Suurperheelliset Odottajat

MLM Jänskää aikaa ;) ja kyllä kaikki jouluruuat saa ihan valmiina kaupasta ettei miehen tartte alkaa kokkaamaan.

Tervetuloa MaMA1977 !

Mä sain kuin sainkin Kelan hakemuksen täytettyä. En nyt sitten ottanut äitiysavustusta pakkauksena vaan ostan sitten rahalla kaikkee ihkuu vaaleenpunasta tarviketta :D

Kuudes ihme :) 23+2
 
Myöhäistä huomenta! :wave:

MLM kylläpä sulla h-hetki lähenee, jännittävää! =)

Missä muut, huhuu :attn:

Kuudes ihme - mitenkäs teillä sukupuolijakauma olikaan?

Oliivitar ja lily-rose, mitä teille kuuluu?

Itsellä oli rv16 lääkärineuvola jossa ei ihmeempiä. Kaikki hyvin, jopa hb edelleen yllättävän korkea - 122. Seuraava kerta onkin uuden vuoden puolella.

Kuulumisia odotellen! :wave: =)
 
MLM mullakin oli aika tyttöolo, joka vaihtui pojaksi, kun vempaimet löytyi rakenneultrassa. Epäilen kyllä suuresti, että toinen kaksosista olisi ollut tyttö, joka tosiaan meni alussa kesken.

Minäpä päädyin tällä kertaa pakkaukseen, koska sopivat ihan hyvin pojalle ja pojan vaatteet on kaikki kierrossa. Tyttöjen vaatteita olisi ollut, mutta ovat turhan hempeitä pojalle. Enkä ole ottanut pakkausta, kuin esikolle, että korkea aika ottaa tämän viimeisen kohdalla, sen jälkeen katkee röörit, eikä lisää vahingossakaan tule.;)

Liljan äippä ja poika pyörremyrsky 26+1 (26+5)
 
Viimeksi muokattu:
HotMilk,kiitos kysymästä,hyvin menee:) R-ultraa odotan kuin kuuta nousevaa(20.12) Pieni toive tytöstä,mutta uskon että poika tulee....
Täytyyhän noiten miesten kiriä tätä akkavaltaa kii:D

MLM hui,jännät viikot/päivät meneillään!Voimia ja oikein kaunista ja lempeää synnytystä:hug:

Lily ja miniysi ja just koht rv 20
 
Kiitos vaan tsempeistä. :)

Liljan äippä Vähän samoilla perusteilla täälläkin pakkaus valittiin, kun oli tosiaan aika poikamainen ja ultrakin sitten sopivasti paljasti että poika saattaisi olla tulossa. :)

lily-rose Tulehan sitten kertoilemaan ultrakuulumisia, siullakin jo puoliväli lähestyy. :)

HotMilk Kiva kuulla siunkin kuulumisia. :) Hyvät on viikot jo sielläkin kasassa vaikka justiinsahan siekin vasta plussasit. :O

Kuudes ihme Meillä oli kanssa pojat (12 ja 11) iloisia kun kerroin että melko varmalta pojalta näytti ultrassa. Olivat alkuun näreissään koko raskaudesta niin sen puoleen ihan kiva että saavat edes sen pikkuveljen kolmen siskon jälkeen. :)

Nyt on masussa taas ollut hyvinkin oireetonta ja rauhallista. Taisi tyyppi vaan laskeutua lähtökuoppiin ja toiveetkin on korkealla että jos nyt sinne ensiviikon sunnuntaille vaikka tässä päästäisiin. Mieluitenkin kyllä vaikka uuden vuoden yli. Jouluhommatkin on ihan ok mallissa, stressi kun saa aikaan sen että miusta tulee tosi tehokas. :D Jotain hyvää siitäkin siis.

