** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

nea: Kiitos vastauksestasi! :flower: Jospa se mie kokeilisin yhden kierron tikuttamista.. Jos perjantaina ne tilais.

Luru Lude: Mistähän luin, että kannattaa puolittaa, niin tulee kaksinkertaisesti tikkuja. Oiskohan perhesuunnittelun sivuilla.
 
Khimaira
RD ne testit tulivat tänään ja onneton menin hätäpäissäni avaamaan yhden ovistestin- ihan vaan mielenkiinnosta :whistle: :snotty: :ashamed: Ei näitä kyllä voi puolittaa- ovat niiiin kapeita että taitaisi silpoutua koko liuska palasiksi. Eli aion selvitä viidellä testillä. Aloitan testaamisen vaikka päivä- kaksi ennen oletettua ovista ja siitä sitten teen ne 5 testiä peräkkäsinä päivinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
RD ne testit tulivat tänään ja onneton menin hätäpäissäni avaamaan yhden ovistestin- ihan vaan mielenkiinnosta :whistle: :snotty: :ashamed: Ei näitä kyllä voi puolittaa- ovat niiiin kapeita että taitaisi silpoutua koko liuska palasiksi. Eli aion selvitä viidellä testillä. Aloitan testaamisen vaikka päivä- kaksi ennen oletettua ovista ja siitä sitten teen ne 5 testiä peräkkäsinä päivinä.
Aijaa.. Mistä sie tilasit ne? Minkä merkkisiä? Kahtoo miten käy itselleni sitten, kun saapuuvat.
 
luru lude: tiedän minkä kokosia ne sun testit on.. on sitä kapeempaa mallia varmaan... kyllä nekin voi puolittaa.. itse ainakin sain puolitettua ku leikkasin tarkasti terävillä saksilla. kyl niistä sit viivat erottaa silti vaikka se oliski tosi kapee
 

Onnea rouva myy ja aurinkoenergiaa!!
:flower: :heart: :flower: :heart:

itekseni tässä mietin että uskaltasinkohan mä jo tehä kans sen testin..
olo on kyl taas sellanen et ei se tärppi oo kuiteskaa käyny..
ostin siis niitä babyplussan testejä. kuinka tarkkoja ne on. en oikeen saanu selvää niistä lapuista ku pikasesti lueskelin..

myy, sulla varmaan ainaki on niistä siis jo kokemusta. (sulta kysyn jos vaikka itekki plussaisin plussanneen kautta )

lämmöt kuitenki viel 37.06 että sellasta ja hieman havaittavissa huippaamista. alamasu ei enää niin kipee ku aikasemmin mut kipee kuiteski.

oon ihan väsy. tekstiki poukkoilee.

palailen huomenissa ku alkaa vapaat.
olis kiva jos ottaisitte kantaa mun pohdintoihin. :ashamed:

tarrasukkia pikkuisille ja plussatuulia :heart: :heart:

:wave:

(kopsasin tekstin ku käväsin tuolla kesävauvoissa. nopeemmin nukkumaan)
 
emunen
Mulla hormoooonit heittää oikeen urakalla :headwall: , se mun varhainen km kummittelee: mielestäni suhtauduin siihen asiallisesti ja järkevästi, ajattelin, että varmaan oli sitten parempi näin yms. Mutta eilen illalla kun kuuntelin joululauluja, niin kun kuulin "pieni sai sun veljesi enkeleiden maasta" niin yhtäkkiä sitten ratkesi ja istuin vollottelemassa tätä toteutumatonta kesävauvaunelmaani... kyllä se vähän kirpaisee jotenkin.

Ja sitten kuulin, että pitäisi odottaa yhden kierron ajan ennen uutta yritystäkään! Siis mun kesävauvastani tulikin liki talvivauva! Ja millon sitten tärppääkään edes! :headwall: mä kun olisin halunnu vauvan vaikka heti... :D

Mutta ei muuta kun odottelemaan sitten, onpahan kerrankin aihetta odottaa menkkoja alkavaksi! Uusi kokemus sekin! Eikä auta olla nurpallaan parin kuukauden lykkäyksestä kun omat yritykset on vasta alussa, katotaan sitten vuoden päästä mitkä on mielialat jos on vielä yritykset päällä... ;)
 
Khimaira
Aamuja :xmas:

Pitääpä kokeilla sitä leikkaamista..Voi kun se on niin kapea ja paksukin :/

emunen tuttu tunne :hug: Mä sain varhaisen km (vai oliko sitten kemiallinen raskaus..) alkusyksystä ja välillä mietin miten pitkällä olisin jos se olisi jatkunut..Hölmöä- tiedän.
Vielä hölömpää on se että tulin silloin pillereiden aikana raskaaksi ja nyt kun oikein ilman yritetään, niin ei :snotty: Mutta kaikki aikanaan..Olenkin sanonut jo siellä edellisessä ketjussa että tämä on meille viimeinen vauva- tämän jälkeen multa poistetaan kohtu, joten enköhän mä jaksa odottaa. Nyt on itseasiassa oikein mukava ja jännittynyt olo odotellessa ensivkon ovista =)

rapu-83 milloinkas ajattelit testata?

