Syyskuiset 2018

Heippa kaikille! Täällä uusi palstalainen:) Uskaltaudun mukaan kun tänään digitestiin ilmestyi viikot 2-3. Meiltä löytyy esikoispoika syntynyt 03/17, ikäeroa kaveruksille tulee kaiken mennessä hyvin n.1.5 vuotta(y) Kovasti jännittää miten toinen raskaus tulee menemään kun ekassa oli kaikenlaisia vaivoja. Nyt oireet vielä suht vähäisiä, janottaa, jomottaa vatsaan ja itkettää:) LA 15.9 laskurin mukaan, mutta voi kyllä muuttua vielä kun kierto niin epämääräinen. Miten saisin lisättyä itseni listaan?(15.9, naistenklinikka)

Oliko kukaan vielä halukas facebook-ryhmään? Itse haluaisin kovasti mukaan salaiseen ryhmään jos sellainen tehdään:)

4+3?
 
Tänään päivällä alkoivat vatsakivut, jotka helpottivat kotiin päästessä. Illalla lorahti verta. Eiköhän se tämäkin ollut tässä. Rv 5+2. Huomenna pääsee vasta lääkäriin, eivät ota yömyöhällä, kun ei ultrassa välttämättä edes näkyisi mitään. Vuoto oli sen verran runsasta, että en usko tästä enää vauvaa tulevan. Vatsaakin taas koskee.
 
Heippa kaikille! Täällä uusi palstalainen:) Uskaltaudun mukaan kun tänään digitestiin ilmestyi viikot 2-3. Meiltä löytyy esikoispoika syntynyt 03/17, ikäeroa kaveruksille tulee kaiken mennessä hyvin n.1.5 vuotta(y) Kovasti jännittää miten toinen raskaus tulee menemään kun ekassa oli kaikenlaisia vaivoja. Nyt oireet vielä suht vähäisiä, janottaa, jomottaa vatsaan ja itkettää:) LA 15.9 laskurin mukaan, mutta voi kyllä muuttua vielä kun kierto niin epämääräinen. Miten saisin lisättyä itseni listaan?(15.9, naistenklinikka)

Oliko kukaan vielä halukas facebook-ryhmään? Itse haluaisin kovasti mukaan salaiseen ryhmään jos sellainen tehdään:)

4+3?
tervetuloa! Ryhmä on perustettu. Pistä mulle viestiä niin lisään sut :)
 
  • Tykkää
Reactions: PikkuAlba
Tänään päivällä alkoivat vatsakivut, jotka helpottivat kotiin päästessä. Illalla lorahti verta. Eiköhän se tämäkin ollut tässä. Rv 5+2. Huomenna pääsee vasta lääkäriin, eivät ota yömyöhällä, kun ei ultrassa välttämättä edes näkyisi mitään. Vuoto oli sen verran runsasta, että en usko tästä enää vauvaa tulevan. Vatsaakin taas koskee.
Voimia tähän päivään, toivotaan että olisi harmitonta vuotoa ja raskaus jatkuisi :cry:
 
Tänään päivällä alkoivat vatsakivut, jotka helpottivat kotiin päästessä. Illalla lorahti verta. Eiköhän se tämäkin ollut tässä. Rv 5+2. Huomenna pääsee vasta lääkäriin, eivät ota yömyöhällä, kun ei ultrassa välttämättä edes näkyisi mitään. Vuoto oli sen verran runsasta, että en usko tästä enää vauvaa tulevan. Vatsaakin taas koskee.
Voi ei! Voimia ❤❤ Kerrohan miten tilanne etenee!
 
Hirmuisesti tsemppiä @Pamsku !

Itse kävin digitestin ostamassa ja näytti sekin että raskaana 3+. Omien laskujen mukaan nyt olisi 5+2. Aika menee kyllä hirmu hitaasti ja jännittää kyllä kovasti kuinka käy. Mitään kummempia oireta ei vielä ole, rinnat on arat ja vilu on koko ajan. Varhaisultraan varasin parin viikon päähän ajan, ei millään maltattaisi sitäkään odottaa. Toivotaan että siellä pikkuinen tyyppi näkyisi. Onko muita varhaisultraan menijöitä?
 
Tsemppiä kovasti pamskulle!!