MLM ja poitsu 38+2
 
Viimeksi muokattu:
MLM - luin tuolta toisesta pinosta sinun kirjoituksen ja kun kerroit leiponeesi karjalanpiirakoita ja tehneesi muita jouluvalmisteluita - tulvahti minun mieleeni sata muistoa lapsuudesta ja omasta mummosta leipomuksineen. Hän kun oli karjalasta kotoisin niin leipoi aina kajalanpiirakoita ja sultsinoita, mutta tietääkseni kukaan sukulaisista ei niitä oppinut tekemään ja nyt häntä ei enää ole oppeja antamassa. Minä voisin tulla sinun kanssa opettelemaan piirakoiden tekoa, on ne vaan niin herkkua! =)
Vauvalla on varmaan tyyntä myrskyn edellä, mutta jospa hän äidin toiveitakin kuuntelisikin :)

Lily - meillä on tasan kuukausi väliä ultrissa- minun olisi pitänyt mennä vähän aikaisemmin mutta monesta asiasta johtuen päästään vasta tuolloin. Jännittävää sinulla kumpi masussa köllii =) Minä taas olen varma, että meille tulee tyttö, muitahan meillä ei olekaan. Mutta ilolla tyttö vastaanotetaan :heart:

Huomenaamulla olisi koulun joulujuhla, paketit on kääreissä - hyvällä mallilla siis täälläkin. Ja vielä kun tulisi vähän lunta, niin olisi kaunista ja jouluista!

Hyvät yöt :wave:
 
HotMilk,mitäpä jos se kuitenkin olis pieni poika;)

3 yötä ultraan ja kyllä jännittää kamalasti:whistle:
Oikeastaan jännittää onko kaikki hyvin,sukupuolella ei niin väliä kun kumpiakin on(vaikka se pieni tyttö toive kyllä elää)

Ja jee,puoliväli saavutettu,kaikki tästä eteenpäin on kotiin päin:heart:

lily ja miniysi rv 20+0
 
Äläs nyt,HotMilk=)Kyllä sä poikaa osaisit hoitaa,osasin mäkin 3:n tytön jälkeen.Ja ei ne poikatyttö erot tule esiin kuin vasta paljon myöhemmin=)Kakkapyllyn pesu nyt ehkä vähän toisenlainen kun pojasta kyse:whistle:

Masukuvaa en nyt ajatellut laittaa tänne julkiselle=)Mut iso pyöreä kumpu on jo!
 
jos niin yllättävästi kävisi että poika tulisi niin täytyisi mennä oppiin johonkin poikaperheeseen - sitähän olisi kuin ensikertalainen :whistle:

Edellisestä odotuksesta muistan, että sulla on niin hento varsi että uskon että masu on jo iso =)
 
Ilmoittadun mukaan!
Olen 29v,ens kuussa tulee mittariin 30v. Perheeseen kuuluu (esikois poika joka kuoli kohtuun 2003 rv 41),ja muut pojat 04, 06,08 ja 2010 sekä tietty se mies. :)
Nyt odotellaan vauvelia jonka la 25.5. Rakenneultra on 4.1..sukupuoli oloa ei oikeastaan ole..poika sieltä TAAS varmasti tulee,luulen. :)

Nyt siis rv 17+3. Paljon ihmetyksiä olen saanut siitä,kuinka jaksan olla jo kuudetta kertaa raskaana ja kuinka jaksan hoitaa tätä laumaa jne. En varmaan oo ainoa suurperheellinen jota ihmetellään!? :)
Oon vastannut,että tässä nää menee niinkun 2 tai 3 lastakin..isommista on jo apua,vaikka vanhin on vasta 7v. Jakuten varmaan arvaatte,niin suurin ja ärsyttävin lause jälleen on: Jos se nyt olisi tyttö. Harmin paikka..ei olla siksi siunaannuttu näin,että tyttöä edes yritettäisiin. Otetaan vastaan kumpi vain,eikä harmita vaikka olisikin taas poika.
 
