** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

kyllä se laskettuaika lasketaan viimeisten menkkojen alkamispäivästä. netissä: tekay.fi ja sieltä kiekko, on hyvä laskuri. sinne syöttää tiedot niin näyttää viikko viikolta sikiössä tapahtuvat muutokset jne... kannattaa tutustua!

masukki
 
Sängylle menin hetkeksi pitkäkseen ennen kuin mies tuli töistä.
Vetäisi sitten kyllä sikeään uneen.. Mies oli tullut kotiin eikä raaskinut minua herättää. Oli ottanut vähän syömistä ja mennyt telkkarin eteen sohvalle mäkihyppyä? hiihtoa? katsomaan ja herännyt tunnin päästä, että oli itsekin nukahtanut :D

Minä siis nukuin melkein parin tunnin päikkärit, eli saa nähdä kuinka ensi yönä nukuttaa. Toivottavasti saa unenpäästä kuitenkin helposti kiinni kun huomenna on näyttö silloin puoli yksitoista ja aika menisi nopeammin jos saisi nukuttua :LOL:

Sittenpä tosiaan ruoka tehtiin ja lähdettiin mun porukoille kahville ja sen jälkeen käytiin kaupassa. Isä antoi neuvoja asunnon suhteen ja lainanhakemiseen, huomenna lähtee mukaamme asuntoa katsomaan kun tosiaan on vähän viisaampi noissa asioissa mitä me mieheni kanssa ollaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lapinmaria:
Tässä perustiedot: meille olisi nyt neljäs tilauksessa, pojat -97 ja -01 ja
tyttö -04.... Jännää aikaa, kävin 26.11 poistattaas hormonikierukan ja mitään ei oo kuulunu(pieni vuoto vain pari päivää gynellä käynnistä.)
Tervetuloa mukaan!

Itse poistatin hormonikierukan kesäkuussa, kerkes olla mulla kolme kuukautta.. Ja pari päivää poiston jälkeen tuli vuoto (niin kuin pitikin) ja sit tuli ihan normaalisti.. Mikä kierto oli yleensä.

Toivottavasti sinulla ei tätiä tulisi :D
 
En mie sit niitä eteisen kaappeja siivonnutkaan. Vaan laitoin tietokonenurkkauksen johdot piiloon listojen taakse, jota olen pyytänyt ukon tekee jo pitkään..

Sain potkaistua persiille sen verran, että rupes sen tekee :D Onnex sisko kahto sen aikaa tyttöjä. Ei sitä muuten olisi tehtykään.

Huomenna sit uutta vuotta viettää ja siivousurakat unohan joksikin aikaa :D
 
Khimaira
caffee81 emmä tiiä näkyikö siinä haamun haamu vai ei...JOtain siinä oli, mutta anyway- kyllähän sen olisi kuitenkin pitänyt vahvistua :'( Mulla tosiaan näkyi acon10 ihan selvä haamu ja testiajan sisään, ovistestit 4vrk vahvalla plussalla ja sitten tämä :headwall: Vielähän siellä pienen pieni toivonkipinä on kun täti poissa ja kn on ihan kova :saint: Kaippa sitä pitää jaksaa uskoa että joskus vielä :snotty:

haavekuva luulen olleen kemiallinen raskaus tai varhainen km, koska kuitenkin testit olivat sellaisia...Nyt sitten odotellaan menkkoja- saisivat alkaa heti :kieh:

Onnea KP testaukseen- tulehan ilmoittelemaan tulos :)

tikruliini :hug: Halvatussako sunkin menkat ovat, ellei testikään näytä mitään :/ Täällä on jo aika monella täti poissa ja testit negaa :/ Toivottavasti saat asioihin selvyyden- epätietoisuus on pahinta :(

Teretulemast Lapinmaria :wave: Kaverini lapsi oli saanut alkunsa hormonikierukan poistopäivänä :whistle: Meilläkin neljättä haaveillaan :)

Voi kun löytäisitte Arcatha ihana kodin =)

Sulla on RD ihan liikaa virtaa :eek: Miten sä tolleen jaksat painaa :whistle: lainaas mulle vähän ylimääräisiä :LOL:
 
Juu on. Tai ei se nyt ihan viikon päästä selviä mutta 7.1 on tk:n yhteyden ja pyydän lähetteen labraa. Ellei sen aamunenkaan testi näytä mitään ja jos täti ei ole näkyny. Tiistaina varmaan vasta labraan pääsen mutta onpa asia jo maanantaina sit vireillä :D
 
Nyt oon niin väsy,että en jaksa alkaa lukeen...hirmusti tullu tekstiä =)
Täti ei oo löytäny tietään tänne :/
Ois kiva jos tulis jo.
Muuten kun joillain on ollu "raskausoireena" elohiiri masussa,niin siihen ei sitten kovin paljoo kannata luottaa,koska mulla on nyt reilu viikon ajan ollu eri puolilla mahaa elohiiri joka ilta kun oon menny nukkuun.
Ja raskaana en siis (tiettävästi ainakaan) ole.
Tänään oli alaselkä niin *piip* kipee,että meinasin josko täti tulis,mutta eipä se sitten tullut.
Jep,mä lähen punkkaan.
Se on moro
ja nati nati!
 
