Syyskuiset 2018 <3 *kevät*

Ihania uutisia @Toiveinen , onnea pienesta pojasta :love:

Täälläkin valkovuotoa tulee välillä ihan hirveesti, tuntuu et housut kastuu läpi ja pahimpin päivin oon käyttänyt pikkuhousunsuojaa.
Kertaalleen oli mullakin hiiva, meni maitohappobakteeri kuurilla onneks ohi.
Ja hei uuten vaivana oksentaessa ja aivastaessa on pari kertaa lirahtanu vähän pissaa housuihin:unsure:
Oon alkanut epäillä etten osaa tehä niitä lantionpohjanlihaksia oikein vai mistä muustakaan toi vois johtuu.(n)
 
Onpa täällä ollut hiljaista pääsiäisenä. Mä olen ollut karmeassa flunssassa koko sen neljä päivää mitä vapaat kesti. Ei kovin kiva! Ainoa positiivinen puoli on että oon ollut niin paljon hiljaa paikallaan (sohvalla), että olen alkanut tuntea sikiön liikkeet :) Myös löysin syyn tylsälle toispuoleiselle alaselkätuntemukselle: raskauden myötä (relaksiinihormonin aiheuttamaa) löystynyt SI-nivel. Toistaiseksi muutamalla jumppaliikkeellä on saanut kivun helposti pois, mutta harkitsen SI-tukivyön hankkimista, tässä kun ois vielä viitisen kuukautta jäljellä... :unsure:

18+2
 
Katos katos, en mää tajunnu, että uus syyskuu on jo laitettu aluilleen. No kopsaan tänne, mitä kirjoitin vanhaan ketjuun :)

Rv.16 + 3. Tytteli killuu vielä mukana. Sain tuossa muutama viikko sitten paniikki kohtauksen yhtenä aamuna, kun yksinkertaisesti liian hyvä olo. Ei etonut, taikka kohtu kiristänyt ja rinnatkaan ei niin arat just sillähetkellä. Olo onneksi helpottui iltapäivään mennessä. Sain vihdoin miehelle puhuttua, että saan hankkia koti doplerin mielen rauhan takia. Lupasin, että en joka päivä sillä mahaani härki. Mielenrauha saapui. Siellä se sydänäänet löytyi ja voin rauhallisemmin mielin odotella seuraavaa neuvolaa ja rakenne ultraa. TYKSin rakenne ultra menee vasta rv. 21 toukokuulle. No mutta jospa Neuvolasta saisin myös lähetteen Medisonariinkin, niin sen voisi varata hiukan aikaisemmaksi mahdollisesti.

Kerroimme tuleville isovanhemmille muutama viikko sitten, kun saimme istukkanäytteen tulokset. Ne sekosi ihan totaalisesti. Varsinkin miehen äiti. Tästä tytöstä tulee niin lellikersa, että. Vähän jopa pelottaa kuinka paljon kaikkea tavaraa se tulee saamaan, kun isovanhemmat pääsevät vauhtiin :ROFLMAO: Pääasia, että saadaan terve tyttö hengissä pihalle ja pidettyä hengissä.

Itse en vielä pahemmin tavaraa ole lapselle ostanut. Itselleni olen hankkinut muutamat maha paidat ja housut, jotta voin mennä viihtyisämmin ulos. Mutta odotellaan ainakin tohon rakenne ultraan, ennen kuin aletaan enempää tavaraa haalimaan.
 
Niin ja mun äiti oli niin ihana, että osti mulle uimahalliin 10 kerran uintikortin. Vihaan ihmisten keskellä uimista. Tykkään muuten uimisesta ja hyvää liikuntaa. Nyt kun on työttömän ollut ja ennen saanut hyötyliikunnan fyysisestä työstä, niin kunto on romahtanut ihan hemmetin paljon. Ruokailua olen koittanut seurata, ettei ihan lapasesta lähtis. Onneksi mielitekoja ei ihan kamalasti ole ja jos on, niin nekin on ollut tyyliin banaani, päärynä, appelsiini. Muutaman kerran toki olen meinannut tappaa juustohampparista :p
 
Onko sulla Ravishing jo kovasti vatsa kasvanut?

Mä kävin eilen kuuntelemassa sydänääniä avoimessa neuvolassa ihan oman mielenrauhan vuoksi kun tuli pikkasen verta.. Hyvin kuului.
Lisäksi menen yksityiselle ultraan pe (15+4) ihan "muuten vaan", nt-ultraan menin niin paniikissa et haluaisin käydä vähän rauhallisemmin mielin nyt kurkkaan mitä siellä näkyy (+ ehkä sit ei panikoiduta rakenneulta niin pahasti, se on vasta toukokuun tokalla viikolla...)
 
