** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Tervetuloa sekä uudet että vanhat kuumeilijat joukkoomme.

Tässä pinossa haaveillaan siis vuoden 2008 syysunelmia :heart:

Jos tulee uusia kirjoittelijoita tähän pinoon, niin itsestä voi kertoa ihan mitä vaan. Ainakin sen, että monennestako haaveilee, kiertopäivät ja yrityskerta, jos on tiedossa.
 
Khimaira
Huomenia, täällä luminen aamu :xmas:

Tuota listaa vilkaistessa huomaa miten nopsaan päivät menevät :eek: Hui- kohtahan pääsee tikuttamaan :whistle: En kai ole innoissani :snotty: Heh- vain tämän palstan ihmiset ymmärtävät miten hauskaa tikutus voi olla ;)

Mutta kohta jo työrintamalle..

Iloista päivänjatkoa kaikille :wave:

 
huomenta..ette sitten potkaisseet mua sittenkään ulos :)
tyhmä kysymys heti alkuun, eli tarkoittaako nuo mun kp että milloin oon haamun teheny vai mitkä mulla on nyt menossa??? koskapa kp:t on nyt 26/26-28...tyhymä juttu :ashamed: sori...
olenko pilkun ******* :LOL:
 
mulla on vähän oudot fiilikset..epäilevät...on nimittäin tosi paljon tuota menkkamaista juilintaa etu sekä takapuolella...pelottaa ihan mielenä. :(
päässä on niin paljon kysymyksiä, entä jos mun testi olikin rikki tms, ja näytti väärin? tai jos varhainen km? tai jos kaikki olikin vaan unta?

ärsytttäväää :kieh: :kieh:
 
Mahtuuko uusi unelmoija mukaan? :eek:

Ikää 31v ja asun pääkaupunkiseudulla mieheni ja esikoisen (02/2004) kanssa. Kakkonen olisi haaveissa... Poistatin tämän kuun puolivälin tietämillä pitkään käyttämäni ehkäisykapselit. Hulluus iski heti... :whistle: Kaiken maailman oireita olen ollut tuntevinani: Rintoja särkee oudolla tavalla (voi johtua myös siitä, että työkaverilla todettiin aggressiivinen rintasyöpä ja aloin heti tuntea itsekin outoja tuntemuksia), vatsaa nipistelee kummallisesti etenkin alavatsalla, pari kertaa aivastaessa on ollut viiltävää kipua.. Nenä on tukossa öisin (ok, flunssa päällä..) ja aamulla oli selvästi hiukka lämpö koholla (flunssa edelleen..). Tätiä ei näy ei kuulu, kp 34 nyt menossa. Kierron pituus on hiukka arvaus, sillä noi kapselithan sekoittaa kiertoa. Aiemmin kierto on ollut n. 28-32 päivää, kellontarkka ei koskaan, mutta ei erityisen epäsäännöllinenkään. Niin, ja naama ei kuki niinkuin yleensä ennen menkkoja. En muista koskaan kokeneeni erityisiä menkkakipuja.. Mutta ehkä nämä tuntemukset ovat nyt erilaisia, kun kapselit poistettiin..? Järki sanoo, etten MILLÄÄN voi olla heti raskaana, varsinkin kun kapselit poistettiin ehkä "epäsuotuisaan" aikaan.. Mutta eihän tuo järjen ääni paljoa paina... :snotty: Aamulla painelin kuitenkin apteekkiin hakemaan testin, jonka suoritin käsi täristen työpaikan veskissä.. No negaahan se näytti. Hullu olen... :attn: Voiko tätä vielä laskea yrityskerraksi? Nyt se yritys kai sitten alkaa... Viimeksi tärppäsi HETI, siis niin nopsaan, ettei mies edes uskonut. Oireita ei ollut oikeastaan mitään aiemmalla kerralla. Ai niin, kamalat seksihalut koko ajan... :whistle: Johtuukohan se tuosta kapseleiden poistosta? Ja mies tietty matkoilla....

 
Kaa
Tätä listaa olenkin jo odottanut...

Eilen siis saatiin tietyllä tavalla päätökseen tämä keskenmeno ja nyt olisi sitten ajatukset suunnaattava tulevaan. Alkuun minulla oli epäily Molasta (=rypäleraskaus), mutta nyt näyttää siltä että kyseessä ei ole kuitenkaan se. Suuren suuri helpotus. Eli kunhan tässä kroppa ja mieli paranee, tulen tälle listalle. Yritys alkaa sitten kun ekat menkat ovat tulleet, mitä luultavimmin tuossa tammikuun puolivälissä. Siihen asti olen taustalla ja lueskelen muiden kuulumisia. Saatanpa kommentoidakkin jotakin. =)
 
Terve kaikille!

Ilmottaudun mukaan syysvauvan haaveilijoihin! Eli minähän plussasin marraskuun alussa, mutta sain sitten varhaisen keskenmenon. Vielä ei ole menkkoja tullut km:n jälkeen, eikä ovistakaan taida tässä "kierrossa" olla. Eli mulle voisi laittaa vaikkapa 16/30, jos tän kierron nyt laskisi siitä ekasta vuotopäivästä...Saa nähdä minne se sitten venyy, toivottavasti ei pitkälle.
Huomenna on jälkitarkastus, toivottavasti kaikki näyttäis olevan hyvin. Ainakin jo negatiivisen testin olen tehnyt, mikä tarkoittanee sitä että kohtu olisi tyhjentynyt kunnolla.
Henkisesti olen vielä vähän rikki, kyllä sitä mielessä on koko ajan, että nyt olisi jo sillä ja sillä viikolla... Kai se tästä pikkuhiljaa. Toivon vain nyt että täti tulisi kylään ajallaan ja sen jälkeen kierto palautuisi normaaliksi ja tulisi oviskin.

