteen vaihtamista toiseen. Liike ei saa viivytellä korjauksen tekemisessä. Myyjän vastuulla olevan virheen korjauksesta ei saa aiheutua mitään kustannuksia, esimerkiksi rahti- tai varaosakuluja.
Jos korjaus tai tuotteen vaihto ei onnistu tai myyjäliike ei ole tehnyt sitä kohtuuajassa, kuluttajalla on oikeus vaatia hinnanalennusta tai kaupan purkamista. Hinnanalennuksen on oltava suuruudeltaan virhettä vastaava.
Kaupan purkaminen on usein viimeinen hyvityskeino. Sitä voi vaatia, jos virhe ei ole vähäinen ja virhettä ei voi korvata muilla keinoilla.
 
nim. merk. asiakaspalvelussa itsekin
Alkuperäinen kirjoittaja katsotaan tuleeko samoja:
kerro kokemuksesti ja syy,
nettikauppakin käy.
Marraskuun lopulla todella töykeätä palvelua. Harmi, olisivat saaneet pitkäaikaisen asiakkaan omilta nurkiltaan, jos olisivat olleen edes pikkaisen asiakaspalveluhenkisiä.
 
eräs asiakaspalvelija
todella pikkusielusia ihmisiä tänne näköjään kirjottelee näitä juttujansa. eikö todellakaan päiväänsä muuten saa kulumaan kun paskanjauhannalla? ja tällaiset ihmiset ovat vielä olevinaan suomen tulevaisuus, varsinaiset uusavuttomat, pilalle paapotut ja valmiille opetetut tärkeilijät! menkää itseenne ja katsokaa joskus peiliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja eräs asiakaspalvelija:
todella pikkusielusia ihmisiä tänne näköjään kirjottelee näitä juttujansa. eikö todellakaan päiväänsä muuten saa kulumaan kun paskanjauhannalla? ja tällaiset ihmiset ovat vielä olevinaan suomen tulevaisuus, varsinaiset uusavuttomat, pilalle paapotut ja valmiille opetetut tärkeilijät! menkää itseenne ja katsokaa joskus peiliin.
Arvoisa asiakaspalvelija kaivaa vaan sen herneenpalon pois nenästään, ja miettii mitä sana "asiakaspalvelu" tarkoittaa.

Hyvää palveluakin saa onneksi, useinkin, mutta tökerö palvelu ja ilkeily on sellaista, mitä ei kenenkään kuulu sietää.
 

Yhteistyössä