Onko kellään muulla oireena näön huonontuminen? Huomasin muutama päivä sitte autoa ajaessa, että kaukonäkö on ihan sumea:unsure: mielenkiinotonen oire kyllä!

Pikkumyy, me varmasti mennään varhaisultraan jos kunnalliselta ei pääse, viimeksi pääsin oman sairauden vuoksi joten oletan että nytkin. Millä viikolla varhaisultra olisi hyvä viimeistään olla?
Kohta soittoa neuvolaan:) On tämä jännää taas!
 
@pikkumyy26 Mulla on ensi viikolla jo lääkäri ja siellä kuulemma ultra, siellä tuskin tulee näkymään muuta kuin alkio oikeassa paikassa tai sitten ei. Jos tuolla näkyy jotain niin sitten varmaan varaan erikseen varhaisultran jonnekin 7+ viikolle, tämä mun eka lääkäri on jo 5+2 joten turhan aikainen varsinaiseksi varhaisultraksi.

4+3 tänään ja tosi kylmä kokoajan
 
Heippa kaikki! :)Uskaltaudun nyt palstalle mukaan, vaikka melko jännittyneissä fiiliksissä mennään, sillä kaikki alkuraskauden riskit pyörivät päässä jatkuvasti. Plussasin viime launtaina ja ensimmäinen raskaus käynnissä, ilmeisesti nyt menossa 5+6 ja la olisi 7.9.18, jos kaikki menee hyvin:love:. Mitään merkittäviä raskausoireita ei ole vielä ollut, mitä nyt vähän normaalia väsyneempi olen ollut, mutta se saattaa selittyä myös pimeällä vuodenajalla. Lisäksi hajuaisti on ollut herkempi. Oireiden vähyys tuntuu melko pelottavalta, etenkin kun ensimmäisestä raskaudesta kyse eikä tiedä yhtään mitä odottaa. Varhaisultraan aion mennä omakustanteisesti ja ensimmäinen neuvolakäynti on varattu 22.1.18.

Laurakristiina/27 v/1. lapsi/LA 7.9.18
 
Tänään käyty eilisen verenvuodon takia ultrassa. Vuodolle ei löytynyt muuta syytä kuin verestävät ja turpeat limakalvot. Kohdussa sikiöpussi, ei varmaksi osannut sanoa, näkyikö siellä jotain muutakin vai ei. Kahden viikon päästä uusinta ultra. Pelottaa edelleen niin paljon. Positiivista se, ettei ole kohdunulkoinen kyseessä. Nyt vaan pelkään sitä, eteneekö raskaus normaalisti ja tuleeko sieltä oikeasti vauva vai onko kyseessä tuulimuna. Tänään siis 5+3.
 
Tänään käyty eilisen verenvuodon takia ultrassa. Vuodolle ei löytynyt muuta syytä kuin verestävät ja turpeat limakalvot. Kohdussa sikiöpussi, ei varmaksi osannut sanoa, näkyikö siellä jotain muutakin vai ei. Kahden viikon päästä uusinta ultra. Pelottaa edelleen niin paljon. Positiivista se, ettei ole kohdunulkoinen kyseessä. Nyt vaan pelkään sitä, eteneekö raskaus normaalisti ja tuleeko sieltä oikeasti vauva vai onko kyseessä tuulimuna. Tänään siis 5+3.
Huh ihania uutisia ❤ toivotaan että kaikki menee hyvin! :) tsekattiinko siellä hcg taso? Ootko ite tehnyt digiä?
 
Onko teillä ollut pahoinvointi lähinnä aamuisin, johonkin muuhun aikaan, koko päivän vai satunnaisesti?

Mulla on hassusti tässä alkuiltapäivästä ollut useimmiten huono olo.
Mulla alkoi paholo reilu viikko sitten ja nyt ollut tämän viikon aamusta iltaan pahaolo aaltomaisesti. Koko ajan pitäisi syödä jotain, ettei olo pahene. Hampaat tykkää :D En jotenkin muista, että kahdesta aikaisemmasta olisi ollut näin kauhea olo, mutta ehkä aika kultaa muistot. Tiistaina on ultra, kun erityisesti alussa oli kohdunulkoisen oireita ja labroista ei selvinnyt mitään niin sain lähetteen ultraan. Kunpa kaikki olisi hyvin ja tää olo helpottaisi.
 
