Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Onnea Electra!!! :flower:

Tiedän että tämä on jo tosi epätoivoinen kysymys, mutta onko kenelläkään tietoa siitä, että kuinka pian siirroon jälkeen alkiot saattaisivat kiinnittyä?? Asiallehan en itse mitään voi, mutta olisi kuitenkin kiva tietää että missä vaiheessa voisi kuullostella kiinnittymiseen liityviä tuntemuksia..
 
Paljon Onnea Electra!!!

Sebu me ollaan väestöliitossa hesas. Jännäillään kuitenkin yhtä aikaa!
Pikkuhiljaa yöpuulle asettumista suunnittelemaan ja huomena taasen töiden pariin.
Hyviä öitä ja kauniita unia kaikille! :wave:
 
Onnea myös sulle Electra :flower:


Sebu: Mun käsittääkseni kiinnittyminen tapahtuu joskus 5-6pv siirrosta, mut kait pidempäänkin voi mennä :/ Mulla kuitenkin tuli ilmeisesti ns. kiinnittymisvuotoa pp8.

Tiki: Mä saisin myös lopettaa, mutta lääkäri antoi luvan jatkaa ainakin sinne ekaan ultraan, joka mulla myös tuolla samalla viikolla kun sullakin. Lähinnä mun oman mielenrauhan vuoksi. Mulla siis on ollut kaksi kemiallista ja niissä on tullut pian sen plussan jälkeen tiputteluvuotoa :( Nyt ei onneksi valu mitään muuta kun lugen valkoiset apuaineet :LOL:

Mutta uskomattomalta tämä tuntuu...

Vadelmaunelma & :heart: :heart:
 
Voisin mäkin pikkuhiljaa siirtyä tähän pinoon vähän aktiivisemmin mukaan.. Oon taustalla lueskellut jo pari viikkoa teidän jännäilyjä ja ollut kovasti hengessä mukana.. Aikaisemmin kirjoittelin kesän pinossa.

Mulle tehtiin elokuussa eka IVF, kuukausi taukoa ja nyt on ens kierrossa tehdään eka PAS. Mulla jäi kaksi solua vaan pakkaseen eli kovasti jännittää saadaanko kyytiläistä mukaan.. Nyt odottelen vielä menkkoja ja jostain on noussut pieni toive myös luomuonnistumiseen, koska viikko oviksesta tuli hieman kiinnittymisvuodon tapaista vuotoa.. no, sehän voi tietty olla mitä vaan, mutta kummasti taas nosti piinailufiilistä. =)

Kovasti onnea Vadelmaunelmalle ja Electralle !! :heart:

 
Electra , sinnikkyys palkittiin. Oikein paljon onnea sinulle!

vadelmaunelma , Oikein paljon onnea sinulle plusasta.

tiki-71 , Sinnikkyys palkittiin sinullakin. Oikein paljon onnea sinullekkin.

Nämä plussat kyllä tuovat toivoa meille meillekkin ja pidempään jo hoidoissa oleville antaa toivoa vielä lisää. Loppuun asti kyllä kannattaa yrittää. Ihanaa ei voi muutta sanoa.

Kertokaahan oireita jos sellaisia on?

ON: Täällä yli energinen olo. Leiponut kakenlaista kivaa. Ja jotenkin tosi hyvä olo, vaikka mielessä aina välillä pyörii se inhottava nega. Sinne on kyllä vielä pitkä matka ja toivotaan että nyt tulee se elämäni ensimmäinen plussa. Nyt niiden helmien pitäs siellä kohdussa etsiä se hyvä paikka ja kiinnityä sinne lujasti. Masua nipistelee, mut voi johtua punktiosta ja lugeista. Rinnat kipeät mut johtuu lugeista, aina tullut rinnat kipeäksi vaikka tullut nega. Mut yritän pitää milen näin energisena loppuun asti.

Peppiina78 , Mitäs sinulle kuuluu? Hei meillä jo huomenna kuitenkin pp6.

