suunnitelmissa lisää lapsia ?

  • Viestiketjun aloittaja äitidiksi vielä
  • Ensimmäinen viesti
meillä tyttö reilu 2kk, toinen saa tulla jos tullakseen vaikka heti :) mies halusi näin ja ei mullakaan sitä mitään vastaan ole, kun mennyt nyt kaikki loistavasti...vaikka eihän sitä tiiä miten sitten menee, jos nyt edes tulee lisää. Kuukautiset on jo ollut, mutta täysimetyksellä mennään. Pitää tehdä testi jos ei lisää menkkoja kuulu, vaikka voihan ne olla alussa epäsäännölliset.
 
Miulla vähän samanlaisia ajatuksia kuin ap:llä. Miehellä taas ei ollenkaan. Toisaalta omakin järki sanoo, ett anna vaan tän vauvakuumeen haihtua tuuleen, mutt toisaalta, meillä on vasta 2 ja vielä yhden kerran... huoh... Tuskimpa toteutuu miun haaveet ihan vähään aikaan. :/
 
Gerbeera
2 lasta on nyt (04 ja 06 syntyneet). Kolmatta haikailen vielä mutta nyt pitää olla pieni tauko jo kropankin suhteen. Vakavasti miehen kanssa ei olla kolmannesta puhuttu mutta ei hän ole täysin poisulkenut ajatusta. Esim. kaikkia vauvan tavaroita ei antanut kirppiksellä myydä.

Itse olen ajattellut, että jos ollaan terveitä koko sakki ja elämä tasoittuu (mm.seksi-elämä palautuu) saisi ensi vuonna olla asenteella tulee jos on tullakseen.
 
Meillä esikoistytöt täyttivät juuri 1v ja nyt on alkanut vauvakuume vaivaamaan..vaikka järki kyllä sanoo ettei ihan vielä.Varsinkin kun miltei kuolleena kaadun sänkyyn illalla kun lapset on menneet nukkumaan..mutta olen kaavaillut että jos vaan mahollista ja onnistuis niin kolmonen saisi tulla ennen kuin nämä kaksi täyttävät kolme vuotta.. ;)
 


Kyllä varmasti jossainvaiheessa joskus toinen lapsi olis tervetullut, mut ei vielä kun tyttö on nyt 3kk, ja hänessä on ihan tarpeeksi tällähetkellä.Jään hoitovapaalle äitiysloman jälkeen, eli oon kotona aika pitkään.Sen jälkeen ajattelin kouluttautua uudestaan, tai hakea oman alani töitä..et jos töitä jonkun aikaa tekis, ja sit ehkä toista jossainvaihees...
 
Kyllä. Itse asiassa toinen oli maaliskuulle 2007 tulossa, mutta meni reilu viikko sitten kesken. Toivottavasti sen toisen lapsen jossakin vaiheessa saamme. Enempiä tuskin. Esikoinen nyt 1 v 2 kk.
 
poika04
Kovastikkin ois suunnitelmissa mutta mies ei oo samaa mieltä :ashamed: Ikävä kyllä...sen mielestä yksi riittää vallanmainiosti...minä tahtoisin niin kovasti toisen pikkusen..välillä meinaa kriisiä pukata suhteeseen kumminkin iso asia tuo lapsi ja sen saanti..

mutta jatkanpahan toivotonta haaveiluani :)

Lämmintä syksyn jatkoa kaikille :heart:
 
Kolmas pienokainen on haaveissa, mies ei täysin ole teilannut ajatuksiani mutta aikataulusta meillä on erimielisyyksiä. Hän kun haluaisi alkaa kolmosta yrittämään tuossa parin vuoden päästä, minulla kuumetta pukkaa jo nyt. Esikoinen nyt 5v. ja nuorimmainen vajaa 7kk. :heart:
 
mammamymmeli
Haluaisin kyllä. Pojat nyt 2v8kk ja 1v ja äidille iskee taas vauvakuume. Miehelle riittäisi nuo kaksikin, mutta josko tuon vielä jossain vaiheessa saisi suostuteltua.
 

Yhteistyössä