Täällä on yksi palstailija, joka kehuu koko ajan itseään ja perhettään. ARGH!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja totuudentorvi
  • Ensimmäinen viesti
No ei kai kaikkien elämä ole pelkkää kitinää ja valittamista jostain !

Enempi ap tuo sinun tekstisi kuulostaa kateellisen panettelulta, väkisin koitetaan vikaa löytää ja kun ei sitä löydy niin keksitään että on pelkkää kulissia koko touhu :whistle:

Höpö höpö, anna toisten olla onnellisia ja elämään tyytyväisiä jos ovat !
 
Miks ihmees pitäis kulisseja kannatella jollakin nettipalstalla? En ymmärrä. Toisekseen joku voi ihan oikeasti olla onnellinen, kyllä mullakin oli vuosia kun olin tosi, tosi, tosi onnellinen, hullun rakastunut mieheeni ja kaikki oli hirmu hyvin, ei ollut murheita. Edelleen osa asioista on tosi hyvin, mutta on myös mieltä askarruttavia murheita ja arki välillä raskasta.

Ei mua ainakaan vois mitenkään ärsyttää jonkun toisen onni, hienoahan se on että osaa ja voi elämästä nauttia.
 
Mäkin oon pieni, mutta mulla on vaan olkapäille hiukset...ja on mulla ihanat lapset ja rakastava mies ja mukavasti tienataan eikä seksielämässäkään valittamista oo...mutta en silti tunnusta olevani toi tarkottamasi henkilö, vai olenko sittenkin?? :LOL:
Mitä se sua häiritsee???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja totuudentorvi:
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Mä en voi sille mitään mutta musta esim. stellan (olkoot kuinka feikki vaan) juttuja on mukava lukea. Ihanaa kun joku nauttii lapsista ja elämästä, asiat hyvin.
Toki täällä tarvitaan keskustelua elämän varjopuolista mutta pitäisi kyllä olla tilaa oman elämän hehkutuksellekin.

Ihan oikeasti voi olla hyvä kroppa, kiva mies, fyrkkaa, ihanat lapset ja sitä rataa

=)
Ihminen joka huomattavasti hehkuttaa onneaan ja autuuttaan KOKO ajan, salaa ongelmansa muilta. En tarkoita, että täällä tarvitsisi kertoa julkisesti peräpukamistaan, mutta normaalia elämää on paljon mukavempi lukea kuin sitä rikkautta ja kuinka meillä on ja kaikki menee just eikä melkein täydellisesti. Lapset ovat täydellisiä, mies on täydellinen, itse on täydellinen jne jne. Puuduttavan tylssää ja rasittavaa ja ennenkaikkea tolkuttoman omahyväistä ja itserakasta :x.
Alkaako nikki U. kirjaimella?
Jos tällä nyt tarkoitetaan mua, niin eipä ap:n teksti pidä paikkaansa. Viime aikoina oon kyllä monestikin valitellut arjen raskautta ja miten hermot menee ja pinna palaa.

Ja mä voin julkisesti puhua jopa peräpukamistani, jos täällä joku nyt niistä haluaa kuulla :D
 
Rukoilijasirkka
Mä en oo törmännyt tommosiin kehuskelijoihin ollenkaan. Ja musta on ihan kiva jos joku on tyytyväinen elämäänsä. vaikka mulla ei oo paksu tukka enkä ole rikas.
 
Jäin miettimään tätä
Mullaki huvit. Mutta mietin ihan oikeasti. Ja kevätaurinko se ei voi olla, koska se sanoo olevansa liian iso (en kyllä tiedä onko totta, naama ei ainakaan ole lihava :) ). Umbrella se ei myöskään voi olla, koska se tosiaan on valitellut pikku riiviöstä ;) sitäpaitsi nää molemmat vaikuttaa mukavilta.

Oma veikkaukseni olis ollu fleur de la cour, mutta sil on vaan yks lapsi. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Alkuperäinen kirjoittaja husta:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pakko myöntää mutta :
Kevätaurinko tulee väkisinkin munkin mieleen :LOL:
Ei se voi olla täydellinen kun ei oo edes ittelleen ammattia hankkinu tohon ikään mennessä B)
eikä ainakaan profiilikuvan perusteella, vaikka sanookin meikkaavansa joka päivä.
Mutta AIKOO hankkia, jahka kerkiää ;)
Mahtaa olla kiirettä. Kyllähän sitä sitten 40 v vielä ehtii, pari penskaa vie niin saa loikoilla kotona B)
Juu ehditäänhän me miehen kanssa vaikka viis muksua tekemään ennen ku täytän 40v.
Ja ehtiihän sitä vielä nelikymppisenäki ammatin hankkimaan. ;)
Ei oo mikään kiire hankkia ammattia ku on niin kiva elää miehen siivellä. :xmas: :p
 

Yhteistyössä