Syyskuiset 2018

Täällä on sujunut raskaus hyvin tähän asti. Nyt rv 16+. Maha kasvaa, olo on hyvä. Ei ole tullut kirjoiteltua tänne, kun 95% viesteistä on ollut "haluan fb-ryhmään"-tyyppisiä. Itse kun en halua sellaiseen liittyä (ainakaan vielä ei tunnu siltä), niin vähän tylsäksi on käynyt tämä ketju. :unsure: Katselen nyt josko tämä aktivoituu...

@Ravishing ihania kuulumisia, toivotaan että r-ultrassakaan ei kummempaa syytä löydy!
 
@hill4 vaikkakin uuden ryhmän nyt faceen tein, niin yritän kyllä täälläkin käydä kirjoittelemassa. :) Mukava kuulla, että siellä olo ihan hyvä! Täälläkin jo parempaan päin kaiketi, etovaolo loppunut, jipii! Mut väsymys ja nenäntukkosuus on edelleen päällänsä, puh. Mulla nenä aamusi siis aivan tukossa. o_O Yks mikä kiusaa on toi valkovuoto myös, sais seki vähentyä! :mad: Mutta toisaalta, nää olot kyllä sietää loppu viimeksi, kun tietää, mitä sieltä sitten syksyksi on tulossa. :love:

Ootko jo tai muutkin töissä kertoneet? Mä en oo vielä, eikä kukaan oo ainakaan viel kysynyt tästä pienestä vatsan pyöristymisestä.. :whistle:

Ja @Ravishing halaus ja tsempit täältä, ihana juttu, että kaikki näyttäis nyt olevan kuitenkin hyvin! Muutenkin jännää aikaa tää raskaus, niin tartteeko tommosii lisäjännityksiäkin tulla. :eek::love:

Toiveinen ja Pipuna 14+6
 
Mietin, että pitäisikö tehä uusi ketju? Tyyliin Syyskuiset 2018 *maaliskuussa tms. kun näitä nyt paljon on muillakin. Voisi aloittaa puhtaalta pöydältä niin sanotusti. :)

Täällä kaikki hyvin. Tänään 17+0, 3 viikkoa puoleen väliin ja 4 rakenneultraan. Tuskin maltan odottaa. :) Muuttokin meillä lähenee ja kiirettä pitää.
 
Moi kaikki pitkästä aikaa, mäkä en oo oikein jaksanut kirjotella ku tuntuu että keskustelu pyörii face liittymisten ympärillä.

Mä en oo vielä töissä kertonut. Pomolle aattelin kertoa rakenneultran jälkeen jos sinne asti pysyy salassa :)

Onko muilla jo maha kasvanut? Mulla ei kyllä oo silleen et kukaan tajuis että raskaana ollaan.. millon se maha oikein tulee? :D

Tehäänkö syyskuisille kevät ketju aluks ja sitku keskustelu yltyy ni sit vois tehä joka kuukaudelle omat? :)

Rakenneultraa täälläkin ootellaan kovin mutta tuntuu olevan ikuisuus sinne.

Kiira29 15+5
 
Moi, mullakin menossa vasta viikko 13+1, ei ole mulla ainakaan vatsa kasvanut ollenkaan. Rakenneultraan tuntuu olevan vielä pitkä aika, sitä ennen vielä neuvola ja sokerirasitustestiin pitäis mennä. Monet puhuu että se on ihan hirveä testi. Onko joku muu ollut siinä? :)
 
Rez
Onko täällä Satakunnan/Porin alueelta porukkaa kirjoittelemassa? :) Olis kiva perustaa faceryhmä tai whatsappiketju, sais samanhenkistä seuraa ja olis kiva nähdä sitten kun vauvat on syntyneet! Onko täällä perähikiällä muita odottajia vailla seuraa? :D
 
Ainiin! Piti vastata töihin liittyen. Kerroin tyyliin heti. Pomo on ihan huikee ja työkaverit mahtavat, niin mielelläni. Työ myös fyysistä, niin helpottaa kun porukka tietää. Enkä mun työvaatteissa sitä oikein pystyisi enää peittelemään.

Mulla maha kasvanut. :ROFLMAO: Vaihtelee koko toki hieman turvotuksen mukaan, mutta pääasiassa vauvaa vain ja mahalta näyttää jo ihan aamulla. :LOL:

Joo tehdään vain kevään ryhmä. Joku voi tehdä tai mäki voin. Taidan kyllä jättää ton aloitusviestin tiedot pois, koska en oo päivitellyt niitä. :whistle:

17+1
 
@Kiira29 kiva kuulla sinustakin! :)Täällä on alavatsalle pieni erilainen pömppö tullut, pikkuhiljaa siis masu kasvamassa, aika hurjalta tuntuu.:love:

Joku sellanen kevätketju vois olla kiva, tekiskös joku? :barefoot::D

Me nyt varattiin tosiaan miehen kanssa yksityiselle ultraan aika ensi keskiviikoksi, kun meikän mieli niin malttamaton, että rakenneultraan en vaan pysty venaaman.:whistle::oops: Sillon kaiketi viikot 15 + 4, voikohan sillon tulla ilmi sukupuolikin, jos vaan suostuu näyttämään itteään?:LOL: Hirmu jännää!

Tänään tosiaan täydet viikot pärähti, 15+0.:love:
 
15+6 ja kohta pari viikkoa on totuteltu sokereita mittamaan ja varsinkin syömään ettei ne nouse,eli mie jäin kiinni sokereista heti.
Muuten olo ollut hyvä kun hyväksyin tuon radin (meinasi vähän mennä tunteisiin /hermot)

Toissa päivänä olin tuntevinani ensimmäisen pienet liikkeet ❤
mahaa ei näy vielä (olisiko syynä nämä makkarat vyötäröllä...)
Rakenneultra vasta 2.5(= rv 21+3)
 
  • Tykkää
Reactions: marrrsipaani
Rv.16 + 3. Tytteli killuu vielä mukana. Sain tuossa muutama viikko sitten paniikki kohtauksen yhtenä aamuna, kun yksinkertaisesti liian hyvä olo. Ei etonut, taikka kohtu kiristänyt ja rinnatkaan ei niin arat just sillähetkellä. Olo onneksi helpottui iltapäivään mennessä. Sain vihdoin miehelle puhuttua, että saan hankkia koti doplerin mielen rauhan takia. Lupasin, että en joka päivä sillä mahaani härki. Mielenrauha saapui. Siellä se sydänäänet löytyi ja voin rauhallisemmin mielin odotella seuraavaa neuvolaa ja rakenne ultraa. TYKSin rakenne ultra menee vasta rv. 21 toukokuulle. No mutta jospa Neuvolasta saisin myös lähetteen Medisonariinkin, niin sen voisi varata hiukan aikaisemmaksi mahdollisesti.

Kerroimme tuleville isovanhemmille muutama viikko sitten, kun saimme istukkanäytteen tulokset. Ne sekosi ihan totaalisesti. Varsinkin miehen äiti. Tästä tytöstä tulee niin lellikersa, että. Vähän jopa pelottaa kuinka paljon kaikkea tavaraa se tulee saamaan, kun isovanhemmat pääsevät vauhtiin :ROFLMAO: Pääasia, että saadaan terve tyttö hengissä pihalle ja pidettyä hengissä.
 

Yhteistyössä