Jännittävää!!!! 5+0?/La 14.9?/2.lapsi/äiti 30v ilmottautuu mukaan!

Alamaha kipeä, ei oikein muita oireita. Viikko sitten tein plussatestin ja nyt jännitellään,miten käy! Haluisin niiin jo vaan alkaa nauttia tästä raskaudesta ja kertoa kaikille! Mut ultraan asti pitää odottaa. Neuvolaankaan en oo viä ollut yhteydessä.

Tsemppiä kaikille odottajille! ❤
 
Mie oon siirtyny jo lähes kokonaan kirjottelemaan tonne Facebookin ryhmään. Tulkaahan kaikki mukaan.

Mulla on nyt useampana päivänä ollut pitkin päivää pahaolo, mutta ei onneksi ole tarvinnut oksentaa ja töissäkin pystynyt olemaan.

6+1
 
Tänään pitäis ostaa digitesti :). Menkkajomotukset ja vihlonnat on lähes kadonneet, muttarinnat edelleen paineluarat ja nälkä tulee entistä helpommin.

Meikäläinen odottelee FB-ryhmän kanssa vähintäänkin ar-ultraan asti, en tiedä houkutteleeko oikein muutenkaan omalla nimellä kirjoittelu tästä aiheesta vaikka salainen ryhmä onkin. Voi olla että tämä ketju riittää mulle jos tänne vielä joku muukin jää... Mutta katsotaan.

4+3
 
  • Tykkää
Reactions: Coolmama
Itse ajattelin myös että liityn fb-ryhmään sitten aikaisintaan varhaisultran jälkeen, ei vielä uskalla! :LOL:

Itselläni ei vielä ole uusia oireita ilmaantunut, koko ajan haukotuttaa ja tissit on arat:X3: Lisäksi olen huomannut että hiukset rasvoittuvat todella nopeasti, yleensä pesen pari kertaa viikossa ja nyt tuntuu että jo seuraavana päivänä saisi olla pesemässä. :ROFLMAO:

Muutaman testin ajattelin vielä hakea ja tehdä tässä välissä ennen sitä varhaisultraa.. tekisi kyllä mieli joka aamu testata! :LOL:
 
@Lallastiina millon aattelit tehä digin? :) mä jään tänne keskustelemaan vaikka faceryhmään liitttysinkin, samat ajatukset jotenkin tääl helpompi vuodattaa ku faces omal naamalla, oon muutenkin huono puhumaa omista asioista :D

@pikkumyy26 mullakii rasvottuu hiukset, pakko pestä joka pvä jos jättää yhen päivänki välistä ni on ihan järkyn rasvaset!

Tänään halailtu taas pönttöä. Mulla selkeesti painottuu pahoinvointi aamuun, ei auttanut rannekkeet eikä sängyssä syöminen ja juominen :( ens viikolla oon työmatkalla muutaman työkaverin kanssa.. jännittää että miten selviän matkoista ja todennäkösesti jään kiinni jos oksentelen, vielä en haluis kenenkää tietävän ja työkavereiden en haluis olevan ekoja ketkä kuulee..
 
Hei taas... alle viikko ar-ultraan. Muuten oon ollut hyvin oireeton, mutta rinnat on kipeät. 6+0 tänään laskujen mukaan. Varasin jo neuvolankin, vaikka olin ajatellut etten varaisi, mutta pitkän työmatkan takia tarvitsen ilta-ajan ja niitä ei ole paljoa. Voihan sen sitten peruakin jos käy huonosti.
Mä tuskin liityn facebookryhmään, mieluummin juttelen näistä asioista täällä anonyymisti, joten muitakin ryhmään jääviä siis löytyy!
 
Aion vastedeskin rupatella täällä, vaikka facessa oonkin. :)

Luoja miten väsynyt voikaan olla. Meenkin tästä kohta nukkumaan.

Mutta kävin varhaisultrassa tänään! Kaikki hyvin ja pikkuinen sydän siellä sykki. :love: Viikkoja nyt kuulemma 7+0, eli LA menee 31.8. :)
 

Yhteistyössä