Tämäkö muka sairasta? Kaunistahan tämä on, katsokaa vaikka kuvaa :)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miksette kilpaile siitä kuka pystyy imettämään pisimpään ja joka syntymäpäivänä pitää ottaa imetyskuva julkisella paikalla. Taotaan tämä käytäntö nyt kaikkien surkeiden äitien tajuntaan! Tarvitaan vähän enemmän imetyspropagandaa! Se joka imettää 10-vuotiasta vaikka keskellä toria saa palkinnoksi rintojenkohotusleikkauksen!
 
Uskomatonta, että jotakin todellakin häiritsee, jos joku imettää omaa lastaan. :D Mulle on ainakin ihan se ja sama imettääkö joku muu omaa lastaan vai ei, oli sillä lapsella sitten ikää 1kk tai 2 vuotta. Ihan sama mulle. :)
 
äiti 44v
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miksette kilpaile siitä kuka pystyy imettämään pisimpään ja joka syntymäpäivänä pitää ottaa imetyskuva julkisella paikalla. Taotaan tämä käytäntö nyt kaikkien surkeiden äitien tajuntaan! Tarvitaan vähän enemmän imetyspropagandaa! Se joka imettää 10-vuotiasta vaikka keskellä toria saa palkinnoksi rintojenkohotusleikkauksen!
Sinä tarvitsisit itsetunnonkohotusta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Uskomatonta, että jotakin todellakin häiritsee, jos joku imettää omaa lastaan. :D Mulle on ainakin ihan se ja sama imettääkö joku muu omaa lastaan vai ei, oli sillä lapsella sitten ikää 1kk tai 2 vuotta. Ihan sama mulle. :)
Peesi.
 
No tuota tämmöinen vastakysymys, että onko se sitten luonnollisempaa että se liki kolmivuotias tenava kulkee sen [/b]tutilla varustetun maito/mehu/vesipullon kanssa......

Jos se imeminen on niin epäluonnollista siinä iässä :saint:
Aika hemmetin paljon vain näkee näitä kolmivuotiaita vaippapeppuja tuttipullon kanssa!
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
No tuota tämmöinen vastakysymys, että onko se sitten luonnollisempaa että se liki kolmivuotias tenava kulkee sen [/b]tutilla varustetun maito/mehu/vesipullon kanssa......

Jos se imeminen on niin epäluonnollista siinä iässä :saint:
Aika hemmetin paljon vain näkee näitä kolmivuotiaita vaippapeppuja tuttipullon kanssa!


Näinpä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuossa on jo jotain äidin pätemistä, eikä lapsen tarvetta. Sun pitää todistella kaikelle maailmalle mikä luonnollinen äitiliini olet. Yököttävää tuollainen ison lapsen pakottaminen tissille.
Ei lasta voi PAKOTTAA tissille! :D
 
nekku
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuossa on jo jotain äidin pätemistä, eikä lapsen tarvetta. Sun pitää todistella kaikelle maailmalle mikä luonnollinen äitiliini olet. Yököttävää tuollainen ison lapsen pakottaminen tissille.
Puhut vähän, mutta asiaa ystäväni. Vaikutat suorastaan asiantuntijalta. Seuraavan kerran, kun WHO:lla on vapaa työpaikka, voisitko hakea sitä? Asiantuntemuksesi olisi siellä enemmän kuin tarpeellista; noiden puoskareiden imetyssuositus on tällä hetkellä 2v ikään asti.
Ja pakkohan niitä suosituksia on noudattaa, muuten ei saa unen päästä kiinni illalla. En usko yhtään, että lapsi tarvitsee mitään imettämistä ensimmäisen vuoden jälkeen, osaan ajatella omilla aivoillanikin.
*aplodeeraa seisaallaan* -olet todellinen visionääri ja suunnannayttäjä. Tuon puoskariorganisaation ohjeistuksen mukaan STM on mm rakentanut Suomen rokotusohjelman. Voi kun WHO:n paikat olisivat kansanäänestyksellä jaossa. Äänestäisin heti Sinut sinne kaikenmaailman imetykset, rokotukset yms. muun oksettavan lopettamaan.