  • Tykkää
Reactions: puolitusinaa
Tervetuloa neljän pojan mamma. Taivasteluja riittää meilläkin. Meillä on viisi ensimmäistä poikaa (välissä kuollut enkelityttö) ja kuudes on tyttö. Meille tämä seitsemäs on yllätysvauva, mutta ilolla otamme vastaan, mutta taivasteltavaa riittää. Olen vain sanonut, että otan vastuun omille harteilleni, ei teidän tarvitse laittaa tikkua ristiin meidän lapsilukumme kanssa! Meille on tulossa kuudes poika maaliskuussa!

Liljan äippä ja poika pyörremyrsky 27 (27+4)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei ole ainakaan ollut kauheita eroja tyttö-poikaraskauksissa..Esikoista odottaessa mulle tuli oikein paksu ja navan yli ulottuva linea negra ja poika tuli, no missään muussa raskauksissa kyseistä viivaa ei ole tullut ja hänen jälkeen on tullut 4 tyttöä ja 2 poikaa :)
viimeisimmät raskaudet ovat ainakin olleet lähes identtisiä keskenään ja neljä viimeistä ovat tyttö poika tyttö poika....

Onnea Lily-Roselle hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta:heart::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea MLM:heart: ja pieni poika:heart:

Tsemppiä matkaan Felicialle:heart:

Kysympä nyt teiltä joilla monta kokemusta takana kuitenkin jo=)

Minkä kokoiseksi vauva arvioitu rakenneultrassa ja entä mikä syntymäpaino?

Tiedän että sikiön yksilöllinen kasvu alkaa vasta myöhemmin,mutta mietin mitä voi päätellä r-ultran arviosta vai voiko mitään...
Tää ysi oli nyt 20+3 390g ja näin ollen paljon isompi kuin mitä muut olleet tasan samoilla viikoilla ja päivillä,aiemmat olleet n 300-320g
 
Niin ja noista raskauksien eroista.Mulla ei oo oikeastaan ollut mitään eroa tytöissä ja pojissa.Jos oikeen tarkkaan mietin,niin ehkäpä pojista on iho kukkinut enempi.Muutoin hyvin saman kaavan mukaan.Mä en vielä koskaan ole oksentanut raskauden takia.
Se mikä on hauska,on että kaikista tytöistä mulla tullut linea negra voimakkaana tummana yli navan rintojen alle asti ja pojista ei=)Eikös se vanhankansan uskomus mennyt että yli navan=poika,napaan/ei ollenkaan=tyttö!

Poika raskauksista mulla ollut vahva tunne siitä että poika tulee,kun tytöistä ei oo ollut mitään aavistusta.Nytkin mulla oli varma olo siitä että poika se on,vaikka sitä tyttöä salaa haaveilin:heart::D
 
Hei!
Tungen mukaan ketjuun.
Odotan viidettä lastani.
Aiemmat ovat
poika -03 (42+5 4110g/52cm),
tyttö -05 (38+0 2890g/46cm),
kaksostytöt -08 (38+0 2700g/48cm & 2885g/48cm)
Kaikki ovat olleet sectioita, joten niin tulee olemaan viides ja viimeinenkin. KOhdun poistoa aion toivoa tämän jälkeen. :confused:

Asumme kolmen makkarin torpassa, neliöitä 119.
Ajan vw sharania (7paikkaisena) ja mies kulkee työmatkansa 2paikkaisella urheiluautollaan (vw golf, joka muutettu pakuksi). ;)

Lasten lisäksi minua kiinnostaa uusperheellisten jutut. Kaksi vanhempaa lastani eivät ole aviomieheni biologisia lapsia.

-Heidi & 22+2-
 
Onnea ihanasta pikkumiehestä MLM=)

Lily-Rose mulla on ollut edellinen poika 20+2 viikolla 390 grammaa ja syntyi 4010 g painava poika ja viikot oli tasan 40rv.

Tervetuloa Maximillianna mulla edessä sterilaatio, mutta tohon kohdun poistoon en ihan uskaltaudu, vaikka olisi täysin varmin ehkäisykeino.:whistle:
 

Yhteistyössä