** Syysunelmasta 2008 -haaveilijat **

Mu miehel ei semmost kuumetta ole mut toivoo se että tärppäis :) ei vaan halua pettyä ni siks se ei varmaa sen ihmeemmin innostu asiasta.. tai siis puhu siitä.. koska se kuiteski oli se joka vei pillerit sit loppuje lopuks roskii sillo marraskuussa :)
 
meillä ei oo ollu miehellä minkaanlaista vauvakuumetta. ottaa kaiken rennon rauhallisesti eikä oo ollu plussankaan jälkeen mitenkään yli innokas. kun alettiin vauvaa "yrittämään" niin mie sanoi että tulee jos on tullakseen ja sit kun plussasin niin oli ilonen mut ei mitenkään yli iloinen. aika juro tunne asioissa aina muutenki.
 
tuulia79, meillä on miehelläkin kova vauvakuume :D me rakennetaan juuri omaa taloa ja siellähän on sitten neljä makkaria, tilaa siis pikkuväellekin, joten usein mietitään miten niitä olisis kiva sisustella ja laittaa valmiiksi jos plussan saisimme.. :heart: mukavaahan tuo on yhdessä jännätä ja haaveilla!
vietin muuten tyttöset kuulkaas elämäni ihanimman uuden vuoden aaton - sain sormeeni kauniin timanttisormuksen takkatulen, shamppanjan ja kynttilöiden luodessa tunnelmaansa!! tää tytsy on nyt niiiiiin onnellinen :heart: :heart:
kovasti kovasti plussahenkäyksiä meille jokaiselle tälle uudelle vuodelle!! :heart: +++++++++++++++++++++++++++++ :heart:
 
amalia81 :flower: onnittelut!

ja miehen vauvakuumeeseen:
meillä mies ei aiemmin ole sen kummemmin kuumeillut, mutta nyt kuumeilee. jopa enemmän kuin minä. koki marraskuisen keskenmenon jotenkin niin kovaksi että sen jälkeen mieli muuttunut täysin. itse ajattelin jo pitää tauon talon rakentamisen ajaksi, mutta mies puhelee vaan lapsille haikaroista, että eikö vaan olisi kiva jos sellainen toisi meillekkin vauvan jne.. loppupeleissä päätös mun. mies lähinnä ollut huolissaan mun jaksamisestani rakennusaikana, kun itse on paljon poissa. oli onnesta ymmyrskäisenä kun sanoin että vauva saa tulla heti kun on tullakseen ;)
 
tatomira minkä talo esitteen tilasit?

olemme rakentaneet nykyisen talomme, joka nyt myyty, muutto kolmioon edessä toukokuussa, ja uuden rakennus edessä. haemme juuri mallia uudelle talolle. teemme pitkästä tavarasta, mutta mallia / ideoita saattaisi löytyä talopakettien mallistoista.
 
Khimaira
Tuulia79 miehellä ei ole vauvakuumetta- ihmetteli yhtenä päivänä että ihan hullua tehdä kolme lasta :snotty: Ja siis meillä neljättä (minä ilmeisesti..) haaveilen... :snotty: Mutta sitten se on ihan myyty kun nyytti tuhisee vieressä :heart:

haavekuva kai mä huomisaamuna aion taas pettyä :ashamed:

Vähän kadena kaikille talon rakentamista/ ostamista suunnitteleville :ashamed: Mutta siis tsemppiä: toivottavasti löytyy sopiva sopivaan hintaan :D

Onnee amalia81 :heart:

 
mulle tuli mieleen että ootteko aatellu minkälaisia vaippoja alatte pitämään pienokaisellanne?? ostatteko kantoliinan vai rintarepun?
ite oon aatellu kokeilla kestovaippoja ja ostaa kertakäyttösiä vain jos oikeen laiskotuttaa ja kantoliina on myös ostoslistalla. oon kuullu tutuilta et sellanen on kätsy..
 
miehelle tuli ensmäisenä vauvakuume kolmannesta ja sai minut taivuteltua ajatukselle :D . Niin kauan tehdään kuulema lapsia, että tulee poika.. Jos ees nyt se kolmas tulisi joskus :D