Jaksa vielä tulevaisuudessakin palstailla. Olet arvokas lisä omaperäisine ajatuksinesi ja koko olemuksessa on sellainen tekemisen meininki ja positiivinen kaiku!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmärrän:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
:x :x
Taisitte katsoa peileihinne kun teitä noin oksettaa.
Eiku tota ap:n kuvaa, ei mun peilikuvassa oo mitään oksettavaa. Mun mielestä toi vaan on sairasta imettää taaperoa.
Se onkin vain sun mielipide, ei fakta. :)
No täähän on nimenomaan mielipide asia ja mä olen kertonut vaan oman mielipiteeni enkä mitään faktoja :headwall:
 
multa ei edes tullut maitoa kuin 2kk joka kerta, mutta en usko että itse yli vuosikasta olisin imettänyt, vaikka olisi maitoa tullutkin.
Toisaalta 1-1,5 vuotiasta pidän vielä vauvana, eli ei sen ikäisen imettäminen mitenkään outoa ole, jos joku 3 vuotias vielä kipaisisi tissille, se kyllä hieman ihmetyttäisi
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuossa on jo jotain äidin pätemistä, eikä lapsen tarvetta. Sun pitää todistella kaikelle maailmalle mikä luonnollinen äitiliini olet. Yököttävää tuollainen ison lapsen pakottaminen tissille.
Puhut vähän, mutta asiaa ystäväni. Vaikutat suorastaan asiantuntijalta. Seuraavan kerran, kun WHO:lla on vapaa työpaikka, voisitko hakea sitä? Asiantuntemuksesi olisi siellä enemmän kuin tarpeellista; noiden puoskareiden imetyssuositus on tällä hetkellä 2v ikään asti.
Ja pakkohan niitä suosituksia on noudattaa, muuten ei saa unen päästä kiinni illalla. En usko yhtään, että lapsi tarvitsee mitään imettämistä ensimmäisen vuoden jälkeen, osaan ajatella omilla aivoillanikin.
*aplodeeraa seisaallaan* -olet todellinen visionääri ja suunnannayttäjä. Tuon puoskariorganisaation ohjeistuksen mukaan STM on mm rakentanut Suomen rokotusohjelman. Voi kun WHO:n paikat olisivat kansanäänestyksellä jaossa. Äänestäisin heti Sinut sinne kaikenmaailman imetykset, rokotukset yms. muun oksettavan lopettamaan.

Jaksa vielä tulevaisuudessakin palstailla. Olet arvokas lisä omaperäisine ajatuksinesi ja koko olemuksessa on sellainen tekemisen meininki ja positiivinen kaiku!
Jos tuo on muka sarkasmia, niin voi että. Sööttiä miten kukkahattutäti läskiperse paasaa.
 
mammaliii harmaana..
Mä en kyllä henk.koht välitä tosta taaperoimetyksestä, mutta ei mua sinäänsä kiinnosta missa kukin imettää, itekin julki-imetän välistä. Mulla menee ainakin imetyksen raja siinä 1-vuoden tienoilla ku alotetaan tavismaito, riippuen tietty siitä syökö tää poika enää sillon tissiä.

Mun mielestä ehkä "etovinta" taaperoimetyksessä on se kun lapsi kävelee äidin luo, nostelee äidin paidanhelmaa ja hokee tissiä.. :x
 
juu
Eipä tulis mieleenkää lähtä tuon ikäisen kans tuollaiseen paikkaan ilman juomapulloa. enkä ymmärrä taaperoimetystä, etenkään noin julkisesti. Vaikka siitä kauniin kuvan saiskin.
 
vieras
Ihan sama mitä mieltä palstaiset on, WHO:n suositukset on taatusti asiallisemmat ja järkevämmät kuin (sairaan) tunteenomaisesti ja vain omalta kannaltaan ajattelevien palstalaisten.
 
Bio
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Kuva on kaunis, mutta itse en osaisi ajatella että imettäisin enää edes vuoden ikäistä.
Just tässä lapsettomana mietin, että eikö kaksivuotias ole aika vanha syömään tissiä? ...vai minkä ikäiseksi niitä normaalisti tissiruokitaan? :xmas:
 

Yhteistyössä