Läski mun mahani oli jo ennen hedelmöittymistäkin, mutta on se velvästi pompsahtanut nyt esille. Yksi tuttu just eilen sano, että ei tämä enään pelkkä läskimaha ole, kun pikaisesti nähtiin pitkän ajan jälkeen ja sanoin jääväni äippä lomille elokuun aikoihin. Näkyy siis selvästi semmoinen tasainen pyöreys. Omat housut saattaisi vielä mennä kiinnikkin, mutta vyötärö painaa tuohon kohdun kohtaa sen verran, että käytön jälkeen alamaha kipeänä. Joten jätin nyt tavis housujen käytön nyt ihan oman mukavuuden takia. Ja ai että, kun nää äitiyshousut ei purista tai kiristä.
 
Tänään neuvolalääkärissä käyty ja kaikki oli hyvin :) ja jes ne ultrassa ja hyvältä näytti kaikki mitä sillä neuvolan huonolla ultralla näki :D samat tyttösykkeet oli kun esikoisestaan eli 150 että saa nähdä onko mun poikatunne ihan päästä revitty :ROFLMAO:
 
Ravishing, mulla vähän sama juttu. Löllöä löytyy mahasta reilusti ennestään, mut muoto on nyt selvästi muuttunut, etenkin mies näkee sen ja itsekin rupeaa pikkuhiljaa huomaamaan. Oon saanut tässä vähän samalla painoa poiskin niin sekin ehkä auttaa.

Jasuuu ai teillä on neuvolassakin mahdollista ultrata.. meillä ei ole ikinä ultrattu. Sykkeitä on kuunneltu nyt yht. 3 ker, ja syke aina 150-160 tai +160... eikö vanha kansa usko että korkea syke olisi tyttö? :D
 
Ravishing, mulla vähän sama juttu. Löllöä löytyy mahasta reilusti ennestään, mut muoto on nyt selvästi muuttunut, etenkin mies näkee sen ja itsekin rupeaa pikkuhiljaa huomaamaan. Oon saanut tässä vähän samalla painoa poiskin niin sekin ehkä auttaa.

Jasuuu ai teillä on neuvolassakin mahdollista ultrata.. meillä ei ole ikinä ultrattu. Sykkeitä on kuunneltu nyt yht. 3 ker, ja syke aina 150-160 tai +160... eikö vanha kansa usko että korkea syke olisi tyttö? :D
Meillä ultraan jos ite pyytää :) eihän ne ultra laitteen noissa oo kummosia mutta kyllä siellä näkyi hyvinvoiva vauva riehumassa :D joo niinhän sitä sanotaan! Esikoisella piti paikkaansa saa nähdä pitääkö nytkin poikaolosta huolimatta :D
 
Ihania uutisia @Toiveinen , onnea pienesta pojasta :love:

Täälläkin valkovuotoa tulee välillä ihan hirveesti, tuntuu et housut kastuu läpi ja pahimpin päivin oon käyttänyt pikkuhousunsuojaa.
Kertaalleen oli mullakin hiiva, meni maitohappobakteeri kuurilla onneks ohi.
Ja hei uuten vaivana oksentaessa ja aivastaessa on pari kertaa lirahtanu vähän pissaa housuihin:unsure:
Oon alkanut epäillä etten osaa tehä niitä lantionpohjanlihaksia oikein vai mistä muustakaan toi vois johtuu.(n)
Kävin perhevalmennuksessa ja siellä oli just juttua noista lantionpohjalihaksista. Ja vissiin johtuu niistä? Jotain muutakin puhetta oli pidätysvaikeuksista, mut en muista. Netistä varmasti löytyy hyviä neuvoja. (y)

@Ravishing oot päässyt siihen kultaiseen keskiraskauteen, kun niin oireetonta. :ROFLMAO: Mulla kans rakenneultra viikolla 21+0. Vissiin täällä Turun suunnalla pistävät aika myöhään. o_O

@Jasuuu kiva kun kaikki hyvin. (y)

Oon tuntenut noita liikkeitä. On pari päivää ollut vähemmän, mut tänään oon tuntenu liikkeitä tosi paljon! Ihan töissäkin, vaik oon ollu liikkeellä. :)

marrrsipaani ja Mini 18+6 :p
 
Jes 2,3kg lähtenyt painoa. En olisi uskonut että radi saa minut syömään oikein ja jopa paino tippuu (ikävä kyllä sitä löytyy liikaa )
Ja kiva oli kuulla vauvan sykkeet 145. Kannatti käydä neuvolassa kun mieltä painoi onko kaikki edelleen hyvin
 