Arcatha: Noppeesti ne sivut tulee täyteen :D

rapu83: Itse oon ajatellut kokeilevani kestovaippoja kolmannen kanssa.. Mutta jos huomaan, ettei oo mun juttu, niin sitten lopetan.
Kantoliina on kätevä, jos sitä jaksaa vain laittaa :whistle:
 
mä oon aatellu kestovaippailua mut se pissityskin kiinnostais jos vaa jaksais semmoseen ryhtyä.. vai mitä vessaviestintää se on :D ja kantoliinaa tuskin jaksaisin ain laittaa ni joku kantopussi tai reppu.. ni semmosen ostasin :)

*muoks mut eniten oon aatellu tuota kantopussia et vois olla mulle parhain, olettaen et vauva siin viihtyis :)


Luru: no toivotaan silti parasta...
 
rapu83 käytin edellisellä kesto. Myin kyllä ne pois mutta meinaan nytkin käyttää kestoja ja kantoliinasta olen kuullut vain plussaa että sen olen ajatellut myös hankkia. Ensimmäisellä lapsella minulla oli tuo reppu mutta en pystynyt sitä käyttään.
 
Minä myöskin meinaan kestovaipattaa vaavin. Kertiksiä en toki ihan kokonaan pistä pannaan, eli reissussa/vierailulla voi olla ja tarvittaessa muullonki. Alkuun kaverina kestojen kans opettelussa. Ettei tarvi olla ihan hätä jos ei heti sopivaa vaippaa löydykään. Vauvan vessaviestintä kiinnostaa myöski, saattaahan sitä kokeilla sitäkin niin että kuitenki vaipatkin pitää. :)

Kantoliina meillä onki jo, tuli vauva-lehden tilaajalahjana. Tuosta oon tosin kuullu että on turhan lyhyt...mutta onneks mä oon normaalipainonen, en iso siis, että saattaahan tuo passataki.
 
amalia81: Paljon Onnea!!

Haavekuva: hyvä että ratkes tuo tilanne, pääsee aloittamaan puhtaalta pöydältä..

Luru Lude: toivotaan, että se plussa meille molemmille ilmestyy..

OM: siis täällä ei vieläkään tietoakaan menkoista...
Mutta testausta vasta myöhemmin viikolla.. Vaikka mietinkin, että tekisikö sitä huomenna jo uuden vai vasta loppuviikosta..

KP
 
Paljon, paljon :hug: pudonneille!! Mä oon ollu nettipimennossa viikon päivät kun meillä hajosi kone! :headwall: Yritin töissäkin käydä pikaseltaan koneella, mutta enhän mä kerennyt edes kirjautumaan sisään kun tuli jo hälytys töihin. Että se siitä palstailuhetkestä... :kieh: Mutta nyt on kuitenkin kotona ihkauusi tietokone, ukko oli käynyt ostamassa kun olin töissä; kyllä onki hieno!! :whistle:

ON: Kp:t on nyt sillä mallilla, että periaatteessa täti vois tulla millonka vaan. Oviksesta ei taas ole hajuakaan että oliko vai ei (en pystynyt/kerennyt ovista tikuttelemaan), mutta aina kun jaksettiin niin peittoja heiluteltiin. Joten toisaalta en yhtään ihmettelisi vaikkei tässä kierrossa tärppäisikään kun tämä kierto mennyt tämän asian tiimoilta vähän kuin "puihin".. En edes greippimehua ole juonut kuin kierron parina ensimmäisenä päivänä... :ashamed:

Mutta parin viikon päästä on lääkärinaika, saanen mahd. taas terot niin sitten ainakin pitäis kierrot olla kohdillaan ja muutenkin ensi kierrossa ollaan ihan eri menetelmin liikenteessä. Greippimehut, vitamiinit, oviksen bongailu ja ennenkaikkea peittojen heilutus on suunnitelmissa ihan säännöllisesti!! ;)
 

Yhteistyössä