Sannuli + helmet :heart: :heart:
 
electra ja vadelmaunelma :flower: onnea, pakko oli tulla sivusta kommentoimaan.... on samoissa pinoissa joskus pyöritty... itse oon vähän vähemmän koittanu palstailla, lähinnä tuolla oman paikkakunnan pinossa... nyt kuitenkin ois PAS lähestymässä.... pitänee ehkä ilmottautua tännekin =)

tsemiä muillekin tutuille ketä täällä näkyy =)
 
Sannuli-81 hyvällä fiiliksellä mennään vaikka kyllä se ensiviikon loppu alkaa jo mielessä enenevästi pyöriä.. Alavatsalla on ollut jomotusta varsinkin alkuviikon työpäivien päätteeksi, melko kovastikin. Tänään olen löhönnyt vaan sohvalla :p , muutamat voimakkaat vihlaisut on silti tuntuneet. Toivottavasti tämä hieno plussapuhuri jatkuu yhtä lämpöisenä vielä meillekin :wave:

Mitä kuuluu kolmannelle saman aikaiselle eli huhuu Sarma! :attn:

Tsemppiä huomiseen punktioon Miimi78 :wave:
 
Superonnittelut myös Electralle ja Vadelmaunelmalle! :flower: Jospa tämä olisi tosiaan se onnen pino :)

Itse asiassa nämä plussat osoittavat kyllä taas sen, että ennemmin tai myöhemmin lähes kaikilla, lähes aina onnistaa. Joten tuo "myöhemin onnistuvat" on osuva.

Miten te nuo hcg-arvot jo nyt tiedätte? Tyhmä kysymys: voiko niitä mitata itse, vai kävittekö heti verokokeessa?

Nimimerkki Kokematon

PS. Kiitos progetiedoista. Ei niitä menkkoja ainakaan vielä näy...(onneksi).
 
Mukana menossa torstaina 17.9.2009




puskatäti 1.IVF, siirto 5.9, PP12

Nele : 1. IVF, siirto 5.9., pitkä kaava, PP12

StellaR : 1. IVF, siirto 7.9., (2) PP10

onnenkukka : 2. ICSI, siirto 7.9, PP10

kipsu : 4.IVF:n PAS, siirto 8.9, (2) PP9

Inia : 1. IVF, siirto 9.9. lyhyt kaava, PP8

Pohtijatar : 2. IVF, siirto 9.9.,(2) PP8

minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9.,(2) PP7

eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP7

Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS, siirto 10.9., PP7

Sannuli-81 : 3. IVF, siirto 11.9., pitkä kaava,(2) PP6

Peppiina78 : 1. IVF, siirto 11.9., pitkä kaava, PP6

Sarma : 1. IVF 2. PAS, siirto 11.9., PP6

anna1979 : 1. IVF, siirto 14.9., PP3

Isis : 2. IVF:n 3.PAS , siirto 15.9 PP2

sebu08 : 2.IVF:n 3 PAS, siirto 16.9, (2) PP1

Ripe72 : 1. IVF, siirto 16.9., PP1

kirma : 2.IVF, siirto 17.9. (2) PP-

Miimi78 4. ICSI, punktio 16.9., siirto 18.9., pitkä kaava, PP-

turilainen : IVF, punktio 21./22.9, PP-

plastex : 1.IVF, punktio 21./22.9, PP-

nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS, vko 39, PP-

tvvo : 1.IVF, punktio vko 39, PP-

Maribel : 1. ICSI, vko 40, PP-

Elenia : 1. IVF, VKO 40, PP-

verve : 1. IVF, vko 41, PP-

Rosetta : 1. IVF/ICSI, punktio vko 41, PP-

Inkku83 : 1.IVF, punktio vko 41, PP-

Sharlin : 1. ICSI, punktio/siirto vko 41, PP-

idaliina : 2. ICSI, vko 42, PP-

hemu80 : 1. IVF, vko 42, pitkä kaava PP-

kolmisin: 2. ICSI, vk 42, pitkä kaava pp-

Paiju :1 IVF, vko 45, pitkä kaava, PP-

Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 46, PP-

fifiris : 1.IVF:n 1.PAS, lokakuu, PP-

Plamsu75 : 2. IVF, heinä-elokuu, PP-

Jannika07 : 2. IVF:n 1.PAS, elokuu, PP-

vaana : 1. IVF, syyskuu, PP-

Tytti82 : 1. IVF/ICSI, lokakuu, PP-

sininata : 1. IVF/ICSI, syyskuu, PP-

Kaneli-07 : 2.ICSI, syyskuu, PP-

SaaraX : 2. IVF, syyskuu, PP-

pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, lokakuu, PP-

Äititär : 1. IVF, marraskuu, PP-

dreamer78 : 2. ICSI, marraskuu, PP-

Linnia : 1. IVF, syksy, PP-

Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-

annamaria83 : 2ICSI, syksy, PP-



Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:

