Täällä on yksi palstailija, joka kehuu koko ajan itseään ja perhettään. ARGH!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja totuudentorvi
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Itse olen pullukka, mutta muuten mennyt elämässä aina hyvin ja parisuhteessa. Ihmisen elämä voi olla hyvää, ilman että kyse on kulisseista.
Jatkoa, että siis terveyttä ja onnea on piisannut. Toki joskus kinaa, ja ylikolot ketuttaa, muuten olen elämä melko tasaista.
Siis ylikilot... :D
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja mää vaan:
Esim jos kysytään mitä tehdä kun mies juo, niin sit tullaan sanomaan et "meilläpä ei juoda koskaan, en tiedä. koska me ollaan aina vaan lasten kanssa ja kerran vuodessa otetaan lasi skumppaa" Hehhehe, alko taas juttua tuleen :-D
On tämä nikki tälläisissäkin ketjuissa joskus käynyt itseään ja seksikästä miestään kehumassa :LOL:
Joku kysyy, miten voisisi seksielämää parantaa kun miestä ei haluta, niin tämä nikki tulee poikkeamaan ja muistaa ohimennen mainita miten hänen kroppaansa on miehet kehuneet, ei uskoisi, että hän on monta synnyttänyt ja paikat on piukat :D!
 
totuudentorvi
Muistakaa mammat tuntea itsenne alhaisiksi matosiksi, kun olen niin siro ja laiha enkä ollenkaan liho ja herkut eivät ole minulle ongelma. Kaikki lapsenikin ovat pieniä ja sipparoita. Täydellisiä pilttejä, jotka eivät ole koskaan sairastaneet :):
 
Mä en voi sille mitään mutta musta esim. stellan (olkoot kuinka feikki vaan) juttuja on mukava lukea. Ihanaa kun joku nauttii lapsista ja elämästä, asiat hyvin.
Toki täällä tarvitaan keskustelua elämän varjopuolista mutta pitäisi kyllä olla tilaa oman elämän hehkutuksellekin.

Ihan oikeasti voi olla hyvä kroppa, kiva mies, fyrkkaa, ihanat lapset ja sitä rataa

=)
 
totuudentorvi
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Mä en voi sille mitään mutta musta esim. stellan (olkoot kuinka feikki vaan) juttuja on mukava lukea. Ihanaa kun joku nauttii lapsista ja elämästä, asiat hyvin.
Toki täällä tarvitaan keskustelua elämän varjopuolista mutta pitäisi kyllä olla tilaa oman elämän hehkutuksellekin.

Ihan oikeasti voi olla hyvä kroppa, kiva mies, fyrkkaa, ihanat lapset ja sitä rataa

=)
Ihminen joka huomattavasti hehkuttaa onneaan ja autuuttaan KOKO ajan, salaa ongelmansa muilta. En tarkoita, että täällä tarvitsisi kertoa julkisesti peräpukamistaan, mutta normaalia elämää on paljon mukavempi lukea kuin sitä rikkautta ja kuinka meillä on ja kaikki menee just eikä melkein täydellisesti. Lapset ovat täydellisiä, mies on täydellinen, itse on täydellinen jne jne. Puuduttavan tylssää ja rasittavaa ja ennenkaikkea tolkuttoman omahyväistä ja itserakasta :x.
 
...
Stellasta

http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_pos=1&p_p_col_count=3&_forum_WAR_perhe_action=viewThread&_forum_WAR_perhe_msgId=1010857740&_forum_WAR_perhe_treeView=1
 
Minäkö? Ai mut ei sentään, mulla ei ole paksu tukka, eikä me olla oltu kymmentä vuotta miehen kanssa yhdessäkään.

Sitä paitsi mä olen ton kaiken muun lisäksi fiksukin, ja siksi en sano ääneen tai kirjoita tänne, kuinka täydellistä elämäni kertakaikkiaan onkaan. :whistle: :kieh: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Empäs kerro, vaan seuraan jatkossakin meidän täydellisiä lapsia ja uutta autoa ja omaa taloa ja rikkauksiamme.
Tämä käy Kauniista ja rohkeista. Terveisin se hoikka ja kaunis nainen :LOL:
Hittolainen! Mä jo luulin, että minusta puhut.. mutta eipä sitten niin olutkaan.. :(
Meillä kun ei autoa ole eikä omakotitaloa vaikka oma koti onkin. Njaa.. se on sitten joku toinen täydellinen! Meitä onkin useampi täällä!! :kieh:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Mä en voi sille mitään mutta musta esim. stellan (olkoot kuinka feikki vaan) juttuja on mukava lukea. Ihanaa kun joku nauttii lapsista ja elämästä, asiat hyvin.
Toki täällä tarvitaan keskustelua elämän varjopuolista mutta pitäisi kyllä olla tilaa oman elämän hehkutuksellekin.

Ihan oikeasti voi olla hyvä kroppa, kiva mies, fyrkkaa, ihanat lapset ja sitä rataa

=)
Ihminen joka huomattavasti hehkuttaa onneaan ja autuuttaan KOKO ajan, salaa ongelmansa muilta. En tarkoita, että täällä tarvitsisi kertoa julkisesti peräpukamistaan, mutta normaalia elämää on paljon mukavempi lukea kuin sitä rikkautta ja kuinka meillä on ja kaikki menee just eikä melkein täydellisesti. Lapset ovat täydellisiä, mies on täydellinen, itse on täydellinen jne jne. Puuduttavan tylssää ja rasittavaa ja ennenkaikkea tolkuttoman omahyväistä ja itserakasta :x.
Alkaako nikki U. kirjaimella?
 
pakko myöntää mutta
Alkuperäinen kirjoittaja husta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Kevätaurinko tulee väkisinkin munkin mieleen :LOL:
Ei se voi olla täydellinen kun ei oo edes ittelleen ammattia hankkinu tohon ikään mennessä B)
eikä ainakaan profiilikuvan perusteella, vaikka sanookin meikkaavansa joka päivä.
Mutta AIKOO hankkia, jahka kerkiää ;)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Alkuperäinen kirjoittaja husta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Kevätaurinko tulee väkisinkin munkin mieleen :LOL:
Ei se voi olla täydellinen kun ei oo edes ittelleen ammattia hankkinu tohon ikään mennessä B)
eikä ainakaan profiilikuvan perusteella, vaikka sanookin meikkaavansa joka päivä.
Mutta AIKOO hankkia, jahka kerkiää ;)
Mahtaa olla kiirettä. Kyllähän sitä sitten 40 v vielä ehtii, pari penskaa vie niin saa loikoilla kotona B)
 
Onnellinen tämäkin emäntä
tässä paistaa läpi! On se kumma ettei voi jättää ko nikin tekstejä väliin jos noin käy luonnolle?! Kyllä mulle on ihan se ja sama mitä kukin itsestään palstoilla kertoilee, enhän edes tunne täältä ketään in persona. Ja sitäpaitsi; miksei kellään saisi mennä HYVIN? Siksikö, että aapee löytyy tällaisen hlön kertomasta oman elämänsä puutteet ja ongelmakohdat? EVVVK
 

Yhteistyössä