Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

  • Viestiketjun aloittaja aikamoinenjuttu
  • Ensimmäinen viesti
Heipsan! Täällä myös varovaisesti ilmoittaudutaan joukkoon, plussasin maanantaina :) laskuri näytti lasketuksi ajaksi 17.9. Todella iloinen yllätys, ihan vielä ei osattu odottaa toista saapuvaksi, esikoinen täyttää viikon päästä vuoden.

17.9/Nipsulii13/24/2./OYS
 
Täällä kans yks syyskuinen. Mielelläni liittyisin fb-ryhmään, jos vaan joku sinne tien neuvoo. :)

La omien laskujen mukaan 14.9.15 ja kuudes tulossa. Eniten jännittää se, että onko tällä kerralla yks vai kaks, koska viime raskaus oli kaksosraskaus, tytöt nyt 1v10kk.

14.9./PrinsessaRusina/30/6/Tyks
 
Täällä yksi varovainen plussa. Viimeiset pari päivää mennyt jonkin moisessa shokissa, kun niin monta negatiivista tehnyt, että herätin miehenkin katsomaan monta viivaa on...:ashamed: Jotenkin vain tuntuu uskomattomalta :heart:

la 11.9/NeitiNuttura/27/1/SAS
 
Viimeksi muokattu:
Tänne onkin tullut paljon uusia odottajia, tervetuloa!
Mulla on nyt iskenyt pahimman puoleinen flunssa ja olo on kuin jyrän alle jäänyt. Raskausoireina on kova väsymys ja välillä vihloo alamahassa. Vessassa saa käydä usein ja nännit ovat kipeät. Myös nälkä on useammin. Tässä raskaudenaikaisessa flunssassa on se huono puoli, että olo on jotenkin paljon surkeampi. Toivon mukaan hieman alkais helpottaa. on tästä jo viikko kärsitty.
Onneksi maanantaina on nyt ultra, niin varmistuu onko masukki siellä missä pitää.
Hyvää viikonloppua kaikille!
Miukula rv.6+6
 
Aba
Hei!

Liittyisin sitten minäkin joukon jatkoksi! Kolmatta odotellaan saapuvaksi syyskuussa, aika epäuskoinen olo edelleen. Huonovointisuus alkaa nostamaan päätään joten ehkä tämä totta on. Laitan myös viestiä face-ryhmästä.

16.9/Aba/3
 
Kai se on tunnustettava ja ilmoittauduttava mukaan porukkaan :) Viikkoja olisi nyt kasassa huimat 4+4 :kieh:

23.9. ralliruutu/25/2./PKKS

Meillä on ennestään 9 kk:n ikäinen poika ja nyt olisi näköjään uusi lapsukainen tulossa melko pienehköllä ikäerolla (1,5 vuotta) :whistle: Meidän tarina on sellainen, että ensimmäistä teimme melkein vuoden - sen vuoden aikana koimme keskenmenon ja heti perään kemiallisen raskauden. Sen jälkeen saimme vielä iskun vasten kasvoja, kun kaksosraskautena alkaneessa raskaudessa toinen sikiö oli menehtynyt ensimmäisellä kolmanneksella. Toisen sain syliini viime huhtikuussa :heart:

Täällähän on ainakin yksi tuttu, Miramei :) Muistatko vielä?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Miramei
Heippa!

Täältä ilmoittautuu myös yksi varovaisesti mukaan ryhmään. Clearbluen testi tehty eilen aamulla ja selkeä plussa tuli, tänään vielä varmisteltu apteekin testillä ja vielä päiväpissasta ja kyllä sinnekin ne kaksi viivaa tupsahti. Yk9 eli olo on vielä suhteellisen epäuskoinen.

LA 25.9
Luru32/26/1./TYKS/?
 
Heips!

Täällä myös uusi odottaja liittyy ryhmään! Rv 6+1 ja esikoista ootellaan. Epäuskoinen, mutta onnellinen olo ollut positiivisesta testistä lähtien, kun olen elänyt ajatuksessa, että en lapsia välttämättä ikinä saa.
Etova olo ollut jo rv 4 lähtien, onneksi ei ole tarvinnut halailla pönttöä vielä.