viksi : 1. IVF :heart:

aitiliini83 : 1. ICSI :heart:

Minni79 : 1. IVF :heart:

Eena : 1. IVF :heart: :heart:

wattu : 1. ICSI :heart:

tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:

aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:

Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:

Electra : 4. ICSI :heart: :heart:



Myöhemmin onnistuvat :hug:

sade83 1.IVF

shenda81 1.IVF:n 1. PAS

Nalle76 1.ICSI

Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS

Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS

Pikku-Tintti : 2.ICSI

Kristiina76: 4.IVF:n PAS

paa-pu : 1. ICSI

astrid : 1. ICSI

Duffy: 1. ICSI

Piiuli-74 : 1. IVF

JäsenJ :1. ICSI
 
Kiitos paljon onnitteluista! Tuntuu kummalliselta kylpeä tällaisessa onnentoivotusten pilvessä. :D Olette kyllä ihania tämän pinon naiset!! Ja sivustakin pompanneet!!

Tietoisesti olen yrittänyt olla kuuntelematta tuntemuksia, jotka tähän asti ovat johtuneet mistä lie aikaisemmissa hoidoissa. Tuntemukset eivät tällä hetkellä juurikaan poikkea siitä, miltä on tuntunut aikaisempien hoitojen jälkeen menkkoja odotelessa. Osa turvotuksista johtuu ehkä progesteroni-lääkkeestä.

Kovasti toivon piinailijoille lämpimiä plussatuulia! :heart:
 
StellaR: Meidän klinikalla kuuluu käytäntöihin, että hcg otetaan verestä pp12, jotta nähdään onko alkio tai ovatko alkiot yrittäneet edes kiinnittyä. Käsittääkseni osaavat sen perusteella anttaa myös jotain vihjettä siitä, onko kyseeessä esim. kemiallinen raskaus. Luin jostain keskustelupalstalta, että joissakin paikoissa hcg:n pitää olla väh. 50 ja joissain väh. 80, jotta eivät tulkitse kemialliseksi. Löysin myös yhden suomalaisten lääkäreiden tekemän tutkimuksen, joissa vertailtiin hcg -arvoja pp12 ja niiden yhteyttä raskauden jatkumiseen. Muistaakseni siinäkin hcg 79 tai alle tarkoitti, että game over...Mulle ainakn sanottiin, että arvoni 211 on erinomainen.
 
Electra- ONNEEEEEE! :heart:

ai niin. omasta navasta sen verran, että jos oikein laskeskelin niin punktio+siirto seuraavasta hoidosta menee marraskuun alkuu, jos/kun kaikki menee hyvin. :)
otin myös varaslähdön tohon loppuvuoden pinoon - voi mut silti laittaa täälläkin listalle: 2. ICSI....marraskuun alku
 
Moikka. Taisin kirjoitella tähän ketjuun tuolla alkuvaiheessa mutta en ole päivitellyt kuulumisia. Mulle siirrettiin kaksi PAS-blastokystiä 8.9. eli tänään on siten pp8 (periaatteessa kahden päivän viljelyyn verrattuna tänään on jo pp11, jos alkion iän mukaan lasketaan). Tilasin pari testiä netistä, testaan kun tulevat. Ensimmäinen raskauteni, josta syntyi tyttö, näkyi kotitestissä pp12 eli siten uskoisin jo huomenna mahdollisen plussan näkyvän, jos alkioiden iän mukaan vertaan tilannetta.

En odota mitään, meille on tehty näitä IVF-hoitoja jos neljä. Tämä on viimeinen kunnallinen hoito ja jos ei onnistu, saa toisen lapsen tavoittelu jäädä kotikonstien tasolle. Rahat eivät riitä yksityiseen tässä vaiheessa ja ikääkin on jo sen verran että myöhemmin taitaa olla jo muut kuviot.

