** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

minä en sitten kouluun mennytkään.. Ruvettiin ukon kanssa kahtoo monta House:a putkeen, ku niitä löytyy kovalevyltä ihan kivasti :whistle:

Esikoinen tuli syliin.. Ja valitteli mahaa.. Ajattelin, että eihän siinä mitään, ku o ennenkin valitellut aina maitoruokien jälkeen.. Joten olen ajatellut 4-vuotisnla:ssa ottaa asian puheex.

Ei mennyt kuin hetki, niin neiti nukkui mun sylissä :eek: Ja meidän neiti, kun ei muutenkaan nuku päiväunia.

Mummokin tuli käymään eikä antanut mitään huomiota. Mittasin kuumeen: 38,7!!

Käytettiin polilla. Ottivat veri- ja pissakokeet, mutta pissakoe joudutaan huomenna viemään uudelleen, koska ei onnistunut tänään, koska neiti oli tehnyt ennen lähtöä.

Verikokeissa ei ollut mitään poikkeavaa. Hemoglobiini oli 113, ku normaali on 115, mutta se ei ole hälyyttävä. Oisko johtunut ihan siitä, ku neiti ei ollut kerenny syödä pahemmin.

Oikea korva punoitti hiukan,mutta ei viel tulehdusta näyttänyt. Kysyi meiltä: "Haluammeko odottaa vai annanko kuurin?"

Jospa se pikku hiljaa helpottais. Mahakipuun ei osannut (?) sanoa mitään.. Sitä pitää seurailla. Herkästi tulla takaisin, jos vain jatkuu.
 
Orion: Minäkin syyskuussa täytän 21, eli taidan täälläkin olla nuorimmasta päästä :D

Red Dragon:Eihän vain teidän neidille olisi tulossa mahdollisesti vesirokko? Vai onko hän sen jo sairastanut? Siskolle just tänään soittelin, niin heidän neidille oli eilen noussu näppylät ja kuume myös. Nyt jo hieman parempi kun kuumetta ei enää ole.. Vai ei sitä koulussa oltu ;)

ON: Mullakin näkyy nyt olevan lämmöt hieman koholla.. jännitystä ilmassa.. :whistle:
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! Ja onnea kihlautumisesta (sille jonka nimeä en muista..) :flower:

:hug: Tädin yllättämille ja jos oli positiivinen vieras niin :flower:

ON: Täällä on oireet lähes kadonnut... Kn on ylhäällä ja kova, väsyttää aivan mielettömästä. Eilenkin 2x2tunnin unet ja sit ei yöllä nukuttukaan ennen 01.30! No, aamulla silti virkeenä töihin lapsia kaitsemaan. HUH! ois kyl päikkärit maistunut töiden jälkeen, mut ukko ei päästänyt nukkuun jotta nukun ens yön. Rintoja välillä kihelmöi samanlailla kun maito nousis rintoihin. Maanantaina testaillaan... jänskättää. :heart:
 
Hei kaikki!!

Kaverini väitti kiven kovaan, että olen varmasti raskaana..
Mutta en usko ennenkuin näen sen omin silmin.. Tänään ostin varmaan 6 r-testiä.. Jos sais tuloksia jossain vaiheessa..

Kuru :hug:

Kaikille plussatuulia..

KP
 
Mä kävin kaverin kans tännää shoppailemassa ja ostin uudet rintaliivit!! Ei siin sillai erikoista mutta ko enne aina vain osti itse ku olevinaan ties oman kokonsa.. tiesin kyl suunnillee mite liivien tulis olla päällä mut oli menny silti iha päin honkia.. ennen ostin aina 80C ja sit aloin miettiä et josko oliskin 75C tai 70C ni olikin 70E!! :D:D iha pimeetä kuin päin honkia voi oman kokonsa luulla :p mut hauskaa oli olla shoppailemassa :) eli ny sit iha myyjä avusti oikean koon löytämisessä =)

Ja enempi peittoja tulee heiluteltua ehk kierron alkupuoliskolla kuin loppu :) mulle ei uutta ku alkukierrossa ollaan :p
 

Yhteistyössä