Luru Lude: Kyl tuota energiaa mullakin sais olla useammin, ku vieläkin nuo eteisen kaapit + muiden huoneiden kaapit odottaa siistimistään.. Koska nyt on palanut itseltä hermot.. Joten päätin, että kaikki "paska" lähtee joko roskiin tai sitten jonnekin muualle :kieh:

Onneksi edes nyt on noi johdot hienosti piilossa. Mukavampi jopa siivota.. Sain siinä samalla sit pölytkin siivottua ja imuroitua.

Jotenkin on vain niin, että energiaa ei aamulla/päivällä ole, mutta kun ilta tulee, niin sitten sitä löytyy..

Enhän mä eilenkään klo 23 jälkeen saanu unta, kun menin sänkyyn.. Pyörin varmaa kuinka pitkään.

Ukko päätti tytöiltä vaipat ottaa pois.. Ku koko ajan naukuuvat: Pissihätä/kakkahätä.. Loppujen lopuksi pönttään ei mitään tulekaan :headwall:

Mutta siinäpähän pesee petivaatteet.. Minä en tuohon osallistu. :kieh:

tikruliini, haavekuva & kiharapää: Miten teidän miehet suhtautuu siihen, kun ei tätiä näy ja testit ei näytä mitä pitäisi?
 
no mul mies ottaa nii tyynesti et sanoo vain et no mitä sitä ressaamaan että näkeehän sen sitten menkoista tai sit ko alkaa masu kasvamaan et kumpi se tulos sit on :D eli toivoo kyl kovasti et oisin raskaana ja sanoo et no toivotaan et olis mut ei se taida siitä juuri ressiä ottaa ku se taitaa uskoo et se tulee ku on tullakseen.. Mul o vaa ihme mielialanheittelyit ollu ny vähän ajan sisään koko ajan (yleensäki oon temperamenttine mut ny jotenki yli herkkä).. Tiedä sit et pistikö pillerit sit vain kehon sekaisin mieltä myöten..
 
Huomenta täältäkin

voi nti :hug: ei sitten kuin uusi vuosi ja uusi yritys.

Heräiltiin aamulla aikaisin kun mies lähti töihin ja sitä ennen käytiin ostamassa pari rakettia ja yksi pata, niihinkin sitten upposi 55? siis viiteen rakettiin ja yhteen pataan!! Kaikkeen turhaan sitä ihmiset rahaansa laittavatkin :p

Nyt olen sitten saanut pestyä koneellisen pyykkiä ja petasin kuopuksen sängyn, otin noilta yövaipat pois tuossa viikko sitten ja toissayönä tuli kuopukselta eka pissa sänkyyn ja sekin vain omaa tyhmyyttä kun ei pyydetty sitä menemään pissalle ja viime yönä uudestaan, argh!! Mä en jaksa tota pyykkäystä, ensi yönä pitää varmaan herättää se pissalle. Jotenkin masentaa, kun vuosi takaperin tappelin esikoisen kanssa samasta asiasta, vaipan kanssa useita öitä kuivana, sitten ilman vaippaa ja joka yö pissat kunnes nyt vuoden päästä on taas pysynyt kuivana. Itse sitten vielä stressaan lapsia suuttumalla siitä kun tulee pissa sänkyyn :'( tyhmä minä.

Ei kellään sattuisi olemaan tarvetta kahdelle mustalle nahkasohvalle?? Me ostettiin uusi sohva ja mies ei voinut millään antaa noita sohvia pois vaikka ilmaiseksi olisi saanut antaa ja nyt ne on tuolla lastenhuoneessa ja kiroan niitä jokaikinen päivä, kaatopaikalle jos vie niin se maksaa ja kun nuo kuitenkin on ihan hyväkuntoiset, halvalla saisi :p

Mulla on maha ihan kummallinen, se kurisee ja pulputtaa koko ajan, tiedä mitä tuokin nyt on.
 
tatomira: minkä ikäiset lapset sinulla on ja miten ovat oppineet kuivaksi?

Mies eilen päätti molemmilta kerralla ottaa vaipat pois ja päällysti sängyt jätesäkillä, jonka päälle sit lakana..

Neidit yllätti minut kyllä 200 %:sti, koska olin varma siitä, että sänky on märkä aamulla. Peti olikin kuiva!! :eek:

Mutta se olikin vasta ensimmäinen yö.

Minkälaiset sohvat on ja missä kunnossa?

Kyllä noi riisimurokarkit on sitten hyvä :p Tehtiin niitä eilen.


 

Yhteistyössä