Onnea plussanneille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vadelmaunelma:
Löysin myös yhden suomalaisten lääkäreiden tekemän tutkimuksen, joissa vertailtiin hcg -arvoja pp12 ja niiden yhteyttä raskauden jatkumiseen. Muistaakseni siinäkin hcg 79 tai alle tarkoitti, että game over...Mulle ainakn sanottiin, että arvoni 211 on erinomainen.
Heippa. Mulla oli lukemat tuota luokkaa tai vähän alle pp12 tuoresiirrossa eikä ollut game over... Tai on nyt kun makaa sängyssään tältä päivältä game over =)

 
Todella paljon onnea plussanneille :heart:

uutiset tuovat todella toivoa...

(.) menkat alkoivat ja vaikka pahasti pelkäsin alkutuntemusten perusteella että olis kipeet niin erehdyin positiivisesti. Nyt on sitten tullut mukaan kokopäiväinen pään jomotus ja iltalämpöily..

Onko kenelläkään muulla ollut lämpöilyä synarellan aikana? (haittavaikutuksissa tästä ei mainita) vai onks nää nyt niitä kuumia aaltoja =)

 
Tulin onnittelemaan Vadelmaunelmaa :flower: :flower: :flower:
Aivan mahtavaa =) Tarrasukkia ja kaikkia asiaankuuluvia tykötarpeita matkaan!!!
Onnittelut muillekin plussanneille ja tsemppiä hoitoja läpikäyville!

Plussatuulia toivotellen,
Riio (O.O:lainen viime keväältä )
 
Onnea Electralle plussasta!!
Aika jännä tuo vadelmaunelman löytämä tutkimus hcg arvoista. Mulla siis oli pp12 hcg arvo 60 ja tuo poika on kyllä kaikkee muuta kuin game over.. 17päivää siirrosta hcg oli 454. Verikoetta ei määrätty klinikan puolesta, vaan pyysin lääkäriltä lähetteen ja kävin otattamassa arvot oman mielenrauhan vuoksi. Olikohan mun eka raskaus sitten joku suurempikin ihme kun alkoi ihan rupualkiosta ja huonolla hcg arvolla.. Lääkäri oli kyllä vähän ihmeissään. Ja top-alkiolla ei keväällä onnistuttu..
Nyt pp7 eikä tuntemuksia puolesta eikä vastaan. Itseasiassa ihan normaaliolo. Eilen oli iltapäivästä iltaan tosi huono-olo, mutta sekin nyt saattoi johtua mistä vaan.

-minttu ja pikku-Toivot :heart: :heart: pp7
 
Vitsit mikä lista plussanneita =) ONNEA, ihanaa :heart: :flower:

Mä pistin jo loppuvuoden pinon tonne pystyyn, kun mun vikan IVF:n piti olla marraskuussa, viimeks puhelimessa hoitaja puhuikin lokakuusta.. meen maanantaina suunnittelukäynnille, niin eiköhän sit selviä piinailenko tässä vai tuossa toisessa pinossa :D :wave:
 
Kiitos tiedoista Vadelmaunelma. Mun klinikalla kerrottiin vaan, että tule veritestiin jos on plussa, ja sitten arvosta näkee a) onko matala, jolloin eivät selviä, b) onko korkea, on kaksoset.

No, arvoja ei vielä edes mainittu, koska sinne on vielä pitkä aika ja kuka ties useampi yritystäkin...
 
Onnea plussaneille!! Niitähän ropisee nyt oikein kunnolla!

[/b]kirma Meillä selittämätön lapsettomuus, luomuraskaus alkoi -06 melkein heti pillereiden lopettamisen jälkeen ja meni kesken, sitten ei mitään :/ Laparoskopiassa näkyi endoa, mutta leikkaava lääkäri sanoi, ettei se olisi syy lapsettomuuteen, vähän kuitenkin itsestä tuntuu että olisi..

Hitaasti kuluu aika, onneksi viikonloppuna mökkireissu!
 

Yhteistyössä