Mä tästä taas lähdenkin aamuhommille- pitäisi saada nuo isommat heräämään :kieh: :saint:

Päivänjatkoja kaikille :xmas:
 
Eilen tein haamujen haamun, mutta tänään ei enää mitään ja nyt tuntuu tätikin jo tänne tiensä löytävän, yllättäen en edes osaa olla hirmuisen harmissani - uusi kierto alkamassa, uusi mahdollisuus onnistua ;)
 
Itse odottelen, että pääsen huomenna tilaamaan tikut ja kahtoo ovuloinko ollenkaan.. Mistä kp:sta sitä pitäis aloittaa?

Tänään oli pankissa yrityksille info-tilaisuus e-laskutuksesta, sepa:sta ja verkkopalveluista.. Ja siellä tarjosivat myös aamupalaa.. Oli kroisantteja, karjalanpiirakoita ja ruisleipää, jonka päällä salaattia ja lohilevitettä.. Ja jälkiruoaksi otin tortun.. Ei taida tänään passata syödä muuta, kun huomenna ois punnitus.

Mutta ainakin oli hyvää tarjottavaa, kun meni maha sekaisin. Ihanasti nipistelee koko ajan nivusista. Ja eilen oli ihana kuntopyöräillä, kun rintojen alta pisteli. Piti ihan ite ruveta raapimaan, että loppuis :LOL:
 
Khimaira
RD: mulla noiden tikkujen mukana tuli lappu että jos kierto on esim. 32 vrk niin testaaminen aloitetaan kp17, eli jos sulla on 33 kierto niin sotten kp18. Mikäli kierto taasen heittelee, niin testaaminen aloitetaan lyhyimmän kierron mukaisesti.
Eli periaatteessa päivä ennen oletettua ovista?
 
Odottelen seuraavia menkkoja alkavaksi tässä piakoin,joulukuun alkuun ja sitten saakin ehkäisyt jäädä taas pois.Ensimmäinen mahd.toivottu la sijoittuu siten syyskuun alkupäiville.Kuusi lasta on jo ja kaikki syntyneet akselilla elokuu-joulukuu :heart: Itseasiassa juuri syyskuun lapsi uupuu =)

++++onnea kaikille syysunelmoijille++++
 
Alkuperäinen kirjoittaja amaya:
Odottelen seuraavia menkkoja alkavaksi tässä piakoin,joulukuun alkuun ja sitten saakin ehkäisyt jäädä taas pois.Ensimmäinen mahd.toivottu la sijoittuu siten syyskuun alkupäiville.Kuusi lasta on jo ja kaikki syntyneet akselilla elokuu-joulukuu :heart: Itseasiassa juuri syyskuun lapsi uupuu =)

++++onnea kaikille syysunelmoijille++++

Kyllä mahtuu! Tervetuloa! Lisäilen sinut tuonne meidän listalle, kun illalla pääsen koneelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luru Lude:
RD: mulla noiden tikkujen mukana tuli lappu että jos kierto on esim. 32 vrk niin testaaminen aloitetaan kp17, eli jos sulla on 33 kierto niin sotten kp18. Mikäli kierto taasen heittelee, niin testaaminen aloitetaan lyhyimmän kierron mukaisesti.
Eli periaatteessa päivä ennen oletettua ovista?
Kiitoksia sinulle! :flower:

Kaksi kiertoa ollut tuon 33, joten uskaltaisko sen mukaan tehdä? Joku aika sitten oli kierto 31.. :whistle:

 
Heissan!

emunen, tiedän just miltä susta tuntuu! Mulla oli myös varhainen km ja olen kanssa siihen suhtautunut järkevästi. Mutta tulee kuitenkin hetkiä, jolloin kyyneleet tulee silmiin, kun ajattelen menetettyä "vauvaani". Ei sille vain voi mitään, menetyshän se kuitenkin on ja iso sellainen, vaikka viikkoja olikin vasta vähän.

Miksi lääkäri sanoi sulle että pitää odottaa yhdet menkat? Jos sulla on kohtu tyhjentynyt itsestään ja olet tehnyt negatiivisen r-testin, ei mitään syytä pitäisi olla...Monesti ne lääkärit suosittelee sitä jo siksikin, että on sit helpompi määrittää laskettu päivä kun tärppää. Me ainakin yritetään nyt heti vain!

ON: Tein eilen positiivisen ovis-testin, jee! Tämä on siis eka kierto keskenmenon jälkeen, joten helpotus on huomata että kroppa toimii. Ukko tosin on työmatkalla pe-iltaan asti, joten aika heikot mahikset on nyt sit raskautua. Mutta yritetään kuitenkin, aion kellistää ukon heti kun tulee kotiin! :LOL: Ja onneksi ti-iltana heiluteltiin peittoja, joten pienet mahikset on...

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
 
moi! täällä olis myös yksi..pikku kakkonen olis mielessä aina välistä, ehkäisyä ei oo eli olis mahd.mutta ei ole vielä kuulunut... Mielessä aina olis että tärppäis mut ei uskalla ääneen sanoa.. :whistle: Edellisellä kerrallakaan ei ollut mitn.oireita niin ei osaa nytkään aavistella että olisko tärpänny vai ei! :eek: :attn: KAIKILLE PLUSSATUULIA!! :attn: =)
 

Yhteistyössä