Laskettu aika 12.9. Ja ens keskiviikolle varasin varhaisultran, että sais jotain konkreettista tähän ällöttävän olon rinnalle. :)

Sirius87/12.9./1./OYS
 
Sirius87 varasitko varhaisultran yksityiselle? Mä ajattelin myös varailla varhaisultraan ajan, kun on ensimmäinen tulossa ja ois tosiaan kiva nähdä ihan jotain konkreettista ennen sitä rv12 ultraa. ????
 
Minulla oli myös mielen päällä tuo varhaisultra; yksityisellähän sen joutuisi tekemään. Neuvola-aika olisi parin viikon päästä ja tuntuu jotenkin hassulta mennä keskustelemaan asiasta, jonka olemassaolosta ei ole varmuutta! Eli että onko siellä sydämensykettä ja viikkoihin sopiva sikiö. Soitin tästä jo neuvolaan ja siellä kyllä sanottiin, että heille se on itsestäänselvää että kaikki on kunnossa ja hyvin, kun lähes kaikilla niin on.
 
Hei!
Täälläkin ilmoitellaan mukaan odottajaksi. Eka tulossa ja rv 6+5. Aika epätodellinen olo. Rinnat on kipeät mut muuten ei mitään ihmellisempiä oireita.
Liityn mielellään fc-ryhmään (yritän laittaa viestiä).

9.9/Pörrösukat15/30/1./JS (en saa punaiseksi)
 
Mä kanssa nyt oon pohtinut pääni puhki tota varhaisultraa, mutta ehkä mä menen sinne ihan vaan oman mielenrauhan säilyttämiseksi sinne rv12 asti ???? oon niin epävarma kun sisko saanut 2 keskenmenoa, ja ne molemmat menneet kesken aikaisessa vaiheessa mutta huomattu vasta ekassa ultrassa.
 
Varhaisultra takana. Masussa oli pikkuinen herneen alku, jonka sydän pamppaili komeasti. Laskettuaika nyt muuttui 7.9, mutta listoihin saa jäädä tuo 5.9. Kuitenkin tässä kohtaa alkio on niin pieni, että noita mittoja ei kovin hyvin saa. Nyt varailemaan ultraa ja odottamaan sitä NP ultraa. :)

Miukula rv 7+2
 
Hei kaikki!

Täältä sohvan pohjalta "huutelen". Pahoinvointi vetää jo toista viikkoa sohvanpohjalle ja oon ihan tööt!

Oon aiemmin kirjoitellut tuonne elokuun epeleihin, mutta tänään se sitten varmistui, mitä itsekkin oon koko ajan laskeskellut. ELI:

7.9.2015 Lelii/ 31 (kohta 32) /3/ OYS/OAS

Mielelläni liittyisin syyskuun söpöliinit ryhmään ja kertoilisin siellä enemmän meistä :heart:

Lelii&muru 7+
 
Miramei, meillä oli suunnilleen sama laskettu aika joulukuun lopussa, mutta itselläni se raskaus päättyi silloin keskenmenoon. Olet vaan jäänyt mieleen, kun olin niin onnellinen puolestasi silloin ja ihana nähdä, että teille olisi tulossa nyt toinenkin :)

Meilläkään tätä toista ei ehditty "tekemään" niin kuin ensimmäistä, päätettiin tuossa muutama kuukausi sitten, että toinen tulee, jos tulee. Itsellä kun on useampi lapsettomuutta aiheuttava perussairaus, niin ei jääty odottelemaan vuosiksi. Jos tästä nyt lapsi kehkeytyy, niin 1v 6kk jää ikäeroksi meidän ipanoille. Ei kyllä onneksi jännitä, kyllä me selvitään :) Itselläni on ikäeroa pikkusiskoon 1v 9kk ja sen parempaa ikäeroa ei kyllä pystyisi olemaan, meillä sattui jutut pieninä niin hyvin yksiin pienen ikäeron takia.
 

Yhteistyössä