Syyskuun söpöliinit <3 Tammikuu

  • Viestiketjun aloittaja aikamoinenjuttu
  • Ensimmäinen viesti
Hei :) täällä olis uus joukkoon. la 25.9.2015
1+1 lapsenäiti/24/3/SAS näillä mennään ainakin aluksi. Itsellä mahdollisesti normaalista poikkeavasti pitkä kierto ollut joten voi vielä laskettu aika siirtyä mutta sen näkee sitten ekassa ultrassa :) kauheesti tarrasukkia kaikille ja toivotaan että kaverit pysyvät matkassa loppuun asti <3
 
Aikamoinen juttu, mä voin tulla tonne fb ryhmään mutta mieluiten vasta kun on edes varhaisultra takana että tietää onko tuolla mahassa oikeesti yhtään mitään. Neuvolan puolesta varhaisultra vasta 2viikon päästä.
 
Mäkin mielläni liityn fb ryhmään, mutta vasta ultran jälkeen. Lisäksi liittymisessä mietityttää, etten ole kertonut töissä tai läheisille, niin entä jos ryhmässä on joku joka tuntee mut ja kertoo ennen mua asiasta eteenpäin:/
 
Heippa!

Täällä myös yksi syyskuisen odottaja. Vielä vähän epäuskoinen olo, enkä uskalla iloita ennenkuin raskaus on varmistettu ar-ultrassa.

Yksi onnistunut raskaus ja yksi tuulimunaraskaus taustalla.

Esikoinen on syntynyt 1/2014 ja tämä pikkusisarus olisi kovin toivottu lisä meidän pieneen perheeseen. :)

Tiedot listaan:

La 21.9 Fireweed/26/2.lapsi/MKS

Laitan yksityisviestiä FB-ryhmään liittymistä varten sinulle aikamoinenjuttu. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ehkäpä minäkin uskaltaudun mukaan :)

LA 9.9.2015/chrisu/3. lapsi

Plussa tuli joululahjaksi, nyt menossa jo 8+3. Varhaisultrassa on käyty ja kovasti odotan nt-ultraa helmikuun loppupuolella että uskaltaisi kertoa asiasta. Toisaalta tällä viikolla oon siirtynyt mammahousuihin joten voi olla ettei tää minään yllärinä tule kenellekään siinä vaiheessa :D
 
Viimeksi muokattu:
Heissan, minä voisin myös varovaisin mielin liittyä mukaan. Odotan toista lasta, lapsien ikäeroksi olisi tuloillaan noin 11kk. Halusin lapset pienellä ikäerolla ja edellisen lapsen raskausaika synnytys oli helpoimmasta päästä, joten päätimme alkaa heti yrittämään toista. Myös tämä vauva aika on ollut tähän asti helppoa. nykyisessä raskaudessa on ollut pahoin vointia ja väsymystä toisin kun edellisessä.

21.09.2015/jayy/20/2/kos

Väriä en osaa puhelimella vaihtaa
 
Viimeksi muokattu:
Heippa naiset!
Eka neuvola takana ja paljon tuli taas tietoa. Osa toki tuttuja esikon odotusajalta. Uutena tietona minulle tuli se, että nyt suositellaan raskausaikana käytettävän kalaöljykapseleita ja maitohappobakteereja. Ehkäisee kuulemma raskaus diabetesta. Minullakin kun bmi on yli 25. On myös eduksi syntyvälle lapselle. Vaikuttaa jopa allergia herkkyyteen.
Nyt saan sitten varata ensi viikolla ajan np-ultraan. Ja koska minulla on kilpirauhaslääkitys niin verikokeilla pitää käydä myös. Siitä syystä minulla on myös lääkärineuvola jo 17.2. , jotta voidaan varmistaa oikea lääketaso nyt odotusajalle.

Väsymys vaivaa edelleen ja flunssa myös. Yskiessä välillä kouristaa kohdusta. Muuten olo on ollut hyvä. Maanantaina paukkuu viikot ja rv 9 alkaa. Vielä ei olla kerrottu kovinkaan monelle raskaudesta. Lähdemme helmikuun lopulla miehen perheen kanssa Saariselälle viikoksi. Siellä varmaan kerrotaan asiasta. Kun ehtii käymään ultrassa ensin.

Mahaa turvottaa kun on muutenkin tuota läskiä. Vaikee siis sanoa koska alkaa näkyä varsinainen raskausmasu. Painoo oli tullut melkein 3 kiloa neuvolan punnituksessa. Järkyttävää. Toivon mukaan viel tasaantuu. Verenpaine oli ok ja hb 121. Että ihan hyvä tässä kohtaa.

Onnellista odotusta kaikille. Mietin vielä hetken sujettuun ryhmään/ faceen liittymistä.
Miukula & pipana rv. 8+5
 
Viimeksi muokattu:
Ehkä uskaltaudun kukaan minäkin. Ihana "yllätys"plussa eilen illalla <3 ja varmistava testi vielä tänään iltapäivällä. :D
Olen toisen lapsen odottaja, ensimmäinen nyt 10v. 2009 keskenmeno ja sen jälkeen ei raskautta, vaikka ei ole ehkäisyäkään ollut. Yksi inseminaatio viime keväänä ja nyt tämä ns. Yllätysplussa. Ei vielä uskalla edes todeksi uskoa, pelottaa että menee taas kesken. Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta, jonkauskon edellisenkin keskenmenon aiheuttaneen. :/
 
Täällä 31v. Plussasin viime sunnuntaina, nyt 5+5.

Toinen lapsi, mutta neljäs raskaus. Esikoinen on 3,5vuotta. Välissä ollut kaksi keskenmenoa. Pelko on nytkin ihan hirmunen, mut yritän mennä päivä kerrallaan. Kaikki raskaudet on alkaneet lapsettomuushoidoilla, joten itsestään selvyyksiä nää raskaudet ei oo.
Varhaisultraan pääsen 12.2 naistenklinikalle.

26.9/JosefiinaL/31/2/KOS/NKL
 
Heippa :wave:
Minäkin ilmoittaudun joukkoon... Mukavan paljon plussaajia :)
Itse tein positiivisen raskaustestin jouluaattona ja varhaisultrassa kävin varmistamassa asiat viikko sitten. Pienen pieni sydän sykki ja vastasi viikkoja :heart:
Ensimmäinen raskaus oli todella helppo eikä edes pahoinvointia ollut juuri lainkaan. Nyt on ollut etovaa oloa alusta asti ja välillä tosi heikko olo. Väsymys on myös jotain ihan älytöntä!
Mulla on nt-ulta 2,5viikon päästä! Tuntuu tosi pitkältä tämä odotus!! Yritän liittyä nyt fb-ryhmään, josko saisi ajan kulumaan nopeammin keskusteluja seuraamalla :) :)

3.9.2015 -Liv-/27v/2./KOS
 

Yhteistyössä