Ylimääräisessä ultrassa yksityisellä käyty ja kaikki oli mallillaan mitä siellä nyt voi nähdä. Kovasti pieni mylläs menemään. Mitat vastasi viikkoja. Sukupuolta ei ultraaja lähtenyt arvaamaan, joskaan en ollut varma haluaisinko edes tietää. Olipa helpotus taas! Nt-ultra kun oli yhtä paniikkia kun siellä on kahdella aiemmalla kerralla saatu huonoja uutisia.
 
Onko muille iskenyt vaatekriisiä? Täällä on, oon alkanut ettiä mekkoja ja niissä suunnitelma hiihdellä synnytykseen saakka. Kokeilin mammafarkkuja ja nekään ei tuntunut mukavilta päällä :D
Hieman meinaa olla... ei niinkään muuten mut pikkuhousut ahistaaaaa joka kohdasta oon saanut pudotettua painoa mut vissiin kropan muoto muuttuu, ja nyt nuo mokomat puristaa myös nivusista eikä pelkästään mahasta. Eivätkä ees oo mitään söpöjä pikkupikkopöksyjä vaan saumattomia kunnon alkkareita Ärsyttävää
 
Mulla olis ultra 30.4 eli ei enään kauaa! Joka toinen päivän panikoin että onhan siellä kaikki hyvin ja sit vuorostaan mietin et kumpi siellä on:D Liikkeitä tuntuu täällä jo onneks päivittäin ja vielä ihan selviä potkuja niin ainakin elossa ollaan <3

Jasuu ja 16+4
 
Voi vitsi määki ootan noita liikkeitä.. Täällä 16+1 ja kovasti koitan iltaisin pötkötellä ja tunnustella et joko tuntuu. No ei tunnu mut ainakin tuo on hyvä tapa saada unenpäästä kiinni kun rauhoittuu ja keskittyy siihen mahan tunnusteluun :D

Jasuulla ei tosiaan enää kovin pitkä aika, pari viikkoa vaan :)
 
Voi vitsi määki ootan noita liikkeitä.. Täällä 16+1 ja kovasti koitan iltaisin pötkötellä ja tunnustella et joko tuntuu. No ei tunnu mut ainakin tuo on hyvä tapa saada unenpäästä kiinni kun rauhoittuu ja keskittyy siihen mahan tunnusteluun :D

Jasuulla ei tosiaan enää kovin pitkä aika, pari viikkoa vaan :)

Joo siis ite huomasin ne ensimmäiset parhaiten kun meni ihan vaan mahalleen makoilee niin sieltä joku potki takasin päin :D kun kans monta iltaa ennen sitä niitä odottelin että joko tuntuis :) Ei tosiaan enään kauaa ja loppuaika tuntuu super pitkältä :barefoot:
 
Moi, täällä uusi kirjoittaja ja uudelleensynnyttäjä. Nyt rv 17+0 ja kovasti jo kaipailen liikkeitä, koska viimeksi tuntui jo selvästi täs vaiheessa. Viime viikolla neuvolassa kyllä kaikki oli hyvin eli eiköhän ne liikkeet pian ala tuntua. Välillä pientä kutinaa mahassa sisäpuolella, joka ollut joka raskaudessa niihin aikoihin, kun liikkeet antaneet tuntua.
 
En jaksa odottaa omaa ultraa saatikka sitten muiden että pääse fiilistelemään :love: voitasko heittää tänne omia veikkauksia mitä luulette kumpi on tulossa olis hauska seurata sitten osuiko omat tuntemukset oikeeseen :)? Mitäs sanotte
 
En jaksa odottaa omaa ultraa saatikka sitten muiden että pääse fiilistelemään :love: voitasko heittää tänne omia veikkauksia mitä luulette kumpi on tulossa olis hauska seurata sitten osuiko omat tuntemukset oikeeseen :)? Mitäs sanotte
Hauska idea! Mä nään pelkkiä poikaunia ja jotenkin miettiny että oisko se poika mut kaikesta huolimatta tuntuu että meille tulee varmasti tyttöjä (Tääkin perustuu vaan siihen kun oma äiti saanu pelkkiä tyttöjä :D) joten uskon että toinen tyttö on tulossa! :D nii ja kun syke oli tälläkin 150 luokkaa mitä esikoiselle niin vakuutti jotenkin lisää :D
 

Yhteistyössä