Syyskuun söpöläiset 2016

Viljaa, tsemppiä tosiaan ultraan ja toivottavasti kummatki saadaan hyviä uutisia. Mulla aika vasta illalla töiden jälkeen.. Oon niin kärsimätön! Oliskin joku varmuus raskaudesta, muukin kuin kuukautisten puuttuminen. Mulla kuitenkin raskaudet lähes oireettomia, niinkuin nytkin. Vähäisiä oireita kyllä on, mutta ne vois olla jotain muutakin kyllä.
Muillekin tsemppiä näihin alkuviikkoihin!
 
Teidän ultrakuulumisia odotellessa! :)

Täällä kuultu jo useampaan kertaan omalla doplerilla sydänäänet :love: Harmi, etten illalla saanut kuuluviin, että mieskin ois kuullut.
Ja laskettu aikakin aikaistui neuvolan myötä päivällä. Nyt tää aika on alkanut menee nopeesti, hurjaa!

Lennis ja Pirkka 8+6
 
Ihanaa Lennis, kun oot jo kuullut kotona sydänäänet :) Mikä doppleri sulla on? Mulla on ollut angelsounds, tosin meni toisessa raskaudessa rikki, nyt oon aatellut ostaa sen unbornheartin. Voi sää oot muutenkin jo noin pitkällä, mulla tänään tasan 5+0 joten vielä joutuu ootteleen varhaisultraakin, jotenkin tuntuu, että tällähetkellä aika matelee, kun niin oottaa sitä varhaisultraa :unsure:
 
:love: x triljoona!

Tulin juuri kotiin ultrasta, mies on tärkeässä työpalaverissa enkä saa häntä kiinni, joten pakko heti purkaa tunteet tänne.

Syke näkyi heti ja kaikki tällä erää hyvin! Tämä on paras päivä ikinä!

Harmi vain, että miehellä ei tosiaan ollut mahdollisuutta päästä mukaan. (n) Onneksi sain kuvia todisteeksi. :D

Toivottavasti muilla on yhtä hyviä uutisia. :)
 
Ja tämä on kaikille uusille, jotka tuskailevat oireiden ja oireettomuuksien kanssa: nyt voin kokemuksesta sanoa, että ihan kaikki voi olla normaalia! Voi kunpa kaikki osaisivat olla stressaamatta turhaan. Itse tein jo surutyötä kaksi päivää aivan varmana keskenmenosta. Ja täysin turhaa stressiä kaikki!

Nauttikaa raskaudesta, älkää lukeko liikaa keskustelupalstoja ja muistakaa, että kaikkien raskaudet ovat erilaisia. (y)
 
Viljaa, ihania uutisia!

Pitäisköhän sitä kuitenkin mennä itekin sinne varhaisultraan :) Mua pelottaa jotenkin mennä sinne, kun niin moni täällä on saanu hyviä uutisia, että pelkään huonojen osuvan mulle :cry:. Oireita kyllä löytyy, mut eihän sitä voi tietää. Olispa kaikki hyvin. :love: Täällä edelleen pahoinvointia mut oon innoissani kun viikot poksui ja oon näinkin pitkällä:) aluks ajattelin raskauden kestävän vaan pari päivää..

Violett & pähkinä 7+0
 
Täälläkin ultrassa käyty tänään, viikkoja sanoi olevan 5+5 (CRL 1,5mm) ja syke näkyi. Ainakin jotain siellä lepatti! Olisin mennyt myöhemmin jos "oikeat viikot" olisi tiennyt niin olisi ollut jotain nähtävääkin! Itse olin laskeskellut olevani tänään jo 7+0 joten hieman muuttui viikot. La siirtyi nyt sitten 25.9 joten toivoa sopii, että syyskuun söpöläisenä syntyy :)
 
Onnea ja tervetuloa Maisa90 ja Nupppu! Itse liityn vasta vähän myöhemmin fb-ryhmään, sitten kun ollaan kerrottu tutuille raskaudesta... Jos onkin tuttuja :whistle:

Lennis, voi miten mahtavaa että sulla kuuluu jo sydänäänet! Mulla alkoi muistaakseni kuulumaan vasta joskus 10+ viikolla esikoisen kanssa. Nyt ultra odottelee, varmaan varhaisultran jälkeen testaan :)

Onnea Viljaa, cherrytomato ja Sheldon ultra uutisista! :love:
Miten olit cherrytomato itse laskenut nuo viikot kun noin paljon muuttui?