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia teille jotka olette pian testaamassa!! :flower: :flower:
 
Kaa
Diodium, samoilla fiiliksillä mennään. Lämpimiä ajatuksia sinulle ja onnea uuteen yritykseen! Itse odottelen vielä nuo yhdet luomumenkat, ennen kuin aloitamme "ihan oikeasti" yrityksen.

Muille plussapuhureita. Toivotaan, että täällä olisi enemmän "käypäläisiä" kuin vakilistalaisia. :D
 
mulla oli eilen illalla taas tosi huono olo ja sama meno jatkui aamulla. testit tulee varmaan tänään ja saa nyt nähdä miten pitkään maltan olla testaamatta...Oishan nyt tietty jo kp 27/18-34...

Diodium harmi, että sun odotus keskeytyi :hug:
 
Täällä myös pienoisesta syysvauvasta unelmoija :) eka varsinainen yrityskierto meneillään ja täti kylässä :) Kierto aivan sekaisin koska jätin pillerit kesken liuskan pois ja siten edellinen kierto oli vain 16 pvää. Olen siis 23 -vuotias jännäilijä =) plussatuulia vain kaikille!! :heart:
 
:wave: :wave: TAHTOO KANS MUKAAN :heart: TUTTUJA NIMIMERKKEJÄ JO MUKANA TÄÄLLÄ :wave: heippa vaan kaikille tasapuolisesti!
meikäläinen kuumeilee siis viidettä ja nyt kp11/ n.40 ja on yk6
jouluviikolla sitten testaamaan jos sais parhaan joululahjan ikinä :heart:
 
:wave:

Olen 29v eteläsuomesta. sekundäärisesti uusioperheessä lapseton, esikoinen on nyt 6v. Olen kesästä asti palstaillut ahkerasti tuolla lapsettomuus-puolella. Meillä on taustalla vuosia (2002 eka kerran käyty polilla, mutta päätettiin silloin vielä olla aloittamasta hoitoja) tiedossa ollut "hoitamaton" lapsettomuus, mutta nyt hoidot aloitettu 09/07 ja lääkäri oli positiivisella mielellä, että "alkuvuodesta aletaan odotella raskautta" (arvatkaapa vaan, odotanko minä jon nyt ;) ) .

Nyt kp 26/28 ja raskausoireita mielessä jo monta :headwall: , yritän hillitä itseäni, etten putoaisi kovin korkealta, torstaina pitäisi menkkojen alkaa, yleensä tulevat melkein tunnin tarkkuudella, perjantaina testaan, jos ei mitään kuulu (ja sinne asti maltan odottaa ) , sillä illalla on luvassa kosteat pikkujoulut - tai sitten raittiit ;)

Olen kohdunnipukkaa seuraillut tämän kierron ja viime kierron lopussa, viime kierrossa se oli aika pehmeä ja sormelle auki, nyt se on melko kova (vähän kuin nenä ) , ja se vaikuttaisi olevan aika kiinni. Lisäkis vatsassa on tunne, kuin siellä olisi pieni ilmapallo. Jännitys siis parhaimmillaan.

eli:
mussu: ..... kp: 26/28 ..... Yritystä:vuosia ..... 2./1. yhteinen haaveissa

miten kauan muilla on yritystä takana ja onko aiempia lapsia?
 
Näin taitaa olla, että syysvauvasta haaveilen myös minä. Olen 25-v ja esikoisesta miehen kanssa haaveillaan. Tässä tiedot kopsattu tuolta toisesta pinosta.

Linna:..............kp. 5/36..............yk. 2.................1. haaveillaan
 
Heippa!
Siirryttiin siis tänne uuteen pinoon, kivaa! :)

Mulla voi kyllä periaatteessa olla vielä mahdollisuus elovauvaankin, kun edellinen kierto oli niin lyhyt, vaan 23 vrk. Jos sama toistuisi ja tämäkin kierto olisi yhtä lyhyt, saattais ovis olla jo lähellä. Eilen alkoi limakausi ja pyyhkiessä tuli ihan pienen pieni tippa punaista paperiin. Liekö sitten ovikseen liittyvää?? Kierto on varmaankin vielä vähän sekaisin. Tuolla listalla saa olla kierron keskiarvo eli x/28 kp, kun se on kuitenkin mun "normaali" kierron kesto, ainakin ehkäisyrenkaan aikana.
 
red dragon, kyllä käy, toinenhan tässä on haussa ja esikoinen on meille kuin yhteinen, jotta silläkin tavoin sanotaan, että toinen olisi tulossa :) Mulla kanssa on teoreettinen mahdollisuus kesävauvaan, sillä jos tämä piinailu päättyy plussaan, olisi menkkojen mukaan laskettu LA 08.08.08 :LOL: , mutta jotenkin tämä syksypino tuntuu enemmän oikealta siinäkin tapauksessa.
 
ja mietin et oisko ny voina noi menkat olla varhane km ku ny vuoto ollu tosi (anteeksi ällö kuvailu) runsasta ja ollu sellasia tosi mustia klimppejä seas koko ajan vaik oon ennenki pillerit jättäny välil pois (esim puole vuode tauon pidin kerra) ni ei oo enne tuollasta vuotoa tullu.. tiedä sit..
 

Yhteistyössä