Onko muilla paljon turvotusta jo? Mä oon ihan ymmälläni kun oon vasta 5+2 ja vatsa näyttää illalla samalta kun esikoisessa puolessa välissä. Eli jäätävä turvotus. Vaikea piilottaa... Oon hoikka ruumiinrakeenteelta niin näkyy heti. Tiedän että vatsa pompsahtaa usein kakkosessa nopeammin esille kuin ekassa raskaudessa, mutta että näin nopeasti :eek: Tietty tää on kaikki turvotusta vielä, mutta apua, ei kauan säily salaisuutena tätä menoa o_O:ROFLMAO:

5+2
 
Ihania ultrauutisia :love: <3 !! Happy for u!

Mä en nyt näillä näkymin opääse varhaisultraan, ja yksityiselle en taitane raaskia (170e), niin voinko millään muulla varmistua ettei ole esim. tuulimuna? Jos ottaisi sen testin missä näkyy viikot ? Tai jos labrassa sen arvon?

Mullahan piti olla toi ultra sen takia julkisella, ku maanantaina pitas ottaa röntgenkuvat. Noh, nyt en tiedä ees onko siellä masuasukkia. Menisittekö itse alkuviikoilla jalan röntgeniin?
Mulla on soittoaika kohta OYS;iin niin tarkennan mitä mieltä lääkäri on..

Onks kaikki muut ottanu sen influenssarokotteen? Tivotaan että se zikainfluenssa ei levii tänne. Rokote ei varmaa siltä suojais?
 
Onnea kaikille ihanista ultrauutisista :love:

panikoija87, röntgenkuvia voi mielestäni ottaa, kunhan vatsan alueen suojaa kunnolla?

Tuosta rokotteesta, minä kysyin neuvolasta ja saan sen täällä Oulussa ekan käynnin yhteydessä ensi viikolla halutessani. Vielä mietin otanko, en ole ennen influenssarokotteita ottanut. Jospa se zikavirus pysyis täältä tosiaan kaukana...
 
Sissiko, tikuttelin oviksen niin siitä olen itse laskenut :) Mutta ultran mukaan ovis oliskin ollut viikkoa myöhemmin kuin tikut näyttivät. Tästä aiheesta on Hätähousujen alla pohdintaa omalta osaltani. Pääasia, että siellä oli joku lepattamassa, viikot olkoo mitä olkoot. Ja peitto heilunut ahkeraan molempien oletettujen ovisten ajankohtaan joka päivä niin siitäkään ei voi päätellä mitään...
 
Sissiko. täällä ollaan kans ihan turvonneita... Farkkuja en voi käyttää ollenkaan kun istuessa painaa, ihan järkyttävää :D Vielä en tahtoisi mammapuolelle mennä shoppaamaan enkä näitä välikoon uusia housujakaan ostella. Onneksi työ on sellainen että kehtaa kollareissa hengailla.

Mä unohdin tänään miltei hetkeksi, että paksuna ollaan. Kivut on hävinneet kokonaan ja alkuviikon etovuus on pysynyt poissa. Eiköhän ne oireet pian kuitenkin palaa.
 
Tervetuloa uusille ja onnea ihanista ultrakuulumisista!:love::love:

Panikoija, zikavirus leviää vain keltakuumehyttysten välityksellä ja se ei tartu ihmisestä toiseen, eli huoli pois ellet oo sitte matkustamassa aasiaan tai latinalaiseen amerikkaan!(y)

(.) Täällä on myös "pienoinen" turvotus!:eek: siihen ku lisää vielä ummetuksen niin voi jee! Näytän jo aikas muhkealta! Ja väsyneeltä!:sleep: onneksi tuo oksentelu on loppunu, tai ainaki vähentyny kovasti, etovaa oloa on melkein kokoajan mutta siihen on jo tottunu :rolleyes: ja kolmen viikon päästä nt-ultra!:love:

pp & rusina 8+5
 
Oon niiin onnellinen viikonlopusta! Aion vaan nukkua ja levätä! :LOL: Eli ihanaa viikonloppua kaikille!

Mulla oli pahin olo ikinä eilen hyi. Erehdyin ottamaan omega3 tyhjään vatsaan ja se maku tuli sit kokoajan suuhun, en suosittele. :sick:

Violett & pähkinä 7+1
 

Yhteistyössä